Οκ εδω εκανα φαουλ...να υποθεσω οτι το 'Χιωτης' αναφερεται στην καταγωγη του μεγαλου Ραψωδου μας?
Μάλλον.
Οκ εδω εκανα φαουλ...να υποθεσω οτι το 'Χιωτης' αναφερεται στην καταγωγη του μεγαλου Ραψωδου μας?
Απ οτι ξερω η καταγωγη του ****** ειναι ολοκληρο ζητημα και ΔΕΝ εχει ιστορικα τεκμηριωθει η καταγωγη του...Μάλλον.
Απ οτι ξερω η καταγωγη του ****** ειναι ολοκληρο ζητημα και ΔΕΝ εχει ιστορικα τεκμηριωθει η καταγωγη του...
Δανειζεται στοιχεια ομως η μια απο την αλλη ;)Ναι.
Αλλά η ιστορική έρευνα δεν είναι αντικείμενο της ποίησης.
Εν προκειμένω, υπο την επήρεια του Κ.Χ.Μύρη, δηλαδή του Κώστα Γεωργουσόπουλου.
Ο στίχος που παρέθεσε είναι απο την "Ιθαγένεια", που μελοποίησε ο Γιάννης Μαρκόπουλος το 1972 και τραγούδησε ο Νίκος Ξυλούρης και η Μέμη Σπυράτου.
Δανειζεται στοιχεια ομως η μια απο την αλλη ;)
Επιμενω σε αυτο που σου εγραψα για τη σχεση μεταξυ τεχνης(ποιησης εν προκειμενω)και επιστημης(ιστοριας)...Τα πραγματα δεν ειναι μαυρο η ασπρο..η σεβομαι τα ιστορικα δεδομενα η τα καταργω οταν παραγω ποιηση...υπαρχουν περιπτωσεις που κυριαρχει η δημιουργικη αυθαιρεσια που λες,υπαρχουν ομως και αλλες που αυτο ΔΕΝ μπορει να γινει...οπως στο θεμα της καταγωγης του Ομηρου ας πουμε...Όχι απαραίτητα.
Η τέχνη είναι συχνά το βασίλειο της δημιουργικής αυθαιρεσίας.
Επιμενω σε αυτο που σου εγραψα για τη σχεση μεταξυ τεχνης(ποιησης εν προκειμενω)και επιστημης(ιστοριας)...Τα πραγματα δεν ειναι μαυρο η ασπρο..η σεβομαι τα ιστορικα δεδομενα η τα καταργω οταν παραγω ποιηση...υπαρχουν περιπτωσεις που κυριαρχει η δημιουργικη αυθαιρεσια που λες,υπαρχουν ομως και αλλες που αυτο ΔΕΝ μπορει να γινει...οπως στο θεμα της καταγωγης του ****** ας πουμε...
Απ οτι ξερω η καταγωγη του ****** ειναι ολοκληρο ζητημα και ΔΕΝ εχει ιστορικα τεκμηριωθει η καταγωγη του...
ΕDIT:Aς μου εξηγησει καποιος παρακαλω πολυ,γιατι το ονομα του μεγαλου Ραψωδου μας οποτε επιχειρω να το γραψω αποτυπωνεται στο κειμενο με τη μορφη αστερισκων...Ευχαριστω
μαλλον και εσυ εισαι του ροκ...αλκινοος και θηβαιος φωναρες αλλα λιγοι συγκριτικα...εγω θα λεγα μαλλον καζαντζιδης και ξυλουρης.νταλαρας
μπιθικωτσης
πουλοπουλος
βασιλης παπακ.
αλκινοος
θηβαιος
ειναι κ αλλοι οβιουσλη που εχουν αναφερθει.. αλλα η κριτικη εδω ειναι υποκειμενικη..
μπαι δε γουει οσο κ αν μ αρεσουν σιδηροπουλος λαυρεντης ασιμος.. ε δεν τους λες κ τ ους καλυτερους κ μεγαλυτερους ολων των εποχων ως τραγουδιστες...