Νέα

Προσοχη στους ΑΛΗΤΕΣ της AirTickets!!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kosamf
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 193
  • Εμφανίσεις 7K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Boldemort

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
47.529
Κριτικές
12
Like
42
Πόντοι
1.220
Εισαγωγη προτασης μετα απο ολοσελιδο "ριπορτ" μου, παραγραφοποιημενο, σεσημασμενο με παυλες, και μπολντ στα σημεια-κλειδια.

:2funny:

E δεν ειμαστε και ολοι συγγραφεις. Κάτσε καλα
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
40.730
Like
22.214
Πόντοι
5.006
Αγορι μου δεν ειστε φιλαράκια με την καθε εταιρεια... προκειται για συναλλαγες οταν τους ακυρωνεις κατι που δέσμευσες πχ για κάποιες ημέρες μια θέση ειναι λογικο να πρεπει να χάσεις ενα μερος των χρηματων σου. Αυτο δεν μπορεις να το καταλαβεις μαλλον γιατι ανηκεις στην κατηγορια των κακων πελατων που μεταξυ μας εγω αν ημουν air ticket δεν θα στεναχωριομουν αν σε έχανα. Αν ειναι ο άλλος να μου δινει 100 και να μου βγάζει καρκινο 500 ας παει στην ευχή του.

Τι σκατοψυχοι και κουραφέξαλα που λεει και ο άλλος? οτι προβλέπεται θα γινει ταπο το policy της εταιρειας.
μπορεις να μου εξηγησεις πως γινεται τελικα ο κοσαμ να γλιτωσε τα μισα λεφτα, οπως ισχυριζεται εν τελει??????
γιατι το παιζεις ιστορια οτι και καλα ετσι λειτουργουν οι εταιριες και ας προσεχε ο κοσαμ και ετσι ειναι το policy της εταιριας κτλ....
 

Επισκέπτης
Δηλαδή σε έναν χαμό από άπειρες περιπτώσεις μη ορθής εξυπηρέτησης, απώλεια χρημάτων, κλοπή, κουρέματα ομολόγων, μη τήρηση συμβατικών όρων, χρέη Δημοσίου προς επαγγελματίες και ιδιώτες, συντάξεις που καθυστερούν χρόνια, απίστευτες ουρές σε ΙΚΑ, ΔΟΥ, Τράπεζες, και αλλού, απλήρωτους εργαζομένους για μήνες,  φακελάκια σε πολεοδομίες, εφορίες νοσοκομεία, και αλλού, ανύπαρκτες υπηρεσίες υγείας με γιαγιάδες να περνάνε μερόνυχτα σε ράντζα, πανωτόκι,α χρεώσεις άδικες από κινητή τηλεφωνία, χρεώσεις ΔΕΗ σε εκατομμύρια κόσμου, και άλλα πολλά,

εμείς πρέπει να ασχοληθούμε με τα 100 ευρώ του κοσαμφ και το ότι του κλείσαν το τηλέφωνο στις 23.00 επειδή δεν ήξερε την νέα ημερομηνία και δε μπορούσε να βρει 110 ευρώ επί 2 ώρες;

Πλάκα κάνουμε ρε παιδιά;

 

Boldemort

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
47.529
Κριτικές
12
Like
42
Πόντοι
1.220
Δηλαδή σε έναν χαμό από άπειρες περιπτώσεις μη ορθής εξυπηρέτησης, απώλεια χρημάτων, κλοπή, κουρέματα ομολόγων, μη τήρηση συμβατικών όρων, χρέη Δημοσίου προς επαγγελματίες και ιδιώτες, συντάξεις που καθυστερούν χρόνια, απίστευτες ουρές σε ΙΚΑ, ΔΟΥ, Τράπεζες, και αλλού, απλήρωτους εργαζομένους για μήνες,  φακελάκια σε πολεοδομίες, εφορίες νοσοκομεία, και αλλού, ανύπαρκτες υπηρεσίες υγείας με γιαγιάδες να περνάνε μερόνυχτα σε ράντζα, πανωτόκι,α χρεώσεις άδικες από κινητή τηλεφωνία, χρεώσεις ΔΕΗ σε εκατομμύρια κόσμου, και άλλα πολλά,

εμείς πρέπει να ασχοληθούμε με τα 100 ευρώ του κοσαμφ και το ότι του κλείσαν το τηλέφωνο στις 23.00 επειδή δεν ήξερε την νέα ημερομηνία και δε μπορούσε να βρει 110 ευρώ επί 2 ώρες;

Πλάκα κάνουμε ρε παιδιά;

+100000000000000000

ELA NTE?
 

Boldemort

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
47.529
Κριτικές
12
Like
42
Πόντοι
1.220
μπορεις να μου εξηγησεις πως γινεται τελικα ο κοσαμ να γλιτωσε τα μισα λεφτα, οπως ισχυριζεται εν τελει??????
γιατι το παιζεις ιστορια οτι και καλα ετσι λειτουργουν οι εταιριες και ας προσεχε ο κοσαμ και ετσι ειναι το policy της εταιριας κτλ....

Αφου πήρε τα μισα έστω ποιο ειναι το προβλημα και μπαινει εδω μέσα και βριζει? περιμενει να τα παρει ολα? οοοοοοκ

ή τελικα δεν πηρε τπτ?
 

Επισκέπτης
μπορεις να μου εξηγησεις πως γινεται τελικα ο κοσαμ να γλιτωσε τα μισα λεφτα, οπως ισχυριζεται εν τελει??????
γιατι το παιζεις ιστορια οτι και καλα ετσι λειτουργουν οι εταιριες και ας προσεχε ο κοσαμ και ετσι ειναι το policy της εταιριας κτλ....
να σου πω εγω... Τυχαια.
Ρε μην τον κραζετε τον μπολτη και όταν είναι σωστος... Όταν αγοράζεις στις εκπτωσεις δεν επιστρεφεις το προιον οποτε εσυ γουστάρεις και κανεις φασαρια γιατι αργουν να σε εξυπηρετησουν.
 

Traveller 2

Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
2.020
Like
153
Πόντοι
16
Είναι μουνια στις αεροπορικες.
και μονο που χωριζουν τις θεσεις με 30 διαφορετικες τιμες ο στοχος είναι να σε κλεψουν. Το θεμα είναι ότι δεν φταιει ο κάθε πρακτορας γι αυτό...
Συμφωνώ απόλυτα!
 

House of Fun

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2009
Μηνύματα
36.816
Κριτικές
5
Like
44
Πόντοι
366
Αντι να καθεσαι να τσακωνεσαι με τους υπαλληλους που δεν ευθυνονται για την πολιτικη της εταιρειας και ειναι ο τελευταιος τροχος της άμαξας εξηγησε ευγενικα οτι έχεις προβλημα και ζητα καποιον υπεύθυνο να στο λύσει. Και στην τελικη 100 - 200 ευρω μην κάνεις θέμα τωρα ελεος

χαλας την διάθεση σου , μενεις αυπνος απο χθες για 100 ευρω ? αμα παθεις κανα εγκεφαλικο κτυπα ξύλο θα χρειαστεις περισσοτερ
α  :2funny: :2funny:
Γι αυτό τον κράζω.
 

Boldemort

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
47.529
Κριτικές
12
Like
42
Πόντοι
1.220
να σου πω εγω... Τυχαια.
Ρε μην τον κραζετε τον μπολτη και όταν είναι σωστος... Όταν αγοράζεις στις εκπτωσεις δεν επιστρεφεις το προιον οποτε εσυ γουστάρεις και κανεις φασαρια γιατι αργουν να σε εξυπηρετησουν.

Thanx για την υποστηριξη αλλα δεν πειράζει έχω τσεκάρει ποιοι κράζουν και ειναι ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ συγκεκριμένα άτομα οποτε καταλαβαινεις τι παιζει. Δεν με πειράζει αλλωστε δεν υπάρχει κοσμος που να έχεις μονο φίλους. Αυτοι να προσέξουν που διάλεξαν λάθος στρατοπεδο  :dancing:
 

House of Fun

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2009
Μηνύματα
36.816
Κριτικές
5
Like
44
Πόντοι
366
Γραφεις τοσα πολλα και με παραληρηματικο τροπο που βαριεμαι να κατσω να διαβασω εκτος του οτι 100% εισαι υπερβολικος ακομα και αν δεν ξερω ακριβως το περιστατικο
και γι αυτό.
 

Επισκέπτης
στην περιπτωση που ειναι μελος υπαλληλος της αιρτικετς ή φιλος του αφεντικου ή ενημερωθει με καποιο τροπο τελος παντων, τα δικαστηρια θα του βγουνε φτηνοτερα με τον τιτλο που αναρτησε? δεν ξερω και τι αλλο εχει γραψει δεν διαβασα.
θα μου πεις αλλοι θα πληρωσουν τις μαλακιες των τεκνων.
αντε με τις υγειες του.

κάθε μεγάλη εταιρία, έχει υπάλληλο που είναι αρμόδιος για το ιντερνετ και το τι γράφεται γι αυτήν, στα σαιτ

Ο οποίος είναι όλη μέρα στο ιντερνετ, και ελέχγει είτε με google, είτε με συχνό έλεγχο στα μεγάλα σαιτ της χώρας αλλά κυρίως με ειδικά προγράμματα, που τον ειδοποιούν, όταν αναρτάται κάτι σχετικό με την εταιρία

Και φυσικά προβαίνει, στις εκάστοτε απαραίτητες ενέργειες (απάντηση στο σαιτ ως εκπρόσωπος, προσωπική offline επαφή με τον πελάτη, προώθηση στο Νομικό Τμήμα για αγωγές, κλπ)

δεν παίζουν οι μεγάλες εταιρίες...
 

Boldemort

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
47.529
Κριτικές
12
Like
42
Πόντοι
1.220
κάθε μεγάλη εταιρία, έχει υπάλληλο που είναι αρμόδιος για το ιντερνετ και το τι γράφεται γι αυτήν, στα σαιτ

Ο οποίος είναι όλη μέρα στο ιντερνετ, και ελέχγει είτε με google, είτε με συχνό έλεγχο στα μεγάλα σαιτ της χώρας αλλά κυρίως με ειδικά προγράμματα, που τον ειδοποιούν, όταν αναρτάται κάτι σχετικό με την εταιρία

Και φυσικά προβαίνει, στις εκάστοτε απαραίτητες ενέργειες (απάντηση στο σαιτ ως εκπρόσωπος, προσωπική offline επαφή με τον πελάτη, προώθηση στο Νομικό Τμήμα για αγωγές, κλπ)

δεν παίζουν οι μεγάλες εταιρίες...

Καλή θεση αυτη  :cum: :cum:
 

House of Fun

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2009
Μηνύματα
36.816
Κριτικές
5
Like
44
Πόντοι
366
Ακουσες για "ρουφιάνο" και χάρηκες?
 

Επισκέπτης
κάθε μεγάλη εταιρία, έχει υπάλληλο που είναι αρμόδιος για το ιντερνετ και το τι γράφεται γι αυτήν, στα σαιτ

Ο οποίος είναι όλη μέρα στο ιντερνετ, και ελέχγει είτε με google, είτε με συχνό έλεγχο στα μεγάλα σαιτ της χώρας αλλά κυρίως με ειδικά προγράμματα, που τον ειδοποιούν, όταν αναρτάται κάτι σχετικό με την εταιρία

Και φυσικά προβαίνει, στις εκάστοτε απαραίτητες ενέργειες (απάντηση στο σαιτ ως εκπρόσωπος, προσωπική offline επαφή με τον πελάτη, προώθηση στο Νομικό Τμήμα για αγωγές, κλπ)

δεν παίζουν οι μεγάλες εταιρίες...
Σιγα μην υπαρχει ανθρωπος για το ιντερνετ στην airtickets ρε μεγαλε... Να κανει τι; χαρη τους κανει και πουλαει φθηνοτερα από τις εταιριες. Για τους ναυλους δεν εχει καμια ευθυνη και οι κανωνες είναι των αεροπορικων εταιριων... Αυτος δουλευει για 2% + ένα μπονους που του δινουν αναλογα με τον τζιρο + κανα 8€ στο εισιτηριο... Στα παπαρια του τι λεμε εδώ μεσα. Και παραπονο να κανεις εγγραφως παει στο 1% που δικαιολογει η εταιρια σαν "προβληματικούς πελατες" και τελος.
 

Boldemort

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
47.529
Κριτικές
12
Like
42
Πόντοι
1.220
προτιμώ τη θέση που έχω τώρα (που είχα και τότε)

Nai allα το να ψάχνεις στο Ιντερνετ τουλαχιστον για μενα δεν ειναι καθολου κουραστικο μπορω να το κάνω 12ωρα την ημέρα άνετα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom