εξυπηρέτηση πελατών στο τηλεφωνικό κέντρο της φορθνετ
εγώ είχα δουλέψει λίγο για τεχνική υποστήριξη forthnet-nova το 2014 και έφυγα
αλλά δούλευα στην ουσία για την icap που εξυπηρετούσε forthnet-nova
πίστευα ότι θα είναι καλά, την είχα στο μυαλό μου μεγάλη εταιρεία...
δυστυχώς πολύ μπούρδα, τουλάχιστον η icap νομίζω πως τα παιδιά που δούλευαν εξαρχής για την forthnet ήταν κάπως καλύτερα.
μεγάλη εκπαίδευση που πληρώνεται φυσικά καλά σαν 8ωρο, αυτό είναι το καλό στα τηλεφωνικά κέντρα
όπως και το ότι το 99% είναι νέα παιδιά οπότε κάνεις και φίλους
αλλά στην icap πχ μας είχαν σαν προιστάμενους δύο σιχαμένα πολύ μικρότερα από εμένα
και αυτό που με χάλασε πολύ ήταν ότι σε ένα γραφείο, εννοώ ξέρετε αυτές τις μαλακίες που χωρίζονται απλά με ένα διαχωριστικό και είσαι σχεδόν κολλητά με τον άλλο, ακόμα και όταν δεν είχε τηλέφωνα και έκανες λίγο πίσω την καρέκλα να απλώσεις τα πόδια σου ή να πεις κάτι στον διπλανό σου, σου την έλεγαν... :S
απαράδεκτο. ούτε στον στρατό τόσο παραλογισμός...
και επίσης... ενώ ξεκινήσαμε με εξυπηρέτηση του αποκωδικοποιητή της nova, που ήταν πολύ εύκολο, πχ έλεγες στον άλλο κάντε ένα restart και στο 99% το πρόβλημα λυνόταν, και έπαιρνες χ λεφτά...
αργότερα πήραν κάποιους... προσέξτε... όχι όλους, κάποια μόνο από τα παιδιά... (προφανώς τους καλύτερους? δεν ξέρω) ώστε να τους εκπαιδεύσουν και στην τεχνική υποστήριξη τηλεφώνου και ίντερνετ της forthnet και εγώ ξενέρωσα... διότι δεν ήταν δίκαιο καταρχάς... να παίρνουμε τα ίδια χρήματα και οι μισοί να κάνουν δυσκολότερη δουλειά από τους άλλους.
Επίσης από την πρώτη μέρα εκπαίδευσης για την forthnet εγώ έπαθα πλάκα... κατάλαβα ότι εκεί πρέπει να έχεις σπουδάσει τεχνικός για να καταλαβαίνεις όλους τους όρους κτλπ... πολύ δύσκολο για μένα, οπότε είχα αποφασίσει ότι θα σταματήσω... αλλά δεν τους το είπα... παρακολούθησα όλη την εκπαίδευση που την πλήρωναν σαν να δουλεύεις και μετά την έκανα.
υγ... επίσης... για όσους έχετε forthnet... στην εκπαίδευση, βλέπαμε τυχαία περιστατικά πελάτες, και κάποια στιγμή ανοίγει ο εκπαιδευτής μία καρτέλα ενός ανθρώπου που πλήρωνε για vdsl - το 2014 - και δεν έπιανε ούτε τα 10Mbps, δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά είχε πολύ χαμηλή ταχύτητα, δεν του είχαν αλλάξει το πρόγραμμα ενώ το πλήρωνε... και μαντέψτε...
απλά το προσπέρασε, αντί να το διορθώσει, ή να τον πάρουν τηλέφωνο κτλπ, απλά το προσπέρασαν... :S
το καταλαβαίνω ότι το γαμάω το θρεντ με τα άσχετα... αλλά κάπου πρέπει να γαμήσω κι εγώ... πολλές οι καύλες... :S