1. Ιωσηπος Φλαβιος και Τακιτος
2. προηγουμενως μιλησες για "ανυπαρκτο" και σου απαντησα οτι λες μαλακιες γιατι ιστορικα ηταν ΥΠΑΡΚΤΟΣ. κατσε και μελετα
3. εισαι τοσο βαθια αγραμματος (εξ ου και γραφεις ελαιω λες και ειναι απο το ελαιολαδο και οχι ελεω απο το ελεος) που δεν γνωριζεις ουτε τα βασικα της επιστημονικης ιστοριογραφιας. κανενας επιστημονας ιστορικος δεν θα μπορουσε να γραψει για πολλαπλασιασμο οινου και ιχθυων η για θεραπειες ασθενων η για ανασταση νεκρων εικοσι, τριαντα η πενηντα χρονια αφου εγιναν τα παραπανω διοτι προκειται για θαυματουργικες, μεταφυσικες πραξεις οι οποιες δεν μπορουν να επαληθευθουν και να αποτελεσουν αντικειμενο ερευνας. οι ιστορικοι απο τον Θουκυδιδη και μετα (δηλ. οι επιστημονες ιστορικοι, οπως ιδιως ο Τακιτος που ειναι ενας απο τους μεγαλυτερους της αρχαιοτητας) κατεγραφαν μονο ο,τι επιβεβαιωναν με αυτοψια, ερευνα απο γραπτες πηγες η απο ικανο αριθμο ανθρωπων που ηταν αυτοπτες μαρτυρες. κατα ποσο ενας επιστημονας ιστορικος θα μπορουσε να ενταξει σε επιστημονικο ιστορικο εργο τις διαδοσεις απο στομα σε στομα οτι ενας εβραιος δασκαλος δεκαετιες πριν εκανε θαυματα; αν εσυ ησουν ρωμαιος ιστορικος και εστω εφτανε στα αυτια σου αυτη η φημη, θα την εγραφες σε επιστημονικο ιστορικο εργο οταν ειναι αδυνατον να την ελεγξεις; αυτα καταγραφηκαν στα ευαγγελια που ειναι θεοπνευστα και οχι ιστορικα κειμενα και ο σκοπος τους ειναι διαφορετικος απο την απλη καταγραφη ιστορικων γεγονοτων. επειδη προφανως επιασες μεγαλος το διαβασμα τα εχεις κανει ολα αχταρμα στο κεφαλι σου, διαβαζεις αποσπασματικα, εισαι ημιμαθης, δεν μπορεις να ξεχωρησεις τη διαφορα ενος θεολογικου, ενος ιστορικου, ενος λογοτεχνικου κειμενου και διαβαζοντας τα ολα ΠΡΟΦΑΝΩΣ βρισκεις αντιφασεις μεταξυ τους και πιανεσαι απο κατι που δεν συμφωνει το ενα με το αλλο για να βγαλεις τα αυθαιρετα συμπερασματα που εχεις εξαρχης στο προκατειλημενο μυαλο σου και να αισθανθεις καλυτερα (τον λογο που εχεις αφιερωσει τη ζωη σου στη μελετη των κειμενων για να αποδειξεις οτι δεν υπαρχει θεος ισως πρεπει καποια στιγμη να τον συζητησεις με εναν ειδικο ψυχικης υγειας. κανει μπαμ οτι κατι δεν παει καλα με το ατομο σου απο τις πρωτες 2-3 γραμμες των κειμενων σου)
4. το οτι τα ευαγγελια εχουν πειραχθει στους αιωνες ειναι πασιγνωστο στους σχετικους με το χωρο. οι αντιγραφεις ιδιως κατα τα πρωτα χριστιανικα χρονια ειχαν προσθεσει η αλλοιωσει χωρια με βαση τις προφορικες διαδοσεις που ειχαν υποψη τους και με βαση τον τροπο γραφης τους (πχ εχουν βρεθει σχηματα εκφρασης οπως η τριπλη επαναληψη που ηταν χαρακτηριστικα μιας συγκεκριμενης εποχης και δεν απαντωνται αλλου στο ιδιο κειμενο, πραγμα που σημαινει οτι ο αντιγραφεας τα προσθεσε). αυτα ειναι αντικειμενο της επιστημης της παλαιογραφιας και αλλων κλαδων της φιλολογιας. εδω γραφτηκαν εξαρχης νεα ευαγγελια ειναι δυνατον μεσα στους αιωνες να μην αλλοιωθηκαν τα πρωτα 4; γι αυτο οι οικουμενικες συνοδοι μετα απο μελετη κατεληξαν οτι τα 4 ευαγγλια που ισχυουν σημερα ειναι αυτα που αποδιδουν το αληθες θεολογικο νοημα ακομα κι αν εχουν αλλοιωθει ως προς τα λεκτικα σχηματα. και επειδη εχω καταλαβει οτι εισαι ΒΛΑΞ και θα το χρησιμοποιησεις αυτο παραφρασμενο, τα 4 ευαγγελια ειναι αλλοιωμενα σε καποια σημεια τους ως προς τα λεκτικα σχηματα και τον τροπο γραφης, οχι ως προς το νοημα τους.
5. οι εβραιοι δυστυχως δεν καταλαβαν οτι ολοι οι νομοι, οι προφητειες και η προετοιμασια που τους εκανε ο θεος στην παλαια διαθηκη ηταν για τον ιησου χριστο και οχι για καποιον κοσμικο βασιλια που περιμενουν ακομα και σημερα. ουδεποτε τον καταλαβαν γι' αυτο και τον παρεδωσαν στους ρωμαιους μετα απο δικη παρωδια για να σταυρωθει. και ναι, αυτο που δεν καταλαβαν οι γραμματεις και φαρισαιοι το καταλαβαν 12 ψαραδες. δεν ειναι τοσο φοβερο. εξ αλλου προκειται για θεμα πιστης κυριως και οχι γνωσεων.
6. εγω αυτο που θα σε συμβουλευα ειδικα αν εισαι κανας κωλογερος και φτανεις στο τελος της ζωης σου, ειναι να διαβαζεις το ευαγγελιο (μιας και λες οτι μελετας) πιο πολυ με ανοιχτη καρδια και οχι με τα ματια και να πας και καμια βδομαδα στο Ορος να συζητησεις με κανα γεροντα που εχει αφιερωσει τη ζωη του σε αυτο που εσυ αποκαλεις ανυπαρκτο και θα καταλαβεις πολλα. αρκει να μην τον αρχισεις στις μαλακιες σου, πιο πολυ να ακους και να μιλας λιγο.