Νέα

Πτώση Καναντέρ στην Κάρυστο

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kachaplias
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 523
  • Εμφανίσεις 20K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
31.673
Κριτικές
1
Like
36.113
Πόντοι
6.256
Screenshot_20230726-091952_Chrome.jpg
 

mixalis k.

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Νοε 2012
Μηνύματα
8.103
Like
4.695
Πόντοι
506
  • Like
Αντιδράσεις: geoMan

Maximilien

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.382
Κριτικές
8
Like
34.840
Πόντοι
6.536
Αναλύει τις βάσεις δεδομένων για να δει τι θα ποντάρει το επερχόμενο ματς του Βάζελου. :confused:




@Marquis_de_Sade κάτι έγραψες περί σεβασμού για τους πιλότους που έπεσαν εν ώρα καθήκοντος.
Σύγκρινε τους μισθούς των με ενός εκ των 300 βουλ€υτών


γιατί το σκέλος του σεβασμού δεν υφίσταται με τέτοιες δηλώσεις.
Τι να σου απαντήσω τώρα....
:confused:

Έλα μια Κ Ναβαρ να πιεις καφεδάκι με οφθαλμόλουτρο σπέσιαλ.
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
71.372
Like
75.469
Πόντοι
12.756

Decipher

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουν 2014
Μηνύματα
452
Like
1.352
Πόντοι
201
Η ιστορια επαναλαμβάνεται.Οτι εγινε το 2021 γινεται και το 2023.

Πολλα τρολακια εμμένουν στο 2018.

Αν το παμε ετσι και γω θα σας γυρισω στο 1988.1989.Τοτε που δεν υπηρχαν φωτιες.

Μεχρι προπερσι χτυπάγαμε παλαμακια με τα Μπεριεφ.Τωρα τα τρολακια παλεύουν να πεισουν πως «οοοχι παιδια,χεν κανουν τα καινουριοτερα Μπεριεφ.Χιλιες φορες καλυτερα τα με Ιστορικο Οχημα πινακιδες Καναντέρ.

Τι παράσταση δίνεται ρε πουστηδες!

Προπερσι με μηδεν μποφόρ στην Εύβοια,βγάζατε λυτούς κ δεμένους τρολογδυτες να μας πειτε πως μεσα της η φωτια ειχε 18 μποφόρ,μην σας ξεγελά η εξωτερική άπνοια.

Αιώνια η μνήμη των παιδιων και οσων παλεύουν για τα άχρηστα σκουπιδια,διοτι εαν μου πει κανεις πως δεν το κανουν γι αυτους αλλα για την χωρα,η χωρα ειναι ηδη υποταγμένη κ μοιρασμένη εκει π εχει πει ο Μεγαλος.Και ο κοσμος σιγοντάρει χτυπώντας παλαμακια.

Αν δεν υπήρχαν φωτιές το 1988 τότε τι τα είχαμε αγορασμένα τα Canadair;

Επίσης, μάθε να διαβάζεις πριν σχολιάζεις. Το σύγχρονο του Beriev είναι το CL-415, που επίσης διαθέτει η Πολεμική Αεροπορία. Άρα, όπως έχω ήδη γράψει, το ζητούμενο είναι η Π.Α. να έχει πλήρως εξυγχρονισμένο στόλο (CL-415 ή DHC-515), αποσύροντας τα γερασμένα CL-215, τα οποία υστερούν έναντι του Beriev μόνο λόγω παλαιότητας-φθοράς.
 

cretan336

Σεβαστός
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
4.362
Like
3.648
Πόντοι
1.706
Λόγω αγροτικών εργασιών σας λέω πως η φωτιά είναι πολύ γαμημένο πράγμα. Δεν ελέγχεται στο ύπαιθρο. Πχ τέλη Απρίλη πήγαμε να κάψουμε τα τελευταία υπολείμματα από τα κλαδέματα. Ο καιρός όλη την άνοιξη ήταν σχετικά κρύος και υγρός. Τις τελευταίες μέρες πριν το απαγορευτικό της ΠΥ έβγαλε μια ζέστη που σε ελάχιστες μέρες ξέρανε πλήρως τα κλαριά. Πρωί πρωί μόλις χάραξε πήγαμε και στην πρώτη φωτιά σηκώθηκε πυροστρόβιλος. Αυτό το ελαφρύ αεράκι που είχε σε συνδυασμό με την σχετική ξεραϊλα έφτανε. Οι φλόγες πάνω από 3 μέτρα. Εννοείται σταματήσαμε επιτόπου και αφού ΣΙΓΟΥΡΕΥΤΗΚΑΜΕ ότι έσβησε η φωτιά φύγαμε και φωνάξαμε τρακτέρ με καταστροφέα να τα διαλύσει.

Και κάτι δεύτερο που έχει να κάνει με την προσωπική αθλιότητα μας. ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ. Το πλαστικό σε μεγάλες ποσότητες ΔΕΝ ΚΑΙΓΕΤΕ. Αντίθετα σχηματίζει μια μάζα και διατηρείται για ώρες καθώς είν
Η φωτιά στην ύπαιθρο μια χαρά ελέγχεται.
Όταν καίω, ελέω ψύχωσης, πρώτα θα κάνω μια βόλτα με τη μεσηνέζα να καθαρίσω αρκετό χώρο, μετά θα δω τη δεξαμενή αν έχει αρκετό νερό και αν δουλεύουν τα υδραυλικά, στη συνέχεια αν είναι εντάξει φτυάρια και τσάπες, θα κάνω τον τελευταίο έλεγχο στο accuweather για ανέμους και μετά από όλα αυτά θα βάλω φωτιά.
Πρόσεξε, δεν βάζω φωτιά στο σωρό. Φτιάχνω άλλο μικρότερο και τα καίω λίγα λίγα.
Το καλυτερότερο??? Ποτέ δεν καίω σε ξέφωτο ανάμεσα στα δέντρα. Τα μεταφέρω όσο μπορώ μακρύτερα και πιο κοντά στη δεξαμενη του νερού και ποτέ, ΜΑ ΠΟΤΕ, ανάμεσα στα δέντρα.
Και όπου δεν μπορεί να μπεί το αμάξι τα μεταφέρω με το γαϊδουράκι (τρίκυκλο αγροτικό μηχάνημα για τους πρωτευουσιάνους).
Περιττό να αναφέρω πως φεύγει όλη η μέρα και μου βγαίνει ο πάτος.

Σε κάποια από τα ποστ σου κάνεις ενα λάθος για την αντιπυρική περίοδο.
Συνήθως ξεκινάει 1η Μαϊου και τελειώνει 31 Οκτωβρίου αλλά ΠΑΝΤΑ είναι ανάλογα με τις συνθήκες. Καλή ώρα φέτος στο Ηράκλειο φέτος ξεκίνησε αρχές Απρίλη και να δούμε πότε θα πέσουν βροχές για να λήξει.
Φυσικά η Πυροσβεστική βγαίνει παγανιά και μοιράζει αβέρτα πρόστιμα (1000 που μπορεί να ανέβει) καθόλη την περίοδο.
 
  • Αγάπη
Αντιδράσεις: foobar

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
31.673
Κριτικές
1
Like
36.113
Πόντοι
6.256
Αν δεν υπήρχαν φωτιές το 1988 τότε τι τα είχαμε αγορασμένα τα Canadair;

Επίσης, μάθε να διαβάζεις πριν σχολιάζεις. Το σύγχρονο του Beriev είναι το CL-415, που επίσης διαθέτει η Πολεμική Αεροπορία. Άρα, όπως έχω ήδη γράψει, το ζητούμενο είναι η Π.Α. να έχει πλήρως εξυγχρονισμένο στόλο (CL-415 ή DHC-515), αποσύροντας τα γερασμένα CL-215, τα οποία υστερούν έναντι του Beriev μόνο λόγω παλαιότητας-φθοράς.
Μπεριεβ και καναντερ δεν συγκρινονται σαν πυροσβεστικα αεροπλανα
 

skatastamoutratous

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2019
Μηνύματα
1.057
Like
1.736
Πόντοι
216
Μερικά γεγονότα για να μπουν τα πράγματα στην θέση τους και να μην αναπαράγονται οι παπαριές του βόθρου που ονομάζεται διαδίκτυο…
  • Αεροπυρόσβεση γίνεται (και μάλλον θα γίνεται για δεκαετίες ακόμα) μόνο ημέρα. Είναι μια πολύ απαιτητική εργασία όπου τόσο η λήψη όσο και η άφεση γίνονται αποκλειστικά εξ’ όψεως και δεν προβλέπεται αυτό να αλλάξει εκτός αν η τεχνητή νοημοσύνη εξελιχθεί τόοοοσο πολύ. Ακόμα και την ημέρα είναι μια επικίνδυνη διαδικασία μιας και τα αεροσκάφη πετούν ελάχιστα μέτρα πάνω από το έδαφος και σε πολύ δύσκολες συνθήκες (δύσκολο ανάγλυφο, καπνός, τοξικές αναθυμιάσεις, απρόσμενα ρεύματα αέρα που δημιουργεί η φωτιά κλπ - γιαυτό έχουμε παγκοσμίως αρκετά ατυχήματα), που ακόμα και η σκέψη αυτό να γίνει βράδυ είναι για γέλια…
  • Τα Canadair είναι μεν αρχαία (ειδικά τα 215), αυτό όμως δεν σημαίνει ότι αν συντηρούνται σωστά δεν είναι ικανά να κάνουν την δουλειά. Ταυτόχρονα είναι δοκιμασμένα στην πράξη, στις πιο δύσκολες συνθήκες, και υπάρχει μεγάλη εμπειρία στις τακτικές και στην αξιοποίησή τους. Τα νεότερα 415 είναι μεν πιο αποδοτικά με περισσότερους κύκλους ρίψης ανά ώρα και μεγαλύτερα φορτία, αλλά κατά τ’άλλα δεν διαφέρουν και πολύ στον τρόπο λειτουργίας και στις τακτικές από τα παλαιότερα. Μάλιστα πριν καμιά 10αριά χρόνια σε χαλαρή κουβέντα με ιπτάμενο είχε αναφερθεί ότι οι πολλοί χειριστές «προτιμάνε» τα 215 γιατί τους εμπνέει περισσότερη εμπιστοσύνη η πιο γρήγορη απόκριση του εμβολοφόρου κινητήρα τους σε σχέση με τον turboprop των 415
  • Η Ελλάδα είναι από τους πρώτους χρήστες του τύπου παγκόσμια, έχει αναλογικά πολύ μεγάλο αριθμό από αυτά, και τα Ελληνικά CANADAIR έχουν γράψει τρελές ώρες πτήσης. Αυτά σημαίνουν ότι η Ελληνική Π.Α. και πολλές γενιές χειριστών έχουν αποκομίσει τεράστια εμπειρία και έχουν αφομοιώσει πλήρως και σε μεγαλύτερο βαθμό απ’ ότι άλλες αεροπορίες τις τακτικές που μεγιστοποιούν την αποδοσή τους. Ταυτόχρονα η σχεδίασή τους τα κάνει σχεδόν ιδανικά για το Ελληνικό ανάγλυφο και το είδος των πυρκαγιών που αντιμετωπίζουμε.
  • Και να θέλαμε δεν θα μπορούσαμε να είχαμε περισσότερα. Η γραμμή παραγωγής έχει κλείσει πάνω από μια δεκαετία. Γίνονται κάποιες προσπάθειες να ξανανοίξει παράγοντας ένα νέο και λίγο βελτιωμένο μοντέλο που θα ονομάζεται 515 αλλά μέχρι στιγμής δεν έχουν μαζευτεί ικανοποιητικές παραγγελίες για να ξεκινήσει η παραγωγή και να προχωρήσει πέρα από την πιστοποίηση του πρωτοτύπου…
  • Το συγκεκριμένο ατύχημα δεν έχει να κάνει με το αεροσκάφος. Οποιοδήποτε στην θέση του θα πάθαινε ακριβώς το ίδιο. Είναι πασιφανές από το βίντεο (σκεφτείτε τι τέρατα θα ακούγαμε και θα διαβάζαμε αν δεν υπήρχε…) ότι η πτέρυγα του αεροσκάφους βρίσκει σε δέντρο και αποκολλάται ο πλωτήρας χωρίς όμως αυτό να είναι το κρίσιμο σημείο. Το κρίσιμο είναι ότι προφανώς ταυτόχρονα με την αποκόλληση έγινε ζημιά στα πηδάλια κλίσης που σε συνδυασμό με την χαμηλή ταχύτητα έριξαν το αεροσκάφος σε απώλεια στήριξης. Στο ύψος που συνέβη αυτό δεν υπήρχε περιθώριο και δυνατότητα ανάκτησης. Το αεροσκάφος (και κάθε άλλο στην θέση του) ήταν εξ αρχής καταδικασμένο. Προφανώς ο κυβερνήτης στην προσπάθειά του να κάνει την ρίψη όσο πιο αποδοτική γινόταν κατέβηκε μερικά μέτρα πιο χαμηλά απ’ ότι έπρεπε και κυρίως υποτίμησε την κλίση της πλαγιάς κατά την πορεία ανόδου μετά την ρίψη με αποτέλεσμα αυτό που είδαμε… Στατιστικά μετά από δεκάδες χιλιάδες ρίψεις όλα αυτά τα χρόνια κάποιες θα πάνε στραβά και κάποιες από αυτές τις στραβές δεν θα έχουν καλό τέλος… Τα παλληκάρια σκοτώθηκαν προσπαθώντας για το καλύτερο και είναι τουλάχιστον γελοίος όποιος το χρησιμοποιεί είτε για κομματικό όφελος, είτε για να γράψει την μαλακία του στα φόρουμ τονώνοντας το κατά τ’άλλα ανύπαρκτο εγώ του…
ΥΓ. ΟΤΙ και να γίνει στην φάση της καταστολής στο δεδομένο Ελληνικό καλοκαίρι και στην Ελληνική χλωρίδα είναι σχεδόν μάταιο. ΟΛΟ το βάρος πρέπει να πέσει στην πρόληψη (διάνοιξη ζωνών, καθαρισμοί, σχεδιασμός εκ των προτέρων, θερμική παρακολούθηση σε real time κλπ) και στην δυνατότητα της 1η αστραπιαίας αντιμετώπισης. Φωτιά που θα ξεσπάσει και δεν θα αντιμετωπιστεί στο αρχικό στάδιο θα σβήσει στην θάλασσα ή όταν δεν θα έχει τι άλλο να κάψει όσα Canadair και να έχεις…
 

Decipher

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουν 2014
Μηνύματα
452
Like
1.352
Πόντοι
201
Μπεριεβ και καναντερ δεν συγκρινονται σαν πυροσβεστικα αεροπλανα

Διάβασε τι έχω γράψει παραπάνω γιατί δεν μπορώ να επαναλαμβάνομαι. Αν αδυνατείς να καταλάβεις ότι τα Canadair είναι καλύτερα για τα ελληνικά δεδομένα δεν μπορώ να σε βοηθήσω πραγματικά. Πρόκειται για το πιο επιτυχημένο πυροσβεστικό αεροσκάφος παγκοσμίως και εσύ ονειρεύεσαι τον ερχομό του ξανθού γένους μαζί με τον Βελόπουλο.
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
31.673
Κριτικές
1
Like
36.113
Πόντοι
6.256
Διάβασε τι έχω γράψει παραπάνω γιατί δεν μπορώ να επαναλαμβάνομαι. Αν αδυνατείς να καταλάβεις ότι τα Canadair είναι καλύτερα για τα ελληνικά δεδομένα δεν μπορώ να σε βοηθήσω πραγματικά. Πρόκειται για το πιο επιτυχημένο πυροσβεστικό αεροσκάφος παγκοσμίως και εσύ ονειρεύεσαι τον ερχομό του ξανθού γένους μαζί με τον Βελόπουλο.
Μπραβοκουλης φιλε;, δεν σε ειχα παρει χαμπαρι
 

Decipher

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουν 2014
Μηνύματα
452
Like
1.352
Πόντοι
201
Μπραβοκουλης φιλε;, δεν σε ειχα παρει χαμπαρι

Τώρα τι ακριβώς να σχολιάσω; Βγάλε τις κομματικές παρωπίδες αν αντέχεις. Είσαι άσχετος, αλλά δεν φταίω εγώ για αυτό.
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
12.730
Κριτικές
2
Like
75.836
Πόντοι
12.056

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom