Νέα

Ryanair vs Aegean

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Ampelale
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 439
  • Εμφανίσεις 24K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

NickGeek

Μέλος
Εγγρ.
20 Νοε 2005
Μηνύματα
1.370
Κριτικές
6
Like
669
Πόντοι
96
Οχι κομμούνι, λάθος κατάλαβες

Αντι να πληρώνουμε όλοι την κρατική ολυμπιακή για πτήσεις χωρίς πληρότητα, τωρα το κόστος το επωμίζονται μόνο αυτοί που ταξιδεύουν.

χαχαχα σωστός

Πως και δεν άνοιξε κρατική Ολυμπιακή ο Αλεξάκης και έμεινε στην ΕΡΤ.
 

mercenary_2014

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2014
Μηνύματα
142
Like
42
Πόντοι
1
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, εγινε αντικατάσταση του κρατικου μονοπώλιου της ολυμπιακής με το ιδιωτικό μονοπώλιο της Aegean και όχι  ελεύθερος ανταγωνισμός ιδιωτικών εταιρειών προς επιδίωξη καλύτερων τιμών, όπως ευαγγελίζονται οι παπάρες νεοφιλελεύθεροι.

ας βγεί να ανοίξει όποιος θέλει αεροπορική εταιρεία...

ήδη στην Ελλάδα κάνουν δρομολόγια αρκετές Ellinair, Scyscanner, Astra Airlines όπως επίσης και Ryanair...

αιντε βλάκα με την καραμέλλα...
 

NickGeek

Μέλος
Εγγρ.
20 Νοε 2005
Μηνύματα
1.370
Κριτικές
6
Like
669
Πόντοι
96
Είχες πετάξει ποτέ με την κρατική Ο.Α;Όλες οι πτήσεις προς το εξωτερικό όσες φορές είχα πετάξει είχαν 80-100% πληρότητα.Την Ο.Α τη γάμησε η κρατική κοινωνική πολιτική την ανάγκαζαν να κάνει.Μετέφερε δωρεάν στρατιωτικό προσωπικό και δεν έπαιρνε ποτε τα λεφτά από το ΥΕΘΑ.Πέταγε σε νησιά και οι επιδοτήσεις δίνονταν με καθυστέρηση.Πήγαινε κομματικούς ψηφοφόρους όλων των κομμάτων και τα κόμματα της έλεγαν "γράφτα".Τώρα την ιδιωτική την πληρώνουν εγκαίρως διότι θα σταματήσει τις πτήσεις.

Μεγάλε είχε πληρότητα αλλά είχε και τα πιο ακριβά γραφεία.... Πήγαινες στο Αμστερνταμ και τα γραφεία της Ολυμπιακής ήταν στο WTO σε ένα χώρο με αμέτρητα τετραγωνικά που κόστιζε το τετραγωνικό μια περιουσία.... και ήταν και γεμάτο υπαλλήλους που βαράγανε μύγες αφού μια πτήση τη μέρα είχα από Ολλανδία, άντε 2 κάποιες μέρες. Γέλαγε ο κόσμος.
 

mercenary_2014

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2014
Μηνύματα
142
Like
42
Πόντοι
1
Είχες πετάξει ποτέ με την κρατική Ο.Α;Όλες οι πτήσεις προς το εξωτερικό όσες φορές είχα πετάξει είχαν 80-100% πληρότητα.Την Ο.Α τη γάμησε η κρατική κοινωνική πολιτική την ανάγκαζαν να κάνει.Μετέφερε δωρεάν στρατιωτικό προσωπικό και δεν έπαιρνε ποτε τα λεφτά από το ΥΕΘΑ.Πέταγε σε νησιά και οι επιδοτήσεις δίνονταν με καθυστέρηση.Πήγαινε κομματικούς ψηφοφόρους όλων των κομμάτων και τα κόμματα της έλεγαν "γράφτα".Τώρα την ιδιωτική την πληρώνουν εγκαίρως διότι θα σταματήσει τις πτήσεις.

είχε 80-100% πληρότητα γιατί δεν είχε ανταγωνισμό... μόλις ολοκληρώθηκε το σχεδιο της ΕΕ "Ανοικτοί Ουρανοί" τότε η πληρότητα έπεσε στο 20%
 

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.912
Κριτικές
39
Like
5.050
Πόντοι
2.696
Το πρόβλημα ήταν οι επιδοτήσεις που δεν τις έδιναν,και τα χρωστούμενα.Αλλιώς μια χαρά έβγαινε.Η Ο.Α δεν έκλεισε λόγω χρέους αλλά επειδή λόγω έλλειψης ρευστότητας της έδωσε το κράτος λεφτά που μετά η Aegean που μπήκε στο λογιστήριο δήθεν να την αγοράσει το κάρφωσε στην Ε.Ε,επειδή απαγορευόταν.Απαίτησε η Ε.Ε να επιστρέψει την επιδότηση δεν μπορούσε και έκλεισε όπως έκλεισε.
 

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.912
Κριτικές
39
Like
5.050
Πόντοι
2.696
είχε 80-100% πληρότητα γιατί δεν είχε ανταγωνισμό... μόλις ολοκληρώθηκε το σχεδιο της ΕΕ "Ανοικτοί Ουρανοί" τότε η πληρότητα έπεσε στο 20%

Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος.Μέχρι και το καλοκαίρι του 2009 πριν αρχίσει η νέα Ο.Α τις πτήσεις είχε πληρότητα 100% και οι αχρείοι διοικούντες δεν είχαν νοικιάσει αεροσκάφη να καλύψουν τη ζήτηση,για να μπορέσουν να χαρίσουν την Ο.Α στο Βγενόπουλο
 

NickGeek

Μέλος
Εγγρ.
20 Νοε 2005
Μηνύματα
1.370
Κριτικές
6
Like
669
Πόντοι
96
Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος.Μέχρι και το καλοκαίρι του 2009 πριν αρχίσει η νέα Ο.Α τις πτήσεις είχε πληρότητα 100% και οι αχρείοι διοικούντες δεν είχαν νοικιάσει αεροσκάφη να καλύψουν τη ζήτηση,για να μπορέσουν να χαρίσουν την Ο.Α στο Βγενόπουλο

και έβγαλε πολλά λεφτά ο Βγενόπουλος απο την ΟΑ...
 

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.912
Κριτικές
39
Like
5.050
Πόντοι
2.696
και έβγαλε πολλά λεφτά ο Βγενόπουλος απο την ΟΑ...

Δεν ξέρω πόσα έβγαλε,αλλά η "ιδιωτικοποίηση" είχε ως αποτέλεσμα να φορτωθεί το δημόσιο το προσωπικό της Ο.Α και να της μείνουν αεροπλάνα που τελικά δόθηκαν για σκραπ.Αντί να απολύσει το προσωπικό το κράτος και να πουλήσει την Ο.Α ως σήμα,το φορτώθηκε και το πληρώνει ακόμα.Αν θυμάσαι ο διαγωνισμός έληξε ως άγονος και εκτός προθεσμίας εμφανίστηκε ο Βγενόπουλος και του την έδωσαν
 

nikolakis66

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.015
Κριτικές
4
Like
855
Πόντοι
376
Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος.Μέχρι και το καλοκαίρι του 2009 πριν αρχίσει η νέα Ο.Α τις πτήσεις είχε πληρότητα 100% και οι αχρείοι διοικούντες δεν είχαν νοικιάσει αεροσκάφη να καλύψουν τη ζήτηση,για να μπορέσουν να χαρίσουν την Ο.Α στο Βγενόπουλο
παληκάρι δεν ξέρω πώς τα λες αυτά. εχω πετάξει αθήνα βουκουρέστι το 09 όπου το αεροπλάνο ήταν airbus και μέσα είμασταν 5 ανθρωποι. ειδικά στη γραμμη βουλουρέστι η ΟΑ ήταν η τρίτη επιλογή πρώτα γέμιζε η aegean και μετά η tarom. Οταν πια είχαν γεμίσει οι θέσεις σε αυτές πήγαινες σε ΟΑ. Επίσης το 09 η ΟΑ από εξωτερικό πέταγε σε μόσχα,σοφια,βουκουρέστι,κων/πολη και τελ αβιβ. μόσχα και κων/πολη δεν πέταγε aegean ακόμα οπότε ΜΠΟΡΕΙ να ήταν γεμάτη. Αλλά ας πούμε αθηνα - θεσ/νικη η ΟΑ είχε θέσεις μόνο από ΔΥ και από όσους ΕΠΡΕΠΕ να πετάξουν και δεν έβρισκαν aegean.
 

nikolakis66

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.015
Κριτικές
4
Like
855
Πόντοι
376
Εγω πηγα βουδαπεστη πριν ενα μηνα κ ηταν σχεδον ιδια τα εισητηρια
Πηγα με aegean k  μου βγηκε 10 ευρω παραπανω απο ryanair
δεν είχες τη τύχη να κάνεις την επιστροφή με ryanair. να σε βγάζουν να πηγαίνεις με τα πόδια στο αεροπλάνο ε;
 

Hirayama

Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2011
Μηνύματα
3.258
Like
3
Πόντοι
16
Οχι κομμούνι, λάθος κατάλαβες

Αντι να πληρώνουμε όλοι την κρατική ολυμπιακή για πτήσεις χωρίς πληρότητα, τωρα το κόστος το επωμίζονται μόνο αυτοί που ταξιδεύουν.


βλάκα φίλε, αυτο που ζηταω δεν ειναι η επιστροφη της γαμωολυμπιακης που ξεραμε, αλλά κι αλλες ιδιωτικες εταιρειες που να χτυπήσουν τις τιμές.

ή μηπως δεν καταλαβα πως λειτουργει ο καπιταλισμος;

Το ότι υπάρχει μονο μια ιδιωτική εταιρεία που αντικατέστησε το κρατικό μονοπώλιο μου βρωμάει συγκεκαλυμμένο κρατικό καπιταλισμό υπέρ του ημετέρου επιχειρηματία.
 

Hirayama

Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2011
Μηνύματα
3.258
Like
3
Πόντοι
16
Δεν ξέρω πόσα έβγαλε,αλλά η "ιδιωτικοποίηση" είχε ως αποτέλεσμα να φορτωθεί το δημόσιο το προσωπικό της Ο.Α και να της μείνουν αεροπλάνα που τελικά δόθηκαν για σκραπ.Αντί να απολύσει το προσωπικό το κράτος και να πουλήσει την Ο.Α ως σήμα,το φορτώθηκε και το πληρώνει ακόμα.Αν θυμάσαι ο διαγωνισμός έληξε ως άγονος και εκτός προθεσμίας εμφανίστηκε ο Βγενόπουλος και του την έδωσαν


ολα στημενα και μιλημενα στο ελλαδισταν...

και μετα μια ωραια πρωια, ο βγενο που ηταν χοντρα μπλεγμενος και στα της Κυπρου, απεδημησεν εις Κυριον...

τουλαχιστον πηγε με ηρεμο τροπο και γλύτωσε την τελευταια ...αεροπορικη πτηση του Παντελου, που νομιζε οτι θα κανει το αιγαιο μπανιερα του....
 

nikolakis66

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.015
Κριτικές
4
Like
855
Πόντοι
376
Είχες πετάξει ποτέ με την κρατική Ο.Α;Όλες οι πτήσεις προς το εξωτερικό όσες φορές είχα πετάξει είχαν 80-100% πληρότητα.
ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ. Μιλάς για αεροδρόμια που δεν πεταγε η aegan ή για αεροδρόμια σε χώρες εκτός ευρώπης. Η ΟΑ είχε το αμίμητο να μην χρησιμοποιεί ο πιλότος το ραντάρ προσέγγισης. Εφτανε στο βουκουρέστι που είχε ομίχλη, έκανε μια ώρα βόλτες και μετά επέστρεφε αθήνα. ο πιλότος και το πλήρωμα πληρωνόταν κανονικά, γύριζε στο σπίτι του νωρίτερα και εσύ έχανες τη μέρα σου. Βέβαια το αμίμητο ήταν όταν ήσουνα εκεί και περίμενες να επιστρέψεις. Εβλεπες ξαφνικά ακύρωση. Η μόνη εταιρεία που ακύρωνε ε; Και μετά έπρεπε να βρεις ξενοδοχείο να μείνεις, να το πληρώσεις εσύ και μετά να επιστρέψεις την επόμενη ημέρα στο αεροδρόμιο που είχες μια από τα ίδια αν είχε ομίχλη. Κανένας τακτικός επιβάτης δεν πέταγε με ΟΑ παρα μόνο αν δεν είχε επιλογή. Το ίδιο ίσχυε σόφια που το ξέρω με σιγουριά.
 

Jepp

Μέλος
Εγγρ.
15 Φεβ 2018
Μηνύματα
356
Like
19
Πόντοι
1
βλάκα φίλε, αυτο που ζηταω δεν ειναι η επιστροφη της γαμωολυμπιακης που ξεραμε, αλλά κι αλλες ιδιωτικες εταιρειες που να χτυπήσουν τις τιμές.

ή μηπως δεν καταλαβα πως λειτουργει ο καπιταλισμος;

Το ότι υπάρχει μονο μια ιδιωτική εταιρεία που αντικατέστησε το κρατικό μονοπώλιο μου βρωμάει συγκεκαλυμμένο κρατικό καπιταλισμό υπέρ του ημετέρου επιχειρηματία.

Αναφορικά με τις πτήσεις εσωτερικού, πιθανόν αυτές να διέπονται απο καθεστώς διαφορετικό απο αυτό των διεθνών. Ο "εθνικός" αερομεταφορέας έχει προτεραιότητα, αλλά και υποχρεώσεις - ας πουμε πτήσεις πιο τακτικές σε σχέση απο αυτές των άλλων μη Ελληνικών εταιριών (που εμφανίζονται συνήθως χειμώνα και όχι για όλα τα νησιά)
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.149
Κριτικές
169
Like
20.417
Πόντοι
34.612
δεν είχες τη τύχη να κάνεις την επιστροφή με ryanair. να σε βγάζουν να πηγαίνεις με τα πόδια στο αεροπλάνο ε;

Χα χα  πηγαινε ελα με aegean πηγα
Δεν αξιζε για 10 15  ευρα να παρω ryan
 

mixalis k.

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Νοε 2012
Μηνύματα
8.105
Like
4.714
Πόντοι
506
Η Μαλαισιανη AirAsia ειναι η μονιμη νο1 budget αεροπορικη εταιρεια. Τρομερο δικτυο απ ευθειας πτησεων με πολυ λογικες τιμες. Πολυ δυνατες αεροσυνοδοι επισης.

 

Συνημμένα

  • AK-CabinCrew17.jpg
    AK-CabinCrew17.jpg
    280,6 KB · Εμφανίσεις: 78

kinks

Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2006
Μηνύματα
2.318
Like
711
Πόντοι
96
Δεν ξέρω πόσα έβγαλε,αλλά η "ιδιωτικοποίηση" είχε ως αποτέλεσμα να φορτωθεί το δημόσιο το προσωπικό της Ο.Α και να της μείνουν αεροπλάνα που τελικά δόθηκαν για σκραπ.Αντί να απολύσει το προσωπικό το κράτος και να πουλήσει την Ο.Α ως σήμα,το φορτώθηκε και το πληρώνει ακόμα.Αν θυμάσαι ο διαγωνισμός έληξε ως άγονος και εκτός προθεσμίας εμφανίστηκε ο Βγενόπουλος και του την έδωσαν

Μα αυτό ήταν το πρόβλημα της Ολυμπιακής το πλεονάζον προσωπικό, ήδη από την δεκαετία του 80.  Επίσης παίρνανε υπερβολικοούς μισθούς, τρομερά έξοδα άνευ λόγου (βλ. Αυστραλία) και γενικά ωχαδερφισμός..

Το προσωπικό αγενέστατο και για ξύλο.
Δεν είναι τυχαίο ότι από τα τέλη της δεκαετίας του 90, με ίδιες τιμές ο κόσμος προτιμούσε Agean, ιδιαίτερα αν ήθελες να φτάσεις στην ώρα σου.

Ενα κωλοχανείο έγινε η ΟΑ και ΚΑΚΙΣΤΑ το κράτος φορτώθηκε όλους τους κακομαθημένους και καλοπληρωμένους ¨εργαζόμενους".
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
40.763
Like
22.309
Πόντοι
5.006
και μπαινει στο παιχνιδι και αλλη εταιρεια low cost,η wizz,για ανατολικη ευρωπη κυριως ρουμανια ,βουλγαρια λιθουανια ουγγαρια πολωνια κτλ

καλα αμα ειναι low cost και εχει αεροσυνοδους ρουμανες, λιθουανες, βουλγαρες, πολωνες και δεν συμαζευεται, τωρα θα ταξιδευουμε και μολις φτανουμε στον προορισμο, θα ξαναανεβαινουμε αμεσως στο αεροπλανο για επιστροφη... :wanker: :wanker: :wanker: :wanker: :wanker:
 

HarisGB

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Φεβ 2018
Μηνύματα
841
Κριτικές
7
Like
582
Πόντοι
306
Ενα "κρατος"..εξαρτημενο απο μεγαλες οικογενειες-φεσια-θρησκειες δεν μπορει να κανει τιποτα αξιολογο στο Δημοσιο βιο του ακομα και αν αφορα ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ, οχι Αερομεταφορες κτλ..
Τι να καταλαβουμε?
Παρτε απο διπλα τη Κυπριακη Δημοκρατια, μολις η Ε.Ε την ειπε "ζημιογονα" Cyprus Airlines, ναι μεν απο τη μια την εκλεισε εν μια νυκτι, ομως ειχε ενα plan B οπου επενοικιαζει τα δικαιωματα της σε καποιες Offshore με σημα το "αγρινο" και την διακριτικη επωνυμια 'Cyprus"..Ηδη εξυγιενεται, και συντομα η μικρη "cyprus" ενισχυεται.
Βεβαια ειναι πολυ δυσκολο ακομα μια Ελληνικη να χτυπησει την Υπερδυναμη εν ονοματι Turkish airlines ... ;)
Οσο για την aegean Ειναι ενα "ψυχρο γραφειο επενοικιασης" της Star alliance οπου με Low cost μισθους προσωπικου , αναλαμβανει ενα καρο πτησεις της Lufthansa-Tap-Egypt air κτλ με δανεικα αεροπλανα απο Γερμανια τυπου airbus, και με "ελικες" ως και Αλβανια και τοπικες πτησεις
 

Παρόμοια θέματα

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom