Νέα

Πολεμική Αεροπορία/Αεροπλάνα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα gabadoo
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 177K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

alohaaaaaa

Μέλος
Εγγρ.
8 Αυγ 2008
Μηνύματα
1.250
Κριτικές
7
Like
9
Πόντοι
16
Ρε παθ καραβανας εισαι και μας ζαλιζεις?
 

PATHFINDER

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.435
Κριτικές
4
Like
32
Πόντοι
16
το πυροβόλο πχ γιατι δεν έχει την ίδια σημαία με το ποιο πάνω και έχει την κυπριακή?
Άντε καλά! Για δες μερικά ΚΥΠΡΙΑΚΑ που έχουν την γαλανόλευκη πάνω τους! ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ οτι ΚΑΙ αυτά ανήκουν στον Ελληνικό Στρατό! ΜΗΝ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙΣ... εκτός κι αν μας τρελάνεις ΕΝΤΕΛΩΣ και μας πείσεις (δεν ξέρω με ποιόν τρόπο) οτι ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ Στρατός έχει Gazelle, ΒMP-3, PC-9, Mil Mi-24/35P, ΑΚ-74 Kalashnikov κλπ! Μήπως έχει Τ-80U?

[size=18pt]ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ? ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ?[/size]

...διότι σύμφωνα με τη λογική σου, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ Στρατός έχει ΒMP-3, ΑΚ-74 Kalashnikov Τ-80U κλπ και η ΕΛΛΗΝΙΚΗ Πολεμική Αεροπορία έχει Gazelle, PC-9, Mil Mi-24/35P, Β-206L κλπ.

[size=18pt]ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ (ΕΘΝΟΦΡΟΥΡΑ)? ΜΗΠΩΣ????[/size]

http://[URL unfurl="true"]www.scramble.nl/mil/4/cypaf/gfx/mi35-1.jpg[/img[/URL]]
[img]http://cdn-[URL unfurl="true"]www.airliners.net/aviation-photos/photos/6/4/9/1143946.jpg[/img[/URL]]
[img]http://cdn-[URL unfurl="true"]www.airliners.net/aviation-photos/middle/7/6/3/1139367.jpg[/img[/URL]]
[img]http://cdn-[URL unfurl="true"]www.airliners.net/aviation-photos/middle/8/6/3/1139368.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.army.gov.cy/images/227/IMG_4848.JPG[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.scramble.nl/mil/4/cypaf/gfx/sa342-2.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.scramble.nl/mil/4/cypaf/gfx/pc9-2.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.army.gov.cy/images/227/IMG_0006.JPG[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.army.gov.cy/images/508/508_7.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.army.gov.cy/images/513/513_2.jpg[/img[/URL]]
[img]http://cdn-[URL unfurl="true"]www.airliners.net/aviation-photos/middle/6/7/0/1153076.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.army.gov.cy/images/546/546_8.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.army.gov.cy/images/507/507_12.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.army.gov.cy/images/507/507_4.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.army.gov.cy/images/555/555_6.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.army.gov.cy/images/547/547_3.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.army.gov.cy/images/547/547_8.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.army.gov.cy/images/480/Pc9-1.jpg[/img[/URL]] [img]http://[URL unfurl="true"]www.army.gov.cy/images/480/Mi-35%2019.JPG[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.scramble.nl/mil/4/cypaf/gfx/pc9-1.jpg[/img[/URL]] [img]http://[URL unfurl="true"]www.scramble.nl/mil/4/cypaf/gfx/sa342-1.jpg[/img[/URL]]
 

soritas

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2009
Μηνύματα
593
Like
0
Πόντοι
6
Έχοντας διαβάσει το σύνολο των απόψεων που έχουν παρατεθεί, έχω να παρατηρήσω τα παρακάτω:
- Τα ΑΚ Πυροβόλα των 175mm έχουν μετατραπεί σε 8 ιντσών (203mm) εδώ και 20 περίπου χρόνια.
- Τα ΑΑ Πυροβόλα RH των 20mm του ΠΒ είναι δίδυμα, η ακριβής ονομασία τους είναι 20mm RH 202 και έχουν κατασκευασθεί από την Γερμανική εταιρεία Rheinmetall. Η εν λόγω εταιρεία κατασκευάζει επίσης τον πύργο και πυροβόλο (σωλήνα) του PzH2000 (155mm) καθως και τον πύργο και πυροβόλο (σωλήνα) του LEO2A6 (120mm), που έχει πρόσφατα προμηθευτεί ο ΕΣ. Το 20mm RH202 βάλλει τα πυρομαχικά 20mm x 139mm MP κατασκευής Πυρκάλ με know-how Raufoss Νορβηγίας.
- Τα πυροβόλα που φαίνονται στην παρέλαση της Εθνοφρουράς, αν δεν κάνω λάθος, πρέπει να είναι 155mm κατασκευής GIAT Γαλλίας.
- Η Εθνοφρουρά και ο ΕΣ χρησιμοποιούν το ίδιο σήμα (γαλανόλευκη) όχι μόνι γιατί η Ελλάδα και η Κύπρος απαρτίζονται από Έλληνες, αλλά και γιατί σε περίπτωση σύγκρουσης με τον εχθρό, να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν τα φίλια τμήματα με ευκολία.
- Τα ΑΚ Πυροβόλα Zuzana των 155mm κατασκευάζονται από την Σλοβακική εταιρεία KERAMETAL που εδρεύει στην Dubnica. Αγοράσθηκαν από την ΓΔΕ επί υπουργείας Τσοχατζόπουλου και δώθηκαν στην Κύπρο, στα πλαίσια ανταπόδοσης του κόστους του ΑΑ Συστήματος S-300 (και όχι C-300 όπως γραφτηκε). Τα εν λόγω πυροβόλα ΔΕΝ υπηρετούν στον ΕΣ (ευτυχώς)!
- Ο ΕΣ συνεχίζει και χρησιμοποιεί τα πυροβόλα των 105mm. Μάλιστα υπάρχουν και σκέψεις (αλλά όχι χρήματα) να προμηθευθούν νέου τύπου ρυμουλκούμενα πυροβόλα 105mm με μακρύτερο βεληνεκές, αλλά ελαφρύτερα, για τους Πεζοναύτες ή τις Μονάδες Ταχείας Επεμβάσεως.
- Ο ΕΣ συνεχίζει επίσης να χρησιμοποιεί τα ΡΜ πυροβόλα 155mm M114. Είναι όμως σε δεύτερη μοίρα (δεν εννοώ Μοίρα ΠΒ) αφού το βεληνεκές τους δεν ξεπερνά τα 18χλμ.
- Ο ΕΣ χρησιμοποιεί επίσης τα:
  + ΑΚ πυροβόλα Μ109 Α1 και Α2 με μέγιστο βεληνεκές τα 22 χλμ με βλήμα Μ107 και προωθητικό γέμισμα Μ119Α2.
  + ΑΚ Μ109Α3G. To "G" υποδηλώνει "Germany" και πρόκειται για Αμερικανικά Μ109Α1 και Α2 που έχουν εκσυγχρονισθεί από την Rheinmetall με σωλήνα Γερμανικής κατασκευής 39 διαμετρημάτων και με μέγιστο βεληνεκές τα 30 χλμ.
  + ΑΚ PzH 2000 που κατασκευάζονται από την Γερμανική εταιρεία KMW.
- Τα ΑΑ βλήματα δεν εκρύνεινται κατ'ανάγκη στο μέγιστο ύψος τους, ούτε μόνο για να μην βάλουν φίλια τμήματα. Η δυνατότητα της αυτοκαταστροφής, η οποία επιτυγχάνεται, είτε μέσω του πυροσωλήνα τους (fuze), είτε μέσω της πυροτεχνικής ακολουθίας (pyrotechnical train), χρησιμοποιείται πρωτίστως επιχειρησιακά, για την προσβολή εναέριων στόχων υψηλής ταχύτητας, δημιουργώντας ένα μπαράζ (τοίχο θραυσμάτων).

Εν ολίγοις τάσσομαι με τις απόψεις του PATHFINDER.


 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Έχοντας διαβάσει το σύνολο των απόψεων που έχουν παρατεθεί, έχω να παρατηρήσω τα παρακάτω:......
Εν ολίγοις τάσσομαι με τις απόψεις του PATHFINDER.

Και έλεγα μέσα μου...ΠΩΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΡΓΗΣΕΙ ΤΟΣΟ?

;)
 

PATHFINDER

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.435
Κριτικές
4
Like
32
Πόντοι
16
Έχοντας διαβάσει το σύνολο των απόψεων που έχουν παρατεθεί, έχω να παρατηρήσω τα παρακάτω:...

...Εν ολίγοις τάσσομαι με τις απόψεις του PATHFINDER.
Και έλεγα μέσα μου...ΠΩΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΡΓΗΣΕΙ ΤΟΣΟ? ;)
Εγώ να δεις! :2funny:
 

ektoras36

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Μαρ 2007
Μηνύματα
2.264
Κριτικές
25
Like
4
Πόντοι
5.775
μια ομορφη εικόνα των Μιραζ φ1 πανω απο το σπίτι τους το Αιγαίο.
βιαστηκαμε να τα αποσυρουμε δυστυχως,μπορουσαμε να συγκροτησουμε μια μοιρα ναυτικης κρουσης με εξοσετ,και να τα εχουμε στην αεροπορια ναυτικου,ετσι θα απελευθερωναμε τα μιραζ 2000 της 332 μοιρας απο αυτον τον ρολο,και θα μπορουσανε να αφιερωθουν αποκλειστικα στην αναχαιτιση
 

PATHFINDER

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.435
Κριτικές
4
Like
32
Πόντοι
16

joe125

Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2006
Μηνύματα
407
Like
62
Πόντοι
1
Το άκουσα και αυτό ότι δύο διαφορετικά κράτη έχουν τον ίδιο εθνικό ύμνο την ίδια σημαία στα στρατιωτικά τους οχήματα αλλά σαν σημαία (επίσημη) είναι διαφορετική, και με το σκεπτικό του path μπορεί και οι πορτογάλοι στα στρατιωτικά τους οχήματα να έχουν την γαλανόλευκη (σαν πχ έφερα την Πορτογαλία) και να μην θεωρούνται Ελληνικές δυνάμεις αλλά αλλού κράτους.
Αφού ανέφερες την 32 ΜΠΠ που εδρεύει? Σε μάχιμο σχηματισμό η στα μετόπισθεν?  
Όσο για της φώτο που ακριβώς είναι η γαλανόλευκη? Γιατί εγώ στα πρώτα δύο ελικόπτερα βλέπω στο ουραίο τμήμα την σημαία της Κυπριακής δημοκρατίας στο τρίτο ελικόπτερο δεν βλέπω να διακρίνεται πουθενά σημαία και στις υπόλοιπες δεν βλέπω τίποτα από όχημα η ελικόπτερο η αεροσκάφος παρά μόνο το σήμα της Εθνοφρουράς.  
Στα ποιο πολλά με  όσα έχει πει ο sotiras θα συμφωνήσω αλλά τα σε καιρό πολέμου τα διακριτικά όπως οι πινακίδες βάφονται η καλύτερα θα πω σβήνονται έτσι ώστε αν το όχημα η άλλο μέσο πέσει στα χέρια του εχθρού να μην ξέρει τα στοιχεία του οχήματος με ότι άλλο σημαίνει αυτό. Και η φίλιες δύναμης αναγνωρίζονται από τους δύο κύκλους που φέρει το κάθε όχημα χρώματος μπλε και άσπρο και όχι από την γαλανόλευκη η άλλη σημαία.
Τώρα όσο για το βλήμα που είπες Μ107 να σε ενημερώσω δεν είναι βλήμα αλλά πυροβόλο δες στην φώτο:
greekmilitary.net/.../gfile/pictureM107.jpg

με τεχνικά χαρακτηρίσθηκα:
SPECIFICATION
FIRING RANGE :   32.700 m.
RATE OF FIRE :  1 r/min.
WEIGHT :   28,17 t.
AMMUNITION :  HIGH EXPLOSIVE (HE)
ILLUMINATE

Και όσο αφορά Μ109Α2 8΄΄ η φώτο είναι αυτή:

με τεχνικά χαρακτηρίσθηκα:

SPECIFICATION
FIRING RANGE :  30.000 m.
RATE OF FIRE :: 3 r./2 min.
WEIGHT :  26,3 t.
AMMUNITION : HIGH EXPLOSIVE
HERA
BOMBLET

Το Μ109Α1 και Α2 είναι αυτά:
gallery.kitmaker.net/.../10thMar_M-109_1.JPG

και
v4imgs.pointshop.kr/.../shop/data/181/L496_2.jpg

με τεχνικά χαρακτηρίσθηκα:
SPECIFICATION
FIRING RANGE :   23.500 m.
RATE OF FIRE :  4 r/min.
WEIGHT :   24 t.
AMMUNITION : : HIGH EXPLOSIVE-HERA
ILLUMINATE SMOKE

Και του Μ109Α3G με τεχνικά χαρακτηρίσθηκα:με τεχνικά χαρακτηρίσθηκα  

SPECIFICATION
FIRING RANGE :   30.000 m.
RATE OF FIRE :  4 r/min.
WEIGHT :   24,1 t.
AMMUNITION : : HIGH EXPLOSIVE-HERA
ILLUMINATE
SMOKE
BOMBLET

τα TOWED HOWITZER 114 - 155 mm. Είναι αυτά:
greekmilitary.net/.../gfile/pictureM114.jpg

με τεχνικά χαρακτηρίσθηκα:
SPECIFICATION
FIRING RANGE :   14.650 m.
RATE OF FIRE :   3 r/min.
WEIGHT :   6,35 t.
AMMUNITION : HIGH EXPLOSIVE

Τα PZ – 2000 είναι αυτά:


Με τεχνικά χαρακτηρίσθηκα:
Key Data:
Crew
5 (commander, driver, gunner, 2 x ammunition loaders)
Dimensions:
Hull Length
7.9m
Overall Length
11.7m
Barrel Overhang
3.3m
Width
3.6m
Height
3.1m
Combat Weight
55t
Performance:
Highway Speed
Over 60km/h
Typical Tank Cross-Country Speed
Over 45km/h
Radius of Action
420km
Transportability
STANAG 2832 B
Forward Slope
50%
Trench Crossing
3m
Guns:
Calibre
52
Range With NATO Ammunition
30km
Range With Base Bleed Ammunition
36.5km
Range With Assisted Projectiles
40km
Demonstrated Performance
Multiple Round Simultaneous Impact capacity (MRSI) and firing on moving targets
Resupply 60 rounds and 288 charges by 2 crew members in less than 10 minutes 50 seconds
More than 26,300km of road and cross country driving
Endurance
Execution of 9 x 24-hour days, with 9 x 300 rounds from 37 different firing positions and 9 x 125km moves
Firing Rate Demonstrated Using 24V Technology Automatic Loader
3 rounds in 9.2 seconds
8 rounds in 42.9 seconds
10 rounds in 59.6 seconds
Sustained Firing Rate
20 rounds in 2 minutes 10 seconds
Firing Rate Demonstrated Using 48V Technology Automatic Loader
3 rounds in 8.4 seconds
12 rounds in 59.74 seconds
Sustained Firing Rate
20 rounds in 1 minute 47 seconds
Power:
Powerpack
MTU type 881
Power-to-Weight Ratio
13.4kW/t
Rating
736kW
Transmission
Renk HSWL 284C

Featured Suppliers:

BEI Precision Systems & Space Company - Optical Encoders, Scanners and Accelerometers
Diehl Remscheid - Armoured Vehicle Tracks
Honeywell-LMB - Fans and Motors for Aerospace and Defence Applications
NITROCHEMIE / RHEINMETALL Defence - Artillery and Mortar Charge Systems, Propulsion Systems and Components
RENK - Tank Transmission System
Rheinmetall Waffe Munition - Large Calibre Weapon Systems and Ammunition
Rheinmetall Waffe Munition - Protection Systems and Pyrotechnics
Rheinmetall Waffe Munition - Medium Calibre Weapon Systems and Ammunition
Theon Sensors S.A. - Night Vision Sights and Night Driver’s Viewers
Vectronix - Day and Night Observation and Location Equipment

Όσο για τα zuzana μπορεί και να ισχύει αυτό για ανταλλαγή των S – 300 με τα πυροβόλα αλλά για να σιγουρευτώ θα ρωτήσω ένα φίλο μου που είναι στο ΠΒ να μου πει στάνταρ τι έγινε



 

joe125

Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2006
Μηνύματα
407
Like
62
Πόντοι
1
Path τι γίνεται με κατασκοπεύεις η δεν αντιλαμβάνομαι καλά?

 

PATHFINDER

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.435
Κριτικές
4
Like
32
Πόντοι
16
Path τι γίνεται με κατασκοπεύεις η δεν αντιλαμβάνομαι καλά?
Τα γραπτά μένουν, τα λόγια πετούν αγαπητέ. Κι όσο υπάρχουν ΔΙΚΑ ΣΟΥ γραπτά που δηλώνεις "ηλεκτρολόγος" που γουστάρει την ερωτική "συντροφιά" μιας trans ή ενός τράβελου... ρε που να τραβάς τα βυζιά σου δεν μπορείς να με πείσεις για το αντίθετο και την "αντρίκια" σου υπόσταση.

[size=11pt]Τώρα, όσο αφορά το θέμα μας, αν πιστεύεις πως όλοι όσοι έγραψαν στο thread και σου επεσήμαναν to λάθος των ισχυρισμών σου είναι "στραβοί" κι εσύ ο "σωστός", αν πιστεύεις πως όλοι (όχι μόνο εγώ) όσοι σου παρέθεσαν στοιχεία και διαψευδουν τους προηγούμενους ισχυρισμούς σου (στους οποίους επιμένεις λόγω χαζο-εγωϊσμού κι όχι λόγω βεβαιότητας), εντάξει δεν θα διαφωνήσουμε. Πως να πείσεις άλλωστε κάποιον που το μυαλό του είναι σαν τοίχος - ας μην παρεξηγηθούν οι τοίχοι παρακαλώ.[/size] Σου εύχομαι καλή ζωή και καλές αναζητήσεις στις trans "συντροφίες" σου.
 

joe125

Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2006
Μηνύματα
407
Like
62
Πόντοι
1
path αν διαβάσεις καλά το μήνυμα με την εν λόγο κυρία δεν προκύπτει πουθενά το επάγγελμα μου. Αλλά έλληνας δεν θεωρείται μόνο αυτός που έχει γεννηθεί στην Ελλάδα αλλά και αυτός που έχει την ελληνική μόρφωση και παιδία (και το τελευταίο αμφιβάλω πολύ αν το έχεις)
 

PATHFINDER

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.435
Κριτικές
4
Like
32
Πόντοι
16
path αν διαβάσεις καλά το μήνυμα [size=12pt]με την εν λόγο κυρία[/size] δεν προκύπτει πουθενά το επάγγελμα μου.
[size=11pt]Κι από πότε έγιναν "κυρίες" τα τραβέλια και οι trans? Κάνε κλικ www.bourdela.tv/component/option,com_smf/Itemid,250/topic,264.msg538406#msg538406]ΕΔΩ[/url] μήπως και δεν θυμάσαι τι έγραψες στην EVA-TRANS που την ευχαριστούσες κιόλας που "...σου άλλαξε τα φώτα...". Θέλεις να θυμηθούμε όλοι μαζί κι άλλες "στιγμές που άφησαν εποχή" μέσω των γραπτών σου στο φόρουμ?[/size] Κι έλα μετά να μου μιλήσεις εσύ για "παιδεία" που δεν μπορείς ούτε μια πρόταση να συντάξεις & να ορθογραφήσεις σωστά κι αντί αυτού προτιμάς να κλείνεις ραντεβουδάκια με trans και τραβέλια (όπως προκύπτει από όσα εσύ έχεις γράψει παλιότερα).
 

joe125

Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2006
Μηνύματα
407
Like
62
Πόντοι
1
path για πες μας και το άλλο σου ψευδώνυμο που μπαίνεις εδώ μέσα να δούμε που γράφεις και εσύ και τι γουστάρεις και τι όχι, γιατί εγώ έχω τα @@ και με ένα ψευδώνυμο γράφω όπου γουστάρω δεν είμαι σαν τα μούτρα σου και σε μπουρδέλο η studio η βυζιτου δεν έχω πάρει ποτέ γιατί στην 3η δεκαετία της ζωής μου που διανύω δεν μου έλειψε πότε γκόμενα και την μία την παντρεύτηκα κιόλας, και μερικά μηνύματα τα στέλναμε για χαβαλέ με ένα φίλο γιατί στην αρχή που μπήκαμε εδώ μέσα δεν είχαμε ανακαλύψει και όλα τα θέρντ


τελειώσαμε με αυτό το θέμα η όχι? Και θα σε παρακαλέσω από εδώ και πέρα να είσαι λίγο κόσμιος μαζί μου και μην με ξανά χαρακτηρίσεις αλλά να κάνουμε ένα πολιτισμένο διάλογο (βγήκαμε εδώ και κάποιες χιλιάδες χρόνια από τα σπήλαια)    
 

PATHFINDER

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.435
Κριτικές
4
Like
32
Πόντοι
16
στην 3η δεκαετία της ζωής μου που διανύω δεν μου έλειψε πότε γκόμενα και την μία την παντρεύτηκα κιόλας.
Χμμμ εσύ ξέρεις - δεν μπορώ να αρνηθώ, ούτε να συνηγορήσω. Τα γραπτά σου όμως δείχνουν άλλα. Ελπίζω πάντως αυτή που παντρεύτηκες, να μην κατουρούσε όρθια


μερικά μηνύματα τα στέλναμε για χαβαλέ με ένα φίλο
"Μερικά μηνύματα" είναι 100+ μηνύματα στα threads "τραβέλια με προσόντα" και "trans" κλπ, κλπ???


θα σε παρακαλέσω από εδώ και πέρα να είσαι λίγο κόσμιος μαζί μου και μην με ξανά χαρακτηρίσεις αλλά να κάνουμε ένα πολιτισμένο διάλογο
Τώρα θυμήθηκες αγαπητέ τον "πολιτισμένο διάλογο"? Να υποθέσω πως ξέχασες οτι μόλις 1-2 σελίδες πριν, είχες χάσει την ψυχραιμία σου, έβριζες κι απειλούσες? Να σου παραθέσω τα link ή το θυμάσαι?
 
Εγγρ.
7 Νοε 2007
Μηνύματα
1.768
Κριτικές
4
Like
3
Πόντοι
16
βιαστηκαμε να τα αποσυρουμε δυστυχως,μπορουσαμε να συγκροτησουμε μια μοιρα ναυτικης κρουσης με εξοσετ,και να τα εχουμε στην αεροπορια ναυτικου,ετσι θα απελευθερωναμε τα μιραζ 2000 της 332 μοιρας απο αυτον τον ρολο,και θα μπορουσανε να αφιερωθουν αποκλειστικα στην αναχαιτιση

Όντως παρα πολυ καλή ιδέα. Σε αυτό το ρόλο θα απέδιδαν μια χαρουλα για 10-15 χρονάκια ακομα μεχρι τα μεσα της επόμενης δεκαετίας.

Τα χαρακτηριστικά του

Specifications (Mirage F1)
Orthographically projected diagram of the Dassault Mirage F1
General characteristics

    * Crew: 1
    * Length: 15.33 m (50 ft 3 in)
    * Wingspan: 8.44 m (27 ft 8 in)
    * Height: 4.49 m (14 ft 8 in)
    * Wing area: 25 m² (270 ft²)
    * Empty weight: 7,400 kg (16,000 lb)
    * Loaded weight: 11,130 kg (24,540 lb)
    * Max takeoff weight: 16,200 kg (35,700 lb)
    * Powerplant: 1× SNECMA Atar 9K-50 afterburning turbojet

Performance

    * Maximum speed: Mach 2.3 (2,573 km/h, 1,600 mph) at 11,000 m (36,000 ft)
    * Combat radius: 425 km (229 nm, 265 mi)
    * Ferry range: 2,150 km (1,160 nm, 1,335 mi)
    * Service ceiling 20,000 m (66,000 ft)
    * Rate of climb: 215 m/s (42,300 ft/min)
    * Wing loading: 450 kg/m² (91 lb/ft²)
    * Thrust/weight: 0.64

Armament

    * Guns: 2× 30 mm (1.18 in) DEFA 553 internal fixed forward firing cannons
    * Other:
          o 6,300 kg (14,000 lb) on 5 external hardpoints
          o 2× wingtip missile rails

References

  1. ^ MIRAGE F1. Federation of American Scientists (March 11, 1999). Retrieved on 2007-12-04.
  2. ^ Cooper, Tom (Nov 13, 2003). Morocco, Mauritania & West Sahara since 1972. Air Combat Information Group (). Retrieved on 2007-12-03.
  3. ^ El Ecuador 1972-1999. La Guerra del Cenepa (Spanish). Official Web Site of the Ecuadorian Armed Forces (). Retrieved on 2006-06-20.
  4. ^ Cooper, Tom. Peru vs. Ecuador. Alto-Cenepa War, 1995. Air Combat Information Group (). Retrieved on 2006-06-20.
  5. ^ ACIG Team. Central & South American Air-to-Air Victories. Air Combat Information Group (). Retrieved on 2006-06-20.
  6. ^ Klaus, Erich. Ecuador Air Force. Aeroflight (). Retrieved on 2006-06-20.
  7. ^ Goebel, Greg (01 apr 07). The Dassault Mirage F1. . Retrieved on 2007-12-03.
  8. ^ Cooper, Tom (Nov 13, 2003). Libyan Wars, 1980-1989, Part 6. Air Combat Information Group (). Retrieved on 2007-12-03.
  9. ^ Redflag Alaska 2007. Embassy of France in the United States. Retrieved on 2007-12-04.
  10. ^ Laurent, Zecchini. "A Kandahar, dans la base sous haute sécurité, d'où opèrent les Mirage français en Afghanistan (French)", Le Monde, November 24, 2007. Retrieved on 2007-12-04.
  11. ^ Cooper,Tom, Bishop, Faraz. Persian Gulf War, 1980-1988. Air Combat Information Group (). Retrieved on 2007-03-15.
  12. ^ (French)Interrogations sur le montant des contrats avec la Libye

Αυτο που δεν ηταν καθολου καλο ηταν η αναλογία ώση προς βάρος, 0.64, πολυ λιγο. Και με τον εξοσετ φορτωμένο μου φαινεται θα γινόταν πιο αργοκίνητο κι απο κορσερ. Αν και τα ιρακινά φ1 μ τους εξοσετ καλα τα πήγαν.
 

tin30

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2006
Μηνύματα
151
Like
0
Πόντοι
1
μην γινηστε ΚΑΡΑΒΑΝΑΔΕΣ
 

soritas

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2009
Μηνύματα
593
Like
0
Πόντοι
6
Το άκουσα και αυτό ότι...
Όσο για τα zuzana μπορεί και να ισχύει αυτό για ανταλλαγή των S – 300 με τα πυροβόλα αλλά για να σιγουρευτώ θα ρωτήσω ένα φίλο μου που είναι στο ΠΒ να μου πει στάνταρ τι έγινε

Αγαπητέ,

1. Το Μ107 δεν είναι βλήμα, αλλά πυροβόλο.
Αν ο ισχυρισμός αυτός προέρχεται από φίλο σου αξκό του Ελληνικού ΠΒ, τότε θα πρέπει να σταματήσουμε να κοιμόμαστε ήσυχοι.
Κοίτα αυτό
2. Αντιλαμβάνομαι ότι μάλλον αρέσκεσαι στα οπλικά συστήματα. Σου προτείνω λοιπόν αντί να προσπαθείς να μάθεις ορισμένα πράγματα μέσω διάφορων ασχέτων πηγών, να γραφείς συνδρομητής στα παρακάτω, παγκοσμίως γνωστά και αξιόπιστα εξειδικευμένα περιοδικά, τα οποία χρησιμοποιούνται από τις Ένοπλες Δυνάμες όλων σχεδόν των χωρών, αλλά και εμπόρων όπλων.
2.1 Military Technology ()
2.2 Jane’s ()

Αν κάνεις τον κόπο (και το έξοδο) να γραφείς συνδριομητής σε κάποιο από αυτά, θα διαπιστώσεις, ότι όλα αυτά που έχει αναφέρει ο PATHFINDER και τα λίγα δικά μου, είναι απολύτως ακριβή και δεν επιδέχονται κριτική.

Κατά τα λοιπά θα χαρώ να συζητήσω μαζί σου οποιοδήποτε θέμα, με την προϋπόθεση ότι θα είναι σωστά δομημένο και βασίζεται σε αξιόπιστες πηγές. Επίσης σημείωσε ότι το να κάνεις copy/paste (και τις περισσότερες φορές λάθος) των τεχνικών και επιχειρησιακών χαρακτηριστικών διαφόρων οπλικών συστημάτων, εμένα προσωπικά δεν με εντυπωσιάζει.
 

PATHFINDER

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.435
Κριτικές
4
Like
32
Πόντοι
16
soritas, απορώ ρε φίλε με το κουράγιο σου, που "θα χαρείς να συζητήσεις" κιόλας. Αφού βλέπεις με τι περίπτωση "συνομιλητή" μιλάμε!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom