Νέα

Ryanair vs Aegean

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Ampelale
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 439
  • Εμφανίσεις 24K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Egeanboy

Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2011
Μηνύματα
4.921
Like
258
Πόντοι
36
Επισυνάπτω Αποσπάσματα από παράπονο επιβάτη της Aegean που μοιάζει αρκετά ως προς το πνεύμα αντιμετώπισης της εταιρίας και σε δική μου περίπτωση το 2014---->

7 Ιαν. 2006, 04:05


Περιοχή: ΚΡΗΤΗ



Αναφέρω το συμβάν που μου έτυχε για να γίνει παράδειγμα προς αποφυγή γιατί δε θέλω να την πατήσουν και άλλοι σαν εμένα
Παραθέτω τα γεγονότα με ημερομηνίες:
28/11/2005: Σαν καλός εργαζόμενος και έχοντας αποφασίσει ποιες μέρες των Χριστουγεννιάτικων εορτών θα πάρω άδεια αποφασίζω να προχωρήσω στο κλείσιμο των εισιτηρίων.Είπα να πρωτοτυπήσω (χρόνια τώρα μόνιμος πελάτης Ολυμπιακής)και να ψάξω να βρώ για 5/1/2006 εισιτήριο προσφοράς 37€(χωρίς φόρους πάντα)με την Aegean αφού θα κέρδιζα σημαντική έκπτωση σε σχέση με το κανονικό αν το έκλεινα 15 μέρες πριν ταξιδέψω.
Φανατικός της τεχνολογίας που είμαι αποφασίζω να προχωρήσω σε διαδικασία e-booking από το site της Αegean.Κλείνω εισιτήριο με αναχώρηση από Χανιά για Αθήνα 5/1/06 17:45 και επιστροφή 10/1/06 20:10.Τελικό κόστος εισιτηρίων με την προσφορά 109,90€ και χρέωση εκείνη την ώρα στην πιστωτική.Όλα καλά μέχρι εδώ.
5/1/06: Ξεκινάω με το αυτοκίνητό μου από Ρέθυμνο για αεροδρόμιο Χανίων.100 μέτρα από το σπίτι μου σε κεντρικό δρόμο του Ρεθύμνου με ένα αψυχολόγητο ελιγμό χωρίς να ελέγξει το δρόμο καλά πέφτει μια κοπέλα με το αυτοκίνητό της στο δικό μου και τρακάραμε.Οπότε κατάλαβα ότι μέχρι να ξεμπερδέψω με Τροχαία και εμπειρογνώμονες ασφαλιστικών το αεροπλάνο θα το είχα χάσει όπως και έγινε.Φυσικά η φόρτιση εκείνου του γεγονότος με έκανε να μη σκέφτομαι την Aegean, αλλά τα διαδικαστικά Τροχαίας-ασφαλιστικών.
Αφού ξεμπέρδεψα με τα γραφειοκρατικά του ατυχήματος γύρισα το αυτοκίνητο σπίτι και πήγα στο λιμάνι του Ρεθύμνου για να ανέβω Αθήνα αφου δεν ήθελα ένα μικροατύχημα να μου χαλάσει την άδεια.
6/1/06: Φθάνω Πειραιά ξεκουράζομαι στο συγγενικό σπίτι που θα έμενα και κατά το μεσημέρι αποφάσισα να πάρω την Aegean για να δω τι γίνεται με το δρομολόγιο επιστροφής και σκεπτόμενος ότι δεν αλλάζει κάτι.
Παραθέτω το διάλογο με το 800-11-20000:

Τηλεφ:Γεια σας!Πως θα μπορούσα να εξυπηρετήσω;
ΕΓΩ: Είμαι ο Τάδε και είχα κάνει 28/11/05 αυτή την κράτηση με επιστροφή.Μου συνέβη ατύχημα χθες στο δρόμο για αεροδρόμιο και δεν μπόρεσα να πάρω την πτήση σας και ανέβηκα με πλοίο.(Δίνω στοιχεία δρομολογίου και εισιτηρίου που είχα)
Τηλεφ: Μάλιστα κ. Τάδε.
ΕΓΩ: Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την επιστροφή;
Τηλεφ: Ποιά επιστροφή;
ΕΓΩ: Αυτή που είχα κλείσει με την αναχώρηση από το Διαδίκτυο.(Αρχίζω και αγχώνομαι)
Τηλεφ: Κύριέ μου λυπάμαι αλλά αφου δεν ταξιδέψατε μαζί μας και δεν μας ενημερώσατε πριν φύγει το αεροπλάνο από Χανιά χάσατε και το εισιτήριο επιστροφής, γιατί για εμάς δεν ήρθατε Αθήνα.Αν μας είχατε ενημερώσει για το ατύχημά σας πριν φύγει το αεροπλάνο από Χανιά θα χάνατε το ένα εισιτήριο, ενώ με το να μην ενημερώσετε δόθηκε αυτομάτως αλλού.
ΕΓΩ: ΟΡΙΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;  Τι μου λέτε τώρα;Αφού η πτήση επιστροφής είναι για την Τρίτη 10/1/06, γιατί έχασα το εισιτήριο που έχω πληρώσει;
Τηλεφ: Κύριέ μου ήταν εισιτήρια προσφοράς και από τη στιγμή που δεν πετάξατε μαζί μας για Αθήνα δεν μπορούμε να σας γυρίσουμε και στην Κρήτη.Η επιστροφή χάθηκε και η θέση σας έχει δωθεί αλλού.
ΕΓΩ: Κοπέλα μου έπαθα τροχαίο χθες, το έχει καταγράψει η Τροχαία Ρεθύμνου.Τί έπρεπε να κάνω;Να σηκωθώ να εξαφανιστώ για το αεροδρόμιο Χανίων;Πες μου μια λύση.
Τηλεφ: Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να σας κλείσουμε άλλο εισιτήριο αν βρούμε κάποια πτήση την Τρίτη και να σας κάνουμε έκπτωση μόνο στους φόρους αεροδρομίου και από 95€ που κάνει το εισιτήριο θα το πληρώσετε 68€.

Ε ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ Δ****Ο ΡΕ Κ*******Α !         

Δηλαδή, ΤΑ Κ*****Α, ΟΙ Α***ΟΙ, ΟΙ ΤΙΠΟΤΕΝΙΟΙ και ΗΛΙΘΙΟΙ επειδή μου έτυχε κάτι ανθρώπινο που μπορώ να το αποδείξω βρήκαν ευκαιρία να μου πάρουν 109,90€ και να πουλήσουν το ένα εισιτήριο 2 ΦΟΡΕΣ!!!!!Αυτοί οι ελεεινοί ΜΑΥΡΑΓΟΡΙΤΕΣ εκμεταλλεύτηκαν την ατυχία μου για να βγάλουν κέρδη και πήγαν να μου πουλήσουν και άλλη "προσφορά".Να λοιπόν κύριοι και κυρίες πως αυτή η εταιρία παρουσιάζει κέρδη και με τι ευαισθησία αντιμετωπίζει τους πελάτες της.Αύριο μεθαύριο που ίσως διαφημίσουν καμιά ανθρωπιστική προσφορά ή πράξη να ξέρετε ότι για να το κάνουν αυτό έχουν παίξει με βρωμερό, άθλιο και ανήθικο τρόπο με τα προβλήματα κάποιων επιβατών προκειμένου να "τη λένε" στην Ολυμπιακή και να δείχνουν κοινωνικά ευαισθητοποιημένοι!
Είχα 4 χρόνια να πετάξω με Aegean γιατί φέρθηκε με ασυνέπεια σε 2 διαφορετικές πτήσεις που είχα κλείσει στο παρελθόν.Είχα πληρώσει όπως και άλλοι να πάω Χανιά όταν ήμουν Αθήνα φοιτητής και μας έστειλαν 2 φορές Ηράκλειο και μετά με λεωφορείο σε Ρέθυμνο και Χανιά και για να μας αποζημιώσουν μας έδωσαν 1 "τζάμπα" εισιτήριο (δεν περιελάμβαναν φόρους αεροδρομίου).Αιτιολογία τότε ήταν ότι είχαν προβλήματα τα αεροσκάφη, αλλά φάνηκε ότι δεν ήθελαν να κάνουν τις πτήσεις για Χανιά με 10-20 άτομα και γι αυτό μας έστειλαν Ηράκλειο ώστε να γλιτώσουν λειτουργικά έξοδα άδειων πτήσεων.
4 χρόνια μετά τα ίδια πάλι.Να πάνε στο διάολο και να χαίρονται τις προσφορές τους.


 

AFESAYTOIS

Μέλος
Εγγρ.
1 Σεπ 2017
Μηνύματα
146
Like
21
Πόντοι
1
Τι να λέμε τώρα,
τα λεφτά πλεον δύσκολα βγαίνουν και επομενως τιμουμε τις εταιρείες που εκτιμουν τον πελάτη.
Με Ryan air δεν πέταξα ποτέ, αποφευγω τις LB εταιρείες διοτι ειχα πολλες κακές εμπειρίες στο παρελθόν με την eazy jet στα αεροδρόμια  Λονδίνου, Λιούτον, και απο τότε,
μακριάααα.
Καλύτερα να παω περπατώντας παρά να χρυσοπληρώνω και μετά να με ψάχνουν να μου παρουν το πορτοφόλι.
Η Αegean δουλευει μονοπωλιακά και εκμεταλευεται την ελλειψη κανονισμων καταναλωτικής συνείδησης και την αναγκη των Ελλήνων μεταναστών που δεν εχουν αλλη επιλογή και παρ όλα αυτά δεν νομίζω πως οικονομικλα στεκει καλά λογω,
κακού μανατζμεντ, κακων επιλογών κομματικων παρεμβασεων, λιμναζοντος ακριβοπληρωμενου προσωπικου δηλαδή,
οτι συμβαινει σε ολες τις υπολοιπες εταιρείες του λεγόμενου "ιδιωτικού" τομέα.
Προτιμούν να πετουν λεφτά σε διαφημήσεις και να κλεινουν στόματα παρά να βελτιώσουν υπηρεσίες, να επιστρέψουν τα χρήματα στους πελατες των και να εχουν ευχαριστημένους πελατες.
Τα ίδια δεν κανει και η cosmote, to Lidl κλπ.
Γερμανικές εταιρείες που αν δειτε πως δουλευουν στη Γερμανία θα παθετε πλάκα απο ποιοτητα προσφερομενων υπηρεσιών αλλα και τιμές,
εδώ μας φερονται σα να ειμασται κάτοικοι Αφρικανικής χώρας πριν το 1920.
Δεν υπάρχουν κανονισμοί ανταγωνισμού στη χώρα, δεν λειτουργεί ο ανταγωνισμός και ο έλεγχος ποιοτητος, δεν υπαρχουν ανεξαρτητες καταναλωτικές ενώσεις που τακτικά να βαθμολογουν την ποιοτητα καθε εταιρείας και αυτό οι Γερμανοί το εκμεταλευονται.
Καθε κυβερνηση ευνοεί τον δικό της επιχειρηματία, αφού προηγουμένως καταστρεψει με υπερ-προσλήψεις μια ΔΕΚΟ, την οδηγεί στη χρεωκοπεία, στο ξεπουλημα και συνταξιοδοτεί,
φορτωνει το προσωπικό της στο συνταξιοδοτικο συστημα και την εταιρεία, Ολυμπιακή, ΟΤΕ, ΟΣΕ, στον φίλο επιχειρηματία.
Δεν είναι τυχαίο που μετά απο 300 τόσα δις δανεικά, ακομα δεν μπορουμε να ανακαμψουμε διοτι, δεν υπάρχει ελευθερη αγορά, ιδιωτικός τομές, ελευθερη οικονομία.
Εχουμε το πιο ακριβο κοστος ζωής στην Ευρώπη αναλογα με τους μισθούς/συντάξεις μας.
Ακριβα εισητήρια μεταφορες τηλεπικοινωνιες, φόροι κρατήσεις ΦΠΑ,
όλα ειναι στραβά κι αναποδα, ο κόσμος οι νέοι συνηθίζουν σε αυτή την κατασταση και νομίζουν πως αυτό είνα νόρμαλ.
Αυτές τις μερες ειναι γεματα τα κεφενεία εστιατόρια με μαθητές εκδρομείς, διοτι η πολιτικη του υπουργείου ειναι "πολλες εκδρομές" για να τονωθεί ο τουρισμός και η τοπικη οικονομία, με το χαρτζιλίκι των μαθητων.
Οπως κανουν και με τους στρατιωτες των σε απίθανα σημεια της χώρας στρατοπεδα, ΤΕΙ και πανεπιστήμια.
Δεν γινεται ετσι οικονομία.
 

AFESAYTOIS

Μέλος
Εγγρ.
1 Σεπ 2017
Μηνύματα
146
Like
21
Πόντοι
1
Σαν το "παράπονο επιβάτη της Aegean Περιοχή: ΚΡΗΤΗ"

εγώ εχω 3 και το πρόσφατο το περασμένο Σάββατο.

Με ειδοποιεί συγγενής μου απο Μόναχο πως λ.α.β. δεν μπορεί να ταξειδεψει, να ακυρώσω εισιτήριο, 48 ώρες πριν τη πτήση.
Με βαριά καρδια αρχίζω να ψαχνω στο σαιτ της aegean "ακύρωση", πουθενά.
Μόνο στο Trip advisor καποια ξύπνια συμβούλευε πως αν στειλεις μέιλ στην εταιρεία they cancel your flight promptly!
Τους εστειλα μέιλ και πήρα μια αυτόματη απαντηση, το Σάββατο αυτά.
Πέρασε το Σ/Κ και τη Δευτέρα βλέπω μειλ απο την εταιρεία να γράφει πως πρεπει να επισκεφτω το σαιτ με τους κανονισμους ορους λειτουργίας μπλα μπλα,
πάνε τα λεφτά 180 ευρώ εισιτήρια + 40 βαλίτσα.

Θα περάσει πολύς καιρός για να ξεχάσω το πάθημά μου.
 

soul3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2010
Μηνύματα
4.287
Like
2.326
Πόντοι
456
Υπαρχει και τηλεφωμο
Μεχρι να απαντησουν σε μειλ...
 

rozkrotalias

Τιμημένος
Εγγρ.
5 Απρ 2006
Μηνύματα
1.707
Κριτικές
157
Like
1.000
Πόντοι
5.355
Η Ryanair είναι σούπερ και σχεδόν πάντα πολύ πιο οικονομική από την Aegean.
Η σύγκριση είναι απλή. Βάζεις και στις δύο εταιρείες την ημερομηνία και το μέρος που θέλεις και βλέπεις την διαφορά.
Αν έχετε βαλίτσα:
Στην Ryanair να επιλέγετε το πιο απλό εισιτήριο και μετά βάζετε την βαλίτσα με €25 την κάθε διαδρομή (αν χρειάζεστε βαλίτσα).
Στην Aegean το Flex
Βλέπετε και διαλέγετε.
 

CaptainM

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2017
Μηνύματα
40
Like
19
Πόντοι
0
Σαν το "παράπονο επιβάτη της Aegean Περιοχή: ΚΡΗΤΗ"

εγώ εχω 3 και το πρόσφατο το περασμένο Σάββατο.

Με ειδοποιεί συγγενής μου απο Μόναχο πως λ.α.β. δεν μπορεί να ταξειδεψει, να ακυρώσω εισιτήριο, 48 ώρες πριν τη πτήση.
Με βαριά καρδια αρχίζω να ψαχνω στο σαιτ της aegean "ακύρωση", πουθενά.
Μόνο στο Trip advisor καποια ξύπνια συμβούλευε πως αν στειλεις μέιλ στην εταιρεία they cancel your flight promptly!
Τους εστειλα μέιλ και πήρα μια αυτόματη απαντηση, το Σάββατο αυτά.
Πέρασε το Σ/Κ και τη Δευτέρα βλέπω μειλ απο την εταιρεία να γράφει πως πρεπει να επισκεφτω το σαιτ με τους κανονισμους ορους λειτουργίας μπλα μπλα,
πάνε τα λεφτά 180 ευρώ εισιτήρια + 40 βαλίτσα.

Θα περάσει πολύς καιρός για να ξεχάσω το πάθημά μου.




Δική σου η ευθύνη 100%.
Ακύρωση με mail και μάλιστα σαββατοκύριακο. Σε καμία αεροπορική εταιρία δεν θα μπορούσες να κάνεις.
Μπαίνεις με τον λογαριασμό My Aegean και πας εκεί που λέει  Οργανώστε – διαχείριση κράτησης.
Στην ανάγκη παίρνεις τηλέφωνο: 801 11 20000
 

kronos

Μέγας
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
4.428
Κριτικές
3
Like
12.207
Πόντοι
3.506
Σαν το "παράπονο επιβάτη της Aegean Περιοχή: ΚΡΗΤΗ"

εγώ εχω 3 και το πρόσφατο το περασμένο Σάββατο.

Με ειδοποιεί συγγενής μου απο Μόναχο πως λ.α.β. δεν μπορεί να ταξειδεψει, να ακυρώσω εισιτήριο, 48 ώρες πριν τη πτήση.
Με βαριά καρδια αρχίζω να ψαχνω στο σαιτ της aegean "ακύρωση", πουθενά.
Μόνο στο Trip advisor καποια ξύπνια συμβούλευε πως αν στειλεις μέιλ στην εταιρεία they cancel your flight promptly!
Τους εστειλα μέιλ και πήρα μια αυτόματη απαντηση, το Σάββατο αυτά.
Πέρασε το Σ/Κ και τη Δευτέρα βλέπω μειλ απο την εταιρεία να γράφει πως πρεπει να επισκεφτω το σαιτ με τους κανονισμους ορους λειτουργίας μπλα μπλα,
πάνε τα λεφτά 180 ευρώ εισιτήρια + 40 βαλίτσα.

Θα περάσει πολύς καιρός για να ξεχάσω το πάθημά μου.

Εξαρταται απ τι ειδος εισιτηριο ειχες.
Για την οικονομικη πχ,υπαρχουν τα GoLight και τα Flex.Στα πρωτα που ειναι και τα φθηνοτερα,δεν μπορεις να κανεις ακυρωση,ενω μπορεις στα Flex αφου σου κρατησουν 45-60 €.
Αυτο γινεται με εγκαιρη τηλεφωνικη επικοινωνια.

 
OP
OP
Ampelale

Ampelale

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.232
Κριτικές
35
Like
5.964
Πόντοι
6.796

nikolakis66

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.014
Κριτικές
4
Like
847
Πόντοι
376
Επισυνάπτω Αποσπάσματα από παράπονο επιβάτη της Aegean που μοιάζει αρκετά ως προς το πνεύμα αντιμετώπισης της εταιρίας και σε δική μου περίπτωση το 2014---->

7 Ιαν. 2006, 04:05
δηλαδή κατάφερες να βρεις ένα πρόβλημα 12 χρόνια πίσω; και τι σημαίνει αυτό ακριβώς;
 

nikolakis66

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.014
Κριτικές
4
Like
847
Πόντοι
376
Σαν το "παράπονο επιβάτη της Aegean Περιοχή: ΚΡΗΤΗ"

εγώ εχω 3 και το πρόσφατο το περασμένο Σάββατο.

Με ειδοποιεί συγγενής μου απο Μόναχο πως λ.α.β. δεν μπορεί να ταξειδεψει, να ακυρώσω εισιτήριο, 48 ώρες πριν τη πτήση.
Με βαριά καρδια αρχίζω να ψαχνω στο σαιτ της aegean "ακύρωση", πουθενά.

Θα περάσει πολύς καιρός για να ξεχάσω το πάθημά μου.
δεν υπάρχει ακύρωση εισιτηρίου.Αν εχεις εκδώσει flex και άνω μπορείς να αλλάξεις σε άλλη ημ/νια αλλιώς αν είσαι golight πληρώνεις και το πρόστιμο των 40€. Σε ποια αεροπορική ακυρώνεις χωρίς πρόστιμα;
 

nikolakis66

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.014
Κριτικές
4
Like
847
Πόντοι
376
Η Ryanair είναι σούπερ και σχεδόν πάντα πολύ πιο οικονομική από την Aegean.
Η σύγκριση είναι απλή. Βάζεις και στις δύο εταιρείες την ημερομηνία και το μέρος που θέλεις και βλέπεις την διαφορά.
Αν έχετε βαλίτσα:
Στην Ryanair να επιλέγετε το πιο απλό εισιτήριο και μετά βάζετε την βαλίτσα με €25 την κάθε διαδρομή (αν χρειάζεστε βαλίτσα).
Στην Aegean το Flex
Βλέπετε και διαλέγετε.

γιατί να βάλω το flex στην aegean; βάζεις το go light και πληρώνεις 20€ την αποσκευή.Τώρα για το ποιο οικονομική είναι συζητήσιμο.
 

rozkrotalias

Τιμημένος
Εγγρ.
5 Απρ 2006
Μηνύματα
1.707
Κριτικές
157
Like
1.000
Πόντοι
5.355

Yuma

Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2015
Μηνύματα
1.125
Like
44
Πόντοι
16
Καί μήν ξεχνάμε καί τόν Βασιλάκη, τόν έκμεταλευτή τών έργαζομένων τής AEGEAN.

Ρωτήστε τήν μεγάλη πλειοψηφία έκεί μέσα καί θά δείτε τόν φόβο στά μάτια τών έργαζομένων.

Ρωτήστε καί γιά όλους τούς ξένους πιλότους πού φέρνει κάθε χρόνο άντί νά προσλαμβάνει άνεργους Έλληνες πιλότους.

Ρωτήστε γιά τά έξοντωτικά προγράμματα πτήσεων.

Ρωτήστε γιά τήν μεγαλομέτοχο τής AEGEAN, Ντόρα Μητσοτάκη.

Ρωτήστε καί θά μάθετε γιά τίς μεσαιωνικές έργασιακές συνθήκες.
 

NickGeek

Μέλος
Εγγρ.
20 Νοε 2005
Μηνύματα
1.346
Κριτικές
6
Like
630
Πόντοι
96
Καί μήν ξεχνάμε καί τόν Βασιλάκη, τόν έκμεταλευτή τών έργαζομένων τής AEGEAN.

Ρωτήστε τήν μεγάλη πλειοψηφία έκεί μέσα καί θά δείτε τόν φόβο στά μάτια τών έργαζομένων.

Ρωτήστε καί γιά όλους τούς ξένους πιλότους πού φέρνει κάθε χρόνο άντί νά προσλαμβάνει άνεργους Έλληνες πιλότους.

Ρωτήστε γιά τά έξοντωτικά προγράμματα πτήσεων.

Ρωτήστε γιά τήν μεγαλομέτοχο τής AEGEAN, Ντόρα Μητσοτάκη.

Ρωτήστε καί θά μάθετε γιά τίς μεσαιωνικές έργασιακές συνθήκες.

Ολα αυτά είναι πανάσχετα με το θέμα του νύματος που ξεκινήσε συζήτηση για τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Η μετοχικη σύνθεση της κάθε εταιρείας καμία σχέση δεν έχει με το επίπεδο υπηρεσιών που συζητάμε.
 

Yuma

Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2015
Μηνύματα
1.125
Like
44
Πόντοι
16
Ολα αυτά είναι πανάσχετα με το θέμα του νύματος που ξεκινήσε συζήτηση για τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Η μετοχικη σύνθεση της κάθε εταιρείας καμία σχέση δεν έχει με το επίπεδο υπηρεσιών που συζητάμε.

Καλησπέρα φίλε μου. Συμφωνώ μέ ότι λές, άλλά όταν είδα AEGEAN είπα νά πώ δυό πράματα, έτσι γιά νά ξέρει ό κόσμος.

Καί μιά πού λές γιά έπίπεδο ύπηρεσιών, όταν βάλουν καί στό τελευταίο τους άεροσκάφος τζάμπα wi-fi τότε μιλάμε γιά ύπηρεσίες.

 

nikolakis66

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.014
Κριτικές
4
Like
847
Πόντοι
376
Ρωτήστε καί γιά όλους τούς ξένους πιλότους πού φέρνει κάθε χρόνο άντί νά προσλαμβάνει άνεργους Έλληνες πιλότους.
Ρωτήστε καί θά μάθετε γιά τίς μεσαιωνικές έργασιακές συνθήκες.

ισως αλλα πληρωνει καλύτερα από τη ryanair ε;
 

Παρόμοια θέματα

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom