Νέα

Πολύνεκρη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα xxx_male
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 13K
  • Εμφανίσεις 416K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Nionios

Σπουδαίος
Εγγρ.
7 Φεβ 2021
Μηνύματα
977
Κριτικές
38
Like
3.712
Πόντοι
2.596
Εν έτει 2023, με την τεχνολογία που έχουμε, αυτά είναι εγκλήματα...!!!

B5101E5F-6AF0-42BC-B89E-F84DF4396BE4.gif


5728E425-1C72-450D-BB84-0A35E5A37F33.gif


114AE544-045D-4AAD-AC75-3567ACC7CA0E.gif


74D38F21-1653-46E7-A9FA-E55C39ACBE24.gif


778E608C-70BC-42A8-9C86-2BBAD0B2518B.gif
Πραγματικά απίστευτη τραγωδία
 

CLOSER822

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Ιουν 2008
Μηνύματα
25.188
Like
11.469
Πόντοι
2.606
"Δεν θα περιμένουμε το δυστύχημα που έρχεται, για να τους δούμε να χύνουν κροκοδείλια δάκρυα κάνοντας διαπιστώσεις."

ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ πουστρογαμιωλια το βαζω για να καταλαβετε ΠΟΣΟ ΠΟΥΣΤΡΟΓΑΜΙΩΛΙΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΙΩΣΕΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!
 

Ψωλάρχιδο

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Ιουν 2020
Μηνύματα
68
Like
152
Πόντοι
0
Εν έτει 2023, με την τεχνολογία που έχουμε, αυτά είναι εγκλήματα...!!!
συμφωνώ 100%. αλλά δεν υπάρχει η τεχνολογία στην Ελλάδα.
Το να συγκρουστούν 2 τρένα μετωπικά επειδή ήταν στο ίδιο track είναι αδιανόητο να συμβαίνει το 2023. Αυτό συνέβαινε το 1890.

Τι Βενιζέλος είναι ένα μέτριο αεροδρόμιο προς τα μικρά για Ευρώπη αλλά έχει σύστημα αυτόματης πλοήγησης
Τα υπόλοιπα αεροδρόμια που εξυπηρετούν 30 εκατομμύρια ετήσια δεν έχουν ......
Οι χώροι του Βενιζέλος 2023 είναι πλέον ξεπερασμένοι έως κ κακοί ..
Αρχιτεκτονική καλαισθησία μηδεν και τυχεροί που έχει ο Αττικός ουρανός ηλιοφάνεια ..

Το Ηράκλειο Θεσσαλονίκη Ρόδος είναι για κλάματα
Ενώ οι αυτοκινητόδρομοι προχωρούν ,τα ΜΜΜ είναι πολύ πισω

Το Βενιζέλος είναι καλό αεροδρόμιο. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι έχει πολύ κίνηση, αλλά φτιάχνουν νέο Terminal και θα επακταθεί.
Απο τεχνολογία δεν του λείπει τιποτα. Το άλλο πρόβλημα είναι ότι είναι ακριβό για τις αεροπορικές εταιρίες.

Και θέμα τύχης είμαι ότι δεν θρημουμε κ αεροπορικά δυστυχήματα στα ελληνικά αεροδρόμια κατά τις προσγειώσεις και απογείωσης από έλλειψη συστήματος αυτόματης πλοήγησης ......
Χαρίσαμε αεροδρόμια δίχως να τους υποχρεώσουμε να βάλουν το πιο αναγκαίο σύστημα αεροδρόμιου ..
Τυχεροί διότι έχουμε ηλιοφάνεια σε αυτή τη χώρα αλλιώς θα έρθει κ εκεί η καταστροφή μια μερα
1. Δεν υπάρχει σύστημα αυτόματης απογείωσης. Οι απογειώσεις ακόμα και στα πιο σύγχρονα επιβατικά γίνονται χειροκίνητα.
2. Υπάρχουν πολλά "στρώματα" αυτοματισμού στην αεροπορια. PBN, RNAV, ILS και άλλα πολλά. Αυτό που μάλλον εννοείς εσύ είναι το ILS (Instrument Landing System). Ισχύει ότι τα περισσότερα αεροδρόμια δεν έχουν, αλλά είναι πολύ σύνηθες σε περιφεριακά αεροδρόμια σε μία χώρα. Η αεροπορία όμως λειτουργεί με τόσο αυστηρούς κανόνες (και διπλά και τριπλά συστήματα ασφαλείας) που δεν αποτελεί πρόβλημα. Το πραγματικό ανερχόμενο πρόβλημα στην αεροπορία ειναι το pilot fatigue, δηλαδή ξεζουμίζουν τόσο πολύ τους πιλότους (σε συνδιασμό με τα ωράρια) που δεν αποδίδουν όπως πρέπει.

Από τρένα δεν γνωρίζω τίποτα, αλλά αδιανόητο να μην υπάρχουν αυτοματοποιημένα συστήματα αποφυγής σύγκρουσης. Ο ανθρώπινος παράγοντας θα είναι ΠΑΝΤΑ πρόβλημα, γι'αυτό φτιάχνεις συστήματα που βοηθούν και αποτρέπουν ανρθώπινα λάθη.
 

nikolakis66

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.015
Κριτικές
4
Like
855
Πόντοι
376
ATC Automatic Train Control. Αυτό είναι το σύστημα τροχοδρόμησης των συρμών και λειτουργεί σε όλα τα Ευρωπαικά δίκτυα εδω και 30-40 χρόνια.
Η Ελλάδα εχει προμηθευτεί το σύστημα απο το 1998 μεσω κρατικου ΟΣΕ και δεν το λειτούργησε ποτέ αν και θα έπρεπε να βρισκεται σε λειτουργία απο το 2000 αποφεύγοντας μέχρι σήμερα ολα τα λειτουργικά έξοδα για οικονομικούς λόγους.
Αποτέλεσμα ? αυτά που συμβαίνουν τώρα .....
δεν το εγκαθιστα μηπως γιατι θα καταργησει καποιες ακριβοπληρωμενες θεσεις;

παντως πριν απο 3-4 χρονια που πηγα σταθμο λαρισης να παραλαβω καποιον, στις πληροφοριες δεν υπηρχε κανεις αλλα ειχαν 3 ναι 3 σταθμαρχες.
τωρα πως γινεται σε μια ωρα που με το ζορι υπαρχει ενα τραινο ανα 20λεπτο να εχει 3 σταθμαρχες ....
 

CLOSER822

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Ιουν 2008
Μηνύματα
25.188
Like
11.469
Πόντοι
2.606
Στις 21 Οκτωβρίου του 2022, όταν σήμανε συναγερμός με αμαξοστοιχία της Hellenic Train να εκτροχιάζεται στην Τιθορέα (το δεύτερο ατύχημα σε λίγες ημέρες και τρίτο από τον Αύγουστο) και από θαύμα να μην συγκρούεται μετωπικά με σταθμευμένο τρένο, η ΠΕΠΕ είχε καταγγείλει πως το σύστημα τηλεδιοίκησης που είχε εγκαινιαστεί 4 μήνες νωρίτερα, ουσιαστικά δεν λειτουργούσε.


Είχε επισημάνει πως το Υπουργείο Μεταφορών αρνείτο το διάλογο με τους μηχανοδηγούς “και να ακούσει την πραγματικότητα για την κατάσταση στη σιδηροδρομική υποδομή”. Το δελτίο Τύπου είχε καταλήξει στο “ανοχή και υπομονή τέλος”.
 

enduro

Μέγας
Εγγρ.
12 Ιουν 2014
Μηνύματα
15.820
Like
15.743
Πόντοι
3.656
δεν το εγκαθιστα μηπως γιατι θα καταργησει καποιες ακριβοπληρωμενες θεσεις;

παντως πριν απο 3-4 χρονια που πηγα σταθμο λαρισης να παραλαβω καποιον, στις πληροφοριες δεν υπηρχε κανεις αλλα ειχαν 3 ναι 3 σταθμαρχες.
τωρα πως γινεται σε μια ωρα που με το ζορι υπαρχει ενα τραινο ανα 20λεπτο να εχει 3 σταθμαρχες ....

τυπε στο σταθμο λαρισης δεν εχει ουτε κωλοχαρτο στις τουαλετες,κι εσυ ηθελες και πληροφοριες; :confused::confused::confused:
 

sex volcano

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
27.296
Κριτικές
184
Like
45.322
Πόντοι
22.266
Ποιος εισαγγελεας;Ο υπαλληλος του Μητσοτακη που κανει ερευνες κατα παραγγελια;:2funny:
Ο εισαγγελέας κ δικαστές Αρείου πάγου έχουν να τρέξουν τους πλειστηριασμούς κ.οχι να ασχολούνται με αναθέσεις ιδιωτών σε μμμ
 

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.531
Like
35.851
Πόντοι
9.931

...«Ο σταθμάρχης είναι αυτός που κάνει το χειρισμό για την κατεύθυνση των συρμών, οπότε ήταν ανθρώπινο λάθος. Δεν μπορούμε να ζητάμε συστήματα για έλεγχο γιατί δεν υπάρχει κεντρικό σύστημα ελέγχου, αυτό δηλαδή που θα μπορούσε να δει ο σταθμάρχης στην οθόνη του υπολογιστή ως τα δυο τρένα βρίσκονται στην ίδια γραμμή. Το σύστημα αυτό έχει αγοραστεί από το 2000 και δεν έχει ολοκληρωθεί η τοποθέτησή του λόγω των εργολαβικών συμφερόντων. Υπάρχει μία τεράστια γραφειοκρατία γιατί τα χρήματα είναι πολλά. Είναι άδικο η έρευνα που διεξάγεται να μείνει μόνο στον σταθμάρχη και στο ανθρώπινο λάθος. Επίσης, ο σταθμάρχης εάν είχε έναν ακόμη σταθμάρχη δίπλα του τότε τα πράματα μπορεί να ήταν εντελώς διαφορετικά.

Ο κ. Κιουτσούκης είπε πως σταθμάρχης φαίνεται πως γύρισε το κλειδί λανθασμένα προς τη γραμμή καθόδου της αμαξοστοιχίας και έβαλε στην κατεύθυνση της εμπορικής και την αμαξοστοιχία.

«Εάν υπήρχε το σύστημα που λέμε τότε ο σταθμάρχης θα έβλεπε στην οθόνη του που είναι τα τρένα και θα είχε ειδοποιήσει. Επίσης, υπάρχει και μεγάλο πρόβλημα με το σήμα σε αυτή την περιοχή»...
 

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.531
Like
35.851
Πόντοι
9.931

Δεν αφήνεται τους τσακωμούς και να πατε να δώσετε λιγο αίμα λεω εγω.
 

Score73

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Αυγ 2022
Μηνύματα
67
Κριτικές
16
Like
1.206
Πόντοι
990
Το σιδηροδρομικό δίκτυο είχε εγκαταλειφθεί στην τύχη του εδώ και πολλά χρόνια, είναι κλασικό κόλπο των φιλελεδων, όταν θέλουν να ξεπουλήσουν κάτι να το απαξιώνουν για να μπορεί μετά να ξεπουληθεί πιο γρήγορα και εύκολα.
Ήρθε μετά ο αριστερός της πουτσας και τα έδωσε στους Ιταλούς, και με επιδότηση από πάνω, οι δεξιοί εσκουζαν τότε, αλλά μετά όταν ήρθαν πάλι στην εξουσία, όλα μέλι γάλα.
Το τσιπροκόμμα βέβαια ήταν κι αυτό πριν γίνει κυβέρνηση αντίθετο στο ξεπούλημα, αλλά μετά για το καλό της πατρίδας το έδωσε μπιτ παρά.
Τεμπέληδες εργαζόμενοι και συνδικαλιστές προειδοποιούσαν επί πολύ καιρό για αυτό που τελικά έγινε σήμερα, αλλά οι άριστοι χαρτογιακάδες του Χάρβαρντ και των κολλεγίων είχαν άλλες προτεραιότητες.
Τώρα που μιλάμε, γονείς παραλαμβάνουν τα παιδιά τους σε μαύρες σακούλες, αφού τα σώματα τους έχουν γίνει άμορφη μάζα.
 

Συνημμένα

  • FB_IMG_1677673529463.jpg
    FB_IMG_1677673529463.jpg
    15,8 KB · Εμφανίσεις: 27
  • FB_IMG_1677673656473.jpg
    FB_IMG_1677673656473.jpg
    37,7 KB · Εμφανίσεις: 26
  • FB_IMG_1677673556311.jpg
    FB_IMG_1677673556311.jpg
    48,4 KB · Εμφανίσεις: 31
  • FB_IMG_1677673032239.jpg
    FB_IMG_1677673032239.jpg
    49,7 KB · Εμφανίσεις: 33

Ψωλάρχιδο

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Ιουν 2020
Μηνύματα
68
Like
152
Πόντοι
0

...«Ο σταθμάρχης είναι αυτός που κάνει το χειρισμό για την κατεύθυνση των συρμών, οπότε ήταν ανθρώπινο λάθος. Δεν μπορούμε να ζητάμε συστήματα για έλεγχο γιατί δεν υπάρχει κεντρικό σύστημα ελέγχου, αυτό δηλαδή που θα μπορούσε να δει ο σταθμάρχης στην οθόνη του υπολογιστή ως τα δυο τρένα βρίσκονται στην ίδια γραμμή. Το σύστημα αυτό έχει αγοραστεί από το 2000 και δεν έχει ολοκληρωθεί η τοποθέτησή του λόγω των εργολαβικών συμφερόντων. Υπάρχει μία τεράστια γραφειοκρατία γιατί τα χρήματα είναι πολλά. Είναι άδικο η έρευνα που διεξάγεται να μείνει μόνο στον σταθμάρχη και στο ανθρώπινο λάθος. Επίσης, ο σταθμάρχης εάν είχε έναν ακόμη σταθμάρχη δίπλα του τότε τα πράματα μπορεί να ήταν εντελώς διαφορετικά.

Ο κ. Κιουτσούκης είπε πως σταθμάρχης φαίνεται πως γύρισε το κλειδί λανθασμένα προς τη γραμμή καθόδου της αμαξοστοιχίας και έβαλε στην κατεύθυνση της εμπορικής και την αμαξοστοιχία.

«Εάν υπήρχε το σύστημα που λέμε τότε ο σταθμάρχης θα έβλεπε στην οθόνη του που είναι τα τρένα και θα είχε ειδοποιήσει. Επίσης, υπάρχει και μεγάλο πρόβλημα με το σήμα σε αυτή την περιοχή»...
δεν μπορεί να σηκώσει το βάρος του ατυχήματος ο ένας σταθμάχης. Έκανε λάθος, θα το έκανε ο καθένας και θα ξαναγίνουν λάθη.

Αν δεν μπει η τεχνολογία του 2023 στο σύστημα της χώρας, είναι δεδομένο ότι θα ξανα γίνει ατύχημα
 

koskam

Σπουδαίος
Εγγρ.
17 Μαρ 2018
Μηνύματα
2.776
Κριτικές
24
Like
10.301
Πόντοι
3.446
Και όπως πάντα συμβαίνει σε αυτό το πράγμα που θέλουμε να λέγεται χώρα, έχει συλληφθεί μόνο το τελευταίο γρανάζι της σάπιας μηχανής
 

sex volcano

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
27.296
Κριτικές
184
Like
45.322
Πόντοι
22.266
συμφωνώ 100%. αλλά δεν υπάρχει η τεχνολογία στην Ελλάδα.
Το να συγκρουστούν 2 τρένα μετωπικά επειδή ήταν στο ίδιο track είναι αδιανόητο να συμβαίνει το 2023. Αυτό συναίβαινε το 1890.



Το Βενιζέλος είναι καλό αεροδρόμιο. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι έχει πολύ κίνηση, αλλά φτιάχνουν νέο Terminal και θα επακταθεί.
Απο τεχνολογία δεν του λείπει τιποτα. Το άλλο πρόβλημα είναι ότι είναι ακριβό για τις αεροπορικές εταιρίες.


1. Δεν υπάρχει σύστημα αυτόματης απογείωσης. Η απογειώσεις ακόμα και στα πιο σύγχρονα επιβατικά γίνονται χειροκίνητα.
2. Υπάρχουν πολλά "στρώματα" αυτοματισμού στην αεροπορια. PBN, RNAV, ILS και άλλα πολλά. Αυτό που μάλλον εννοείς εσύ είναι το ILS (Instrument Landing System). Ισχύει ότι τα περισσότερα αεροδρόμια δεν έχουν, αλλά είναι πολύ σύνηθες σε περιφεριακά αεροδρόμια σε μία χώρα. Η αεροπορία όμως λειτουργεί με τόσο αυστηρούς κανόνες (και διπλά και τριπλά συστήματα ασφαλείας) που δεν αποτελεί πρόβλημα. Το πραγματικό ανερχόμενο πρόβλημα στην αεροπορία ειναι το pilot fatigue, δηλαδή ξεζουμίζουν τόσο πολύ τους πιλότους (σε συνδιασμό με τα ωράρια) που δεν αποδίδουν όπως πρέπει.

Από τρένα δεν γνωρίζω τίποτα, αλλά αδιανόητο να μην υπάρχουν αυτοματοποιημένα συστήματα αποφυγής σύγκρουσης. Ο ανθρώπινος παράγοντας θα είναι ΠΑΝΤΑ πρόβλημα, γι'αυτό φτιάχνεις συστήματα που βοηθούν και αποτρέπουν ανρθώπινα λάθη.
To ils έπρεπε να υπάρχει τουλάχιστον στη Θεσσαλονίκη Ρόδο Κρήτη από το 2007
Της Αθήνας πλέον είναι από τα χειρότερα σε εγκαταστάσεις. ..
Ils έχει αλλά η Ελλάδα δεν στηρίζεται στο κεντρικό αεροδρόμια της πρωτεύουσαν όπως πχ Βουλγαρία Πορτογαλία Ρουμανία διότι έχει τα νησιά άρα έπρεπε κ αυτά να έχουν ils
Σωστά κ εκ παραδρομής έγραψα απογείωση κ ασφαλώς είναι προσγείωση το αυτόματο σύστημα πλοήγησης ...

Το Βενιζέλος ήδη από το 2018 όταν έφτασε τα 23 εκατομμύρια επισκέψεις έπρεπε να φτιαχτεί νέο τέρμιναλ..
Γενικά είναι ένα παλιό αεροδρόμιο σε σχέση με άλλα ευρωπαϊκά ( σε έχω πάει σε 132 αεροδρόμια κ έχω άποψη σε αυτό )
Για τα τρένα άστο πρόσφατα ταξίδεψα bullet train 5-6 φορές Ιαπωνία κ δεν έχω λόγια ......ντρέπομαι

Αύριο εισαγγελείς πρέπει να κυνηγήσουν πολιτικούς για αμέλεια κ εταιρίες κ όχι τον φουκαρα υπάλληλο
 

Ψωλάρχιδο

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Ιουν 2020
Μηνύματα
68
Like
152
Πόντοι
0
Και όπως πάντα συμβαίνει σε αυτό το πράγμα που θέλουμε να λέγεται χώρα, έχει συλληφθεί μόνο το τελευταίο γρανάζι της σάπιας μηχανής
συνέλλαβαν τον σταθμάρχη? και μόνο? είναι δυνατον?
 

Ψωλάρχιδο

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Ιουν 2020
Μηνύματα
68
Like
152
Πόντοι
0
To ils έπρεπε να υπάρχει τουλάχιστον στη Θεσσαλονίκη Ρόδο Κρήτη από το 2007
ισχύει. η Θεσσαλονίκη έχει συχνά νεφώσεις πάνω από το αεροδρόμιο, είναι συχνό να κάνουν go-around επειδή δεν βλέπουν διάδρομο.
απλά η αεροπορία είναι πιο καλά δομημένη και υπάρχουν regulations (ICAO -> EASA> ΥΠΑ) και οι κανόνες ασφαλειας αποτρέπουν ακόμα και ανθρώπινα λάθη, κατα δύναμιν.

ξέρει κανείς να μας πει αν υπάρχει κάτι ανάλογο με το ICAO στα τρένα;
 

tellystalone6969

Μέγας
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
14.447
Like
19.318
Πόντοι
3.656
ισχύει. η Θεσσαλονίκη έχει συχνά νεφώσεις πάνω από το αεροδρόμιο, είναι συχνό να κάνουν go-around επειδή δεν βλέπουν διάδρομο.
απλά η αεροπορία είναι πιο καλά δομημένη και υπάρχουν regulations (ICAO -> EASA> ΥΠΑ) και οι κανόνες ασφαλειας αποτρέπουν ακόμα και ανθρώπινα λάθη, κατα δύναμιν.
θυμόμαστε τύπε το ουκρανικό επιβατικό . Καμιά 100στη δεν είχε πάρει στον τάφο ;
Επειδή κάποιοι βοσκοί δεν ήθελαν να εγκατασταθεί σύστημα ελέγχου ;
Πιθανόν και γεροντοκόρες οικολόγριες.
 

tellystalone6969

Μέγας
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
14.447
Like
19.318
Πόντοι
3.656
Οντως. Έχει καμια 20ρια που δουλεύουν και γυρω γυρω εχουν μαζευτεί όλοι οι κηφήνες και οι αργόσχολοι. Το χω ξαναδει , σε εκτροχιασμο τρένου στην Ινδία. Δεν απέχουμε και πολύ.


Είναι διοικητικοί τύπε. Αυτές οι θέσεις είναι περιζήτητες. Τι θες ; Να πάνε οι εργαζόμενοι να σκάβουν , να συνδέουν καλώδια και να κόβουν σίδερα ;
Γραφείο , ίντερνετ, τσοντούλα και στοίχημαν .
 
Εγγρ.
13 Αυγ 2019
Μηνύματα
8.385
Like
10.926
Πόντοι
3.556
γιατί δεν υπάρχει κεντρικό σύστημα ελέγχου, αυτό δηλαδή που θα μπορούσε να δει ο σταθμάρχης στην οθόνη του υπολογιστή ως τα δυο τρένα βρίσκονται στην ίδια γραμμή. Το σύστημα αυτό έχει αγοραστεί από το 2000 και δεν έχει ολοκληρωθεί η τοποθέτησή του λόγω των εργολαβικών συμφερόντων
Σε μια κανονικη χωρα αυτη η δηλωση και μονο θα ηταν αρκετη για ερευνα μεχρι το κοκκαλο και τιμωριες ΠΡΙΝ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom