sakarvats
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 12 Σεπ 2008
- Μηνύματα
- 1.413
- Κριτικές
- 107
- Like
- 7.918
- Πόντοι
- 7.815
Φιλτατε Sakarvats , το οτι το κατάστημα και Ζανα ζητάνε συγνώμη για το συμβάν ειναι αυτονόητο .
Το οτι εμείς με της κριτικές και συμβουλές την κάναμε καλη και κάθε μέρα καλύτερη ειναι το μονο σίγουρο .
Το οτι η Ζανα σέβεστε όλο το κόσμο που περνάει απο το κατάστημα ειναι βέβαιο και το ξέρουμε όλοι .
Εχει γίνει προσπάθεια και πολυ καλη δουλεια για να περάσουμε όλοι όμορφα με τη καλυτερη εξυπηρέτηση και στης καλύτερες τιμές όσο ειναι δυνατόν .
Σε ενα μεγάλο χώρο με αρκετούς φίλους να επισκέπτονται το χώρο , επόμενος να γίνει κάποια μπέρδεμα , και τονίζω οτι το κατάστημα ζητάει συγνώμη , και θα κάνει το καλύτερο δυνατόν να μην συμβούν τέτοια γεγονότα ι όσο ειναι δυνατόν λιγότερα .
Να περάσουμε όλοι όμορφα ,και η συμμετοχή όσο περισσότερων φίλων με της κριτικές θα κάνουν ακόμα καλύτερο το κατάστημα .
Φίλτατε Windows καλησπέρα,
Αντιλαμβάνομαι την προσπάθεια του καταστήματος να "πέσουν" οι τόνοι κ να αποφορτιστεί η ατμόσφαιρα, αλλά μάλλον δεν δώσατε προσοχή και συ κ η Ζάνα στο μακροσκελές (προηγούμενο) κειμενό μου .... Δεν θέλω να έρθω σε επιπλέον αντιπαράθεση και να συνεχίσω το θέμα σε ερωταπαντήσεις στο forum, απλά προσπαθείτε να "τα ρίξετε" στο γεγονός ότι ο πελάτης αποφάσισε να κρατήσει την Ελένη επιπλέον μια ώρα κ εκεί κάπου έγινε το "μπέρδεμα" για το οποίο φταίει ο πελάτης κ όχι το προσωπικό ή η διεύθυνση ..
Θα επαναλάβω λοιπόν ότι :
1. Η κοπέλα στο τηλέφωνο μου είπε ότι έχει βγεί ήδη η Ελένη και είναι διαθέσιμη (άρα εφόσον η Ελένη ήταν εκτός δωματίου, θα είχε ενημερώσει το υπόλοιπο team, ότι θα ξαναέμπαινε στο δωμάτιο, ώστε να μην υπολογίζετε η ίδια αλλά κ το δωμάτιο ..)
2. Αν όντως η Ελένη "καπαρώθηκε" πάλι για μια επιπλέον ώρα από τον ίδιο γνώπελάτη, ο πρώτος που θα το μάθαινε θα ήταν η Ζάνα .. την οποία είχα στην υποδοχή για 5 τουλάχιστον λεπτά απέναντί μου κ δεν μου σχολίασε το παραμικρό ..
3. Το μόνο που έκανε η Ζάνα, ήταν απλά να ..."εξαφανιστεί" κ να στείλει μια άλλη κοπέλα να βγάλει τα κάστανα από την φωτιά ..
Για να κλείσω κάπου εδώ το θέμα, ΤΙ ΘΑ ΈΚΑΝΑ ΕΓΩ, αν ήμουν στην θέση της Ζάνας ?
1. το απλό κ το αυτονόητο, ειδικά όταν έχω έναν επαναλαμβανόμενο πελάτη κ διατείνομαι για τις "υπηρεσίες" μου κ τον σεβασμό μου σε όλους τους πελάτες ανεξαιρέτως :
Θα του εξηγούσα Η ΙΔΙΑ prive (Face to face), ότι έγινε μπέρδεμα, "αναλαμβάνω την ευθύνη", ζητώντας από τον πελάτη συγνώμη .. Τόσο απλά !!
2. Θα ρωτούσα επίσης τον πελάτη, "τι μπορώ να κάνω για να σε ικανοποιήσω κ να ξεχαστεί το όλο σκηνικό" ...
Απεναντίας, αυτό που έγινε ήταν μια προσπάθεια να "προωθήσουμε" και τα υπόλοιπα κορίτσια του καταστήματος (προσφιλή τακτική το τελευταίο διάστημα), με όλο το σεβασμό στα υπόλοιπα κορίτσια και στην δύσκολη κ απαιτητική δουλεία τους ..
Προφανώς όμως, ΑΝ ΗΘΕΛΑ κάποιο από τα "υπόλοιπα" κορίτσια, θα το είχα ζητήσει εξ'αρχής ..
Μήπως όμως (σκέφτομαι "μηπως" ...) και τα υπόλοιπα κορίτσια "ψαχτούν" από μόνα τους λιγάκι κ δουν τι είναι αυτό που κάνει τον κόσμο και προσέρχεται κατα συρροή για την Ελένη ???
Σε ευχαριστώ και πάλι για το χρόνο σου και για το γεγονός ότι με "άκουσες" ...