Νέα

Πολιτικά νέα/άρθρα από websites, blogs κλπ.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 232K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Συμφωνείτε με την αποπομπή της Δραγωνας από το Υπουργείο παιδείας αφού δεν έχει τα τυπικά προσόντα;

  • Ναι

    Ψήφοι: 103 86,6%
  • Όχι

    Ψήφοι: 16 13,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    119

aigeas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2009
Μηνύματα
10.454
Like
19
Πόντοι
166
  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Το πιο ωραίο αστείο που έχει γραφτεί στο σαίτ εδώ και καιρό.



Παρεπιπτόντως αυτόν τον Καμίνη τον έψαχναν καιρό, τόσο μπλαζεδιάρη υπερόπτη παπάρα να τον κατεβάσουν για πολιτικό. Και αυτός αφού ήξερε πόσο "υπεράνω" του πόπολου και "προχωρημένος" είναι τί διάολο ήθελε να βγαίνει και στην τηλεόραση να εκτίθεται. Δεν καθόταν τουλάχιστον μούγκα;
Τον "ανάστησε" τον Νικητάκο (που δεν είναι και λευκή περιστερά) η επιλογή του Γιωργάκη.

Άμα δεν το έχεις το σπορ...
Για τον Γιώργο και την πολιτική λέω. Αυτός στις επόμενες εκλογές θα καταφέρει να συντριβεί από τον πιο βλάκα (και πολιτικά ύποπτο και τυχάρπαστο) Αντωνάκη. Θα αναπολήσουμε τον κοντό και τον χοντρό!
Και μή χειρότερα...   
η αλ σαλεχ εχει ωραιο κωλο
 

CLOSER822

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Ιουν 2008
Μηνύματα
25.320
Like
11.758
Πόντοι
2.606
Παρεπιμπτοντως,αυτο το κουραδι στη φωτογραφια,ειναι "και καλα" παιδι της? :think:
καλα οτι γραφω ακροδεξιους -ακροαριστερους -ακρο μαλακες γενικα-στην πουτσα μου ειναι δεδομενο....οτι δεν γουσταρω φανατικους ακομα πιο σιγουρο ...δεν θα εγραφα σε αυτο το ποστ της συγκεντρωμενης μαλακιας αλλα δεν κρατιεμαι....κουραδι ρε μαλακα το ΠΑΙΔΑΚΙ επειδη ειναι απλα μαυρο....ΓΑΜΙΕΣΑΙ εσυ και ολο σου το σοι και ολοι οι πρεσβευτες του μισους ακρο-τετοιοι οτι ναναι...ειστε ρε πουστη μου ποιο σκατομυαλοι και απο τα σκατα...ελεος πια!
 

CLOSER822

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Ιουν 2008
Μηνύματα
25.320
Like
11.758
Πόντοι
2.606
ΤΙ ΠΑΘΑΤΕ ΠΙΑ ΚΑΙ ΓΙΝΑΤΕ ΤΟΣΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ?
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.117
Like
5.784
Πόντοι
1.206
Τον ανέστησε τόσο πολύ που έπεσε 11 πόντους από το 2006. Ρε τα θέλετε και τα γράφετε αυτά; :uglystupid:

Δεν είχε παραεκτεθεί ο Καμίνης, μόνο η φθορά του Κακλαμάνη υπήρχε. Με έναν σοβαρό αντίπαλο έχανε άνετα.
Τελευταία όμως ο Κ. έχει πάρει παραμάζωμα τα κανάλια και αυτοεκτίθεται, προκαλώντας το κοινό αίσθημα του μέσου (φτωχού) κατοίκου των υποβαθμισμένων περιοχών του κέντρου.
Οπότε, Κυριακή κοντή γιορτή...

Υ.Γ.1. Οι μπούκις κάτι θα ξέρουν από προγνωστικά! ;) ;)

Υ.Γ.2. Μήπως συμβεί το άλλο απίστευτο και δούμε και τον Κικίλια περιφεριάρχει Αττικής και γελάσει κάθε πικραμένος.
Αυτό όντως δεν "πολυπερπατάει", αλλά λέμε τώρα μην της την δώσει της Αλέκας και βγάλει καμιά παράξενη ντιρεκτίβα. Αλέκα είναι αυτή, μήπως και θα κυβερνήσει ποτέ; "Σαματά" μόνο μπορεί να κάνει...

Υ.Γ.3. Έχεις κοπεί ποτέ; Θέλω να πω έχεις εξετάσει το αίμα σου, μήπως είναι πράσινο (όχι από το βάζελο!);
Τόσο ΠΑΣΟΚ ούτε το φάντασμα του μακαρίτη του Αντρέα, ρε παιδί μου!!  
 
Εγγρ.
21 Αυγ 2010
Μηνύματα
5.818
Like
5
Πόντοι
66
Οι τοποθετήσεις του Καμίνη ως Συνηγόρου του Πολίτη πολλές φορές χαρακτηρίζονταν από μία ιδιότυπη αίσθηση νομικού ακτιβισμού, καταδεικνύοντας μία στρατευμένη ιδεολογική τοποθέτηση. Θέσεις αυτού του τύπου, χαρακτηριστικές μίας ακραίας ιδεολογικής προσέγγισης, ερχόντουσαν σε αντθεση με τα καθήκοντα του. Οι παρεμβάσεις αυτές ήταν συχνές.
Το 2008 επί κυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας ο Καμίνης γνωμοδότησε κατά της απομάκρυνσης του παράνομου οικισμού των λαθρομεταναστών στην Πάτρα, ο οποίος είχε προκαλέσει σοβαρά προβλήματα στους πολίτες.


Η χωρική διάσταση της κρατικής υπόστασης και η εδαφική αναφορά της έννοιας της εθνικής κυριαρχίας δεν αναιρέθηκαν κατ’ ανάγκη από την ανάδυση υπερεθνικών οργανισμών, ιδίως όσον αφορά σε θέματα απόδοσης υπηκοότητας και ελέγχου των μεταναστευτικών ροών προς την επικράτεια ενός κράτους. Η Σύμβαση της Χάγης (1930) κατοχυρώνει το αποκλειστικό δικαίωμα του κράτους ως προς την απονομή και την αφαίρεση της υπηκοότητας.

Η Σύμβαση για το Καθεστώς των Προσφύγων (Convention Relating to the Status of Refugees) του 1951, η οποία διακηρύσσει ότι το δικαίωμα ενός προσώπου να εγκαταλείπει την χώρα του συνιστά καθολικό δικαίωμα, δεν θεμελιώνει αντίστοιχο δικαίωμα εισόδου σε μία άλλη χώρα, καθώς άλλωστε μία τέτοια διάταξη θα συνιστούσε κατάλυση της έννοιας της κρατικής κυριαρχίας.[1]

Η συνάρθρωση της έννοιας της κυριαρχίας και της έννοιας της εδαφικότητας είναι εγγενής και αυτονόητη στο κράτος. Στο Σχέδιο Συνθήκης για τη θέσπιση Συντάγματος της Ευρώπης καθίσταται σαφές ότι το έθνος-κράτος δεν αναιρείται ως ιδεολογική και νομική έννοια, αλλά συνυπάρχει λειτουργικά με την διαμορφούμενη ευρωπαϊκή συνομοσπονδία.[2]

Η έννοια της ιθαγένειας παραμένει αναλλοίωτη στην ουσία της και η απόδοσή της εξακολουθεί να υπάγεται στην κυριαρχική αρμοδιότητα του έθνους-κράτους. Η θέσπιση της ευρωπαϊκής ιθαγένειας δεν περιορίζει την ταύτιση της εθνικής κυριαρχίας με την ιθαγένεια, καθώς διευκρινίζεται ότι «η ιθαγένεια της Ένωσης προστίθεται στην εθνική ιθαγένεια και δεν την αντικαθιστά».[3]

Σε κάθε περίπτωση η ίδια η έννοια ενός παγκοσμιοποιημένου, διεθνούς δικαίου είναι πλασματική, καθώς σε διεθνές επίπεδο το δίκαιο προκύπτει ως συνέπεια του ρυθμιστικού και διακανονιστικού ανταγωνισμού ανάμεσα στις επιμέρους εθνικές προσεγγίσεις των εθνών-κρατών.[4] Ακόμη και η Οικουμενική Διακήρυξη των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (1948) δεν αποτελεί κατ’ ουσίαν διεθνή συμφωνία. Το διεθνές εθιμικό δίκαιο δεν ενέχει κανονιστική ισχύ ούτε στο εσωτερικό του έθνους-κράτους ούτε σε διακρατικό επίπεδο.[5]

Η έννοια των ανθρωπίνων δικαιωμάτων ως μίας υπερκρατικής και υπερεθνικής αρχής δεν είναι δυνατόν να προσληφθεί επί τη βάσει μίας αντίληψης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων ως καθολικοποιημένων δικαιωμάτων της υπηκοότητας, τα οποία θα εκτείνονται σε υπερεθνικό επίπεδο ή θα αναιρούν την έννοια της κυριαρχίας του κράτους ως προς την απόδοση της ιθαγένειας και τον καθορισμό της εισόδου στην εδαφική επικράτεια.[6]

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να τονιστεί ότι ένας συχνά μη αναφερόμενος κίνδυνος για την αρχή της κρατικής κυριαρχίας και της δικαιοδοσίας των κυβερνήσεων επί των αλλοδαπών μεταναστών είναι ο δικαστικός και ευρύτερα νομικός ακτιβισμός.[7] Ένα τμήμα της δικαιοσύνης, συνεπικουρούμενο από νομικούς και ομάδες ακτιβιστών των ανθρωπίνων δικαιωμάτων ή από ομάδες εθνοτικής αναφοράς ήδη εγκατεστημένων σε ορισμένες χώρες μεταναστών, με πρόσχημα την εφαρμογή των κανόνων διεθνούς δικαίου και συχνά υπό την επιρροή ξενοφιλικών ιδεολογημάτων, συντελεί στον περιορισμό της δυνατότητας ελέγχου του έθνους-κράτους επί του μεταναστευτικού αποθέματος.[8] Οι κίνδυνοι του δικαστικού ακτιβισμού περιλαμβάνουν:

α. τον περιορισμό της εθνικής κυριαρχίας

β. την υπονόμευση του μεσοπρόθεσμου και μακροπρόθεσμου προγραμματισμού μίας συγκροτημένης μεταναστευτικής πολιτικής

γ. την παράβλεψη των εξω-εθνικών δεσμεύσεων των ομάδων πίεσης, οι οποίες διάκεινται ευνοϊκά προς τη μετανάστευση, με προφανείς συνέπειες για τα μεγέθη της εθνικής και της κοινωνιακής ασφάλειας.[9]


[1] Βλ. UNHCR (ed.), Refugee Protection: A Guide to International Refugee Law, New York 2001, 8. Το ίδιο ισχύει και για το άσυλο, η απόδοση του οποίου επαφίεται στην κυριαρχική δικαιοδοσία του κράτους.

[2] Βλ. την προσεκτική αποτίμηση στον R. Cooper, Η διάσπαση των εθνών: Τάξη και χάος στον 21ο αιώνα, μτφρ. Κ. Αμπαζής, Αθήνα: Κέδρος, 2005.

[3] Βλ. Π.Κ. Ιωακειμίδης & Γ. Κασιμάτης (επιμ.), Το Ευρωπαϊκό Σύνταγμα, Αθήνα: Σάκκουλας, 2003, 30.

[4] Βλ. D. Charny, ‘Competition among Jurisdictions in Formulating Corporate Law Rules: An American Perspective on the “Race to the Bottom” in the Europe Communities’, Harvard International Law Journal 32:2 (1991), 423-56∙ J. Trachtman, ‘International Regulatory Competition, Externalization, and Jurisdiction’, Harvard International Law Journal 34:1 (1993), 47-104.

[5] Για μία διαφορετική προσέγγιση βλ. W.M. Reisman, ‘Sovereignity and Human Rights in Contemporary International Law’, American Journal of International Law 84:4 (10/1990), 866-76.

[6] Αυτή είναι η προσέγγιση λ.χ. του Rainer Bauböck, Transnational Citizenship: Membership and Rights in International Migration, Aldershot: Edward Elgar, 1994. Βλ. του ιδίου, ‘Towards a Political Theory of Migrant Transnationalism’, International Migration Review 37:3 (9/2003), 700-723. Βλ. την αντίθετη θέση του Παναγιώτη Κονδύλη στο οξύ δοκίμιό του ‘«Ανθρώπινα δικαιώματα»: εννοιολογική σύγχυση και πολιτική εκμετάλλευση’, στο Π. Κονδύλης, Από τον 20ό στον 21ο αιώνα: Τομές στην πλανητική πολιτική περί το 2000, Αθήνα: Θεμέλιο, 2000² [1998], 61-7.

[7] Βλ. την καταδίκη του δικαστικού ακτιβισμού στο M. Ignatieff, Τα ανθρώπινα δικαιώματα ως πολιτική και ως ειδωλολατρεία, μτφρ. Ε. Αστερίου, Αθήνα: Καστανιώτης, 2004.

[8] Για παραδείγματα ενός τέτοιου δικαστικού ακτιβισμού στις Ηνωμένες Πολιτείες βλ. S. Sassen, Χωρίς έλεγχο;Η εθνική κυριαρχία, η μετανάστευση και η ιδιότητα του πολίτη την εποχή της παγκοσμιοποίησης, μτφρ. Π. Παπανδρέου, Αθήνα: Μεταίχμιο, 2003, 136-8, 179-80, σημ. 7.

[9] Οι φιλομεταναστευτικές οργανώσεις των χωρών υποδοχής των μεταναστευτικών ροών ενίοτε λαμβάνουν οικονομική και πολιτική υποστήριξη από τις αρχές των χωρών προέλευσης των μεταναστευτικών ροών, με σαφείς αρνητικές επιπτώσεις στις διακρατικές σχέσεις των δύο κρατών. Για τις εξω-εθνικές αυτές δεσμεύσεις των φιλομεταναστευτικών οργανώσεων βλ. S. Sassen, Χωρίς έλεγχο;, ό.π., 180, σημ. 8.
 

vendetta88

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2010
Μηνύματα
532
Κριτικές
16
Like
3
Πόντοι
606
Οι τοποθετήσεις του Καμίνη ως Συνηγόρου του Πολίτη πολλές φορές χαρακτηρίζονταν από μία ιδιότυπη αίσθηση νομικού ακτιβισμού, καταδεικνύοντας μία στρατευμένη ιδεολογική τοποθέτηση. Θέσεις αυτού του τύπου, χαρακτηριστικές μίας ακραίας ιδεολογικής προσέγγισης, ερχόντουσαν σε αντθεση με τα καθήκοντα του. Οι παρεμβάσεις αυτές ήταν συχνές.
Το 2008 επί κυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας ο Καμίνης γνωμοδότησε κατά της απομάκρυνσης του παράνομου οικισμού των λαθρομεταναστών στην Πάτρα, ο οποίος είχε προκαλέσει σοβαρά προβλήματα στους πολίτες.


Η χωρική διάσταση της κρατικής υπόστασης και η εδαφική αναφορά της έννοιας της εθνικής κυριαρχίας δεν αναιρέθηκαν κατ’ ανάγκη από την ανάδυση υπερεθνικών οργανισμών, ιδίως όσον αφορά σε θέματα απόδοσης υπηκοότητας και ελέγχου των μεταναστευτικών ροών προς την επικράτεια ενός κράτους. Η Σύμβαση της Χάγης (1930) κατοχυρώνει το αποκλειστικό δικαίωμα του κράτους ως προς την απονομή και την αφαίρεση της υπηκοότητας.

Η Σύμβαση για το Καθεστώς των Προσφύγων (Convention Relating to the Status of Refugees) του 1951, η οποία διακηρύσσει ότι το δικαίωμα ενός προσώπου να εγκαταλείπει την χώρα του συνιστά καθολικό δικαίωμα, δεν θεμελιώνει αντίστοιχο δικαίωμα εισόδου σε μία άλλη χώρα, καθώς άλλωστε μία τέτοια διάταξη θα συνιστούσε κατάλυση της έννοιας της κρατικής κυριαρχίας.[1]

Η συνάρθρωση της έννοιας της κυριαρχίας και της έννοιας της εδαφικότητας είναι εγγενής και αυτονόητη στο κράτος. Στο Σχέδιο Συνθήκης για τη θέσπιση Συντάγματος της Ευρώπης καθίσταται σαφές ότι το έθνος-κράτος δεν αναιρείται ως ιδεολογική και νομική έννοια, αλλά συνυπάρχει λειτουργικά με την διαμορφούμενη ευρωπαϊκή συνομοσπονδία.[2]

Η έννοια της ιθαγένειας παραμένει αναλλοίωτη στην ουσία της και η απόδοσή της εξακολουθεί να υπάγεται στην κυριαρχική αρμοδιότητα του έθνους-κράτους. Η θέσπιση της ευρωπαϊκής ιθαγένειας δεν περιορίζει την ταύτιση της εθνικής κυριαρχίας με την ιθαγένεια, καθώς διευκρινίζεται ότι «η ιθαγένεια της Ένωσης προστίθεται στην εθνική ιθαγένεια και δεν την αντικαθιστά».[3]

Σε κάθε περίπτωση η ίδια η έννοια ενός παγκοσμιοποιημένου, διεθνούς δικαίου είναι πλασματική, καθώς σε διεθνές επίπεδο το δίκαιο προκύπτει ως συνέπεια του ρυθμιστικού και διακανονιστικού ανταγωνισμού ανάμεσα στις επιμέρους εθνικές προσεγγίσεις των εθνών-κρατών.[4] Ακόμη και η Οικουμενική Διακήρυξη των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (1948) δεν αποτελεί κατ’ ουσίαν διεθνή συμφωνία. Το διεθνές εθιμικό δίκαιο δεν ενέχει κανονιστική ισχύ ούτε στο εσωτερικό του έθνους-κράτους ούτε σε διακρατικό επίπεδο.[5]

Η έννοια των ανθρωπίνων δικαιωμάτων ως μίας υπερκρατικής και υπερεθνικής αρχής δεν είναι δυνατόν να προσληφθεί επί τη βάσει μίας αντίληψης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων ως καθολικοποιημένων δικαιωμάτων της υπηκοότητας, τα οποία θα εκτείνονται σε υπερεθνικό επίπεδο ή θα αναιρούν την έννοια της κυριαρχίας του κράτους ως προς την απόδοση της ιθαγένειας και τον καθορισμό της εισόδου στην εδαφική επικράτεια.[6]

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να τονιστεί ότι ένας συχνά μη αναφερόμενος κίνδυνος για την αρχή της κρατικής κυριαρχίας και της δικαιοδοσίας των κυβερνήσεων επί των αλλοδαπών μεταναστών είναι ο δικαστικός και ευρύτερα νομικός ακτιβισμός.[7] Ένα τμήμα της δικαιοσύνης, συνεπικουρούμενο από νομικούς και ομάδες ακτιβιστών των ανθρωπίνων δικαιωμάτων ή από ομάδες εθνοτικής αναφοράς ήδη εγκατεστημένων σε ορισμένες χώρες μεταναστών, με πρόσχημα την εφαρμογή των κανόνων διεθνούς δικαίου και συχνά υπό την επιρροή ξενοφιλικών ιδεολογημάτων, συντελεί στον περιορισμό της δυνατότητας ελέγχου του έθνους-κράτους επί του μεταναστευτικού αποθέματος.[8] Οι κίνδυνοι του δικαστικού ακτιβισμού περιλαμβάνουν:

α. τον περιορισμό της εθνικής κυριαρχίας

β. την υπονόμευση του μεσοπρόθεσμου και μακροπρόθεσμου προγραμματισμού μίας συγκροτημένης μεταναστευτικής πολιτικής

γ. την παράβλεψη των εξω-εθνικών δεσμεύσεων των ομάδων πίεσης, οι οποίες διάκεινται ευνοϊκά προς τη μετανάστευση, με προφανείς συνέπειες για τα μεγέθη της εθνικής και της κοινωνιακής ασφάλειας.[9]


[1] Βλ. UNHCR (ed.), Refugee Protection: A Guide to International Refugee Law, New York 2001, 8. Το ίδιο ισχύει και για το άσυλο, η απόδοση του οποίου επαφίεται στην κυριαρχική δικαιοδοσία του κράτους.

[2] Βλ. την προσεκτική αποτίμηση στον R. Cooper, Η διάσπαση των εθνών: Τάξη και χάος στον 21ο αιώνα, μτφρ. Κ. Αμπαζής, Αθήνα: Κέδρος, 2005.

[3] Βλ. Π.Κ. Ιωακειμίδης & Γ. Κασιμάτης (επιμ.), Το Ευρωπαϊκό Σύνταγμα, Αθήνα: Σάκκουλας, 2003, 30.

[4] Βλ. D. Charny, ‘Competition among Jurisdictions in Formulating Corporate Law Rules: An American Perspective on the “Race to the Bottom” in the Europe Communities’, Harvard International Law Journal 32:2 (1991), 423-56∙ J. Trachtman, ‘International Regulatory Competition, Externalization, and Jurisdiction’, Harvard International Law Journal 34:1 (1993), 47-104.

[5] Για μία διαφορετική προσέγγιση βλ. W.M. Reisman, ‘Sovereignity and Human Rights in Contemporary International Law’, American Journal of International Law 84:4 (10/1990), 866-76.

[6] Αυτή είναι η προσέγγιση λ.χ. του Rainer Bauböck, Transnational Citizenship: Membership and Rights in International Migration, Aldershot: Edward Elgar, 1994. Βλ. του ιδίου, ‘Towards a Political Theory of Migrant Transnationalism’, International Migration Review 37:3 (9/2003), 700-723. Βλ. την αντίθετη θέση του Παναγιώτη Κονδύλη στο οξύ δοκίμιό του ‘«Ανθρώπινα δικαιώματα»: εννοιολογική σύγχυση και πολιτική εκμετάλλευση’, στο Π. Κονδύλης, Από τον 20ό στον 21ο αιώνα: Τομές στην πλανητική πολιτική περί το 2000, Αθήνα: Θεμέλιο, 2000² [1998], 61-7.

[7] Βλ. την καταδίκη του δικαστικού ακτιβισμού στο M. Ignatieff, Τα ανθρώπινα δικαιώματα ως πολιτική και ως ειδωλολατρεία, μτφρ. Ε. Αστερίου, Αθήνα: Καστανιώτης, 2004.

[8] Για παραδείγματα ενός τέτοιου δικαστικού ακτιβισμού στις Ηνωμένες Πολιτείες βλ. S. Sassen, Χωρίς έλεγχο;Η εθνική κυριαρχία, η μετανάστευση και η ιδιότητα του πολίτη την εποχή της παγκοσμιοποίησης, μτφρ. Π. Παπανδρέου, Αθήνα: Μεταίχμιο, 2003, 136-8, 179-80, σημ. 7.

[9] Οι φιλομεταναστευτικές οργανώσεις των χωρών υποδοχής των μεταναστευτικών ροών ενίοτε λαμβάνουν οικονομική και πολιτική υποστήριξη από τις αρχές των χωρών προέλευσης των μεταναστευτικών ροών, με σαφείς αρνητικές επιπτώσεις στις διακρατικές σχέσεις των δύο κρατών. Για τις εξω-εθνικές αυτές δεσμεύσεις των φιλομεταναστευτικών οργανώσεων βλ. S. Sassen, Χωρίς έλεγχο;, ό.π., 180, σημ. 8.

Μ Π Ρ Α Β Ο !!!!
Κ Α Λ Υ Τ Ε Ρ Ο  ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ... SEX.
ΡΟΥΜΠΟΣ για όσους δεν κατάλαβαν
 

erevnitis

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαρ 2006
Μηνύματα
4.766
Κριτικές
1
Like
7
Πόντοι
16
Στοιχηματιστε :
Ομερ Πριονης,ο ανδροπρεπης ,αποδοση 1,35
Λαθρο-Καμινης ,ο Επ.Καθηγητης της Νομικης ,αποδοση 3,84

Εχετε ακομα χρονο να πονταρετε στα στοιχηματατζιδικα.
Πονταρα στο Νικηταρα το Δενδροφαγο .

Δλδ ειναι κακο που ασχολουμαι με το κερδος?
Γιατι ,ο Κακλας ο σαχλας και ο Καϋμενος ο Καμινης ,δεν βαζουν για Δημαρχοι ,για το κερδος ? Μονο απο "ιδεολογια" κατεβαινουν για Δημαρχοι ?
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

αντε σήμερα σε αφήνω να παίξεις εσύ με τον PoustoPapo και τον Fe(th)ryTale

Είσαι και δόκτωρ ρε γμ@το αλλά από Αγγλικά......
Μάλλον με αντιγραφή τα πέρασες στο ΑΠΘ ......

Τι ακριβώς είναι το Fe(th)ryTale, δηλαδή Fery Tale; Μπας και έχει σχέση με το φερυ - μποτ;
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Είσαι και δόκτωρ ρε γμ@το αλλά από Αγγλικά......
Μάλλον με αντιγραφή τα πέρασες στο ΑΠΘ ......

Τι ακριβώς είναι το Fe(th)ryTale, δηλαδή Fery Tale; Μπας και έχει σχέση με το φερυ - μποτ;

το Fairy Tale ανορθόγραφα... καρικατούρα της καρικατούρας που λέγεται fethry... so simple like that σαυρίτσα...

ΥΓ στον ποιητικό λόγο οι ανορθογραφίες υπάρχουνε...  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

fethry

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2008
Μηνύματα
9.043
Like
6
Πόντοι
66
το Fairy Tale ανορθόγραφα... καρικατούρα της καρικατούρας που λέγεται fethry... so simple like that σαυρίτσα...

ΥΓ στον ποιητικό λόγο οι ανορθογραφίες υπάρχουνε...  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Όχι μόνο στον ποιητικό, αλλά και στον αγράμματο λόγο, όπως επίσης και στον ασυνάρτητο.
Δεν συζητώ δε την ορθογραφία των εθνικιστών, την απολαμβάνουμε καθημερινά άλλωστε εδώ στο μπου.
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.117
Like
5.784
Πόντοι
1.206
Όχι μόνο στον ποιητικό, αλλά και στον αγράμματο λόγο, όπως επίσης και στον ασυνάρτητο.
Δεν συζητώ δε την ορθογραφία των εθνικιστών, την απολαμβάνουμε καθημερινά άλλωστε εδώ στο μπου.

Α! Δεν το μπορώ αυτόν τον ανόητο μανιχαϊσμό! ΟΛΟΙ οι δεξιοί είναι αμόρφωτοι και ΟΛΟΙ οι αριστεροί μορφωμένοι. Σώνει πιά...
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
ολαλα λαλα, μα γιατί δεν τα γράφετε στα ελληνικά τέλος πάντων?

Μα γιατί, εδώ σε λίγο ο Δόκτωρ θα μας πει ότι ήταν αλληγορική αναφορά στον Σπένσερ.

CP01021-002.jpg
 

fethry

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2008
Μηνύματα
9.043
Like
6
Πόντοι
66
Α! Δεν το μπορώ αυτόν τον ανόητο μανιχαϊσμό! ΟΛΟΙ οι δεξιοί είναι αμόρφωτοι και ΟΛΟΙ οι αριστεροί μορφωμένοι. Σώνει πιά...

Ένα δειγματοληπτικό τεστ -επί των μελών του μπου τουλάχιστον- θα σε πείσει.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom