Νέα

Πολύνεκρη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα xxx_male
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 13K
  • Εμφανίσεις 443K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.294
Πόντοι
8.006
Εχουμε περασει στην ζωνη του λυκοφωτος

πανε γραφουν οι αλλοι ονοματα των θυματων διπλα απο το μνημειο του του αγνωστου στρατιωτη
και γινεται θεμα οτι σβηστηκαν
και να ζηταει συγνωμη ο δημαρχος τι οι δημοσιογραφοι στα καναλια να ειναι και αυτοι "Αγανακτισμενοι"

οτι δηλαδη ρε τυποι ειναι λογικο 10 μετρα μπροστα απο το μνημειο του αγνωστου στρατιωτη να παραμεινει αυτο εκει περα


μιλαμε εχει περασει ο ιος της λακαμιας στον εγκεφαλο και εχουν καει ολοι
Πολύ σωστα, αλλά γιατι κάτι μου λέει οτι αν ηταν δημαρχος ο Μπακογιαννης θα τα έλεγες αλλιώς?
 

riding

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
3.295
Κριτικές
1
Like
8.517
Πόντοι
1.056
Πολύ σωστα, αλλά γιατι κάτι μου λέει οτι αν ηταν δημαρχος ο Μπακογιαννης θα τα έλεγες αλλιώς?
Ρε μαλακες νεοδημοκρατες...
Εχετε γαμηθει,γιατι αυτο εαν εκεινο,γιατι ετσι αντι γουβετσι,γιατι εμενα και ´κεινον οχι...

Τα πραγματα ετσι ειναι τωρα,μπορεις να χρονιστεις ή θα λες γιατι αν η γιαγια ειχε ρουλεμαν θα ηταν πατινι και να μην ξεστομιζεις μαλακιες
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
14.319
Κριτικές
2
Like
79.428
Πόντοι
12.056
Ρε μαλακες νεοδημοκρατες...
Εχετε γαμηθει,γιατι αυτο εαν εκεινο,γιατι ετσι αντι γουβετσι,γιατι εμενα και ´κεινον οχι...

Τα πραγματα ετσι ειναι τωρα,μπορεις να χρονιστεις ή θα λες γιατι αν η γιαγια ειχε ρουλεμαν θα ηταν πατινι και να μην ξεστομιζεις μαλακιες
kai ρε και μλκς ντροπη :embarrased:
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
11.171
Κριτικές
6
Like
11.791
Πόντοι
3.936
 

Συνημμένα

  • f9d5f052166254b88839e3d4fa5a02d5_Stigmiotupo-2023-06-08-4.07.39-PM.jpg
    f9d5f052166254b88839e3d4fa5a02d5_Stigmiotupo-2023-06-08-4.07.39-PM.jpg
    526,3 KB · Εμφανίσεις: 17

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.749
Like
7.755
Πόντοι
2.306
Ελεγε μια δημοσιογραφος οτι απο ολα οσα δεν δουλευαν (με ευθυνη της κυβερνησης), ενα μονο να ηταν σε λειτουργια, μονο ενα, τα φαναρια, ξεκινα εσυ, σταματα εσυ, δεν θα γινοταν τιποτα. Οπως βλεπουμε οτι υπαρχουν στον ΗΣΑΠ.
Ουτε αυτο δεν υπηρχε.
Το έχουμε γράψει εκατό φορές.
Τα φανάρια υπήρχαν και ναι ήταν κόκκινο για το τρένο που ανέβαινε.
Απλά δινόταν η οδηγία στον οδηγό αγνόησε το κόκκινο. Αφού έμπαινε στην γραμμή καθόδου έπρεπε να αγνοήσει το κόκκινο. Αυτο γινόταν για χρόνια μέχρι και την νύχτα του δυστυχήματος.
Το δυστύχημα έγινε γιατί ήταν σε λειτουργία μονο μια γραμμή η γραμμή καθόδου. Και έκανε το μοιραίο λάθος ο σταθμάρχης και έδωσε εντολή να φύγει το τρένο ενώ κατέβαινε το άλλο. ο οδηγός παλι δεν διπλοτσέκαρε τώρα αυτο δεν το ξέρουμε πως μπορούσε να το κάνει μέσω ασυρμάτων; εμπιστεύτηκε την εντολή του σταθμάρχη.
η τελευταία ευκαιρία ήταν αφου δεν κατάφεραν να καταλάβουν αυτοι οι δύο το λάθος τους η υπερφόρτωση της γραμμής καθώς δύο τρένα τραβούσαν το διπλάσιο ρεύμα. Το είδαν κάπου στον απομακρυσμένο έλεγχο ειδοποίησαν αλλά το αγνόησαν και αυτό.
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
14.319
Κριτικές
2
Like
79.428
Πόντοι
12.056
Το έχουμε γράψει εκατό φορές.
Τα φανάρια υπήρχαν και ναι ήταν κόκκινο για το τρένο που ανέβαινε.
Απλά δινόταν η οδηγία στον οδηγό αγνόησε το κόκκινο. Αφού έμπαινε στην γραμμή καθόδου έπρεπε να αγνοήσει το κόκκινο. Αυτο γινόταν για χρόνια μέχρι και την νύχτα του δυστυχήματος.
Το δυστύχημα έγινε γιατί ήταν σε λειτουργία μονο μια γραμμή η γραμμή καθόδου. Και έκανε το μοιραίο λάθος ο σταθμάρχης και έδωσε εντολή να φύγει το τρένο ενώ κατέβαινε το άλλο. ο οδηγός παλι δεν διπλοτσέκαρε τώρα αυτο δεν το ξέρουμε πως μπορούσε να το κάνει μέσω ασυρμάτων; εμπιστεύτηκε την εντολή του σταθμάρχη.
η τελευταία ευκαιρία ήταν αφου δεν κατάφεραν να καταλάβουν αυτοι οι δύο το λάθος τους η υπερφόρτωση της γραμμής καθώς δύο τρένα τραβούσαν το διπλάσιο ρεύμα. Το είδαν κάπου στον απομακρυσμένο έλεγχο ειδοποίησαν αλλά το αγνόησαν και αυτό.
οι ασυρματοι σε εκεινο το σημειο δεν εχουν σημα ...μετα το ατυχημα τους εδωσαν τηλεφωνα που δεν επηρεαζονται απο τα τουνελ
 

John_282

Μέγας
Εγγρ.
26 Οκτ 2021
Μηνύματα
4.536
Κριτικές
5
Like
14.538
Πόντοι
3.786
οι ασυρματοι σε εκεινο το σημειο δεν εχουν σημα ...μετα το ατυχημα τους εδωσαν τηλεφωνα που δεν επηρεαζονται απο τα τουνελ
Ένας εμπειρογνώμονας είπε ότι θα έπρεπε να υπάρχει ένα ενιαίο σύστημα ενδοεπικοινωνίας,που αυξάνει σε σημαντικό βαθμό την ασφάλεια.
 

riding

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
3.295
Κριτικές
1
Like
8.517
Πόντοι
1.056
Το έχουμε γράψει εκατό φορές.
Τα φανάρια υπήρχαν και ναι ήταν κόκκινο για το τρένο που ανέβαινε.
Απλά δινόταν η οδηγία στον οδηγό αγνόησε το κόκκινο. Αφού έμπαινε στην γραμμή καθόδου έπρεπε να αγνοήσει το κόκκινο. Αυτο γινόταν για χρόνια μέχρι και την νύχτα του δυστυχήματος.
Το δυστύχημα έγινε γιατί ήταν σε λειτουργία μονο μια γραμμή η γραμμή καθόδου. Και έκανε το μοιραίο λάθος ο σταθμάρχης και έδωσε εντολή να φύγει το τρένο ενώ κατέβαινε το άλλο. ο οδηγός παλι δεν διπλοτσέκαρε τώρα αυτο δεν το ξέρουμε πως μπορούσε να το κάνει μέσω ασυρμάτων; εμπιστεύτηκε την εντολή του σταθμάρχη.
η τελευταία ευκαιρία ήταν αφου δεν κατάφεραν να καταλάβουν αυτοι οι δύο το λάθος τους η υπερφόρτωση της γραμμής καθώς δύο τρένα τραβούσαν το διπλάσιο ρεύμα. Το είδαν κάπου στον απομακρυσμένο έλεγχο ειδοποίησαν αλλά το αγνόησαν και αυτό.
Ορισμενα απ οτι γραφεις,ειναι ντροπη προς τον νεκρο μηχανοδηγο,διοτι ενω πηρε εντολη να προχωρησει σε αντιθετη γραμμη,της καθοδου,δεν αρκεστηκε σ αυτη την πληροφορια κ επικοινωνησε με σταθμαρχειο Ν.Πορων.

Μετα την επικοινωνια αυτη,πηρε τηλεφωνο καθοτι δεν λειτουργουσε ο ασυρματος,τον προγραμματισμενο μηχανοδηγο βαση προγραμματος για να του πει,πως τελευταια στιγμη τον αντικατεστησαν με αλλον συναδερφο χωρις να γνωριζει παιρετερω.

Εκει,ο μακαριτης μηχανοδηγος της επιβατικης εριξε ταχυτητα κ τρακαρε τελικως με 120km/h αντι των περισσοτερων που πηγαινε ή ειχε εντολη να πηγαινει.

Δεν τα θυμαστε αυτα;
 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.749
Like
7.755
Πόντοι
2.306
Το τρομερό της όλης υπόθεσης όπως αναφέρεται στο wiki

Εύφλεκτα υλικά
Πραγματογνώμονες που διερεύνησαν το συμβάν για λογαριασμό των οικογενειών των θυμάτων συνέταξαν το δικό τους πόρισμα.[65] Σε συμπληρωματικό πόρισμα που παραδόθηκε στον εισαγγελέα Λάρισας στις 9 Φεβρουαρίου 2024, αναφέρεται ότι σε δείγματα που εξετάστηκαν από το Γενικό Χημείο του Κράτους βρέθηκαν μεταξύ άλλων και οι ουσίες ξυλόλιο, τολουόλιο και βενζόλιο, οι οποίες μπορούν να προκαλέσουν στιγμιαία ανάφλεξη μετά από σπινθήρα. Οι ουσίες αυτές χρησιμοποιούνται παρανόμως για την νοθεία της βενζίνης.[66] [67]



Όλο αυτό δείχνει το κατάντημα της Ελλάδας.
Ένα τρένο μεταφέρει τα υλικά που θα νοθεύσει την βενζίνη για τα αυτοκίνητα των Ελλήνων και φυσικά αυξάνει δραματικά των αριθμό των θυμάτων του δυστυχήματος.

Το έτος 2023 η Ελλάδα όχι μόνο δεν έχει ασφαλή τρένα και ικανό προσωπικό διοικητικό και ελεγκτικο μηχανισμό αλλά επιτρέπει κανονικά και την νοθεία των καυσίμων.
Πρωθυπουργός, υπουργός υφυπουργός Διευθυντές Υπάλληλοι που έχουν αναλάβει επι πληρωμή απο τον κρατικό προϋπολογισμό αλλά και με όρκο να διαφυλάτουν την ασφάλεια την εύρυθμη λειτουργία των συγκοινωνιων, απλά θα βγουν αθώοι. Θα καταδικαστεί ένας ζωντανός ο σταθμάρχης και ένας νεκρός ο οδηγός.

Το παράδειγμα που δίνεται στους Έλληνες. Αύριο βουλιάζει πλοίο. Αύριο σπάει φράγμα Αύριο πέφτει αεροπλάνο Άυριο πέφτει γέφυρα Αύριο ανατινάζεται σχολείο νοσοκομείο.
Φταίει η τελευταία τρύπα της φλογέρας. Κανένας έλεγχος καμία πρόληψη καμία ευθύνη σε κανένα ανώτερο κλιμάκιο.

Δεν πειράζει όλα καλά.
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
14.319
Κριτικές
2
Like
79.428
Πόντοι
12.056

el toro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Νοε 2013
Μηνύματα
1.179
Κριτικές
1
Like
1.313
Πόντοι
216
Το δυστύχημα έγινε γιατί ήταν σε λειτουργία μονο μια γραμμή η γραμμή καθόδου. Και έκανε το μοιραίο λάθος ο σταθμάρχης και έδωσε εντολή να φύγει το τρένο ενώ κατέβαινε το άλλο. ο οδηγός παλι δεν διπλοτσέκαρε τώρα αυτο δεν το ξέρουμε πως μπορούσε να το κάνει μέσω ασυρμάτων; εμπιστεύτηκε την εντολή του σταθμάρχη.

Εχω την εντυπωση οτι λειτουργουμε μονο η γραμμη καθοδου απο την Λαρισα προς Αθηνα.
Η γραμμη ανοδου προς Λαρισα ειχε προβλημα και ηταν εκτος λειτουργειας
Απο την Λαρισα και πανω λειτουργουσαν και οι δυο γραμμες.
Ο μηχανοδηγος εφτασε στην Λαρισα απο την γραμμη καθοδου.
Οταν εφυγε για Θεσσαλονικη μπηκε στην γραμμη καθοδου παλι . Στο μυαλο του μπορει να το θεωρησε φυσιολογικο και να μην το διπλοτσεκαρε
 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.749
Like
7.755
Πόντοι
2.306
Εχω την εντυπωση οτι λειτουργουμε μονο η γραμμη καθοδου απο την Λαρισα προς Αθηνα.
Η γραμμη ανοδου προς Λαρισα ειχε προβλημα και ηταν εκτος λειτουργειας
Απο την Λαρισα και πανω λειτουργουσαν και οι δυο γραμμες.
Ο μηχανοδηγος εφτασε στην Λαρισα απο την γραμμη καθοδου.
Οταν εφυγε για Θεσσαλονικη μπηκε στην γραμμη καθοδου παλι . Στο μυαλο του μπορει να το θεωρησε φυσιολογικο και να μην το διπλοτσεκαρε
Ναι αυτό λέμε.
 

el toro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Νοε 2013
Μηνύματα
1.179
Κριτικές
1
Like
1.313
Πόντοι
216
Ορισμενα απ οτι γραφεις,ειναι ντροπη προς τον νεκρο μηχανοδηγο,διοτι ενω πηρε εντολη να προχωρησει σε αντιθετη γραμμη,της καθοδου,δεν αρκεστηκε σ αυτη την πληροφορια κ επικοινωνησε με σταθμαρχειο Ν.Πορων.

Μετα την επικοινωνια αυτη,πηρε τηλεφωνο καθοτι δεν λειτουργουσε ο ασυρματος,τον προγραμματισμενο μηχανοδηγο βαση προγραμματος για να του πει,πως τελευταια στιγμη τον αντικατεστησαν με αλλον συναδερφο χωρις να γνωριζει παιρετερω.

Εκει,ο μακαριτης μηχανοδηγος της επιβατικης εριξε ταχυτητα κ τρακαρε τελικως με 120km/h αντι των περισσοτερων που πηγαινε ή ειχε εντολη να πηγαινει.

Δεν τα θυμαστε αυτα;
Ο μηχανοδηγος εχει και αυτος μερος της ευθυνης στο δυστυχημα .
Επειδη ειχε ηδη καθυστερησει 2 ωρες .Ειτε ηταν πολλες ωρες και ειχε ξεπερασει το οριο που πρεπει να δουλεψει σε ενα εικοσιτετραωρο και ηταν κουρασμενος . (δεν το ξερουμε) Ειναι δυσκολο να τρεχεις με 160χλμ και να παρακοπουθεις την γραμμη
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
14.319
Κριτικές
2
Like
79.428
Πόντοι
12.056
Ο μηχανοδηγος εχει και αυτος μερος της ευθυνης στο δυστυχημα .
Επειδη ειχε ηδη καθυστερησει 2 ωρες .Ειτε ηταν πολλες ωρες και ειχε ξεπερασει το οριο που πρεπει να δουλεψει σε ενα εικοσιτετραωρο και ηταν κουρασμενος . (δεν το ξερουμε) Ειναι δυσκολο να τρεχεις με 160χλμ και να παρακοπουθεις την γραμμη
αυτα που λες εχουν αντιφασεις ....δουλευε πολλες ωρες ηταν κουρασμενος και φταιει :think: επειδη μαλλον δεν ξερεις σε εκεινο το σημειο αυτη ειναι η ταχυτητα του τρενου 160 χλμ
 

el toro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Νοε 2013
Μηνύματα
1.179
Κριτικές
1
Like
1.313
Πόντοι
216
Το τρομερό της όλης υπόθεσης όπως αναφέρεται στο wiki

Εύφλεκτα υλικά
Πραγματογνώμονες που διερεύνησαν το συμβάν για λογαριασμό των οικογενειών των θυμάτων συνέταξαν το δικό τους πόρισμα.[65] Σε συμπληρωματικό πόρισμα που παραδόθηκε στον εισαγγελέα Λάρισας στις 9 Φεβρουαρίου 2024, αναφέρεται ότι σε δείγματα που εξετάστηκαν από το Γενικό Χημείο του Κράτους βρέθηκαν μεταξύ άλλων και οι ουσίες ξυλόλιο, τολουόλιο και βενζόλιο, οι οποίες μπορούν να προκαλέσουν στιγμιαία ανάφλεξη μετά από σπινθήρα. Οι ουσίες αυτές χρησιμοποιούνται παρανόμως για την νοθεία της βενζίνης.[66] [67]



Όλο αυτό δείχνει το κατάντημα της Ελλάδας.
Ένα τρένο μεταφέρει τα υλικά που θα νοθεύσει την βενζίνη για τα αυτοκίνητα των Ελλήνων και φυσικά αυξάνει δραματικά των αριθμό των θυμάτων του δυστυχήματος.

Το έτος 2023 η Ελλάδα όχι μόνο δεν έχει ασφαλή τρένα και ικανό προσωπικό διοικητικό και ελεγκτικο μηχανισμό αλλά επιτρέπει κανονικά και την νοθεία των καυσίμων.
Πρωθυπουργός, υπουργός υφυπουργός Διευθυντές Υπάλληλοι που έχουν αναλάβει επι πληρωμή απο τον κρατικό προϋπολογισμό αλλά και με όρκο να διαφυλάτουν την ασφάλεια την εύρυθμη λειτουργία των συγκοινωνιων, απλά θα βγουν αθώοι. Θα καταδικαστεί ένας ζωντανός ο σταθμάρχης και ένας νεκρός ο οδηγός.

Το παράδειγμα που δίνεται στους Έλληνες. Αύριο βουλιάζει πλοίο. Αύριο σπάει φράγμα Αύριο πέφτει αεροπλάνο Άυριο πέφτει γέφυρα Αύριο ανατινάζεται σχολείο νοσοκομείο.
Φταίει η τελευταία τρύπα της φλογέρας. Κανένας έλεγχος καμία πρόληψη καμία ευθύνη σε κανένα ανώτερο κλιμάκιο.

Δεν πειράζει όλα καλά.
Για να εχει ενα εμπορικο τραινο διαφορα επικινδυνα δεν θα ειναι η πρωτη φορα που φορτωθηκαν .Θα ειχε ξαναγινει πολλες φορες.
Ποιος τα φορτωσε ? Οι υπαλληλοι το ΟΣΕ .Απο μονα τους δεν ανεβαινουν στο τραινο
 

el toro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Νοε 2013
Μηνύματα
1.179
Κριτικές
1
Like
1.313
Πόντοι
216
αυτα που λες εχουν αντιφασεις ....δουλευε πολλες ωρες ηταν κουρασμενος και φταιει :think: επειδη μαλλον δεν ξερεις σε εκεινο το σημειο αυτη ειναι η ταχυτητα του τρενου 160 χλμ
Αυτο που λεω ειναι :
Υπαρχει καποιο πρωτοκολλο εργασιας των μηχανοδηγων οπως των οδηγων λεωφορειων , πιλοτων?
 

skatastamoutratous

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2019
Μηνύματα
1.100
Like
1.816
Πόντοι
216
Ο μηχανοδηγος εχει και αυτος μερος της ευθυνης στο δυστυχημα .
Επειδη ειχε ηδη καθυστερησει 2 ωρες .Ειτε ηταν πολλες ωρες και ειχε ξεπερασει το οριο που πρεπει να δουλεψει σε ενα εικοσιτετραωρο και ηταν κουρασμενος . (δεν το ξερουμε) Ειναι δυσκολο να τρεχεις με 160χλμ και να παρακοπουθεις την γραμμη
Μην λέμε ότι νάναι... 'Οταν 2 τρένα πλησιάζουν το ένα το άλλο στην ίδια γραμμή με συνδυαστική ταχύτητα 260 χλμ/ώρα κανένας μηχανοδηγός δεν μπορεί να κάνει τίποτα στα 1-2-3 δευτερόλεπτα που θα το αντιληφθεί πριν την σύγκρουση... Ούτε ο Θεός ο ίδιος..
 

John_282

Μέγας
Εγγρ.
26 Οκτ 2021
Μηνύματα
4.536
Κριτικές
5
Like
14.538
Πόντοι
3.786
Αυτο που λεω ειναι :
Υπαρχει καποιο πρωτοκολλο εργασιας των μηχανοδηγων οπως των οδηγων λεωφορειων , πιλοτων?
Ε δεν θα υπάρχει;Φρόντισαν όμως οι δύο άχρηστοι γόνοι Κούλης και Καραμαν-αλής το προσωπικό να είναι στο 1/3 από το προβλεπόμενο.
 

el toro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Νοε 2013
Μηνύματα
1.179
Κριτικές
1
Like
1.313
Πόντοι
216
Μην λέμε ότι νάναι... 'Οταν 2 τρένα πλησιάζουν το ένα το άλλο στην ίδια γραμμή με συνδυαστική ταχύτητα 260 χλμ/ώρα κανένας μηχανοδηγός δεν μπορεί να κάνει τίποτα στα 1-2-3 δευτερόλεπτα που θα το αντιληφθεί πριν την σύγκρουση... Ούτε ο Θεός ο ίδιος..
Δεν λεω αυτο
Μπηκε στην καθοδο και δεν προβληματιστηκε
Δεν πηρε ξεκαθαρες πληροφοριες που θα κινηθει
Δεν πηρε το 101
Αλλα αυτος συνεχισε .
Γιατι?
Ηταν κουρασμενος? Βιαζοτανε?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom