μπαρμπαγιαννης
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 15 Αυγ 2016
- Μηνύματα
- 7.810
- Κριτικές
- 12
- Like
- 7.237
- Πόντοι
- 2.646
σκιαχτηκα τυπε τώραεδω ειναι warzone απλα
σκιαχτηκα τυπε τώραεδω ειναι warzone απλα
Καλά , τι είπες τώρα ;; Τι είχε δίπλα του ο Χριστός ;;;Ποινικούς ή κλέφτες ( δε θυμάμαι !) !!
ελεω η ελαιω επιστημονα;
Μήπως ο τίτλος έπρεπε να είναι "προσκαλεί η ένωση ... για κοψίδια ;;;" Γιατί δεν προκαλεί κανέναν !!
Μα κριβώς αυτό έκανε η ένωση. Προσκάλεσε τα μέλη της και τους φίλους της να φάνε κοψίδια. Οι πιστοί θεωρούν αυτή την πρόσκληση ως πρόκληση, κι ας μην απευθυνόταν σε αυτούς
φαουλ.Πάμε άλλη μια φορά. Αν κάποιος σταυρωνόταν, θα σταυρωνόταν σαν ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ. Αν είχε δίπλα του σταυρωμένους ανθρώπους, αυτοί θα ήσαν ΕΠΙΣΗΣ Επαναστάτες. Απλά ο πλαστογράφος που το έγραψε αυτό, το αγνοούσε. Έτσι κι αλλιώς, σε αγράμματους απευθυνόταν. Ας ελέγξουμε λοιπόν πόσο αξιόπιστη είναι αυτή η διήγηση.
Ας δούμε λοιπόν, τι γράφει ο Λουκάς για τους δύο ληστές.
Κατά Λουκά Κεφ. 23, στίχος 39 Ενας δε από τους σταυρωθέντας κακούργους τον εβλασφημούσε λέγων· “εάν συ είσαι πράγματι ο Χριστός, σώσε τον ευατόν σου και ημάς”.
Λουκ. 23,40 Απεκρίθη δε ο άλλος, τον επέπληττε και του έλεγε· ούτε τον Θεόν συ ο εγκληματίας και ένοχος δεν φοβείσαι, διότι υφίστασαι την ιδίαν καταδίκην με αυτόν τον αθώον; Λουκ. 23,41 Και ημείς μεν δικαίως τιμωρούμεθα, διότι απολαμβάνομεν άξια εκείνων που επράξαμεν. Αυτός όμως κανένα ποτέ άτοπον δεν έπραξε”. Λουκ. 23,42 Και έλεγεν στον Ιησούν· “ενθυμήσου με, Κυριε, όταν θα έλθης με δόξαν και δύναμιν εις την βασιλείαν σου, ώστε να απολαύσω και εγώ την χαράν και την μακαριότητα αυτής”.
Λουκ. 23,43 Και είπεν εις αυτόν ο Ιησούς· “σε διαβεβαιώνω, ότι σήμερον θα είσαι μαζή μου στον παράδεισον”.
Ας το συγκρίνουμε λοιπόν, με το κείμενο του Ματθαίου.
Ματθ. 27,38 Τοτε σταυρώνονται μαζή με αυτόν δύο λησταί, ένας εκ δεξιών και άλλος εξ αριστερών. (Και τούτο, δια να εξευτελισθή ακόμη περισσότερον ο Χριστός και να προβληθή εις τα μάτια όλων ως ένας από τους καταδικασμένους εις θάνατον κακούργους).
Ματθ. 27,39 Εκείνοι δε που επερνούσαν από τον δρόμον κοντά στον σταυρόν, τον εβλασφημούσαν και εκινούσαν τα κεφάλια των Ματθ. 27,40 λέγοντες· “συ λοιπόν, είσαι που θα εκρήμνιζες τον ναόν και εις τρεις ημέρας θα τον ξανάκτιζες! Σώσε τώρα τον ευατόν σου. Εάν πράγματι είσαι υιός του Θεού, κατέβα από τον σταυρόν”. Ματθ. 27,41 Παρομοίως δε και οι αρχιερείς τον ενέπαιζαν μαζή με τους γραμματείς και τους πρεσβυτέρους και τους Φαρισαίους και έλεγαν ειρωνικώς· Ματθ. 27,42 “άλλους έσωσε, τον ευατόν του όμως δεν ημπορεί να σώση. Εάν είναι πράγματι ο σταλμένος από τον Θεόν βασιλεύς του Ισραήλ, ας κατεβή από τον σταυρόν και θα πιστεύσωμεν εις αυτόν. Ματθ. 27,43 Εχει στηρίξει την πεποίθησίν του στον Θεόν. Ας τον σώση τώρα από τον σταυρόν, αν πράγματι τον θέλη. Διότι ο ίδιος είπε, ότι είμαι υιός Θεού”. Ματθ. 27,44 Κατά τον ίδιον τρόπον και οι λησταί, που είχαν σταυρωθή μαζή του, τον ύβριζαν.
ΩΠΑ. ΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ; Αυτό που είναι φανερό σε όποιον δεν έχει τυφλωθεί από τον φανατισμό. Ο ένας Ευαγγελιστής γράφει ότι ο ένας από τους δύο ληστές τον δέχτηκε και κέρδισε τον Παράδεισο, ο άλλος ότι και οι δύο ληστές τον βρίζανε. Αν δύο μάρτυρες του ίδιου γεγονότος διαφωνούν, δύο και μόνο περιπτώσεις λογικές υπάρχουν. 1η. Ο ένας είναι ψεύτης. 2η. ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ είναι ψεύτες. Ποια είναι η γνώμη σου; πηγή
1. Ιωσηπος Φλαβιος και Τακιτος
2. προηγουμενως μιλησες για "ανυπαρκτο" και σου απαντησα οτι λες μαλακιες γιατι ιστορικα ηταν ΥΠΑΡΚΤΟΣ. κατσε και μελετα
χωρις να θελω να παρω θεση απο το link που εδωσες δεν βγαινει αξιοπιστα η υπαρξη ή οχι
....
Τέσσερις μη Χριστιανοί ιστορικοί του 1ου και 2ου αιώνα, κάνουν αναφορά στον Ιησού Χριστό -ο Ιώσηπος, ο Τάκιτος, ο Σουητώνιος και ο Πλίνιος ο Νεότερος. Οι αναφορές αυτές αφορούν κυρίως τους πρώτους Χριστιανούς και όχι την ύπαρξη του Ιησού, ενώ καμία από αυτές δεν είναι σύγχρονη ή αυτόπτης. Η πλέον σημαντική αναφορά θεωρείται αυτή του Ιωσήπου, η οποία προέρχεται από το Ιουδαϊκό περιβάλλον και είναι η πλησιέστερη χρονικά από το θάνατο του Ιησού (γεννήθηκε μόλις μερικά χρόνια μετά, το 37 μ.Χ, και συνέγραψε περί το 93-94 μ.Χ). Η γνησιότητα της αναφοράς του ακόμα και σήμερα αμφισβητείται από μέρος των ιστορικών, αν και η πλέον κοινή γνώμη ανάμεσα στους μελετητές είναι πως ο Ιώσηπος στο εν λόγω κείμενο έγραψε κάτι σχετικό για τον Ιησού, αλλά το κείμενό του παραμορφώθηκε τόσο από παρεμβολές χριστιανών που δεν μπορούμε να το αποκαταστήσουμε αξιόπιστα.
πανω πανω δεν διαβασες οτι μεταξυ των συγχρονων μελετητων με βαση τις ιστορικες πηγες η ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΡΑΤΟΥΣΑ αποψη ειναι οτι ο Ιησους ηταν υπαρκτο προσωπο;
Οι θρησκόληπτοι , για ν'ακριβολογούμε !
ή ίσως οι θρησκόληπτοι που εκμεταλλεύονται το ποίμνιο. Δεν απάντησες όμως τι σκέφτεσαι για το αν είναι πραγματική η ιστορία με τους δύο σταυρωμένους ληστές και γιατί διαφωνούν οι Ευαγγελιστές
φαουλ.
ειπες την μαγικη λεξη.
"λογικη"
η θρησκεια δεν βασιζεται στην λογικη.
αν βασιζοταν στην λογικη δεν θα ελεγε αρλούμπες ότι χτυπησε ο μωυσης την μαγγουρα και ανοιξε η θαλασσα στα δυο, ή μαζεψε όλα τα ζωντανα ο νωε αλλα βρηκαμε απολιθωματα και από αλλα.
κάθε λογικος ανθρωπος λοιπον απορριπτει την θρησκεια.
καποιοι λογικοι κανουν και μικρο ή μεγαλο αγωνα για να ξυπνησουν και αλλους.
δυστυχως η πλειοψηφια του πλανητη δεν ειναι λογικοι.
ειναι θρησκευομενοι.
ειτε πιστευοντας στις φανταστικες ιστοριες της βιβλου ειτε στις φανταστικες ιστοριες του ησιοδου και του ομηρου παλιοτερα.
οσο υπηρξε νωε τοσο υπηρξε και δευκαλιωνας.
οσο υπηρξαν κυκλωπες τοσο υπαρχουν και εξαπτερυγα αγγελακια.
και η πλειοφηφια στον πλανητη ειναι τετοιοι πολεμιοι της λογικης που επειδη ετσι τους μαθανε απο μικρους υποστηριζουν αυτες τις προφανως αστειες ιστοριες.
Πού διαφωνούν οι Ευαγγελιστές ; Μέχρι τώρα πραγματική τη θεωρούσα τη διήγηση για τους 2 ληστές , αλλά δε με είχε απασχολήσει ιδιαίτερα ποτέ !