Νέα

Σκανδαλο WV-Γερμανια. Τα μεγαλα λαμογια της Ευρωπης.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα κωλο-γερος
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 41
  • Εμφανίσεις 4K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

κωλο-γερος

Ανώτατος
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
32.673
Κριτικές
36
Like
38.877
Πόντοι
19.795
Τελικα δεν ειναι οι Ελληνες τα μεγαλυτερα λαμογια της Ευρωπης. Οι 'ετεροι" μας οι Γερμανοι διεκδικουν απο οτι φαινεται τα πρωτεια.
 

artemismatsas

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουν 2013
Μηνύματα
5.867
Κριτικές
1
Like
120
Πόντοι
66
"Η ADAC παραποίησε τα στοιχεία της ψηφοφορίας για την ανάδειξη του VW Golf, ως αυτοκινήτου της χρονιάς

Διάβασε το πλήρες άρθρο εδώ: Η ADAC παραποίησε τα στοιχεία της ψηφοφορίας για την ανάδειξη του VW Golf, ως αυτοκινήτου της χρονιάς - Autoblog.gr
Follow us: @Autoblogr on Twitter | Autoblog.gr on FacebookΑυτή την εβδομάδα, για δέκατη χρονιά στη Γερμανία, η Γερμανική Λέσχη Αυτοκινήτου ADAC, απένειμε τα βραβεία αυτοκίνητου Gelber Engel, με νικητή το VW Golf. Όλα καλά, αφού το νέο Golf έχει πάρει μέσα στο 2013 το βραβείο του καλύτερου αυτοκινήτου της Ευρώπης, του καλύτερου αυτοκινήτου του κόσμου καθώς και του καλύτερου αυτοκινήτου της Ιαπωνίας. Ωστόσο τίποτα δεν θα γινόταν εάν η Γερμανική Sueddeutsche Zeitung δεν δημοσίευε ένα άρθρο στο οποίο αποκαλύπτει πως η λέσχη χειραγώγησε/παραποίησε τα αποτελέσματα.

Οι νικητές των βραβείων Gelber Engel δεν βγαίνουν από δημοσιογράφους όπως συμβαίνουν στα COTY, αλλά από το κοινό, το οποίο ψηφίζει online και μέσου του περιοδικού του ADAC, Motor Welτ. Ο υπεύθυνος επικοινωνίας της ADAC και αρχισυντάκτης του περιοδικού όμως, Michael Ramstetter, βλέποντας πως το αγαπημένο του Golf δεν θα τα καταφέρει να πάρει τον τίτλο του πιο δημοφιλούς αυτοκινήτου της Γερμανίας για το 2014, πήρε το στυλό του και αύξησε 10 φορές τον αριθμό των ψήφων του Golf.



Διάβασε το πλήρες άρθρο εδώ: Η ADAC παραποίησε τα στοιχεία της ψηφοφορίας για την ανάδειξη του VW Golf, ως αυτοκινήτου της χρονιάς - Autoblog.gr
Follow us: @Autoblogr on Twitter | Autoblog.gr on FacebookΓια κακή του τύχη όμως η Sueddeutsche Zeitung ανακάλυψε την απάτη και δημοσίευσε την ιστορία. Η ADAC αναγκάστηκε να κατεβάσει από τη σελίδα της, τόσο το άρθρο με τη φετινή απονομή, (screenshot του εδώ) όσο και το σχετικό video. Η Sueddeutsche Zeitung στο δημοσίευμά της αναφέρει πως η γερμανική λέσχη αυτοκινήτου παραποίησε τα στοιχεία, ισχυριζόμενη πως έλαβαν μέρος στην ψηφοφορία 290 χιλιάδες μέλη, ενώ συμμετείχαν σε αυτή μόνον 76 χιλιάδες, ενώ αναφέρει ότι το Golf αναδείχθηκε πρώτο με 34.299 ψήφους, ενώ στην πραγματικότητα έλαβε μόνον 3.409.

Η ADAC με ανακοίνωση της έκανε γνωστό πως απέλυσε τον Ramstetter, ζητώντας συγνώμη, αλλά η ζημιά που δέχτηκε το κύρος και η αξιοπιστία των βραβείων της είναι τεράστια. Ο Ramstetter παραδέχθηκε ενώπιον του Διοικητικού Συμβουλίου της ADAC ότι παραποίησε τα δεδομένα της ψηφοφορίας προκειμένου να αναδειχθεί το Golf της Volkswagen «το αγαπημένο αυτοκίνητο» των Γερμανών.



Διάβασε το πλήρες άρθρο εδώ: Η ADAC παραποίησε τα στοιχεία της ψηφοφορίας για την ανάδειξη του VW Golf, ως αυτοκινήτου της χρονιάς - Autoblog.gr
Follow us: @Autoblogr on Twitter | Autoblog.gr on FacebookΗ ADAC προτού ξεσπάσει το σκάνδαλο, προσπάθησε να απορρίψει το δημοσίευμα. Την περασμένη Πέμπτη, κατά την τελετή της απονομής του βραβείου Gelber Engel, και μετά τις πρώτες αποκαλύψεις της Sueddeutsche Zeitung, ο γενικός διευθυντής της ADAC Karl Obermair απέρριψε με ειρωνικά σχόλια το σχετικό δημοσίευμα, κάνοντας λόγο για αναλήθειες και αστήριχτους υπαινιγμούς. O Obermair δήλωσε σκωπτικά:

Τουλάχιστον έγραψαν σωστά τα τέσσερα γράμματα της λέσχης μας

Δυστυχώς όμως γι’αυτόν και την ADAC μόνο έτσι δεν ήταν τα πράγματα. Το δημοσίευμα της Sueddeutsche Zeitung στηρίχθηκε σε στοιχεία και έγγραφα της ADAC. Σύμφωνα με την εφημερίδα, η οποία βασίζεται σε δηλώσεις εργαζομένων της ADAC:

Τα περίεργα περιστατικά συνδέονταν με το πρόσωπο του Ramstetter. Στο γραφείο του υπεύθυνου επικοινωνίας κατέληγαν οι ψήφοι για την ανάδειξη του Gelber Engel και εκεί πολλαπλασιάζονταν μυστηριωδώς.



Διάβασε το πλήρες άρθρο εδώ: Η ADAC παραποίησε τα στοιχεία της ψηφοφορίας για την ανάδειξη του VW Golf, ως αυτοκινήτου της χρονιάς - Autoblog.gr
Follow us: @Autoblogr on Twitter | Autoblog.gr on FacebookΟ Ramstetter αναγκάστηκε να παραδεχθεί “προσωπικά σφάλματα” στη διαχείριση της ψηφοφορίας και ζήτησε συγνώμη για την “ανάρμοστη συμπεριφορά” του, η οποία, όπως τόνισε, έπληξε την αξιοπιστία και το κύρος της γερμανικής λέσχης αυτοκινήτου.

Η ADAC, που είναι η μεγαλύτερη στην Ευρώπη λέσχη αυτοκινήτου με 19 εκατομμύρια μέλη, διέταξε εσωτερική έρευνα για τα προηγούμενα χρόνια, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν και στο παρελθόν είχαν σημειωθεί κρούσματα παραποίησης στοιχείων της ψηφοφορίας για το αυτοκίνητο της χρονιάς. Το Δ.Σ. της λέσχης αποφάσισε επίσης να διεξάγεται στο εξής η ψηφοφορία υπό συμβολαιογραφική εποπτεία."


δεν ειναι η πρωτη  πουστια της εταιρειας που εφτιαχνε οχηματα για τους ναζι


 

LEON13

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Φεβ 2010
Μηνύματα
17.450
Κριτικές
2
Like
44
Πόντοι
166
Aυτοι ειναι οι Γερμανοι βιομηχανοι, παρεα με τους Γρμανους πολιτικους !!!

Να βαλουν το σημα της αυτοκινητοβιομηχανιας, στο κοινοβουλιος τους για να εχουν ψηλα το κεφαλι

οταν το βλεπουν !!!
 

talladmirer

Μέλος
Εγγρ.
27 Δεκ 2007
Μηνύματα
2.777
Like
19
Πόντοι
16
Όλα τα εργοστάσια αυτοκινήτων έχουν ως πρότυπο για αντιγραφή το γκολφ (7 γενιές βελτίωσης ως κορυφαίο για αυτό και παρέμενε κορυφή) ή όπελ ως άστρα η σκόντα ως οκτάβια η φορντ ως φόκους κι η σέατ ως λεόν κοκ είναι τυχαίο??? ή και το μπουγκάτι βέυρον από το 1998 που αγόρασε το όνομα  ή Άουντι-φολξβάγκεν…
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
56.936
Κριτικές
90
Like
37.482
Πόντοι
25.467
Όλα τα εργοστάσια αυτοκινήτων έχουν ως πρότυπο για αντιγραφή το γκολφ (7 γενιές βελτίωσης ως κορυφαίο για αυτό και παρέμενε κορυφή) ή όπελ ως άστρα η σκόντα ως οκτάβια η φορντ ως φόκους κι η σέατ ως λεόν κοκ είναι τυχαίο??? ή και το μπουγκάτι βέυρον από το 1998 που αγόρασε το όνομα  ή Άουντι-φολξβάγκεν…

Και το Golf, ατιγραφή του Fiat 127 ήταν. Υποτίθεται ότι αντικατέστησε τον σκαραβαίο, αλλά σε αντίθεση με αυτόν, που είχε τη διάταξη «όλα πίσω», το Golf είχε τον κινητήρα και την κίνηση μπροστά, όπως ακριβώς το 127. Επίσης Το αμάξωμα  είχε σχεδιαστεί από τον Τζιουτζάρο.  :)
 

maximilian

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2009
Μηνύματα
1.642
Like
30
Πόντοι
16
Εδώ κινδυνεύουν τα αφεντικά της VW να πάνε μέσα για απάτη + μερικά δις πρόστιμο και εσείς ψάχνετε αν το Golf είναι καλύτερο από το Astra?

ΥΓ Οι Γερμανοί πολιτικοί θεωρούνται διεθνώς από τους πιο διεφθαρμένους στην Ευρώπη. Τα αφεντικά της VW θα διέφεραν???
 

artemismatsas

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουν 2013
Μηνύματα
5.867
Κριτικές
1
Like
120
Πόντοι
66
Όλα τα εργοστάσια αυτοκινήτων έχουν ως πρότυπο για αντιγραφή το γκολφ (7 γενιές βελτίωσης ως κορυφαίο για αυτό και παρέμενε κορυφή) ή όπελ ως άστρα η σκόντα ως οκτάβια η φορντ ως φόκους κι η σέατ ως λεόν κοκ είναι τυχαίο??? ή και το μπουγκάτι βέυρον από το 1998 που αγόρασε το όνομα  ή Άουντι-φολξβάγκεν…


πιο μεγαλγ μαλακια απ το γκολφ δεν παιζει
 

giorgos568

Μέλος
Εγγρ.
2 Αυγ 2015
Μηνύματα
26
Like
0
Πόντοι
0
Ο κινητηρας του αυτοκινητου μπορει να ρυθμιζει το μιγμα καυσιμου που πηγαινει προς καυση. Αυτο το κανει με τον αισθητηρα λαμδα.
Οι Γερμανοι σκευτηκαν να κανουν ενα κολπο ενα λογισμικο σαν τον αισθητηρα λαμδα, ο οποιος ομος να λαμβανει υποψιν του την ταχυτητα του αυτοκινητου την θεση του τιμονιου, και το αν καθεται ανθροπος ή οχι στην θεση του οδηγου. Τοτε μπορει να θεσει τον κινητηρα σε "λειτουργια ελεγχου καυσιμου"
Ετσι λοιπον  η βασικη παραμετρος για ενεργοποιηθει η λειτουργια "ελεγχος καυσιμου" ειναι το αμαξι να μην κινειται, επιπλεον να αναβαζει στροφες ο κινητηρας, να λειπει ο οδηγος απο την θεση και το τιμονι περιπου σε ευθεια ή σταθερο , τοτε δεν εκπεμπει πολλα καυσαερια και περναει τους ελεγχους.
Απατη καθαρη :vomit:
Τωρα ειπαν οτι θα κανουν διαφορες δοκιμες στα αυτοκινητα εν κινησει κλπ ετσι ωστε να δουν τις πραγματικες εκπομπες ρυπων. :rockon:
 

Obi-Wan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2007
Μηνύματα
9.437
Κριτικές
3
Like
3.400
Πόντοι
786
Ο Γερμανός είναι μασκοφόρος Έλληνας τελικά :2funny:
 

iceman1988

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2007
Μηνύματα
3.263
Κριτικές
81
Like
8.207
Πόντοι
7.865
Καλά αμάξια βγάζουν οι άνθρωποι.Και πουλάνε και αξία μεταπώλησης έχουν.Το θέμα δεν είναι αν έχουν ή δεςν έχουν καλά αυτοκίνητα και ποιό είναι καλύτερο απο κάποιο άλλο.Το ζήτημα είναι ότι έκαναν απάτη και θύματα ήταν όχι μόνο καταναλωτές,αλλά και κράτη και οι υπηρεσίες αυτών.Η τιμωρία θα πρέπει να είναι βαριά,καθώς όχι μόνο προβλέπεται να αλλάξουν όποια εξαρτήματα προβλέπεται να αλλαχθούν,εφόσον είναι αυτό δυνατόν.αλλά θα πρέπει να πληρώσουν και αποζημιώσεις σε ιδιώτες(πολλοί εξ αυτών οικολόγοι που επέλεξαν αυτοκίνητα του ομίλου,καθώς ήταν "οικολογικότερα" του ανταγωνισμού),αλλά και σε κράτη.Πως να το κάνουμε δηλαδή;Όταν απατείς διαφάνεια,να περιμένεις και το ματζαφλάρι στον κώλο σου,καθώς το Αμέρικα δεν είναι η στημμένη στα 4 Ευρώπη,η οποία περιμένει το γερμανικό πούτσο.Απο Ευρωπαϊκής πλευράς άκουσα πως μόνο το Ηνωμένο Βασίλειο θα προβεί σε ελέγχους και κυρώσεις και περίπτωση απάτης.Οι υπόλοιποι μούγκα.Και δεν κυκλοφορούν και λίγα τέτοια κομμάτια εν Ελλάδι.Έχω ένα και εγώ.Αλλά δεν με νοιάζει περί οικολογίας,γιατί δεν το πήρα επειδή έχω περιβαλλοντική συνείδηση,πράγμα που δεν σημαίνει ότι ανέχομαι,όμως,να μου λένε ψέματα για κάτι που αγόρασα.Και πρέπει να πλερώσουν την κομπίνα τους.Έτσι είναι αυτά!
 

SaintOVA

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Φεβ 2015
Μηνύματα
357
Κριτικές
14
Like
141
Πόντοι
291
με όποιον δάσκαλο θα κάτσεις που λένε, τόσα χρόνια με τις μίζες που έχουν πέσει απο την Ελλάδα προς την Γερμανία και το αντίστροφο ξύπνησαν και οι Γερμανοί..
 

Obi-Wan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2007
Μηνύματα
9.437
Κριτικές
3
Like
3.400
Πόντοι
786
Για αυτο μας κράζουν παντα πρωτοι για να μην καταλάβουν οι άλλοι ότι είμαστε οι γνήσιοι "Γερμανοι" :2funny:
Αλλά και ποτέ δεν μας καταστρέφουν ολοσχερώς και μας χαρτζιλικώνουν γιατι το (πολιτιστικό) αιμα νερό δεν γίνεται :grin:

(Ειναι πολύ παλια η σχέση. Όλη τους έμπνευση φιλοσοφία και λογική είναι κανονικά Ελληνική κόπια. Ιλιάδα, Πλάτωνας, κλπ. Όλο εδώ πυρφορίζανε. Άσε που μόλις λευτερωθήκαμε τρέξανε να προλάβουν ο βασιλιάς μας να είναι Γερμανός. Μιλαμε για πολύ Ελληνοκαψούρα)

:wanker:
 

Anal_Hunter

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Αυγ 2005
Μηνύματα
4.643
Κριτικές
10
Like
17
Πόντοι
5.775
Όλα τα εργοστάσια αυτοκινήτων έχουν ως πρότυπο για αντιγραφή το γκολφ (7 γενιές βελτίωσης ως κορυφαίο για αυτό και παρέμενε κορυφή) ή όπελ ως άστρα η σκόντα ως οκτάβια η φορντ ως φόκους κι η σέατ ως λεόν κοκ είναι τυχαίο??? ή και το μπουγκάτι βέυρον από το 1998 που αγόρασε το όνομα  ή Άουντι-φολξβάγκεν…

Οι χειροτερες λαδιερες ειναι τα VW.
 

KOSTASF16

Τιμημένος
Εγγρ.
16 Σεπ 2006
Μηνύματα
5.264
Like
151
Πόντοι
66
Οποιος εχει οικολογικη συνειδηση παιρνει μετρο και ποδηλατο, δεν ψαχνει ρυπους κλπ
 

popeye_170

Μέλος
Εγγρ.
23 Μαΐ 2015
Μηνύματα
29
Κριτικές
2
Like
3
Πόντοι
0
Ζήτησε και η Γαλλία ελέγχους. Ετοιμάζετε και η Κορέα με την Αυστραλία   :pipa2: :pipa3: ετσί θα τους πάνε
 

BAKALIS74

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2012
Μηνύματα
4.768
Like
2.052
Πόντοι
456
.
 

Συνημμένα

  • vw passat.jpg
    vw passat.jpg
    53,7 KB · Εμφανίσεις: 41

jim28

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Ιαν 2007
Μηνύματα
1.957
Κριτικές
27
Like
2.414
Πόντοι
6.955
Τα golf και τα audi οχι μόνο δεν τα πάω αλλά αντίθετα τα αντιπαθω πολύ.
Τα golf είναι ζημιάρικα (ανάβει το check) όμως οι ψωροπερήφανοι ιδιοκτήτες τους δεν το παραδέχονται.
Οι Γερμανοί έκαναν απάτη του κοινού ποινικού δικαίου και το χειρότερο απο όλα είναι οτι ανταγωνίστηκαν αθέμιτα τις ανταγωνιστικές τους βιομηχανίες.
Εαν εμεις πάμε να παράξουμε το pony θα βγουν και θα κατηγορήσουν οι βρωμιάριδες ως ρυπογόνο.
Αυτό που τους αξίζει είναι δασμοί και ποσοτικοί περιορισμοί στις εξαγωγες τους!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom