Νέα

Προκαλεί η Ένωση Αθέων, Διοργανώνει πάρτι με κοψίδια την Μεγάλη Παρασκευή!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Ampelale
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 84K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.396
Κριτικές
49
Like
22.910
Πόντοι
24.596
:wanker: :wanker: :wanker:
 

Συνημμένα

  • 2b121fbc866496428478fd9ece88d467.jpg
    2b121fbc866496428478fd9ece88d467.jpg
    52,7 KB · Εμφανίσεις: 19

Κώστας Λαδάκης

Σεβαστός
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
24.117
Κριτικές
7
Like
10.121
Πόντοι
1.686
Επιστημονική προσέγγιση που δεν έχει σχέση με τη θρησκεία







There Is Scientific
Dissent From Darwinism.

It deserves to be heard.


"We are skeptical of claims for the ability of random mutations and natural selection to account for the complexity of life. Careful examination of the evidence for Darwinian theory should be encouraged."



Over 500 Scientists Proclaim Their Doubts About Darwin’s Theory of Evolution

The list of 514 signatories includes member scientists from the prestigious US and Russian National Academy of Sciences. Signers include 154 biologists, the largest single scientific discipline represented on the list, as well as 76 chemists and 63 physicists. Signers hold doctorates in biological sciences, physics, chemistry, mathematics, medicine, computer science, and related disciplines. Many are professors or researchers at major universities and research institutions such as MIT, The Smithsonian, Cambridge University, UCLA, UC Berkeley, Princeton, the University of Pennsylvania, the Ohio State University, the University of Georgia, and the University of Washington.


If you have a Ph.D. in engineering, mathematics, computer science, biology, chemistry, or one of the other natural sciences, and you agree with the following statement, “We are skeptical of claims for the ability of random mutation and natural selection to account for the complexity of life. Careful examination of the evidence for Darwinian theory should be encouraged,” then please contact us at cscinfo@discovery.org.

 

Επισκέπτης
Λαδακη πιστευεις οτι σε επλασε ο Θεος για να προμοταρεις πουτανες ή εξελιχθηκες ετσι;
 
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
11.863
Like
14.793
Πόντοι
3.656
Καλά , τι είπες τώρα ;; Τι είχε δίπλα του ο Χριστός ;;;Ποινικούς ή κλέφτες ( δε θυμάμαι !) !!

Πάμε άλλη μια φορά. Αν κάποιος σταυρωνόταν, θα σταυρωνόταν σαν ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ. Αν είχε δίπλα του σταυρωμένους ανθρώπους, αυτοί θα ήσαν ΕΠΙΣΗΣ Επαναστάτες. Απλά ο πλαστογράφος που το έγραψε αυτό, το αγνοούσε. Έτσι κι αλλιώς, σε αγράμματους απευθυνόταν. Ας ελέγξουμε λοιπόν πόσο αξιόπιστη είναι αυτή η διήγηση.
Ας δούμε λοιπόν, τι γράφει ο Λουκάς για τους δύο ληστές.
Κατά Λουκά Κεφ. 23, στίχος 39 Ενας δε από τους σταυρωθέντας κακούργους τον εβλασφημούσε λέγων· “εάν συ είσαι πράγματι ο Χριστός, σώσε τον ευατόν σου και ημάς”.
Λουκ. 23,40 Απεκρίθη δε ο άλλος, τον επέπληττε και του έλεγε· ούτε τον Θεόν συ ο εγκληματίας και ένοχος δεν φοβείσαι, διότι υφίστασαι την ιδίαν καταδίκην με αυτόν τον αθώον; Λουκ. 23,41  Και ημείς μεν δικαίως τιμωρούμεθα, διότι απολαμβάνομεν άξια εκείνων που επράξαμεν. Αυτός όμως κανένα ποτέ άτοπον δεν έπραξε”.  Λουκ. 23,42             Και έλεγεν στον Ιησούν· “ενθυμήσου με, Κυριε, όταν θα έλθης με δόξαν και δύναμιν εις την βασιλείαν σου, ώστε να απολαύσω και εγώ την χαράν και την μακαριότητα αυτής”.
Λουκ. 23,43 Και είπεν εις αυτόν ο Ιησούς· “σε διαβεβαιώνω, ότι σήμερον θα είσαι μαζή μου στον παράδεισον”.
Ας το συγκρίνουμε λοιπόν, με το κείμενο του Ματθαίου.
Ματθ. 27,38 Τοτε σταυρώνονται μαζή με αυτόν δύο λησταί, ένας εκ δεξιών και άλλος εξ αριστερών. (Και τούτο, δια να εξευτελισθή ακόμη περισσότερον ο Χριστός και να προβληθή εις τα μάτια όλων ως ένας από τους καταδικασμένους εις θάνατον κακούργους).
Ματθ. 27,39  Εκείνοι δε που επερνούσαν από τον δρόμον κοντά στον σταυρόν, τον εβλασφημούσαν και εκινούσαν τα κεφάλια των Ματθ. 27,40 λέγοντες· “συ λοιπόν, είσαι που θα εκρήμνιζες τον ναόν και εις τρεις ημέρας θα τον ξανάκτιζες! Σώσε τώρα τον ευατόν σου. Εάν πράγματι είσαι υιός του Θεού, κατέβα από τον σταυρόν”. Ματθ. 27,41 Παρομοίως δε και οι αρχιερείς τον ενέπαιζαν μαζή με τους γραμματείς και τους πρεσβυτέρους και τους Φαρισαίους και έλεγαν ειρωνικώς· Ματθ. 27,42 “άλλους έσωσε, τον ευατόν του όμως δεν ημπορεί να σώση. Εάν είναι πράγματι ο σταλμένος από τον Θεόν βασιλεύς του Ισραήλ, ας κατεβή από τον σταυρόν και θα πιστεύσωμεν εις αυτόν. Ματθ. 27,43 Εχει στηρίξει την πεποίθησίν του στον Θεόν. Ας τον σώση τώρα από τον σταυρόν, αν πράγματι τον θέλη. Διότι ο ίδιος είπε, ότι είμαι υιός Θεού”. Ματθ. 27,44  Κατά τον ίδιον τρόπον και οι λησταί, που είχαν σταυρωθή μαζή του, τον ύβριζαν.
ΩΠΑ. ΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ; Αυτό που είναι φανερό σε όποιον δεν έχει τυφλωθεί από τον φανατισμό. Ο ένας Ευαγγελιστής γράφει ότι ο ένας από τους δύο ληστές τον δέχτηκε και κέρδισε τον Παράδεισο, ο άλλος ότι και οι δύο ληστές τον βρίζανε. Αν δύο μάρτυρες του ίδιου γεγονότος διαφωνούν, δύο και μόνο περιπτώσεις λογικές υπάρχουν. 1η. Ο ένας είναι ψεύτης. 2η. ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ είναι ψεύτες. Ποια είναι η γνώμη σου; πηγή  
 
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
11.863
Like
14.793
Πόντοι
3.656
Μήπως ο τίτλος έπρεπε να είναι "προσκαλεί η ένωση ... για κοψίδια ;;;"  Γιατί δεν προκαλεί κανέναν !!

Μα κριβώς αυτό έκανε η ένωση. Προσκάλεσε τα μέλη της και τους φίλους της να φάνε κοψίδια. Οι πιστοί θεωρούν αυτή την πρόσκληση ως πρόκληση, κι ας μην απευθυνόταν σε αυτούς
 

Επισκέπτης
Μα κριβώς αυτό έκανε η ένωση. Προσκάλεσε τα μέλη της και τους φίλους της να φάνε κοψίδια. Οι πιστοί θεωρούν αυτή την πρόσκληση ως πρόκληση, κι ας μην απευθυνόταν σε αυτούς

Οι θρησκόληπτοι , για ν'ακριβολογούμε !
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
Πάμε άλλη μια φορά. Αν κάποιος σταυρωνόταν, θα σταυρωνόταν σαν ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ. Αν είχε δίπλα του σταυρωμένους ανθρώπους, αυτοί θα ήσαν ΕΠΙΣΗΣ Επαναστάτες. Απλά ο πλαστογράφος που το έγραψε αυτό, το αγνοούσε. Έτσι κι αλλιώς, σε αγράμματους απευθυνόταν. Ας ελέγξουμε λοιπόν πόσο αξιόπιστη είναι αυτή η διήγηση.
Ας δούμε λοιπόν, τι γράφει ο Λουκάς για τους δύο ληστές.
Κατά Λουκά Κεφ. 23, στίχος 39 Ενας δε από τους σταυρωθέντας κακούργους τον εβλασφημούσε λέγων· “εάν συ είσαι πράγματι ο Χριστός, σώσε τον ευατόν σου και ημάς”.
Λουκ. 23,40 Απεκρίθη δε ο άλλος, τον επέπληττε και του έλεγε· ούτε τον Θεόν συ ο εγκληματίας και ένοχος δεν φοβείσαι, διότι υφίστασαι την ιδίαν καταδίκην με αυτόν τον αθώον; Λουκ. 23,41  Και ημείς μεν δικαίως τιμωρούμεθα, διότι απολαμβάνομεν άξια εκείνων που επράξαμεν. Αυτός όμως κανένα ποτέ άτοπον δεν έπραξε”.  Λουκ. 23,42             Και έλεγεν στον Ιησούν· “ενθυμήσου με, Κυριε, όταν θα έλθης με δόξαν και δύναμιν εις την βασιλείαν σου, ώστε να απολαύσω και εγώ την χαράν και την μακαριότητα αυτής”.
Λουκ. 23,43 Και είπεν εις αυτόν ο Ιησούς· “σε διαβεβαιώνω, ότι σήμερον θα είσαι μαζή μου στον παράδεισον”.
Ας το συγκρίνουμε λοιπόν, με το κείμενο του Ματθαίου.
Ματθ. 27,38 Τοτε σταυρώνονται μαζή με αυτόν δύο λησταί, ένας εκ δεξιών και άλλος εξ αριστερών. (Και τούτο, δια να εξευτελισθή ακόμη περισσότερον ο Χριστός και να προβληθή εις τα μάτια όλων ως ένας από τους καταδικασμένους εις θάνατον κακούργους).
Ματθ. 27,39  Εκείνοι δε που επερνούσαν από τον δρόμον κοντά στον σταυρόν, τον εβλασφημούσαν και εκινούσαν τα κεφάλια των Ματθ. 27,40 λέγοντες· “συ λοιπόν, είσαι που θα εκρήμνιζες τον ναόν και εις τρεις ημέρας θα τον ξανάκτιζες! Σώσε τώρα τον ευατόν σου. Εάν πράγματι είσαι υιός του Θεού, κατέβα από τον σταυρόν”. Ματθ. 27,41 Παρομοίως δε και οι αρχιερείς τον ενέπαιζαν μαζή με τους γραμματείς και τους πρεσβυτέρους και τους Φαρισαίους και έλεγαν ειρωνικώς· Ματθ. 27,42 “άλλους έσωσε, τον ευατόν του όμως δεν ημπορεί να σώση. Εάν είναι πράγματι ο σταλμένος από τον Θεόν βασιλεύς του Ισραήλ, ας κατεβή από τον σταυρόν και θα πιστεύσωμεν εις αυτόν. Ματθ. 27,43 Εχει στηρίξει την πεποίθησίν του στον Θεόν. Ας τον σώση τώρα από τον σταυρόν, αν πράγματι τον θέλη. Διότι ο ίδιος είπε, ότι είμαι υιός Θεού”. Ματθ. 27,44  Κατά τον ίδιον τρόπον και οι λησταί, που είχαν σταυρωθή μαζή του, τον ύβριζαν.
ΩΠΑ. ΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ; Αυτό που είναι φανερό σε όποιον δεν έχει τυφλωθεί από τον φανατισμό. Ο ένας Ευαγγελιστής γράφει ότι ο ένας από τους δύο ληστές τον δέχτηκε και κέρδισε τον Παράδεισο, ο άλλος ότι και οι δύο ληστές τον βρίζανε. Αν δύο μάρτυρες του ίδιου γεγονότος διαφωνούν, δύο και μόνο περιπτώσεις λογικές υπάρχουν. 1η. Ο ένας είναι ψεύτης. 2η. ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ είναι ψεύτες. Ποια είναι η γνώμη σου; πηγή  
φαουλ.
ειπες την μαγικη λεξη.
"λογικη"
η θρησκεια δεν βασιζεται στην λογικη.
αν βασιζοταν στην λογικη δεν θα ελεγε αρλούμπες ότι χτυπησε ο μωυσης την μαγγουρα και ανοιξε η θαλασσα στα δυο, ή μαζεψε όλα τα ζωντανα ο νωε αλλα βρηκαμε απολιθωματα και από αλλα.

κάθε λογικος ανθρωπος λοιπον απορριπτει την θρησκεια.
καποιοι λογικοι κανουν και μικρο ή μεγαλο αγωνα για να ξυπνησουν και αλλους.

δυστυχως η πλειοψηφια του πλανητη δεν ειναι λογικοι.
ειναι θρησκευομενοι.
ειτε πιστευοντας στις φανταστικες ιστοριες της βιβλου ειτε στις φανταστικες ιστοριες του ησιοδου και του ομηρου παλιοτερα.


οσο υπηρξε νωε τοσο υπηρξε και δευκαλιωνας.

οσο υπηρξαν κυκλωπες τοσο υπαρχουν και εξαπτερυγα αγγελακια.


και η πλειοφηφια στον πλανητη ειναι τετοιοι πολεμιοι της λογικης που επειδη ετσι τους μαθανε απο μικρους υποστηριζουν αυτες τις προφανως αστειες ιστοριες.
 
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
11.863
Like
14.793
Πόντοι
3.656
1. Ιωσηπος Φλαβιος και Τακιτος
2. προηγουμενως μιλησες για "ανυπαρκτο" και σου απαντησα οτι λες μαλακιες γιατι ιστορικα ηταν ΥΠΑΡΚΤΟΣ. κατσε και μελετα

Ο Ίδιος, αυτοδιαψεύστηκες για άλλη μια φορά. Δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ σύγχρονη αναφορά για τα απίθανα θαύματα του Ιησού. Μόνο μεταγενέστερες πλαστογραφημένες προσθήκες.
Ας μελετήσουμε λοιπόν το κείμενο ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ παραθέτεις και πυ ΔΕΝ ΜΕΛΕΤΗΣΕΣ.
Ιώσηπος
Η γνησιότητα του κειμένου αμφισβητείται από μεγάλο μέρος των σύγχρονων ιστορικών. Σύμφωνα με έρευνες, μέρος του κειμένου, ή ολόκληρο το κείμενο, πιστεύεται πως έχει εσκεμμένα αλλοιωθεί από χριστιανούς θεολόγους. Η πλέον όμως κοινή άποψη θεωρεί πως το μεγαλύτερο μέρος του ανήκει στον Ιώσηπο, με χριστιανικές μετατροπές. Τα επιχειρήματα που εκφράστηκαν κατά της αυθεντικότητας του κειμένου, αφορούν κυρίως το διαφορετικό ύφος γραφής (συγκριτικά με το συντηρητικό ύφος των κειμένων του Ιώσηπου), τους διάφορους σολοικισμούς και την ασυμφωνία μεταξύ μεταγενέστερων αντιγραφών του ίδιου έργου από άλλους αρχαίους ιστορικούς. Η παράγραφος επίσης, σύμφωνα με τους αμφισβητίες της αυθεντικότητος του κειμένου, είναι ξένη νοηματικώς, καθώς δεν σχετίζεται ούτε με τα προηγούμενα ούτε με τα επόμενα σημεία του κειμένου. Αντιθέτως, ο Α. Bell κρίνει πως στο κείμενο αυτό περιέχονται μερικά στυλιστικά χαρακτηριστικά του Ιώσηπου. Ο αρχαίος θεολόγος και ιστορικός Ωριγένης αναφέρει πως ο Ιώσηπος δεν πίστευε πως ο Ιησούς ήταν ο Μεσσίας, συνεπώς θεωρείται απίθανο να τον εγκωμίαζε έτσι στο κείμενο του. Ο σύγχρονος ιστορικός Κεν Όλσον, υποστηρίζει ότι η παράγραφος συμφωνεί καθ’ όλα με τον τρόπο γραφής του Ευσέβιου της Καισάρειας, που έζησε τον 3ο και 4ο αιώνα μ.Χ. Ο ιστορικός Γκέζα Βέρμες, ανακατασκεύασε τη "Φλαβιανή Μαρτυρία", αφαιρώντας τα στοιχεία που θεώρησε προσθήκες και παρεμβολές των χριστιανών και αντικαθιστώντας τα με αποσιωπητικά ("…"). ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ, όχι μόνο για τα παραπάνω, αλλά γιατί δεν αναφέρει τον Ιωάννη τον Βαπτιστή ως προφήτη, αλλά ως Επαναστάτη, τον οποίο φυλάκισε και εκτέλεσε ο Ηρώδης στο φρούριο του Μαχαιρώντα, όχι επειδή χόρεψε η Σαλώμη με 7 πέπλα.
Τάκιτος
Είναι αμφιλεγόμενη η ιστορική αξιοπιστία και εγκυρότητα της παραπάνω παραγράφου, καθώς ο Τάκιτος δεν αποκαλύπτει τις πηγές πληροφόρησης του. Ο Τάκιτος συνέγραψε το έργο του ανατρέχοντας στα ρωμαϊκά αρχεία. Παρόλα αυτά στα ρωμαϊκά αρχεία, αν αναφερόταν ο Ιησούς, αποκλείεται να αναφερόταν ως Χριστός (Μεσσίας), τίτλο που του έδωσαν οι οπαδοί του, αλλά θα αναφερόταν με το όνομά του. Επίσης στα ρωμαϊκά αρχεία, ο Πόντιος Πιλάτος θα εμφανιζόταν με το αξίωμα που πράγματι είχε, του επάρχου (praefectus) και όχι μ’ ένα αξίωμα που δεν είχε, του προκουράτορα (procurator). Συνεπώς, πολλοί ιστορικοί ισχυρίζονται οτι ο Τάκιτος δεν έκανε χρήση αξιόπιστων πηγών, αλλά πιθανόν κατέγραψε χριστιανικές μαρτυρίες.
Ο Γάλλος ιστορικός και υποστηρικτής της ιστορικότητας του Ιησού, Σαρλ Γκινμπέρ (Charles Guignebert) γράφει: "Όσο υπάρχει η πιθανότητα ο Τάκιτος να κατέγραψε τα λεγόμενα των Χριστιανών στο έργο του ως ιστορική αλήθεια, η παράγραφος παραμένει εντελώς άχρηστη".
Πλίνιος ο Νεότερος
Η παραπάνω επιστολή αμφισβητείται πλήρως ως προς τη χρησιμότητα της και την αξιοπιστία της ως ιστορική πηγή. Δεν κάνει αναφορά στον Χριστό, αλλά στους υποστηρικτές του, και είναι πολύ μεταγενέστερη (αρχές 2ου αιώνα).
Ο ιστορικός Σαρλ Γκινμπέρ απορρίπτει εντελώς την επιστολή ως ιστορικό στοιχείο, λέγοντας: "Μόνο οι πιο αφελείς αποδέχονται αυτό το κείμενο ως επιχείρημα υπέρ της ιστορικότητας του Ιησού".
Σουητώνιος
Τους Ιουδαίους που δημιουργούσαν θόρυβο στη Ρώμη υποκινούμενοι από τον "Χριστό ( ; )" τους εξόρισε». Ένα ακόμα επιχείρημα που υποστηρίζει πως ο εν λόγω "Chrestus" δεν ήταν ο Χριστός, αναφέρει πως ο Σουητώνιος ονομάζει Εβραίους και όχι Χριστιανούς τους υποστηρικτές του "Chrestus", ενώ στον "Βίο του Νέρωνα", σε κάποιο άλλο περιστατικό, αναφέρει τους Χριστιανούς με το όνομα τους.
Το μάθαμε κι αυτό. Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΖΟΥΣΕ ΣΤΗ ΡΩΜΗ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ Ο ΚΛΑΥΔΙΟΣ. Θα τρελαθούμε τελείως;
Συμπέρασμα. Δεν υπάρχουν σύγχρονες με τον Ιησού εξωχριστιανικές μαρτυρίες, μόνο αόριστες και πλαστογραφημένες παράγραφοι

 
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
11.863
Like
14.793
Πόντοι
3.656
χωρις να θελω να παρω θεση απο το link που εδωσες δεν βγαινει αξιοπιστα η υπαρξη ή οχι

....
Τέσσερις μη Χριστιανοί ιστορικοί του 1ου και 2ου αιώνα, κάνουν αναφορά στον Ιησού Χριστό -ο Ιώσηπος, ο Τάκιτος, ο Σουητώνιος και ο Πλίνιος ο Νεότερος. Οι αναφορές αυτές αφορούν κυρίως τους πρώτους Χριστιανούς και όχι την ύπαρξη του Ιησού, ενώ καμία από αυτές δεν είναι σύγχρονη ή αυτόπτης. Η πλέον σημαντική αναφορά θεωρείται αυτή του Ιωσήπου, η οποία προέρχεται από το Ιουδαϊκό περιβάλλον και είναι η πλησιέστερη χρονικά από το θάνατο του Ιησού (γεννήθηκε μόλις μερικά χρόνια μετά, το 37 μ.Χ, και συνέγραψε περί το 93-94 μ.Χ). Η γνησιότητα της αναφοράς του ακόμα και σήμερα αμφισβητείται από μέρος των ιστορικών, αν και η πλέον κοινή γνώμη ανάμεσα στους μελετητές είναι πως ο Ιώσηπος στο εν λόγω κείμενο έγραψε κάτι σχετικό για τον Ιησού, αλλά το κείμενό του παραμορφώθηκε τόσο από παρεμβολές χριστιανών που δεν μπορούμε να το αποκαταστήσουμε αξιόπιστα.

Ακριβώς αυτό έγραψα πριν. Ότι δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ Ιστορικός της εποχής που να αναφέρει τα απίθανα θαύματα του Ιησού και τις χιλιάδες των ανθρώπων που τον ακοκλουθούσαν. ΚΑΝΕΝΑΣ, Μόνο μεταγενέστερες πλαστογραφημένες προσθήκες. Αλλά το καταπληκτικό είναι ότι κάποιος πιστός ζητάει να μελετήσουμε ένα κείμενο, το οποίο επιβεβαιώνει τον ισχυρισμό μου απόλυτα.
 
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
11.863
Like
14.793
Πόντοι
3.656
πανω πανω δεν διαβασες οτι μεταξυ των συγχρονων μελετητων με βαση τις ιστορικες πηγες η ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΡΑΤΟΥΣΑ αποψη ειναι οτι ο Ιησους ηταν υπαρκτο προσωπο;

Ναι. Έτσι λέει η επικεφαλίδα. Όταν όμως αναλύει την κάθε μαρτυρία ξεχωριστά, ουσιαστικά την καταρρίπτει. Παρέθεσα παραπάνω τα σχετικά εδάφια.
 
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
11.863
Like
14.793
Πόντοι
3.656
Οι θρησκόληπτοι , για ν'ακριβολογούμε !

ή ίσως οι θρησκόληπτοι που  εκμεταλλεύονται το ποίμνιο. Δεν απάντησες όμως τι σκέφτεσαι για το αν είναι πραγματική η ιστορία με τους δύο σταυρωμένους ληστές και γιατί διαφωνούν οι Ευαγγελιστές
 

Επισκέπτης
ή ίσως οι θρησκόληπτοι που  εκμεταλλεύονται το ποίμνιο. Δεν απάντησες όμως τι σκέφτεσαι για το αν είναι πραγματική η ιστορία με τους δύο σταυρωμένους ληστές και γιατί διαφωνούν οι Ευαγγελιστές

Πού διαφωνούν οι Ευαγγελιστές ; Μέχρι τώρα πραγματική τη θεωρούσα τη διήγηση για τους 2 ληστές , αλλά δε με είχε απασχολήσει ιδιαίτερα ποτέ !
 
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
11.863
Like
14.793
Πόντοι
3.656
φαουλ.
ειπες την μαγικη λεξη.
"λογικη"
η θρησκεια δεν βασιζεται στην λογικη.
αν βασιζοταν στην λογικη δεν θα ελεγε αρλούμπες ότι χτυπησε ο μωυσης την μαγγουρα και ανοιξε η θαλασσα στα δυο, ή μαζεψε όλα τα ζωντανα ο νωε αλλα βρηκαμε απολιθωματα και από αλλα.
κάθε λογικος ανθρωπος λοιπον απορριπτει την θρησκεια.
καποιοι λογικοι κανουν και μικρο ή μεγαλο αγωνα για να ξυπνησουν και αλλους.
δυστυχως η πλειοψηφια του πλανητη δεν ειναι λογικοι.
ειναι θρησκευομενοι.
ειτε πιστευοντας στις φανταστικες ιστοριες της βιβλου ειτε στις φανταστικες ιστοριες του ησιοδου και του ομηρου παλιοτερα.
οσο υπηρξε νωε τοσο υπηρξε και δευκαλιωνας.
οσο υπηρξαν κυκλωπες τοσο υπαρχουν και εξαπτερυγα αγγελακια.
και η πλειοφηφια στον πλανητη ειναι τετοιοι πολεμιοι της λογικης που επειδη ετσι τους μαθανε απο μικρους υποστηριζουν αυτες τις προφανως αστειες ιστοριες.

Συμμεριζόμαστε τις ίδιες απόψεις. Όμως αν δεν εμφανίσουμε τη λογική θέαση των πραγμάτων και μείνουν μόνο οι εχθροί της λογικής να γράφουν, θα μας γυρίσουν πάλι πίσω στα σκοτεινά χρόνια της κυριαρχίας της Εκκλησίας. Εδώ ξανασήκωσαν κεφάλι τα χριστιανά που υποστηρίζουν ότι η Γη είναι επίπεδη
 
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
11.863
Like
14.793
Πόντοι
3.656
Πού διαφωνούν οι Ευαγγελιστές ; Μέχρι τώρα πραγματική τη θεωρούσα τη διήγηση για τους 2 ληστές , αλλά δε με είχε απασχολήσει ιδιαίτερα ποτέ !

τρολάρεις ή είσαι ανίκανη να διαβάσεις τι έγραψα; ο ένας ευαγγελιστής λέει ότι ο μόνο ο  ένας ληστής τον κορόιδευε και ο άλλος πίστεψε και σώθηκε, ενώ ο άλλος ευαγγελιστής λέει ότι τον κορόιδευαν και οι δύο ληστές. Γράψε την άποψή σου
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom