Αυτό είναι μαλακία.
Για πολλούς λόγους:
1) Γιατί τα ελατήρια ΔΕΝ κάνει να παραμένουν διαρκώς κουδισμένα, γιατί εξασθενούν.
2) Γιατί η καθημερινή υγρασία (του αέρα) μεταβάλλεται, και δεν μπορείς να την εμποδίσεις από το να μπει μέσα, εφ' όσον η κορώνα είναι στη θέση "ξεβίδωτη".
3) Όταν μπει μέσα, θα σχηματίσει συμπυκνώματα πάνω στις μεταλικές επιφάνειες του μηχανισμού.
4) Όταν ξαναλλάξουν οι συνθήκες υγρασίας τα συμπλυκνώματα ΔΕΝ θα εξατμιστούν όλα, ώστε να ξαναβγούν έξω.
5) Και με τις εναλλαγές των κύκλων (είναι θέμα καιρού αυτό, δεν μπορείς να το εμποδίσεις) θα αθροίζεις συμπυκνώματα (νερό) μέσα στο μηχανισμό.
Οι μηχανισμοί των ρολογιών είναι φτιαγμένοι για να δουλεύουν "κλειστοί", δηλαδή χωρίς ελεύθερη κυκλοφορία αέρα μέσα τους.
Δυστυχώς δεν είμαι ειδικός επί του θέματος και δε μπορώ να σχολιάσω περαιτέρω. Εμένα μου το είχαν αναφέρει από το κατάστημα εκ του οποίου είχα αγοράσει τα ρολόγια μου.
Παρά ταύτα, ευχαριστώ για την ανάλυση.