Νέα

Ad Στουρνάρη 29 «Oasis- Κέντρο Φυσικής Ευεξίας»

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα agiana
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 10K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

sakarvats

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Σεπ 2008
Μηνύματα
1.419
Κριτικές
107
Like
7.927
Πόντοι
7.815
Φιλτατε Sakarvats , το οτι το κατάστημα και Ζανα ζητάνε συγνώμη για το συμβάν ειναι αυτονόητο .
Το οτι εμείς με της κριτικές και συμβουλές   την κάναμε καλη και κάθε μέρα καλύτερη ειναι το μονο σίγουρο .
Το οτι η Ζανα σέβεστε όλο το κόσμο που περνάει απο το κατάστημα ειναι βέβαιο και το ξέρουμε όλοι .
Εχει γίνει προσπάθεια και πολυ καλη δουλεια για να περάσουμε όλοι όμορφα με τη καλυτερη εξυπηρέτηση     και στης καλύτερες τιμές όσο ειναι δυνατόν .
Σε ενα μεγάλο χώρο με αρκετούς φίλους να επισκέπτονται το χώρο , επόμενος να γίνει κάποια μπέρδεμα , και τονίζω οτι το κατάστημα ζητάει συγνώμη , και θα κάνει το καλύτερο δυνατόν να μην συμβούν τέτοια γεγονότα ι όσο ειναι δυνατόν λιγότερα .
Να περάσουμε όλοι όμορφα ,και η συμμετοχή όσο περισσότερων φίλων με της κριτικές θα κάνουν ακόμα καλύτερο το κατάστημα .

Φίλτατε Windows καλησπέρα,

Αντιλαμβάνομαι την προσπάθεια του καταστήματος να "πέσουν" οι τόνοι κ να αποφορτιστεί η ατμόσφαιρα, αλλά μάλλον δεν δώσατε προσοχή και συ κ η Ζάνα στο μακροσκελές (προηγούμενο) κειμενό μου .... Δεν θέλω να έρθω σε επιπλέον αντιπαράθεση  και να συνεχίσω το θέμα σε ερωταπαντήσεις στο forum, απλά προσπαθείτε να "τα ρίξετε" στο γεγονός ότι ο πελάτης αποφάσισε να κρατήσει την Ελένη επιπλέον μια ώρα κ εκεί κάπου έγινε το "μπέρδεμα" για το οποίο φταίει ο πελάτης κ όχι το προσωπικό ή η διεύθυνση ..

Θα επαναλάβω λοιπόν ότι :

1. Η κοπέλα στο τηλέφωνο μου είπε ότι έχει βγεί ήδη η Ελένη και είναι διαθέσιμη (άρα εφόσον η Ελένη ήταν εκτός δωματίου, θα είχε ενημερώσει το υπόλοιπο team, ότι θα ξαναέμπαινε στο δωμάτιο, ώστε να μην υπολογίζετε η ίδια αλλά κ το δωμάτιο ..)
2. Αν όντως η Ελένη "καπαρώθηκε" πάλι για μια επιπλέον ώρα από τον ίδιο γνώπελάτη, ο πρώτος που θα το μάθαινε θα ήταν η Ζάνα .. την οποία είχα στην υποδοχή για 5 τουλάχιστον λεπτά απέναντί μου κ δεν μου σχολίασε το παραμικρό ..
3. Το μόνο που έκανε η Ζάνα, ήταν απλά να ..."εξαφανιστεί" κ να στείλει μια άλλη κοπέλα να βγάλει τα κάστανα από την φωτιά ..


Για να κλείσω κάπου εδώ το θέμα, ΤΙ ΘΑ ΈΚΑΝΑ ΕΓΩ, αν ήμουν στην θέση της Ζάνας ?

1. το απλό κ το αυτονόητο, ειδικά όταν έχω έναν επαναλαμβανόμενο πελάτη κ διατείνομαι για τις "υπηρεσίες" μου κ τον σεβασμό μου σε όλους τους πελάτες ανεξαιρέτως :

Θα του εξηγούσα Η ΙΔΙΑ prive (Face to face), ότι έγινε μπέρδεμα, "αναλαμβάνω την ευθύνη", ζητώντας από τον πελάτη συγνώμη .. Τόσο απλά !!

2. Θα ρωτούσα επίσης τον πελάτη, "τι μπορώ να κάνω για να σε ικανοποιήσω κ να ξεχαστεί το όλο σκηνικό" ...

Απεναντίας, αυτό που έγινε ήταν μια προσπάθεια να "προωθήσουμε" και τα υπόλοιπα κορίτσια του καταστήματος (προσφιλή τακτική το τελευταίο διάστημα), με όλο το σεβασμό στα υπόλοιπα κορίτσια και στην δύσκολη κ απαιτητική δουλεία τους ..

Προφανώς όμως, ΑΝ ΗΘΕΛΑ κάποιο από τα "υπόλοιπα" κορίτσια, θα το είχα ζητήσει εξ'αρχής ..

Μήπως όμως (σκέφτομαι "μηπως" ...) και τα υπόλοιπα κορίτσια "ψαχτούν" από μόνα τους λιγάκι κ δουν τι είναι αυτό που κάνει τον κόσμο και προσέρχεται κατα συρροή για την Ελένη ???  

Σε ευχαριστώ και πάλι για το χρόνο σου και για το γεγονός ότι με "άκουσες" ...
 

Windows

Μασατζίδικο
Εγγρ.
14 Οκτ 2008
Μηνύματα
792
Like
488
Πόντοι
26
Εγω σ ευχαριστω για τη συνομιλία που είχαμε !!!
 
Εγγρ.
31 Δεκ 2012
Μηνύματα
4.879
Κριτικές
739
Like
52.000
Πόντοι
36.618
Απογευματινή επίσκεψη στο ίδρυμα λίγο πριν κλείσει...Στην υποδοχή η Σόνια και πέρασμα στα ενδότερα με την Μόνικα η οποία μου κέντρισε το ενδιαφέρον από το σαλονάρισμά της...Πολύ καλή εμπειρία,αρκετά καλή στο μασάζ και στο πρόγραμμα...Λεπτομέρειες στην κριτική που ακολουθεί...!  :rockon:
 

steeve

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
2.371
Κριτικές
2
Like
1.430
Πόντοι
216
Φίλτατε Windows καλησπέρα,

Αντιλαμβάνομαι την προσπάθεια του καταστήματος να "πέσουν" οι τόνοι κ να αποφορτιστεί η ατμόσφαιρα, αλλά μάλλον δεν δώσατε προσοχή και συ κ η Ζάνα στο μακροσκελές (προηγούμενο) κειμενό μου .... Δεν θέλω να έρθω σε επιπλέον αντιπαράθεση  και να συνεχίσω το θέμα σε ερωταπαντήσεις στο forum, απλά προσπαθείτε να "τα ρίξετε" στο γεγονός ότι ο πελάτης αποφάσισε να κρατήσει την Ελένη επιπλέον μια ώρα κ εκεί κάπου έγινε το "μπέρδεμα" για το οποίο φταίει ο πελάτης κ όχι το προσωπικό ή η διεύθυνση ..

Θα επαναλάβω λοιπόν ότι :

1. Η κοπέλα στο τηλέφωνο μου είπε ότι έχει βγεί ήδη η Ελένη και είναι διαθέσιμη (άρα εφόσον η Ελένη ήταν εκτός δωματίου, θα είχε ενημερώσει το υπόλοιπο team, ότι θα ξαναέμπαινε στο δωμάτιο, ώστε να μην υπολογίζετε η ίδια αλλά κ το δωμάτιο ..)
2. Αν όντως η Ελένη "καπαρώθηκε" πάλι για μια επιπλέον ώρα από τον ίδιο γνώπελάτη, ο πρώτος που θα το μάθαινε θα ήταν η Ζάνα .. την οποία είχα στην υποδοχή για 5 τουλάχιστον λεπτά απέναντί μου κ δεν μου σχολίασε το παραμικρό ..
3. Το μόνο που έκανε η Ζάνα, ήταν απλά να ..."εξαφανιστεί" κ να στείλει μια άλλη κοπέλα να βγάλει τα κάστανα από την φωτιά ..


Για να κλείσω κάπου εδώ το θέμα, ΤΙ ΘΑ ΈΚΑΝΑ ΕΓΩ, αν ήμουν στην θέση της Ζάνας ?

1. το απλό κ το αυτονόητο, ειδικά όταν έχω έναν επαναλαμβανόμενο πελάτη κ διατείνομαι για τις "υπηρεσίες" μου κ τον σεβασμό μου σε όλους τους πελάτες ανεξαιρέτως :

Θα του εξηγούσα Η ΙΔΙΑ prive (Face to face), ότι έγινε μπέρδεμα, "αναλαμβάνω την ευθύνη", ζητώντας από τον πελάτη συγνώμη .. Τόσο απλά !!

2. Θα ρωτούσα επίσης τον πελάτη, "τι μπορώ να κάνω για να σε ικανοποιήσω κ να ξεχαστεί το όλο σκηνικό" ...

Απεναντίας, αυτό που έγινε ήταν μια προσπάθεια να "προωθήσουμε" και τα υπόλοιπα κορίτσια του καταστήματος (προσφιλή τακτική το τελευταίο διάστημα), με όλο το σεβασμό στα υπόλοιπα κορίτσια και στην δύσκολη κ απαιτητική δουλεία τους ..

Προφανώς όμως, ΑΝ ΗΘΕΛΑ κάποιο από τα "υπόλοιπα" κορίτσια, θα το είχα ζητήσει εξ'αρχής ..

Μήπως όμως (σκέφτομαι "μηπως" ...) και τα υπόλοιπα κορίτσια "ψαχτούν" από μόνα τους λιγάκι κ δουν τι είναι αυτό που κάνει τον κόσμο και προσέρχεται κατα συρροή για την Ελένη ??? 

Σε ευχαριστώ και πάλι για το χρόνο σου και για το γεγονός ότι με "άκουσες" ...
Φιλε οπωs καταλαβεs , με την απαντηση που σου δωσανε " στου κουφου την πορτα οσο θελειs βροντα " εχω και εγω αντιμετωπισει αναλογη συμπεριφορα παρολου που τουs εχουμε ''χτισει '' το μισο μαγαζι ,αλλα απλα εκοψα ,χωριs να αναφερω τιποτα ,τωρα πλεον πολυ πολυ σπανια "υπαρχουν και αλλου πορτοκαλιεs " ,anyway αν θελουν αs τα λαβουν υπο'ψιν τουs αν oχι ...και παλι καλα , ο χρονοs θα δειξει........
 

Loverboy88

Μέλος
Εγγρ.
27 Σεπ 2007
Μηνύματα
131
Like
3
Πόντοι
1
Καλησπέρα παιδιά θα ήθελα να ρωτήσω ποιες ώρες είναι ανοιχτό το μασατζίδικο και τι προγράμματα έχει μιας και πέρνω τηλέφωνο και δεν το σηκώνουν επί 2 ώρες και θέλω να πάω αύριο . ευχαριστώ εκ τον προτέρων :) 
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
46.785
Like
31.528
Πόντοι
5.006
Καλησπέρα παιδιά θα ήθελα να ρωτήσω ποιες ώρες είναι ανοιχτό το μασατζίδικο και τι προγράμματα έχει μιας και πέρνω τηλέφωνο και δεν το σηκώνουν επί 2 ώρες και θέλω να πάω αύριο . ευχαριστώ εκ τον προτέρων :) 
απο τισ 11 το πρωι μεχρι τισ 9 το βραδυ! τιμεσ 60 80 και 120 για ολα τα βαλαντια!
 

sakarvats

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Σεπ 2008
Μηνύματα
1.419
Κριτικές
107
Like
7.927
Πόντοι
7.815
Φιλε οπωs καταλαβεs , με την απαντηση που σου δωσανε " στου κουφου την πορτα οσο θελειs βροντα " εχω και εγω αντιμετωπισει αναλογη συμπεριφορα παρολου που τουs εχουμε ''χτισει '' το μισο μαγαζι ,αλλα απλα εκοψα ,χωριs να αναφερω τιποτα ,τωρα πλεον πολυ πολυ σπανια "υπαρχουν και αλλου πορτοκαλιεs " ,anyway αν θελουν αs τα λαβουν υπο'ψιν τουs αν oχι ...και παλι καλα , ο χρονοs θα δειξει........

+1000 ...
 

tawara

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιουν 2011
Μηνύματα
1.027
Like
997
Πόντοι
96
όταν πηγαίνεις εκεί και είναι όλα τα δωμάτια πιασμένα και σε κρύβουν σε αποθήκες και μπαλκόνια , περίμενε μετά να αλλάξουν συμπεριφορές .....
 

Windows

Μασατζίδικο
Εγγρ.
14 Οκτ 2008
Μηνύματα
792
Like
488
Πόντοι
26
:2on1:
όταν πηγαίνεις εκεί και είναι όλα τα δωμάτια πιασμένα
ολοι περνάνε τέλεια , το κατάστημα ειναι μια Οαση . Ολα τα παράπονα περνονται σοβαρά υπόψιν . Π.χ ο φίλος μας που είχε παράπονο με το ραντεβού που έκλεισε μέσο τηλεφώνου και δεν πραγματοποιήθηκε λόγο δεύτερης συνεχόμενης ώρας απασχόλησης της κοπέλας , πέρα το οτι του ζητήθηκε συγνώμη , πάρθηκε απόφαση να μην κλείσουν ραντεβού απο το τηλέφωνο ,μονο στο κατάστημα .
Απο διακοπές έχουν γυρίσει και αλλά κορίτσια και η ομάδα των κορασίδων ειναι δυνατότερη απο κάθε άλλη φορα  :tits2: :tits2: :tits2: :tits2: :tits2: :tits2: :tits2: :tits2: :tits2: :tits2: :tits2: :tits2: :tits2: :tits2: :tits2:
 

spunky13

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.726
Κριτικές
27
Like
6.709
Πόντοι
7.715
:2on1:ολοι περνάνε τέλεια , το κατάστημα ειναι μια Οαση . Ολα τα παράπονα περνονται σοβαρά υπόψιν . Π.χ ο φίλος μας που είχε παράπονο με το ραντεβού που έκλεισε μέσο τηλεφώνου και δεν πραγματοποιήθηκε λόγο δεύτερης συνεχόμενης ώρας απασχόλησης της κοπέλας , πέρα το οτι του ζητήθηκε συγνώμη , πάρθηκε απόφαση να μην κλείσουν ραντεβού απο το τηλέφωνο ,μονο στο κατάστημα .
Απο διακοπές έχουν γυρίσει και αλλά κορίτσια και η ομάδα των κορασίδων ειναι δυνατότερη απο κάθε άλλη φορα  :tits2: :tits2: :tits2: :tits2: :tits2: :tits2: :tits2: :tits2: :tits2: :tits2: :tits2: :tits2: :tits2: :tits2: :tits2:
...η αννα με τα προσοντα γυρισε?... :tits: :tits: :tits:
 

Windows

Μασατζίδικο
Εγγρ.
14 Οκτ 2008
Μηνύματα
792
Like
488
Πόντοι
26
το καλύτερο όμως ξεχάστηκε.... το χαρτάκι ρέει άφθονο   ;)
οτι σπειρεις θα θερισεις φιλτατε , αυτό που λέγαμε παραπάνω , ο σεβασμός προς τον πελάτη , υπηρεσίες , κλπ , κλπ  ;)
 

steeve

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
2.371
Κριτικές
2
Like
1.430
Πόντοι
216
Aννα , Λαουρα , Ελενη , Μονικα ...ειναι σημερα εκει ??  . ευχαριστω
 

steeve

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
2.371
Κριτικές
2
Like
1.430
Πόντοι
216
:dancing:

Eυχαριστω !!!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom