Nionios
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 7 Φεβ 2021
- Μηνύματα
- 977
- Κριτικές
- 38
- Like
- 3.712
- Πόντοι
- 2.596
Πραγματικά απίστευτη τραγωδίαΕν έτει 2023, με την τεχνολογία που έχουμε, αυτά είναι εγκλήματα...!!!
Πραγματικά απίστευτη τραγωδίαΕν έτει 2023, με την τεχνολογία που έχουμε, αυτά είναι εγκλήματα...!!!
συμφωνώ 100%. αλλά δεν υπάρχει η τεχνολογία στην Ελλάδα.Εν έτει 2023, με την τεχνολογία που έχουμε, αυτά είναι εγκλήματα...!!!
Τι Βενιζέλος είναι ένα μέτριο αεροδρόμιο προς τα μικρά για Ευρώπη αλλά έχει σύστημα αυτόματης πλοήγησης
Τα υπόλοιπα αεροδρόμια που εξυπηρετούν 30 εκατομμύρια ετήσια δεν έχουν ......
Οι χώροι του Βενιζέλος 2023 είναι πλέον ξεπερασμένοι έως κ κακοί ..
Αρχιτεκτονική καλαισθησία μηδεν και τυχεροί που έχει ο Αττικός ουρανός ηλιοφάνεια ..
Το Ηράκλειο Θεσσαλονίκη Ρόδος είναι για κλάματα
Ενώ οι αυτοκινητόδρομοι προχωρούν ,τα ΜΜΜ είναι πολύ πισω
1. Δεν υπάρχει σύστημα αυτόματης απογείωσης. Οι απογειώσεις ακόμα και στα πιο σύγχρονα επιβατικά γίνονται χειροκίνητα.Και θέμα τύχης είμαι ότι δεν θρημουμε κ αεροπορικά δυστυχήματα στα ελληνικά αεροδρόμια κατά τις προσγειώσεις και απογείωσης από έλλειψη συστήματος αυτόματης πλοήγησης ......
Χαρίσαμε αεροδρόμια δίχως να τους υποχρεώσουμε να βάλουν το πιο αναγκαίο σύστημα αεροδρόμιου ..
Τυχεροί διότι έχουμε ηλιοφάνεια σε αυτή τη χώρα αλλιώς θα έρθει κ εκεί η καταστροφή μια μερα
δεν το εγκαθιστα μηπως γιατι θα καταργησει καποιες ακριβοπληρωμενες θεσεις;ATC Automatic Train Control. Αυτό είναι το σύστημα τροχοδρόμησης των συρμών και λειτουργεί σε όλα τα Ευρωπαικά δίκτυα εδω και 30-40 χρόνια.
Η Ελλάδα εχει προμηθευτεί το σύστημα απο το 1998 μεσω κρατικου ΟΣΕ και δεν το λειτούργησε ποτέ αν και θα έπρεπε να βρισκεται σε λειτουργία απο το 2000 αποφεύγοντας μέχρι σήμερα ολα τα λειτουργικά έξοδα για οικονομικούς λόγους.
Αποτέλεσμα ? αυτά που συμβαίνουν τώρα .....
δεν το εγκαθιστα μηπως γιατι θα καταργησει καποιες ακριβοπληρωμενες θεσεις;
παντως πριν απο 3-4 χρονια που πηγα σταθμο λαρισης να παραλαβω καποιον, στις πληροφοριες δεν υπηρχε κανεις αλλα ειχαν 3 ναι 3 σταθμαρχες.
τωρα πως γινεται σε μια ωρα που με το ζορι υπαρχει ενα τραινο ανα 20λεπτο να εχει 3 σταθμαρχες ....
Ο εισαγγελέας κ δικαστές Αρείου πάγου έχουν να τρέξουν τους πλειστηριασμούς κ.οχι να ασχολούνται με αναθέσεις ιδιωτών σε μμμΠοιος εισαγγελεας;Ο υπαλληλος του Μητσοτακη που κανει ερευνες κατα παραγγελια;
δεν μπορεί να σηκώσει το βάρος του ατυχήματος ο ένας σταθμάχης. Έκανε λάθος, θα το έκανε ο καθένας και θα ξαναγίνουν λάθη.Μαρτυρία: «Ο σταθμάρχης γύρισε λανθασμένα το κλειδί της σιδηροδρομικής γραμμής» | in.gr
Ανθρώπινο λάθος έφερε τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη.www.in.gr
...«Ο σταθμάρχης είναι αυτός που κάνει το χειρισμό για την κατεύθυνση των συρμών, οπότε ήταν ανθρώπινο λάθος. Δεν μπορούμε να ζητάμε συστήματα για έλεγχο γιατί δεν υπάρχει κεντρικό σύστημα ελέγχου, αυτό δηλαδή που θα μπορούσε να δει ο σταθμάρχης στην οθόνη του υπολογιστή ως τα δυο τρένα βρίσκονται στην ίδια γραμμή. Το σύστημα αυτό έχει αγοραστεί από το 2000 και δεν έχει ολοκληρωθεί η τοποθέτησή του λόγω των εργολαβικών συμφερόντων. Υπάρχει μία τεράστια γραφειοκρατία γιατί τα χρήματα είναι πολλά. Είναι άδικο η έρευνα που διεξάγεται να μείνει μόνο στον σταθμάρχη και στο ανθρώπινο λάθος. Επίσης, ο σταθμάρχης εάν είχε έναν ακόμη σταθμάρχη δίπλα του τότε τα πράματα μπορεί να ήταν εντελώς διαφορετικά.
Ο κ. Κιουτσούκης είπε πως σταθμάρχης φαίνεται πως γύρισε το κλειδί λανθασμένα προς τη γραμμή καθόδου της αμαξοστοιχίας και έβαλε στην κατεύθυνση της εμπορικής και την αμαξοστοιχία.
«Εάν υπήρχε το σύστημα που λέμε τότε ο σταθμάρχης θα έβλεπε στην οθόνη του που είναι τα τρένα και θα είχε ειδοποιήσει. Επίσης, υπάρχει και μεγάλο πρόβλημα με το σήμα σε αυτή την περιοχή»...
To ils έπρεπε να υπάρχει τουλάχιστον στη Θεσσαλονίκη Ρόδο Κρήτη από το 2007συμφωνώ 100%. αλλά δεν υπάρχει η τεχνολογία στην Ελλάδα.
Το να συγκρουστούν 2 τρένα μετωπικά επειδή ήταν στο ίδιο track είναι αδιανόητο να συμβαίνει το 2023. Αυτό συναίβαινε το 1890.
Το Βενιζέλος είναι καλό αεροδρόμιο. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι έχει πολύ κίνηση, αλλά φτιάχνουν νέο Terminal και θα επακταθεί.
Απο τεχνολογία δεν του λείπει τιποτα. Το άλλο πρόβλημα είναι ότι είναι ακριβό για τις αεροπορικές εταιρίες.
1. Δεν υπάρχει σύστημα αυτόματης απογείωσης. Η απογειώσεις ακόμα και στα πιο σύγχρονα επιβατικά γίνονται χειροκίνητα.
2. Υπάρχουν πολλά "στρώματα" αυτοματισμού στην αεροπορια. PBN, RNAV, ILS και άλλα πολλά. Αυτό που μάλλον εννοείς εσύ είναι το ILS (Instrument Landing System). Ισχύει ότι τα περισσότερα αεροδρόμια δεν έχουν, αλλά είναι πολύ σύνηθες σε περιφεριακά αεροδρόμια σε μία χώρα. Η αεροπορία όμως λειτουργεί με τόσο αυστηρούς κανόνες (και διπλά και τριπλά συστήματα ασφαλείας) που δεν αποτελεί πρόβλημα. Το πραγματικό ανερχόμενο πρόβλημα στην αεροπορία ειναι το pilot fatigue, δηλαδή ξεζουμίζουν τόσο πολύ τους πιλότους (σε συνδιασμό με τα ωράρια) που δεν αποδίδουν όπως πρέπει.
Από τρένα δεν γνωρίζω τίποτα, αλλά αδιανόητο να μην υπάρχουν αυτοματοποιημένα συστήματα αποφυγής σύγκρουσης. Ο ανθρώπινος παράγοντας θα είναι ΠΑΝΤΑ πρόβλημα, γι'αυτό φτιάχνεις συστήματα που βοηθούν και αποτρέπουν ανρθώπινα λάθη.
συνέλλαβαν τον σταθμάρχη? και μόνο? είναι δυνατον?Και όπως πάντα συμβαίνει σε αυτό το πράγμα που θέλουμε να λέγεται χώρα, έχει συλληφθεί μόνο το τελευταίο γρανάζι της σάπιας μηχανής
ισχύει. η Θεσσαλονίκη έχει συχνά νεφώσεις πάνω από το αεροδρόμιο, είναι συχνό να κάνουν go-around επειδή δεν βλέπουν διάδρομο.To ils έπρεπε να υπάρχει τουλάχιστον στη Θεσσαλονίκη Ρόδο Κρήτη από το 2007
θυμόμαστε τύπε το ουκρανικό επιβατικό . Καμιά 100στη δεν είχε πάρει στον τάφο ;ισχύει. η Θεσσαλονίκη έχει συχνά νεφώσεις πάνω από το αεροδρόμιο, είναι συχνό να κάνουν go-around επειδή δεν βλέπουν διάδρομο.
απλά η αεροπορία είναι πιο καλά δομημένη και υπάρχουν regulations (ICAO -> EASA> ΥΠΑ) και οι κανόνες ασφαλειας αποτρέπουν ακόμα και ανθρώπινα λάθη, κατα δύναμιν.
Οντως. Έχει καμια 20ρια που δουλεύουν και γυρω γυρω εχουν μαζευτεί όλοι οι κηφήνες και οι αργόσχολοι. Το χω ξαναδει , σε εκτροχιασμο τρένου στην Ινδία. Δεν απέχουμε και πολύ.
Σε μια κανονικη χωρα αυτη η δηλωση και μονο θα ηταν αρκετη για ερευνα μεχρι το κοκκαλο και τιμωριες ΠΡΙΝ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟγιατί δεν υπάρχει κεντρικό σύστημα ελέγχου, αυτό δηλαδή που θα μπορούσε να δει ο σταθμάρχης στην οθόνη του υπολογιστή ως τα δυο τρένα βρίσκονται στην ίδια γραμμή. Το σύστημα αυτό έχει αγοραστεί από το 2000 και δεν έχει ολοκληρωθεί η τοποθέτησή του λόγω των εργολαβικών συμφερόντων