Νέα

Πτώση Καναντέρ στην Κάρυστο

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kachaplias
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 523
  • Εμφανίσεις 20K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Maximilien

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.382
Κριτικές
8
Like
34.840
Πόντοι
6.536
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
12.725
Κριτικές
2
Like
75.832
Πόντοι
12.056
απο οτι ειδα βεβαια τα πιο
πολλα ειναι νοικιαρικα ...γιατι τα δικα μας ειναι καθηλωμενα ...οποτε ολα μια χαρα
 

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.573
Like
35.922
Πόντοι
9.931
Ξεστραβωθειτε!

Με αφορμή το δυστύχημα του CL-215 Canadair στην Κάρυστο, ένας οχετός παραπληροφόρησης πλημμύρισε πάλι τα ΜΜΕ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ας βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους:

1. Οι αποστολές των πυροσβεστικών αεροσκαφών είναι εγγενώς επικίνδυνες, λόγω του χαμηλού ύψους πτήσης, των αναταράξεων που προκαλούνται από τα ρεύματα αέρος, του καπνού των πυρκαγιών που περιορίζει την ορατότητα, κ.ά. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που έχουν σημειωθεί 44 απώλειες αεροσκαφών CL-215/415 παγκοσμίως, επί συνόλου 165 που κατασκευάστηκαν.

2. Η εγγενής επικινδυνότητα των αποστολών εναέριας πυρόσβεσης των Canadair αυξάνεται ακόμα περισσότερο λόγω του φιλότιμου και της αυτοθυσίας των χειριστών της Πολεμικής Αεροπορίας, που κατεβαίνουν όσο το δυνατόν χαμηλότερα για να πετύχουν τη μέγιστη αποτελεσματικότητα της ρίψης. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η ΠΑ έχει θρηνήσει συνολικά 16 χειριστές σε δυστυχήματα με πυροσβεστικά αεροσκάφη (CL-215, CL-415, PZL-18).

3. Αυτή ακριβώς η επικινδυνότητα των αποστολών ήταν η αιτία του δυστυχήματος της Καρύστου. Όπως φαίνεται στο σχετικό βίντεο, λόγω της πολύ χαμηλής πτήσης η δεξιά πτέρυγα του αεροσκάφους ήρθε σε επαφή με δέντρο, με αποτέλεσμα την αποκόλληση του πλωτήρα και πιθανώς τη βλάβη του δεξιού πηδαλίου κλίσεως (aileron), που προκάλεσε απώλεια στήριξης και αδυναμία επαναφοράς του αεροσκάφους από τους χειριστές.

4. Όχι, δεν θα μπορούσαν να αγοραστούν Χ Canadair αντί για τα μαχητικά Rafale που προμηθεύεται η Πολεμική Αεροπορία, διότι δεν υπάρχει ενεργή γραμμή παραγωγής αεροσκαφών Canadair. Η παραγωγή των CL-215 σταμάτησε το 1990 και των CL-415 το 2015. Μετά την απόκτηση της γραμμής παραγωγής από τη Viking Air το 2016 αναμένεται η έναρξη παραγωγής του επόμενου μοντέλου (DHC-515), και η Ελλάδα έχει δηλώσει πρόθεση αγοράς 7 DHC-515 και αναβάθμισης 7 CL-415 σε DHC-515. Αλλά οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται (στην καλύτερη περίπτωση) το 2025.

5. Όχι, δεν θα λυνόταν το πρόβλημα με προμήθεια/ενοικίαση ρωσικών Beriev-200 που πλέον δεν είναι διαθέσιμα, όπως επισημαίνουν χαιρέκακα διάφοροι ρωσολάτρες. Τα Beriev-200 έχουν δοκιμαστεί στο ελληνικό περιβάλλον (μισθώνονταν ως το 2021) αλλά τα χαρακτηριστικά τους (μεγάλο μέγεθος, αεριωθούμενα με υψηλή ταχύτητα) περιορίζουν τη χρησιμότητά τους στις ελληνικές συνθήκες (χαράδρες, ρεματιές κλπ.), όπου τα Canadair είναι ιδανικά. Είναι χαρακτηριστικό το περιστατικό συντριβής ενός Beriev-200 στην Τουρκία (14.8.2021) κατά τη διάρκεια πυρόσβεσης σε πλαγιά βουνού.

6. Όχι, δεν θα μπορούσαν να έχουν εκτινασσόμενα καθίσματα οι χειριστές - απλούστατα γιατί κανένα Canadair στον κόσμο δεν διαθέτει εκτινασσόμενα καθίσματα. Ούτε βέβαια τα Air Tractor, ούτε τα C-130, ούτε τα C-27 διαθέτουν εκτινασσόμενα καθίσματα, που είναι σπάνια σε ελικοφόρα αεροσκάφη. Άλλωστε υπό τις συνθήκες του δυστυχήματος, με την κλίση που πήρε το αεροσκάφος, κανένα εκτινασσόμενο κάθισμα δεν θα βοηθούσε.

7. Όχι, δεν οφείλεται το δυστύχημα στην παλαιότητα του αεροσκάφους. Τα CL-215 της ΠΑ έχουν πράγματι κατασκευαστεί στις δεκαετίες του '70 και του '80. Αλλά το ίδιο ισχύει και για τα CL-215 των ΗΠΑ, του Καναδά, της Ιταλίας, της Ισπανίας, της Τουρκίας που χρησιμοποιούν ακόμα τον τύπο. Κάθε αεροπορικό μέσο που συντηρείται ορθά είναι πλόιμο, ανεξαρτήτως ηλικίας. Και τα ελληνικά CL-215 συντηρούνται σχολαστικά από άριστους μηχανικούς, που ξενυχτούν στα υπόστεγα και στην πίστα της 355 Μοίρας για να αποδώσουν τα αεροσκάφη το επόμενο πρωί, έτοιμα για την επόμενη αποστολή.

8. Η ασχετοσύνη και η ελαφρόμυαλη έκφραση γνώμης για θέματα Πολεμικής Αεροπορίας (και Ενόπλων Δυνάμεων γενικότερα) είναι μόνιμο πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας. Όταν όμως φτάνει να προσβάλει το έργο των χειριστών και των μηχανικών και να υποσκάπτει το ηθικό τους σε μια δύσκολη στιγμή, τότε καταντάει αλητεία. Τέτοιες ώρες, η σιωπή είναι προτιμότερη.
 

sonixxx11

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
551
Like
806
Πόντοι
86
Ρε παιδιά συγγνώμη να κάνω μια ερώτηση επειδή είμαι άσχετος;
Ειδα το βίντεο με την πτώση του αεροσκάφους.Πώς γίνεται να καταπέσει τόσο εύκολα με μισό μέτρο πλωτήρα που αποκολλήθηκε και το κομμάτι αυτό δεν είναι από το μήκος του φτερού αλλά από κάτω από αυτό;

Δηλαδή σαν πολύ εύκολα δεν έπεσε το αεροπλάνο;
Δεν είναι να πεις ότι έσπασε το μισό φτερό του αεροσκάφους. Δηλαδη με ένα πολύ μικρό κομματάκι που έσπασε έπρεπε να πέσει τόσο εύκολα;

Μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση.
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
12.725
Κριτικές
2
Like
75.832
Πόντοι
12.056
Ρε παιδιά συγγνώμη να κάνω μια ερώτηση επειδή είμαι άσχετος;
Ειδα το βίντεο με την πτώση του αεροσκάφους.Πώς γίνεται να καταπέσει τόσο εύκολα με μισό μέτρο πλωτήρα που αποκολλήθηκε και το κομμάτι αυτό δεν είναι από το μήκος του φτερού αλλά από κάτω από αυτό;

Δηλαδή σαν πολύ εύκολα δεν έπεσε το αεροπλάνο;
Δεν είναι να πεις ότι έσπασε το μισό φτερό του αεροσκάφους. Δηλαδη με ένα πολύ μικρό κομματάκι που έσπασε έπρεπε να πέσει τόσο εύκολα;

Μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση.
απαντησανε εδω μεσα οι ειδικοι φιλτατε.... εμπειρογνωμονες χρονια πολλα στις πτωσεις αεροπλανων
 
Τελευταία τροποποίηση:

Gigifiogkos

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Ιουν 2023
Μηνύματα
629
Κριτικές
28
Like
3.364
Πόντοι
2.596
Ξεστραβωθειτε!

Με αφορμή το δυστύχημα του CL-215 Canadair στην Κάρυστο, ένας οχετός παραπληροφόρησης πλημμύρισε πάλι τα ΜΜΕ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ας βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους:

1. Οι αποστολές των πυροσβεστικών αεροσκαφών είναι εγγενώς επικίνδυνες, λόγω του χαμηλού ύψους πτήσης, των αναταράξεων που προκαλούνται από τα ρεύματα αέρος, του καπνού των πυρκαγιών που περιορίζει την ορατότητα, κ.ά. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που έχουν σημειωθεί 44 απώλειες αεροσκαφών CL-215/415 παγκοσμίως, επί συνόλου 165 που κατασκευάστηκαν.

2. Η εγγενής επικινδυνότητα των αποστολών εναέριας πυρόσβεσης των Canadair αυξάνεται ακόμα περισσότερο λόγω του φιλότιμου και της αυτοθυσίας των χειριστών της Πολεμικής Αεροπορίας, που κατεβαίνουν όσο το δυνατόν χαμηλότερα για να πετύχουν τη μέγιστη αποτελεσματικότητα της ρίψης. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η ΠΑ έχει θρηνήσει συνολικά 16 χειριστές σε δυστυχήματα με πυροσβεστικά αεροσκάφη (CL-215, CL-415, PZL-18).

3. Αυτή ακριβώς η επικινδυνότητα των αποστολών ήταν η αιτία του δυστυχήματος της Καρύστου. Όπως φαίνεται στο σχετικό βίντεο, λόγω της πολύ χαμηλής πτήσης η δεξιά πτέρυγα του αεροσκάφους ήρθε σε επαφή με δέντρο, με αποτέλεσμα την αποκόλληση του πλωτήρα και πιθανώς τη βλάβη του δεξιού πηδαλίου κλίσεως (aileron), που προκάλεσε απώλεια στήριξης και αδυναμία επαναφοράς του αεροσκάφους από τους χειριστές.

4. Όχι, δεν θα μπορούσαν να αγοραστούν Χ Canadair αντί για τα μαχητικά Rafale που προμηθεύεται η Πολεμική Αεροπορία, διότι δεν υπάρχει ενεργή γραμμή παραγωγής αεροσκαφών Canadair. Η παραγωγή των CL-215 σταμάτησε το 1990 και των CL-415 το 2015. Μετά την απόκτηση της γραμμής παραγωγής από τη Viking Air το 2016 αναμένεται η έναρξη παραγωγής του επόμενου μοντέλου (DHC-515), και η Ελλάδα έχει δηλώσει πρόθεση αγοράς 7 DHC-515 και αναβάθμισης 7 CL-415 σε DHC-515. Αλλά οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται (στην καλύτερη περίπτωση) το 2025.

5. Όχι, δεν θα λυνόταν το πρόβλημα με προμήθεια/ενοικίαση ρωσικών Beriev-200 που πλέον δεν είναι διαθέσιμα, όπως επισημαίνουν χαιρέκακα διάφοροι ρωσολάτρες. Τα Beriev-200 έχουν δοκιμαστεί στο ελληνικό περιβάλλον (μισθώνονταν ως το 2021) αλλά τα χαρακτηριστικά τους (μεγάλο μέγεθος, αεριωθούμενα με υψηλή ταχύτητα) περιορίζουν τη χρησιμότητά τους στις ελληνικές συνθήκες (χαράδρες, ρεματιές κλπ.), όπου τα Canadair είναι ιδανικά. Είναι χαρακτηριστικό το περιστατικό συντριβής ενός Beriev-200 στην Τουρκία (14.8.2021) κατά τη διάρκεια πυρόσβεσης σε πλαγιά βουνού.

6. Όχι, δεν θα μπορούσαν να έχουν εκτινασσόμενα καθίσματα οι χειριστές - απλούστατα γιατί κανένα Canadair στον κόσμο δεν διαθέτει εκτινασσόμενα καθίσματα. Ούτε βέβαια τα Air Tractor, ούτε τα C-130, ούτε τα C-27 διαθέτουν εκτινασσόμενα καθίσματα, που είναι σπάνια σε ελικοφόρα αεροσκάφη. Άλλωστε υπό τις συνθήκες του δυστυχήματος, με την κλίση που πήρε το αεροσκάφος, κανένα εκτινασσόμενο κάθισμα δεν θα βοηθούσε.

7. Όχι, δεν οφείλεται το δυστύχημα στην παλαιότητα του αεροσκάφους. Τα CL-215 της ΠΑ έχουν πράγματι κατασκευαστεί στις δεκαετίες του '70 και του '80. Αλλά το ίδιο ισχύει και για τα CL-215 των ΗΠΑ, του Καναδά, της Ιταλίας, της Ισπανίας, της Τουρκίας που χρησιμοποιούν ακόμα τον τύπο. Κάθε αεροπορικό μέσο που συντηρείται ορθά είναι πλόιμο, ανεξαρτήτως ηλικίας. Και τα ελληνικά CL-215 συντηρούνται σχολαστικά από άριστους μηχανικούς, που ξενυχτούν στα υπόστεγα και στην πίστα της 355 Μοίρας για να αποδώσουν τα αεροσκάφη το επόμενο πρωί, έτοιμα για την επόμενη αποστολή.

8. Η ασχετοσύνη και η ελαφρόμυαλη έκφραση γνώμης για θέματα Πολεμικής Αεροπορίας (και Ενόπλων Δυνάμεων γενικότερα) είναι μόνιμο πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας. Όταν όμως φτάνει να προσβάλει το έργο των χειριστών και των μηχανικών και να υποσκάπτει το ηθικό τους σε μια δύσκολη στιγμή, τότε καταντάει αλητεία. Τέτοιες ώρες, η σιωπή είναι προτιμότερη.
με λιγα λογια...ο κουλης ειναι μεγαλο μουνοπανο απατεωνας και γαμιεται αλλα δεν φταιει για καθε τι στραβο που συμβαινει σ αυτη τη δυσμοιρη χωρα.
 

skatastamoutratous

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2019
Μηνύματα
1.057
Like
1.736
Πόντοι
216
Ρε παιδιά συγγνώμη να κάνω μια ερώτηση επειδή είμαι άσχετος;
Ειδα το βίντεο με την πτώση του αεροσκάφους.Πώς γίνεται να καταπέσει τόσο εύκολα με μισό μέτρο πλωτήρα που αποκολλήθηκε και το κομμάτι αυτό δεν είναι από το μήκος του φτερού αλλά από κάτω από αυτό;

Δηλαδή σαν πολύ εύκολα δεν έπεσε το αεροπλάνο;
Δεν είναι να πεις ότι έσπασε το μισό φτερό του αεροσκάφους. Δηλαδη με ένα πολύ μικρό κομματάκι που έσπασε έπρεπε να πέσει τόσο εύκολα;

Μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση.
όπως ήδη γράφτηκε, η αποκόλληση του πλωτήρα (το κομμάτι που λες) είναι απλά μόνο αυτό που αποτυπώνεται οπτικά στο βίντεο. Δεν σημαίνει ότι ήταν αυτή η μόνη ζημιά...
Η διερεύνηση θα το δείξει αργότερα, αλλά αυτό που με μεγάλη πιθανότητα μπορούμε σε 1η φάση να υποθέσουμε είναι ότι ταυτόχρονα με την αποκοπή του πλωτήρα υπέστησαν βλάβη τα ακριανά πτερύγια κλίσης ή το υδραυλικό σύστημα που τα κινεί.
Αλλά ακόμα και χωρίς βλάβη των πτερυγίων κλίσης αν η πρόσκρουση στο δέντρο επιβράδυνε έστω και λίγο την ταχύτητα του αεροσκάφους, στην οριακή ταχύτητα από άποψη άνωσης που βρισκόταν αυτό ήταν αρκετό να το ρίξει σε απώλεια στήριξης η οποία στα 10 μέτρα από το έδαφος δεν είναι δυνατόν να αντιμετωπιστεί. Αν κάτι παρόμοιο είχε συμβεί στα 5000 πόδια το πιθανότερο ήταν να σωζόταν η κατάσταση...
 
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.936
Κριτικές
30
Like
20.496
Πόντοι
8.846
Εχω εξοχικο κοντα στον Ωρωπο / Καπανδριτι και εχω παρακολουθησει απο κοντα 3 μεγαλες φωτιες
ΜΗΝ ΤΣΙΜΠΑΤΕ ΜΕ ΤΟ SHOW ΤΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ
ΤΥΠΕ ΕΙΣΑΙ ΕΙΔΗΜΩΝ.
ΤΕΛΟΣ.
ΜΗ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ...
 
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.936
Κριτικές
30
Like
20.496
Πόντοι
8.846
τον πιλότο ούτε ως οδηγό ΚΤΕΛ δεν τον εμπιστευόμουν πήρε και τον άλλον στο λαιμό του
τυπικός Τουρκοκρητικός ...Μουλάς
α. μίλησες
β. είσαι ασεβής στο νεκρό. επίσης εκφέρεις άποψη χωρίς γνώση και χωρίς ουδεμία αρμοδιότητα. η ΠΑ γνωρίζει πολύ καλύτερα από σένα...
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
12.725
Κριτικές
2
Like
75.832
Πόντοι
12.056
α. μίλησες
β. είσαι ασεβής στο νεκρό. επίσης εκφέρεις άποψη χωρίς γνώση και χωρίς ουδεμία αρμοδιότητα. η ΠΑ γνωρίζει πολύ καλύτερα από σένα...
μου αρεσει που του απαντας κιολας ....αλλα που να βρει το μυαλο να καταλαβει τι γραφει
 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.749
Like
7.744
Πόντοι
2.306
όπως ειναι μαθηματικώς βέβαιο ότι κάποια αεροσκάφη πυρόσβεσης και καποια πολεμικά και κάποια επιβατικά θα πέσουν, έτσι ειναι μαθηματικώς βέβαιο ότι κάποιος θα βρεθεί να πει ότι ο πιλότος ήταν μαλάκας, συριζαίος, μπραβοκούλης, χουντικός, βασιλικός, ναζιστής..... ο διαγωνισμός ψωλαρίας τρολαρίσματος ηλιθιότητας είναι πάντα σε εξέλιξη, και οι μνηστήρες της πρώτης θέσης πρόθυμοι να χέσουν σε τάφους νεκρών......
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
9.939
Κριτικές
67
Like
29.247
Πόντοι
10.336
τον πιλότο ούτε ως οδηγό ΚΤΕΛ δεν τον εμπιστευόμουν πήρε και τον άλλον στο λαιμό του
τυπικός εξελληνισμένος Τουρκοκρητικός ...Μουλάς
αυτος ηταν ο Μουλας τυπε, εσυ εισαι ομως ο μουλος
συρε γαμησου και ψοφα σε μια γωνια
ειχε και εγκυο γυναικα και τολμας να μιλας ετσι
που να σου καει το σπιτι πουσταρα
 

Iso14

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2012
Μηνύματα
4.641
Κριτικές
8
Like
3.429
Πόντοι
456
αυτος ηταν ο Μουλας τυπε, εσυ εισαι ομως ο μουλος
συρε γαμησου και ψοφα σε μια γωνια
ειχε και εγκυο γυναικα και τολμας να μιλας ετσι
που να σου καει το σπιτι πουσταρα
Και να είναι κ αυτός μέσα ακόμα καλυτερα
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
31.673
Κριτικές
1
Like
36.113
Πόντοι
6.256
Ρε παιδιά συγγνώμη να κάνω μια ερώτηση επειδή είμαι άσχετος;
Ειδα το βίντεο με την πτώση του αεροσκάφους.Πώς γίνεται να καταπέσει τόσο εύκολα με μισό μέτρο πλωτήρα που αποκολλήθηκε και το κομμάτι αυτό δεν είναι από το μήκος του φτερού αλλά από κάτω από αυτό;

Δηλαδή σαν πολύ εύκολα δεν έπεσε το αεροπλάνο;
Δεν είναι να πεις ότι έσπασε το μισό φτερό του αεροσκάφους. Δηλαδη με ένα πολύ μικρό κομματάκι που έσπασε έπρεπε να πέσει τόσο εύκολα;

Μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση.
Μπορει να φταιει ο πλωτηρας μπορει λογω σπασιματος πλωτηρα να μπλοκαρε το πηδαλιο.
Μπορει να μπλοκαρε το πηδαλιο απο πριν και να αναγκασε τον πιλοτο να πεταξει χαμηλα και με κλιση
Μπορει να κρατησε ο κινητηρας και μετα να εγιναν ολα τα αλλα.
Μπορει ενα ρευμα αερα να τα προκαλεσε ολα.
Μονο η επιτροπη θα βρει τι εφταιξε και νομιζω δεν ανακοινωνονται τα πορισματα
 

Maximilien

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.382
Κριτικές
8
Like
34.840
Πόντοι
6.536
τον πιλότο ούτε ως οδηγό ΚΤΕΛ δεν τον εμπιστευόμουν πήρε και τον άλλον στο λαιμό του
τυπικός εξελληνισμένος Τουρκοκρητικός ...Μουλάς
Είναι δυνατόν να αφήνετε τέτοια μηνύματα πιθήκων?
 

Maximilien

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.382
Κριτικές
8
Like
34.840
Πόντοι
6.536
α. μίλησες
β. είσαι ασεβής στο νεκρό. επίσης εκφέρεις άποψη χωρίς γνώση και χωρίς ουδεμία αρμοδιότητα. η ΠΑ γνωρίζει πολύ καλύτερα από σένα...
Να είσαι σίγουρος ότι είναι 500κιλα κομπλεξικός και δεν έχει γαμήσε7 ποτέ χωρίς να πληρώσει.
Σίγουρα οπαδός του Λιά.
 

unknowndark

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Αυγ 2016
Μηνύματα
1.636
Like
5.364
Πόντοι
1.056
FB_IMG_1690343065306.jpg

Εδώ έχουν πεθάνει 2 άνθρωποι απο εγκληματική αμέλεια και εσείς αρχίσατε τα ποιηματάκια και τις ζωγραφιές? Σοβαρευτείτε επιτελούς!
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
23.215
Κριτικές
171
Like
92.936
Πόντοι
46.423
Καθήκον, φιλότιμο, υπερεκτίμηση των δυνατοτήτων, στιγμιαίο λάθος ... όλα αυτά συντέλεσαν στο να χαθούν δύο ήρωες της πολεμικής μας αεροπορίας.

Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τους σκεπάσει.

Συλλυπητήρια στις οικογένειες τους.

:cry:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom