Από ότι φαίνεται, η αντικατασκοπεία μάλλον κάνει καλά την δουλειά της...
ΑΝΕΚΑΘΕΝ την έκανε, αλλά στο παρασκήνιο, όπως προβλέπεται... άλλωστε έχουν γνώση (ευτυχώς) οι Φύλακες ;)
Από ότι φαίνεται, η αντικατασκοπεία μάλλον κάνει καλά την δουλειά της...
Παίδες ψυχραιμία. Να θυμίσω οτι ειναι για πολεμική αεροπορία το θρεντ. Μπορείτε να κάνετε ενα για πυροβολικο αν θελετε.
Μπαταριολογε σε εφχαριστο!!!!!!!!!!!!!!!!!
Παρακαλώ φίλε, να'σαι καλά...
ελα ρε ποσο αργοκινητο να γινοταν..με 1 σαιντουιντερ και 1 εξοσετ...αλλωστε στην γαλλικη αεροπορια πεταγε με 2 ματζικ-1 και 1 η 2 R-530FΌντως παρα πολυ καλή ιδέα. Σε αυτό το ρόλο θα απέδιδαν μια χαρουλα για 10-15 χρονάκια ακομα μεχρι τα μεσα της επόμενης δεκαετίας.
Τα χαρακτηριστικά του
Specifications (Mirage F1)
Orthographically projected diagram of the Dassault Mirage F1
General characteristics
* Crew: 1
* Length: 15.33 m (50 ft 3 in)
* Wingspan: 8.44 m (27 ft 8 in)
* Height: 4.49 m (14 ft 8 in)
* Wing area: 25 m² (270 ft²)
* Empty weight: 7,400 kg (16,000 lb)
* Loaded weight: 11,130 kg (24,540 lb)
* Max takeoff weight: 16,200 kg (35,700 lb)
* Powerplant: 1× SNECMA Atar 9K-50 afterburning turbojet
Performance
* Maximum speed: Mach 2.3 (2,573 km/h, 1,600 mph) at 11,000 m (36,000 ft)
* Combat radius: 425 km (229 nm, 265 mi)
* Ferry range: 2,150 km (1,160 nm, 1,335 mi)
* Service ceiling 20,000 m (66,000 ft)
* Rate of climb: 215 m/s (42,300 ft/min)
* Wing loading: 450 kg/m² (91 lb/ft²)
* Thrust/weight: 0.64
Armament
* Guns: 2× 30 mm (1.18 in) DEFA 553 internal fixed forward firing cannons
* Other:
o 6,300 kg (14,000 lb) on 5 external hardpoints
o 2× wingtip missile rails
References
1. ^ MIRAGE F1. Federation of American Scientists (March 11, 1999). Retrieved on 2007-12-04.
2. ^ Cooper, Tom (Nov 13, 2003). Morocco, Mauritania & West Sahara since 1972. Air Combat Information Group (). Retrieved on 2007-12-03.
3. ^ El Ecuador 1972-1999. La Guerra del Cenepa (Spanish). Official Web Site of the Ecuadorian Armed Forces (). Retrieved on 2006-06-20.
4. ^ Cooper, Tom. Peru vs. Ecuador. Alto-Cenepa War, 1995. Air Combat Information Group (). Retrieved on 2006-06-20.
5. ^ ACIG Team. Central & South American Air-to-Air Victories. Air Combat Information Group (). Retrieved on 2006-06-20.
6. ^ Klaus, Erich. Ecuador Air Force. Aeroflight (). Retrieved on 2006-06-20.
7. ^ Goebel, Greg (01 apr 07). The Dassault Mirage F1. . Retrieved on 2007-12-03.
8. ^ Cooper, Tom (Nov 13, 2003). Libyan Wars, 1980-1989, Part 6. Air Combat Information Group (). Retrieved on 2007-12-03.
9. ^ Redflag Alaska 2007. Embassy of France in the United States. Retrieved on 2007-12-04.
10. ^ Laurent, Zecchini. "A Kandahar, dans la base sous haute sécurité, d'où opèrent les Mirage français en Afghanistan (French)", Le Monde, November 24, 2007. Retrieved on 2007-12-04.
11. ^ Cooper,Tom, Bishop, Faraz. Persian Gulf War, 1980-1988. Air Combat Information Group (). Retrieved on 2007-03-15.
12. ^ (French)Interrogations sur le montant des contrats avec la Libye
Αυτο που δεν ηταν καθολου καλο ηταν η αναλογία ώση προς βάρος, 0.64, πολυ λιγο. Και με τον εξοσετ φορτωμένο μου φαινεται θα γινόταν πιο αργοκίνητο κι απο κορσερ. Αν και τα ιρακινά φ1 μ τους εξοσετ καλα τα πήγαν.
nEUROn EAB delivered parts.
Sotira δεν προσπαθώ να εντυπωσιάσω κανέναν και ούτε αυτό επιδιώκω και δεν επιδίωξα ποτέ.
Μήπως θα ήταν καλύτερα να μετονομάσουμε το παρόν topic σε κάτι ποιό γενικό, π.χ. "Οπλικά Συστήματα" κ να συζητάμε για τα πάντα σχετικά με στρατιωτικά θέματα κλπ?
Κατά πως πάνε τα πράγματα... το (πιθανό) μέλλον της ΠΑ στον τομέα βομβαρδισμού
Κατά πως πάνε τα πράγματα... το (πιθανό) μέλλον της ΠΑ στον τομέα βομβαρδισμού
Απίθανο ΔΕΝ πρέπει να θεωρείται, διότι:Αυτό είναι μάλλον το απίθανο!