You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Πτώση Καναντέρ στην Κάρυστο
- Μέλος που άνοιξε το νήμα kachaplias
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 523
- Εμφανίσεις 20K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
geoMan
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 28.042
- Κριτικές
- 16
- Like
- 15.107
- Πόντοι
- 6.515
Θ.Λιβάνιος λίγο μετά τον θάνατο των πιλότων από την συντριβή του CL-215 Canadair: «Η ζωή συνεχίζεται…»!
Ατυχής δήλωση από τον αναπληρωτή υπουργό Εσωτερικών
www.pronews.gr
kontolagnos
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 2 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 31.673
- Κριτικές
- 1
- Like
- 36.113
- Πόντοι
- 6.256
mixalis k.
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Νοε 2012
- Μηνύματα
- 8.103
- Like
- 4.695
- Πόντοι
- 506
Aπο 200κιλο τι περιμενεις ν ακούσεις.Θ.Λιβάνιος λίγο μετά τον θάνατο των πιλότων από την συντριβή του CL-215 Canadair: «Η ζωή συνεχίζεται…»!
Ατυχής δήλωση από τον αναπληρωτή υπουργό Εσωτερικώνwww.pronews.gr
kontolagnos
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 2 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 31.673
- Κριτικές
- 1
- Like
- 36.113
- Πόντοι
- 6.256
Θα εννοουσε τα υποβρυχια 214Αλλος άσχετος από εδώ με άποψη, μέχρι και τον τύπο του αεροπλάνου έγραψε λάθος
Anemodoura
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 15.573
- Like
- 35.922
- Πόντοι
- 9.931
Έχει δίκιο τότε, τα υποβρύχια 214 δεν έχουν εκτινασσομενα καθίσματα.Θα εννοουσε τα υποβρυχια 214
kontolagnos
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 2 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 31.673
- Κριτικές
- 1
- Like
- 36.113
- Πόντοι
- 6.256
Ποιος άριστος ειναι παλι τούτος,Aπο 200κιλο τι περιμενεις ν ακούσεις.
Decipher
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιουν 2014
- Μηνύματα
- 452
- Like
- 1.352
- Πόντοι
- 201
ηταν cl-214, του 70, δεν εχει εκτινασομενα
τα πιο συγχρονα εχουν
CL-215 εννοείς. Δεν έχουν εκτινασσόμενα, ούτε τα μοντέρνα, ούτε το Beriev.
Maximilien
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2018
- Μηνύματα
- 24.382
- Κριτικές
- 8
- Like
- 34.840
- Πόντοι
- 6.536
Τι να σου απαντήσω τώρα....Αναλύει τις βάσεις δεδομένων για να δει τι θα ποντάρει το επερχόμενο ματς του Βάζελου.
@Marquis_de_Sade κάτι έγραψες περί σεβασμού για τους πιλότους που έπεσαν εν ώρα καθήκοντος.
Σύγκρινε τους μισθούς των με ενός εκ των 300 βουλ€υτών
Κυνική δήλωση Λιβάνιου για πτώση Canadair: «Δυστυχώς ή ευτυχώς η ζωή συνεχίζεται»
Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε η συγκεκριμένη αποστροφή του αναπληρωτή υπουργού Εσωτερικών. «Δυστυχώς η ζωή ή ευτυχώς η ζωή συνεχίζεται» κατέληξε στην σύντομη αναφορά του ο Θεόδωρος Λιβάνιος με την συγκεκριμένη αποστροφή του λόγου του να προκαλεί αίσθηση στην Ολομέλεια. Ο αναπληρωτής υπουργός...www.ieidiseis.gr
γιατί το σκέλος του σεβασμού δεν υφίσταται με τέτοιες δηλώσεις.
Έλα μια Κ Ναβαρ να πιεις καφεδάκι με οφθαλμόλουτρο σπέσιαλ.
Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 71.372
- Like
- 75.469
- Πόντοι
- 12.756
στην λεωφόρο πηγαινε να πιεις καφε εσυΤι να σου απαντήσω τώρα....
Έλα μια Κ Ναβαρ να πιεις καφεδάκι με οφθαλμόλουτρο σπέσιαλ.
Maximilien
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2018
- Μηνύματα
- 24.382
- Κριτικές
- 8
- Like
- 34.840
- Πόντοι
- 6.536
Όταν ανέβω Αθήνα θα πάω να πιώ πριν το πρώτο ματς ομίλους Ch.L.στην λεωφόρο πηγαινε να πιεις καφε εσυ
Michael Scott
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Νοε 2021
- Μηνύματα
- 8.165
- Κριτικές
- 20
- Like
- 27.688
- Πόντοι
- 8.346
Έχουμε γεμίσει τόσους και χασαμε την μπάλαΠοιος άριστος ειναι παλι τούτος,
Decipher
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιουν 2014
- Μηνύματα
- 452
- Like
- 1.352
- Πόντοι
- 201
Η ιστορια επαναλαμβάνεται.Οτι εγινε το 2021 γινεται και το 2023.
Πολλα τρολακια εμμένουν στο 2018.
Αν το παμε ετσι και γω θα σας γυρισω στο 1988.1989.Τοτε που δεν υπηρχαν φωτιες.
Μεχρι προπερσι χτυπάγαμε παλαμακια με τα Μπεριεφ.Τωρα τα τρολακια παλεύουν να πεισουν πως «οοοχι παιδια,χεν κανουν τα καινουριοτερα Μπεριεφ.Χιλιες φορες καλυτερα τα με Ιστορικο Οχημα πινακιδες Καναντέρ.
Τι παράσταση δίνεται ρε πουστηδες!
Προπερσι με μηδεν μποφόρ στην Εύβοια,βγάζατε λυτούς κ δεμένους τρολογδυτες να μας πειτε πως μεσα της η φωτια ειχε 18 μποφόρ,μην σας ξεγελά η εξωτερική άπνοια.
Αιώνια η μνήμη των παιδιων και οσων παλεύουν για τα άχρηστα σκουπιδια,διοτι εαν μου πει κανεις πως δεν το κανουν γι αυτους αλλα για την χωρα,η χωρα ειναι ηδη υποταγμένη κ μοιρασμένη εκει π εχει πει ο Μεγαλος.Και ο κοσμος σιγοντάρει χτυπώντας παλαμακια.
Αν δεν υπήρχαν φωτιές το 1988 τότε τι τα είχαμε αγορασμένα τα Canadair;
Επίσης, μάθε να διαβάζεις πριν σχολιάζεις. Το σύγχρονο του Beriev είναι το CL-415, που επίσης διαθέτει η Πολεμική Αεροπορία. Άρα, όπως έχω ήδη γράψει, το ζητούμενο είναι η Π.Α. να έχει πλήρως εξυγχρονισμένο στόλο (CL-415 ή DHC-515), αποσύροντας τα γερασμένα CL-215, τα οποία υστερούν έναντι του Beriev μόνο λόγω παλαιότητας-φθοράς.
Η φωτιά στην ύπαιθρο μια χαρά ελέγχεται.Λόγω αγροτικών εργασιών σας λέω πως η φωτιά είναι πολύ γαμημένο πράγμα. Δεν ελέγχεται στο ύπαιθρο. Πχ τέλη Απρίλη πήγαμε να κάψουμε τα τελευταία υπολείμματα από τα κλαδέματα. Ο καιρός όλη την άνοιξη ήταν σχετικά κρύος και υγρός. Τις τελευταίες μέρες πριν το απαγορευτικό της ΠΥ έβγαλε μια ζέστη που σε ελάχιστες μέρες ξέρανε πλήρως τα κλαριά. Πρωί πρωί μόλις χάραξε πήγαμε και στην πρώτη φωτιά σηκώθηκε πυροστρόβιλος. Αυτό το ελαφρύ αεράκι που είχε σε συνδυασμό με την σχετική ξεραϊλα έφτανε. Οι φλόγες πάνω από 3 μέτρα. Εννοείται σταματήσαμε επιτόπου και αφού ΣΙΓΟΥΡΕΥΤΗΚΑΜΕ ότι έσβησε η φωτιά φύγαμε και φωνάξαμε τρακτέρ με καταστροφέα να τα διαλύσει.
Και κάτι δεύτερο που έχει να κάνει με την προσωπική αθλιότητα μας. ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ. Το πλαστικό σε μεγάλες ποσότητες ΔΕΝ ΚΑΙΓΕΤΕ. Αντίθετα σχηματίζει μια μάζα και διατηρείται για ώρες καθώς είν
Όταν καίω, ελέω ψύχωσης, πρώτα θα κάνω μια βόλτα με τη μεσηνέζα να καθαρίσω αρκετό χώρο, μετά θα δω τη δεξαμενή αν έχει αρκετό νερό και αν δουλεύουν τα υδραυλικά, στη συνέχεια αν είναι εντάξει φτυάρια και τσάπες, θα κάνω τον τελευταίο έλεγχο στο accuweather για ανέμους και μετά από όλα αυτά θα βάλω φωτιά.
Πρόσεξε, δεν βάζω φωτιά στο σωρό. Φτιάχνω άλλο μικρότερο και τα καίω λίγα λίγα.
Το καλυτερότερο??? Ποτέ δεν καίω σε ξέφωτο ανάμεσα στα δέντρα. Τα μεταφέρω όσο μπορώ μακρύτερα και πιο κοντά στη δεξαμενη του νερού και ποτέ, ΜΑ ΠΟΤΕ, ανάμεσα στα δέντρα.
Και όπου δεν μπορεί να μπεί το αμάξι τα μεταφέρω με το γαϊδουράκι (τρίκυκλο αγροτικό μηχάνημα για τους πρωτευουσιάνους).
Περιττό να αναφέρω πως φεύγει όλη η μέρα και μου βγαίνει ο πάτος.
Σε κάποια από τα ποστ σου κάνεις ενα λάθος για την αντιπυρική περίοδο.
Συνήθως ξεκινάει 1η Μαϊου και τελειώνει 31 Οκτωβρίου αλλά ΠΑΝΤΑ είναι ανάλογα με τις συνθήκες. Καλή ώρα φέτος στο Ηράκλειο φέτος ξεκίνησε αρχές Απρίλη και να δούμε πότε θα πέσουν βροχές για να λήξει.
Φυσικά η Πυροσβεστική βγαίνει παγανιά και μοιράζει αβέρτα πρόστιμα (1000 που μπορεί να ανέβει) καθόλη την περίοδο.
kontolagnos
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 2 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 31.673
- Κριτικές
- 1
- Like
- 36.113
- Πόντοι
- 6.256
Μπεριεβ και καναντερ δεν συγκρινονται σαν πυροσβεστικα αεροπλαναΑν δεν υπήρχαν φωτιές το 1988 τότε τι τα είχαμε αγορασμένα τα Canadair;
Επίσης, μάθε να διαβάζεις πριν σχολιάζεις. Το σύγχρονο του Beriev είναι το CL-415, που επίσης διαθέτει η Πολεμική Αεροπορία. Άρα, όπως έχω ήδη γράψει, το ζητούμενο είναι η Π.Α. να έχει πλήρως εξυγχρονισμένο στόλο (CL-415 ή DHC-515), αποσύροντας τα γερασμένα CL-215, τα οποία υστερούν έναντι του Beriev μόνο λόγω παλαιότητας-φθοράς.
skatastamoutratous
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Ιουλ 2019
- Μηνύματα
- 1.057
- Like
- 1.736
- Πόντοι
- 216
Μερικά γεγονότα για να μπουν τα πράγματα στην θέση τους και να μην αναπαράγονται οι παπαριές του βόθρου που ονομάζεται διαδίκτυο…
- Αεροπυρόσβεση γίνεται (και μάλλον θα γίνεται για δεκαετίες ακόμα) μόνο ημέρα. Είναι μια πολύ απαιτητική εργασία όπου τόσο η λήψη όσο και η άφεση γίνονται αποκλειστικά εξ’ όψεως και δεν προβλέπεται αυτό να αλλάξει εκτός αν η τεχνητή νοημοσύνη εξελιχθεί τόοοοσο πολύ. Ακόμα και την ημέρα είναι μια επικίνδυνη διαδικασία μιας και τα αεροσκάφη πετούν ελάχιστα μέτρα πάνω από το έδαφος και σε πολύ δύσκολες συνθήκες (δύσκολο ανάγλυφο, καπνός, τοξικές αναθυμιάσεις, απρόσμενα ρεύματα αέρα που δημιουργεί η φωτιά κλπ - γιαυτό έχουμε παγκοσμίως αρκετά ατυχήματα), που ακόμα και η σκέψη αυτό να γίνει βράδυ είναι για γέλια…
- Τα Canadair είναι μεν αρχαία (ειδικά τα 215), αυτό όμως δεν σημαίνει ότι αν συντηρούνται σωστά δεν είναι ικανά να κάνουν την δουλειά. Ταυτόχρονα είναι δοκιμασμένα στην πράξη, στις πιο δύσκολες συνθήκες, και υπάρχει μεγάλη εμπειρία στις τακτικές και στην αξιοποίησή τους. Τα νεότερα 415 είναι μεν πιο αποδοτικά με περισσότερους κύκλους ρίψης ανά ώρα και μεγαλύτερα φορτία, αλλά κατά τ’άλλα δεν διαφέρουν και πολύ στον τρόπο λειτουργίας και στις τακτικές από τα παλαιότερα. Μάλιστα πριν καμιά 10αριά χρόνια σε χαλαρή κουβέντα με ιπτάμενο είχε αναφερθεί ότι οι πολλοί χειριστές «προτιμάνε» τα 215 γιατί τους εμπνέει περισσότερη εμπιστοσύνη η πιο γρήγορη απόκριση του εμβολοφόρου κινητήρα τους σε σχέση με τον turboprop των 415
- Η Ελλάδα είναι από τους πρώτους χρήστες του τύπου παγκόσμια, έχει αναλογικά πολύ μεγάλο αριθμό από αυτά, και τα Ελληνικά CANADAIR έχουν γράψει τρελές ώρες πτήσης. Αυτά σημαίνουν ότι η Ελληνική Π.Α. και πολλές γενιές χειριστών έχουν αποκομίσει τεράστια εμπειρία και έχουν αφομοιώσει πλήρως και σε μεγαλύτερο βαθμό απ’ ότι άλλες αεροπορίες τις τακτικές που μεγιστοποιούν την αποδοσή τους. Ταυτόχρονα η σχεδίασή τους τα κάνει σχεδόν ιδανικά για το Ελληνικό ανάγλυφο και το είδος των πυρκαγιών που αντιμετωπίζουμε.
- Και να θέλαμε δεν θα μπορούσαμε να είχαμε περισσότερα. Η γραμμή παραγωγής έχει κλείσει πάνω από μια δεκαετία. Γίνονται κάποιες προσπάθειες να ξανανοίξει παράγοντας ένα νέο και λίγο βελτιωμένο μοντέλο που θα ονομάζεται 515 αλλά μέχρι στιγμής δεν έχουν μαζευτεί ικανοποιητικές παραγγελίες για να ξεκινήσει η παραγωγή και να προχωρήσει πέρα από την πιστοποίηση του πρωτοτύπου…
- Το συγκεκριμένο ατύχημα δεν έχει να κάνει με το αεροσκάφος. Οποιοδήποτε στην θέση του θα πάθαινε ακριβώς το ίδιο. Είναι πασιφανές από το βίντεο (σκεφτείτε τι τέρατα θα ακούγαμε και θα διαβάζαμε αν δεν υπήρχε…) ότι η πτέρυγα του αεροσκάφους βρίσκει σε δέντρο και αποκολλάται ο πλωτήρας χωρίς όμως αυτό να είναι το κρίσιμο σημείο. Το κρίσιμο είναι ότι προφανώς ταυτόχρονα με την αποκόλληση έγινε ζημιά στα πηδάλια κλίσης που σε συνδυασμό με την χαμηλή ταχύτητα έριξαν το αεροσκάφος σε απώλεια στήριξης. Στο ύψος που συνέβη αυτό δεν υπήρχε περιθώριο και δυνατότητα ανάκτησης. Το αεροσκάφος (και κάθε άλλο στην θέση του) ήταν εξ αρχής καταδικασμένο. Προφανώς ο κυβερνήτης στην προσπάθειά του να κάνει την ρίψη όσο πιο αποδοτική γινόταν κατέβηκε μερικά μέτρα πιο χαμηλά απ’ ότι έπρεπε και κυρίως υποτίμησε την κλίση της πλαγιάς κατά την πορεία ανόδου μετά την ρίψη με αποτέλεσμα αυτό που είδαμε… Στατιστικά μετά από δεκάδες χιλιάδες ρίψεις όλα αυτά τα χρόνια κάποιες θα πάνε στραβά και κάποιες από αυτές τις στραβές δεν θα έχουν καλό τέλος… Τα παλληκάρια σκοτώθηκαν προσπαθώντας για το καλύτερο και είναι τουλάχιστον γελοίος όποιος το χρησιμοποιεί είτε για κομματικό όφελος, είτε για να γράψει την μαλακία του στα φόρουμ τονώνοντας το κατά τ’άλλα ανύπαρκτο εγώ του…
Decipher
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιουν 2014
- Μηνύματα
- 452
- Like
- 1.352
- Πόντοι
- 201
Μπεριεβ και καναντερ δεν συγκρινονται σαν πυροσβεστικα αεροπλανα
Διάβασε τι έχω γράψει παραπάνω γιατί δεν μπορώ να επαναλαμβάνομαι. Αν αδυνατείς να καταλάβεις ότι τα Canadair είναι καλύτερα για τα ελληνικά δεδομένα δεν μπορώ να σε βοηθήσω πραγματικά. Πρόκειται για το πιο επιτυχημένο πυροσβεστικό αεροσκάφος παγκοσμίως και εσύ ονειρεύεσαι τον ερχομό του ξανθού γένους μαζί με τον Βελόπουλο.
kontolagnos
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 2 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 31.673
- Κριτικές
- 1
- Like
- 36.113
- Πόντοι
- 6.256
Μπραβοκουλης φιλε;, δεν σε ειχα παρει χαμπαριΔιάβασε τι έχω γράψει παραπάνω γιατί δεν μπορώ να επαναλαμβάνομαι. Αν αδυνατείς να καταλάβεις ότι τα Canadair είναι καλύτερα για τα ελληνικά δεδομένα δεν μπορώ να σε βοηθήσω πραγματικά. Πρόκειται για το πιο επιτυχημένο πυροσβεστικό αεροσκάφος παγκοσμίως και εσύ ονειρεύεσαι τον ερχομό του ξανθού γένους μαζί με τον Βελόπουλο.
Decipher
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιουν 2014
- Μηνύματα
- 452
- Like
- 1.352
- Πόντοι
- 201
Μπραβοκουλης φιλε;, δεν σε ειχα παρει χαμπαρι
Τώρα τι ακριβώς να σχολιάσω; Βγάλε τις κομματικές παρωπίδες αν αντέχεις. Είσαι άσχετος, αλλά δεν φταίω εγώ για αυτό.
πολυζωης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 30 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 12.730
- Κριτικές
- 2
- Like
- 75.836
- Πόντοι
- 12.056
Γιατί γιατί τα Canadair είναι είδος υπό εξαφάνιση απο τα πύρινα μέτωπα
Η απαξίωση της δημόσιας αεροπορικής βιομηχανίας και η μη ενίσχυση της είναι γεγονός και κατά τη διάρκεια της θητείας της Κυβέρνησης Μητσοτάκη, αυτό έχει φανεί
www.olympia.gr
Παρόμοια θέματα
- Απαντήσεις
- 20
- Εμφανίσεις
- 3K
Stories
Νέο!DanaeEscortmagicgirls: Διαθεσιμη απόψε