Νέα

Πυρηνική Ενέργεια: Ναι ή όχι; (και άλλα σχετικά)

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα stavros51
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 605
  • Εμφανίσεις 133K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποια είναι η γνώμη σας για τη χρήση πυρηνικής ενέργειας?

  • ΟΧΙ πυρηνική ενέργεια

    Ψήφοι: 1 2,7%
  • ΝΑΙ πυρηνική ενέργεια

    Ψήφοι: 28 75,7%
  • Δεν πειράζουν οι κίνδυνοι

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Να μη το ρισκάρουμε

    Ψήφοι: 4 10,8%
  • Δεν ξέρω.

    Ψήφοι: 2 5,4%
  • Τίποτα από τα παραπάνω, την άποψή μου θα τη γράψω σε post

    Ψήφοι: 2 5,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    37

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Την απόλυτη βλακεία τίποτε δεν την σταματά, τις συνέπειες των απλών λαθών προσπαθούμε να περιορίσουμε.
 

xaotikos

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2007
Μηνύματα
306
Like
1
Πόντοι
1
Η πυρηνική ενέργεια έχει αποδεδειγμένα χαρακτηριστεί ως ασύμφορη και αντοοικονομική με βάση τα ποσά που χρειάζονται αρχικά για την επένδυση και έπειτα τα ποσά που χρειάζονται για να ταφούν τα μολυσμένα από ραδιενέργεια υλικά που απαρτίζουν το εργοστάσιο. Εκτός εαν τα πυρηνικά απόβλητα τα φουντάρουμε κάθε λίγο και λιγάκι στον βυθό του αιγαίου! Και όλα αυτά χωρίς να μιλάμε για τυχόν ατυχήματα ή αθώες διαρροές κτλ που κανείς δεν μαθαίνει...
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Διαμαρτυρία στον Αλμυρό Μαγνησίας.

Μα είναι δυνατόν να θέλουν να φτιάξουν εκεί εργοστάσιο λιγνίτη;



Και την πρώτη ύλη πως θα την μεταφέρουν;

almyros.bmp


Πλήρης παραλογισμός.
Εκπομπές CO2 όχι μόνον από τον ρυπαρό λιγνίτη αλλά και από την μεταφορά του.


 
OP
OP
S

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
Διαμαρτυρία στον Αλμυρό Μαγνησίας.
Μα είναι δυνατόν να θέλουν να φτιάξουν εκεί εργοστάσιο λιγνίτη;
Και την πρώτη ύλη πως θα την μεταφέρουν;
almyros.bmp

Πλήρης παραλογισμός.
Εκπομπές CO2 όχι μόνον από τον ρυπαρό λιγνίτη αλλά και από την μεταφορά του.

Τώρα αν αρχίσουμε να ασχολούμαστε με τέτοιες ειδήσεις ξεφεύγουμε από τον επιστημονικό χαρακτήρα του thread, και μπαίνουμε σε σφαίρες πολιτικής, παρασκηνίου, μιζών, κλπ.

Εγώ δεν έχω διάθεση για τέτοια.

Καλύτερα να ασχολούμαστε με τον πρώην δήμαρχο Αλμυρού, αυτόν που τον κινηματογράφησε ο Μάκης ξεβράκωτο να την πέφτει σε μια υπάλληλο.
Τουλάχιστον αυτό έχει πλάκα.
Το εργοστάσιο με λιγνίτη δεν έχει.
 

Wild_Lover

Μέλος
Εγγρ.
26 Ιαν 2008
Μηνύματα
7
Like
0
Πόντοι
0
Ας δούμε μερικά πράγματα. Ένα πυρηνικό εργοστάσιο 1GW ισχύς περίπου ίδια με του θερμοηλεκτρικού της Μεγαλόπολης κάθε χρόνο παράγει 20 κυβικά μέτρα απόβλητα υψηλής ραδιοακτινοβολίας. Με επεξεργασία αυτά περιορίζονται σε ένα κυβικό μέτρο. Αυτά είναι μικρά σε όγκο και μπορούν να αποθηκευθούν με ασφάλεια. Σε 50 χρόνια η ραδιενέργειά τους είναι 1/1000 αυτής που είχαν όταν βγήκαν από τον αντιδραστήρα και σε 500 μικρότερη από το μετάλλευμα από το οποίο εξορύχθηκαν. Σε σύγκριση ένα θερμοηλεκτρικό παράγει διοξείδιο του άνθρακα που προκαλεί φαινόμενο θερμοκηπίου, ρύπους που φέρνουν όξινη βροχή η οποία καίει δάση, ραδιενέργεια από τις προσμίξεις του άνθρακα και 1,5 εκατομμύριο τόνους τέφρα που περιέχει καρκινογόνα συστατικά, μπορεί να είναι όξινη η αλκαλική και καταστροφική για το περιβάλλον.
Κάθε χρόνο μόνο στις ΗΠΑ υπολογίζεται πως πεθαίνουν 20.000 άτομα από την καύση του άνθρακα! Περισσότερα από όσα σε όλα τα πυρηνικά ατυχήματα στον κόσμο συμπεριλαμβανομένου και του Τσέρνομπιλ.
Αντίστοιχα θάνατοι από την κανονική λειτουργία των πυρηνικών εργοστασίων ή δεν παρουσιάζονται καν ή είναι τόσο λίγοι που δεν είναι στατιστικά μετρήσιμοι.
Η πυρηνική ενέργεια είναι μια λύση που πρέπει να τη σκεφτούμε σοβαρά και στη χώρα μας...
 

easyrider77

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.860
Κριτικές
6
Like
242
Πόντοι
86
[size=13pt]«Πράσινο» αυτοκίνητο![/size]

Στην παραδοσιακότερη ευρωπαϊκή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης θα παρουσιαστεί το νέο «πράσινο» σπορ αυτοκίνητο με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

7646716.jpg


Το νέο φουτουριστικό αυτοκίνητο υδρογόνου, Lifecar, το οποίο σχεδιαστικά βασίζεται στο διθέσιο σπορ αυτοκίνητο Morgan Aero-8, παράγει ελάχιστο θόρυβο ενώ εκπέμπει μόνο καθαρούς υδρατμούς.

Το μοντέλο Lifecar φέρει προηγμένα κύτταρα υδρογόνου καυσίμου και ένα σύστημα αποθήκευσης ενέργειας το οποίο μπορεί να προσφέρει ενεργειακή αυτονομία για 400 χλμ ανά δεξαμενή υδρογόνου.

Το νέο αυτοκίνητο είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας εταιρειών και πανεπιστημίων από την Αγγλία.

«Τα νούμερα προτείνουν ότι το αυτοκίνητο θα πρέπει να είναι ικανό να διανύσει 0-60 μίλια ανά ώρα σε περίπου 7 δευτερόλεπτα,» σχολιάζει ο Matthew Parkin από την κατασκευάστρια εταιρεία Morgan.

Ωστόσο η ακριβής επιτάχυνση δεν πρόκειται να γίνει γνωστή πριν από το πρώτο test drive του ολοκληρωμένου αυτοκινήτου.

«Το αυτοκίνητο έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και σκοπεύουμε να το δοκιμάσουμε με τη λήξη της έκθεσης,» αναφέρει ο κ. Parkin.

Έξυπνη δύναμη

Χρειάστηκαν περίπου 3 χρόνια για την ολοκλήρωση της κατασκευής του αυτοκινήτου Lifecar, που κόστισε περίπου £1.9 εκατομμύρια, μέρος του οποίου χρηματοδοτήθηκε από την κυβέρνηση της Μεγάλης Βρετανίας.

«Σκοπός ήταν η κατασκευή ενός ξεχωριστού και γρήγορου αυτοκινήτου το οποίο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως ένδειξη της ανερχόμενης τεχνολογίας και θα διέθετε ενεργειακή αυτονομία έως και τα 150 μίλια,» είπε ο Parkin

«Όλα τα επακόλουθα προέκυψαν από αυτή τη βασική ιδέα.»

Το αμάξι τροφοδοτείται από κύτταρα καυσίμων υδρογόνου που αναπτύχθηκαν από την αγγλική εταιρεία Qinetiq.

7646717.jpg


«Εάν μια τυπική μηχανή εσωτερικής καύσης αντικατασταθεί με κύτταρα καυσίμων τότε αυτά θα πρέπει να είναι πολύ μεγάλα, κάτι το οποίο δεν θα ήταν ιδιαίτερα αποτελεσματικό,» εξηγεί ο Ian Whiting από την Qinetiq.

Τα κύτταρα καυσίμων στο νέο μοντέλο Lifecar παράγουν 22 kilowatts, σχεδόν το 1/5 του συνολικού ποσού ενέργειας που παράγεται από μια τυπική μηχανή εσωτερικής καύσης.

Όταν το αυτοκίνητο θα πρέπει να επιταχύνει ή να διανύσει έναν δρόμο ανηφορικής κλίσης τότε εκμεταλλεύεται επιπλέον ενέργεια από πυκνωτές που βρίσκονται στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου.

«Είναι όπως οι μπαταρίες αλλά δεν αποθηκεύουν ανάλογα ποσά ενέργειας ενώ επιτρέπουν την άμεση μεταφορά ενέργειας,» εξηγεί ο Whiting.

Οι πυκνωτές φορτίζονται από ένα αναγεννητικό σύστημα πέδησης το οποίο επιβραδύνει το αυτοκίνητο μετατρέποντας την κινητική ενέργεια του οχήματος σε χρήσιμη ηλεκτρική ενέργεια χρησιμοποιώντας το κινητήρα.

«Τα υβριδικά αυτοκίνητα χρησιμοποιούν ήδη το σύστημα που εκμεταλλεύεται το φρενάρισμα για να φορτίσει τους συσσωρευτές, έτσι υπό φυσιολογικές συνθήκες επαναφέρει έως και το 10% της ενέργειας,» σχολιάζει ο Parkin. Οι κατασκευαστές του νέου μοντέλου ελπίζουν σε μια επαναφορά έως και 50% της ενέργειας.

Ήσυχη δύναμη

Η αυτονομία του Lifecar φθάνει τα 400 χλμ ενώ η βελόνα του ταχυμέτρου μπορεί να πλησιάζει τα 145 χιλιόμετρα ανά ώρα. 

«Το νέο μοντέλο θα πρέπει να διαθέτει αυξημένες επιδόσεις κάτι το οποίο σημαίνει ότι θα πρέπει παράλληλα να μειωθεί αισθητά το βάρος του,» εξηγεί ο Parkin.

Το αυτοκίνητο διαθέτει σκελετό αλουμινίου και ελαφριά εσωτερικά ξύλινα μέρη, συμπεριλαμβανομένων των καθισμάτων.

Επιπλέον το πολυαναμενόμενο αυτοκίνητο δεν θα σας θαμπώσει με την πολυτέλεια του καθώς δεν θα περιλαμβάνει ραδιόφωνο, κεντρικό κλείδωνα ή ακόμα και αερόσακους.

«Μια από τις επιδιώξεις μας είναι η εξασφάλιση του μειωμένου βάρους του αυτοκινήτου που δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα 700 κιλά.»

Υπάρχουν επίσης και κάποιες άλλες αξιοσημείωτες παραλείψεις όπως το κιβώτιο ταχυτήτων και ο θόρυβος της μηχανής.

Ανώμαλος δρόμος

Παρόλα αυτά ο δρόμος για το μέλλον της τροφοδότησης μέσω υδρογόνου είναι γεμάτος εμπόδια.

Οι κριτικοί τονίζουν ότι απαιτούνται τεράστια ποσά ενέργειας για την παραγωγή υδρογόνου από το νερό.

Επιπλέον, δεν υπάρχει η κατάλληλη υποδομή για τον ανεφοδιασμό των οχημάτων.

«Υπάρχουν ένα σωρό ερωτήματα σχετικά με την παραγωγή υδρογόνου που περιμένουν απάντηση,» αναφέρει ο κ. Whiting.

Προς το παρόν το αυτοκίνητο αυτό υφίσταται μόνο ως έκθεμα όμως η Morgan δεν αποκλείει την περίπτωση της διάθεσης του στην αγορά μέσα στα επόμενα χρόνια.

«Θα εκτιμήσουμε τις αντιδράσεις κατά τη διάρκεια της έκθεσης,» αναφέρει ο Parkin. «Εάν υπάρχει τεράστια ανταπόκριση θα πρέπει να ασχοληθούμε περαιτέρω με την κοστολόγηση και την λειτουργικότητα του αυτοκινήτου.»

Το «πράσινο» αυτοκίνητο συμμετέχει στην 78η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης στην Ελβετία μεταξύ 6 και 16 Μαρτίου.

Για την κατασκευή αυτού του αυτοκινήτου συνεργάστηκαν επίσης η Oscar Automotive, τη Linde AG και τα πανεπιστήμια του Κράνφιλντ και της Οξφόρδης.

BBC news

pathfinder.gr
 

Athens1

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαρ 2006
Μηνύματα
655
Like
1
Πόντοι
6
Σήμερα η ΔΕΗ αποφάσισε να κατασκευάσει σε συνεργασία με την Γερμανική RWE και την τσιμεντοβιομηχανία ΤΙΤΑΝ θερμική μονάδα παραγωγής ηλ. ενέργειας στην Αλβανία συνολικής ισχύος αρχικά 1000MW.

H συμφωνία συνεργασίας προέβλεπε αρχικά την κατασκευή μονάδων στην Καββάλα, στον Βόλο και στην περιοχή Αττικής αλλά λόγω της κοινωνικής αναταραχής και των αντιδράσεων της αντιπολίτευσης απεφασίσθη τελικώς η επένδυση να πραγματοποιηθεί στην γειτονική Αλβανία σε έκταση που ανήκει στον Τιτάνα που δραστηριοποιείται απο χρόνια στην περιοχή.

Η μετοχική σύνθεση της κοινοπραξίας θα έχει ως εξής:
* 51% RWE (Γερμανική, 2η ισχυρότερη στις ενεργειακές επενδύσεις και εμπορία στην Ευρώπη)
* 39% ΔΕΗ (Ελληνική)
* 10% ΤΙΤΑΝ (Ελληνική).

Η παραγόμενη ενέργεια με καύση εισαγομενου απο Ινδία, Κίνα, Βραζιλία λιθάνθρακα θα καταναλώνεται σε Ελλάδα, Αλβανία, FYROM, Montenegro μέσω του δικτύου εμπορίας της RWE κατοπιν συμφωνίας με την ανωτέρω κοινοπραξία.
Αραγε η απασχόληση εκατονταδων τεχνικών για την κατασκευή και την λειτουργία της μονάδος δεν ενδιαφέρει την ελληνική πλευρά ?

Για να αποφύγει την ρύπανση το ελληνικό κράτος θα πριμοδοτεί πλέον τους γείτονες ?
Αν οι ρύποι δημιουργούν μεγάλη επιβάρυνση στον προυπολογισμό της ΔΕΗ μήπως η λύση της Πυρηνικής ενέργειας ειναι η πλέον δόκιμη ?
Οταν η ελλάδα βρίσκεται στο μέσον Πυρηνικών μονάδων Βουλγαρίας, Ρουμανίας, Ιταλίας και προσεχώς Τουρκίας, Αλβανίας τι νόημα έχει η άρνηση τοπικών πυρηνικών μονάδων ? Δηλαδή η ενέργεια που προμηθευομεθα απο γείτονες προέλευσης πυρηνικών αντιδραστήρων δεν ενοχλεί ?

Ποιά είναι η στρατηγική ενεργειακών επενδύσεων στην ελλάδα ?
τόσο απο πλευράς ΔΕΗ όσο και απο τους υποτιθέμενους ενεργειακούς ομίλους που δεν έχουν προχωρήσει σε σχεδόν καμία επένδυση (εκτός ΤΕΡΝΑ ενεργειακή - Ηρων 135MW, ΕΛΠΕ ενεργειακή - Θεσσαλονίκη/ΕΚΟ 300MW και όμιλο ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ αρχικά για χρήση Αλουμίνιον της ελλαδος αλλα προς το παρον ανενεργη 315MW).

Ποιός είναι ο λόγος αποχής των διεθνων ενεργειακών ομίλων απο της ελληνική αγορά ?  Η τιμή της ηλ. ενέργειας εν ελλάδι συμβαδίζει με τα ευρωπαικά επίπεδα τιμων μεσοσταθμικά ?

H γνώμη σας ?


 

easyrider77

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.860
Κριτικές
6
Like
242
Πόντοι
86
Αντίδραση Δήμα για πυρηνική ενέργεια

"Η πυρηνική ενέργεια δεν είναι ανανεώσιμη πηγή ενέργειας", δήλωσε ο επίτροπος για το Περιβάλλον Σταύρος Δήμας, απαντώντας εμμέσως στον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Γιώργο Σουφλιά, ο οποίος είχε δηλώσει ότι σωστά η ΕΕ έχει συμπεριλάβει την πυρηνική ενέργεια στις μορφές "πράσινης ενέργειας".

Κατά την διάρκεια των εργασιών του τριήμερου διεθνούς συνέδριο που διεξάγεται στην ΑΘήνα, ο κ. Δήμας επανέλαβε ότι στόχος της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι μέχρι το 2020 το 20% της κατανάλωσης να προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, στις οποίες ωστόσο δεν περιλαμβάνεται η πυρηνική.

Όσο για τα βιοκαύσιμα, ο επίτροπος τόνισε ότι η ΕΕ είναι η μόνη στον κόσμο που έχει εισηγηθεί να υπάρξουν κριτήρια βιωσιμότητας περιβαλλοντικά και κοινωνικά.

"Η Ένωση καταβάλλει μεγάλες προσπάθειες για να πείσει ότι αυτά που ζητάμε από τους άλλους για μείωση των εκπομπών ρύπων τα κάνουμε πρώτα από όλα εμείς οι ίδιοι", πρόσθεσε.

Περισσότερα:


Αυτο που δε λεει ο δημας ειναι με τι θα αντικατασταθεί το 20% του πετρελαιου της ευρωπης (αρκετα εκατομυρια τονων) μεχρι το 2020.
 
OP
OP
S

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
Αντίδραση Δήμα για πυρηνική ενέργεια
......

Αυτο που δε λεει ο δημας ειναι με τι θα αντικατασταθεί το 20% του πετρελαιου της ευρωπης (αρκετα εκατομυρια τονων) μεχρι το 2020.

Κάθησα και ξαναδιάβασα όλα τα ποστ στις 9 μεχρι τώρα σελίδες αυτού του thread.
Θα περιαυτολογήσω, αλλά μπράβο μου που το άνοιξα.
Θα διατηρήσει την επικαιρότητά του, η οποία θα επανέρχεται κάθε φορά που η τιμή του πετρελαίου θα ανεβαίνει, ανεβαίνει, ανεβαίνει...  Σήμερα ήταν $121,84 αν θυμάμαι καλά.

Easyrider, διαβάζοντας αυτές τις 9 σελίδες που γράφτηκαν εδώ πριν 3-4 μήνες, είναι ΠΡΟΦΑΝΕΣ ότι μόνο από ένα πράμα μπορεί να αντικατασταθεί το πετρέλαιο. Και στην Ευρώπη, και παντού αλλού:

Από πυρηνικά εργοστάσια.

Για τα υπόλοιπα τώρα:
Βεβαίως, το πυρηνικό εργοστάσιο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ανανεώσιμη πηγή. Και δε μπορεί να χαρακτηριστεί "πράσινη".
Αλλά είναι ΜΗ ΡΥΠΟΓΟΝΟΣ (φαινόμενο θερμοκηπίου) πηγή, και για την ώρα από αυτό πάσχουμε.

Δεν έχει σημασία τι λέει ο Δήμας, ο Σουφλιάς, και ο κάθε σουφλιάς.
Σημασία έχει αν το φως στο σπίτι σου και στο σπίτι μου θα μπορεί να καίει όποτε το χρειαζόμαστε, ή αν θα μας το δίνουν με δόσεις και ανα διαστήματα, όπως γινόταν κατά την πρόσφατη απεργία στη ΔΕΗ.

ΑΥΤΟ, ΠΟΙΟΣ είναι διατεθειμένος να το υποστεί?
 

21 Grams

Μέλος
Εγγρ.
12 Απρ 2008
Μηνύματα
2.140
Like
0
Πόντοι
16
Κάθησα και ξαναδιάβασα όλα τα ποστ στις 9 μεχρι τώρα σελίδες αυτού του thread.
Θα περιαυτολογήσω, αλλά μπράβο μου που το άνοιξα.
Θα διατηρήσει την επικαιρότητά του, η οποία θα επανέρχεται κάθε φορά που η τιμή του πετρελαίου θα ανεβαίνει, ανεβαίνει, ανεβαίνει...   Σήμερα ήταν $121,84 αν θυμάμαι καλά.

Easyrider, διαβάζοντας αυτές τις 9 σελίδες που γράφτηκαν εδώ πριν 3-4 μήνες, είναι ΠΡΟΦΑΝΕΣ ότι μόνο από ένα πράμα μπορεί να αντικατασταθεί το πετρέλαιο. Και στην Ευρώπη, και παντού αλλού:

Από πυρηνικά εργοστάσια.

Για τα υπόλοιπα τώρα:
Βεβαίως, το πυρηνικό εργοστάσιο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ανανεώσιμη πηγή. Και δε μπορεί να χαρακτηριστεί "πράσινη".
Αλλά είναι ΜΗ ΡΥΠΟΓΟΝΟΣ (φαινόμενο θερμοκηπίου) πηγή, και για την ώρα από αυτό πάσχουμε.

Δεν έχει σημασία τι λέει ο Δήμας, ο Σουφλιάς, και ο κάθε σουφλιάς.
Σημασία έχει αν το φως στο σπίτι σου και στο σπίτι μου θα μπορεί να καίει όποτε το χρειαζόμαστε, ή αν θα μας το δίνουν με δόσεις και ανα διαστήματα, όπως γινόταν κατά την πρόσφατη απεργία στη ΔΕΗ.

ΑΥΤΟ, ΠΟΙΟΣ είναι διατεθειμένος να το υποστεί?

Το Τσερνόμπιλ το θυμάσαι ή το ξέχασες;
 

21 Grams

Μέλος
Εγγρ.
12 Απρ 2008
Μηνύματα
2.140
Like
0
Πόντοι
16
Είναι μη ρυπογόνος η πυρηνική ενέργεια; ... Διάβασα καλά;... :think: Έχεις ακούσει για χρόνο ημιζωής ραδιενεργών υλικών;
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.469
Like
200
Πόντοι
866
ολα πυρηνικα ρε,παντου πλουτονιο,καργα ραδιενεργια,ετσι να γουσταρουμε,γαμηστε τον πλανητη πιο γρηγορα,μας αξιζει να παρουμε τον μπουλο,ολα πουτανα
κιλλ δε πλανετ...
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.469
Like
200
Πόντοι
866
πρεπει να βγει κ υποθετο ραδιενεργο,τι αναβολικα μου λες κ μαλακιες,βαλε ενα τετοιο να γινει πυ-πυ-πυ-πυ-πυραυλος
 

easyrider77

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.860
Κριτικές
6
Like
242
Πόντοι
86
Υπαρχει μια ζυγαρια + & - σε ολα.
Στην παρουσα η πυρηνικη ενεργεια ειναι στα +.
Πριν 10 χρονια ητανε στα -, και μετα 10, ισως να ειναι παλι. Οχι τωρα.
 

21 Grams

Μέλος
Εγγρ.
12 Απρ 2008
Μηνύματα
2.140
Like
0
Πόντοι
16
Φίλε  stavros51, έχω την εντύπωση ότι είσαι σοβαρό άτομο και έχεις σοβαρές απόψεις. Έγραψες ότι η πυρηνική ενέργεια είναι μη ρυπογόνος. Αυτό είναι αυτοτελές νοημάτικα και δεν εξαρτάται από τα προηγούμενα. Δεν με ενδιαφέρει να δω το θέμα σχετικά με βάση τα συν και τα πλην. Προτιμώ να πάω να ζήσω στο δάσος χωρίς ηλεκτρική ενέργεια. 
 
OP
OP
S

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
...Προτιμώ να πάω να ζήσω στο δάσος χωρίς ηλεκτρική ενέργεια. 

Ναι, αλλά εγώ που ΔΕΝ θέλω να πάω στο δάσος, και όλοι όσοι επίσης δεν θέλουν (και είναι οι περισσότεροι νομίζω), συζητάμε τι θα γίνει με το ρεύμα.

Εσύ στο δάσος δε θα έχεις πρόβλημα.
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Μόνο να μην αρχίσουν να ξεκολλάνε οι πάγοι από την Ανταρκτική και την Γροιλανδία.
Να δω τότε τον Δήμα να τρέχει με το βαρκάκι και το κουταλάκι να μαζέψει τα νερά.

Άσε που θα ανεβούνε και θα φθάσουνε στο δάσος.
Άσε που μπορεί να μην υπάρχει δάσος.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom