Οχι κομμούνι, λάθος κατάλαβες
Αντι να πληρώνουμε όλοι την κρατική ολυμπιακή για πτήσεις χωρίς πληρότητα, τωρα το κόστος το επωμίζονται μόνο αυτοί που ταξιδεύουν.
χαχαχα σωστός
Πως και δεν άνοιξε κρατική Ολυμπιακή ο Αλεξάκης και έμεινε στην ΕΡΤ.
Οχι κομμούνι, λάθος κατάλαβες
Αντι να πληρώνουμε όλοι την κρατική ολυμπιακή για πτήσεις χωρίς πληρότητα, τωρα το κόστος το επωμίζονται μόνο αυτοί που ταξιδεύουν.
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, εγινε αντικατάσταση του κρατικου μονοπώλιου της ολυμπιακής με το ιδιωτικό μονοπώλιο της Aegean και όχι ελεύθερος ανταγωνισμός ιδιωτικών εταιρειών προς επιδίωξη καλύτερων τιμών, όπως ευαγγελίζονται οι παπάρες νεοφιλελεύθεροι.
Είχες πετάξει ποτέ με την κρατική Ο.Α;Όλες οι πτήσεις προς το εξωτερικό όσες φορές είχα πετάξει είχαν 80-100% πληρότητα.Την Ο.Α τη γάμησε η κρατική κοινωνική πολιτική την ανάγκαζαν να κάνει.Μετέφερε δωρεάν στρατιωτικό προσωπικό και δεν έπαιρνε ποτε τα λεφτά από το ΥΕΘΑ.Πέταγε σε νησιά και οι επιδοτήσεις δίνονταν με καθυστέρηση.Πήγαινε κομματικούς ψηφοφόρους όλων των κομμάτων και τα κόμματα της έλεγαν "γράφτα".Τώρα την ιδιωτική την πληρώνουν εγκαίρως διότι θα σταματήσει τις πτήσεις.
Είχες πετάξει ποτέ με την κρατική Ο.Α;Όλες οι πτήσεις προς το εξωτερικό όσες φορές είχα πετάξει είχαν 80-100% πληρότητα.Την Ο.Α τη γάμησε η κρατική κοινωνική πολιτική την ανάγκαζαν να κάνει.Μετέφερε δωρεάν στρατιωτικό προσωπικό και δεν έπαιρνε ποτε τα λεφτά από το ΥΕΘΑ.Πέταγε σε νησιά και οι επιδοτήσεις δίνονταν με καθυστέρηση.Πήγαινε κομματικούς ψηφοφόρους όλων των κομμάτων και τα κόμματα της έλεγαν "γράφτα".Τώρα την ιδιωτική την πληρώνουν εγκαίρως διότι θα σταματήσει τις πτήσεις.
είχε 80-100% πληρότητα γιατί δεν είχε ανταγωνισμό... μόλις ολοκληρώθηκε το σχεδιο της ΕΕ "Ανοικτοί Ουρανοί" τότε η πληρότητα έπεσε στο 20%
Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος.Μέχρι και το καλοκαίρι του 2009 πριν αρχίσει η νέα Ο.Α τις πτήσεις είχε πληρότητα 100% και οι αχρείοι διοικούντες δεν είχαν νοικιάσει αεροσκάφη να καλύψουν τη ζήτηση,για να μπορέσουν να χαρίσουν την Ο.Α στο Βγενόπουλο
και έβγαλε πολλά λεφτά ο Βγενόπουλος απο την ΟΑ...
παληκάρι δεν ξέρω πώς τα λες αυτά. εχω πετάξει αθήνα βουκουρέστι το 09 όπου το αεροπλάνο ήταν airbus και μέσα είμασταν 5 ανθρωποι. ειδικά στη γραμμη βουλουρέστι η ΟΑ ήταν η τρίτη επιλογή πρώτα γέμιζε η aegean και μετά η tarom. Οταν πια είχαν γεμίσει οι θέσεις σε αυτές πήγαινες σε ΟΑ. Επίσης το 09 η ΟΑ από εξωτερικό πέταγε σε μόσχα,σοφια,βουκουρέστι,κων/πολη και τελ αβιβ. μόσχα και κων/πολη δεν πέταγε aegean ακόμα οπότε ΜΠΟΡΕΙ να ήταν γεμάτη. Αλλά ας πούμε αθηνα - θεσ/νικη η ΟΑ είχε θέσεις μόνο από ΔΥ και από όσους ΕΠΡΕΠΕ να πετάξουν και δεν έβρισκαν aegean.Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος.Μέχρι και το καλοκαίρι του 2009 πριν αρχίσει η νέα Ο.Α τις πτήσεις είχε πληρότητα 100% και οι αχρείοι διοικούντες δεν είχαν νοικιάσει αεροσκάφη να καλύψουν τη ζήτηση,για να μπορέσουν να χαρίσουν την Ο.Α στο Βγενόπουλο
δεν είχες τη τύχη να κάνεις την επιστροφή με ryanair. να σε βγάζουν να πηγαίνεις με τα πόδια στο αεροπλάνο ε;Εγω πηγα βουδαπεστη πριν ενα μηνα κ ηταν σχεδον ιδια τα εισητηρια
Πηγα με aegean k μου βγηκε 10 ευρω παραπανω απο ryanair
Οχι κομμούνι, λάθος κατάλαβες
Αντι να πληρώνουμε όλοι την κρατική ολυμπιακή για πτήσεις χωρίς πληρότητα, τωρα το κόστος το επωμίζονται μόνο αυτοί που ταξιδεύουν.
Δεν ξέρω πόσα έβγαλε,αλλά η "ιδιωτικοποίηση" είχε ως αποτέλεσμα να φορτωθεί το δημόσιο το προσωπικό της Ο.Α και να της μείνουν αεροπλάνα που τελικά δόθηκαν για σκραπ.Αντί να απολύσει το προσωπικό το κράτος και να πουλήσει την Ο.Α ως σήμα,το φορτώθηκε και το πληρώνει ακόμα.Αν θυμάσαι ο διαγωνισμός έληξε ως άγονος και εκτός προθεσμίας εμφανίστηκε ο Βγενόπουλος και του την έδωσαν
ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ. Μιλάς για αεροδρόμια που δεν πεταγε η aegan ή για αεροδρόμια σε χώρες εκτός ευρώπης. Η ΟΑ είχε το αμίμητο να μην χρησιμοποιεί ο πιλότος το ραντάρ προσέγγισης. Εφτανε στο βουκουρέστι που είχε ομίχλη, έκανε μια ώρα βόλτες και μετά επέστρεφε αθήνα. ο πιλότος και το πλήρωμα πληρωνόταν κανονικά, γύριζε στο σπίτι του νωρίτερα και εσύ έχανες τη μέρα σου. Βέβαια το αμίμητο ήταν όταν ήσουνα εκεί και περίμενες να επιστρέψεις. Εβλεπες ξαφνικά ακύρωση. Η μόνη εταιρεία που ακύρωνε ε; Και μετά έπρεπε να βρεις ξενοδοχείο να μείνεις, να το πληρώσεις εσύ και μετά να επιστρέψεις την επόμενη ημέρα στο αεροδρόμιο που είχες μια από τα ίδια αν είχε ομίχλη. Κανένας τακτικός επιβάτης δεν πέταγε με ΟΑ παρα μόνο αν δεν είχε επιλογή. Το ίδιο ίσχυε σόφια που το ξέρω με σιγουριά.Είχες πετάξει ποτέ με την κρατική Ο.Α;Όλες οι πτήσεις προς το εξωτερικό όσες φορές είχα πετάξει είχαν 80-100% πληρότητα.
βλάκα φίλε, αυτο που ζηταω δεν ειναι η επιστροφη της γαμωολυμπιακης που ξεραμε, αλλά κι αλλες ιδιωτικες εταιρειες που να χτυπήσουν τις τιμές.
ή μηπως δεν καταλαβα πως λειτουργει ο καπιταλισμος;
Το ότι υπάρχει μονο μια ιδιωτική εταιρεία που αντικατέστησε το κρατικό μονοπώλιο μου βρωμάει συγκεκαλυμμένο κρατικό καπιταλισμό υπέρ του ημετέρου επιχειρηματία.
δεν είχες τη τύχη να κάνεις την επιστροφή με ryanair. να σε βγάζουν να πηγαίνεις με τα πόδια στο αεροπλάνο ε;
Δεν ξέρω πόσα έβγαλε,αλλά η "ιδιωτικοποίηση" είχε ως αποτέλεσμα να φορτωθεί το δημόσιο το προσωπικό της Ο.Α και να της μείνουν αεροπλάνα που τελικά δόθηκαν για σκραπ.Αντί να απολύσει το προσωπικό το κράτος και να πουλήσει την Ο.Α ως σήμα,το φορτώθηκε και το πληρώνει ακόμα.Αν θυμάσαι ο διαγωνισμός έληξε ως άγονος και εκτός προθεσμίας εμφανίστηκε ο Βγενόπουλος και του την έδωσαν
και μπαινει στο παιχνιδι και αλλη εταιρεια low cost,η wizz,για ανατολικη ευρωπη κυριως ρουμανια ,βουλγαρια λιθουανια ουγγαρια πολωνια κτλ