Για μένα προσωπικά όταν ένας πελάτης δεν εκφράζεται στο δωμάτιο με δυσκολεύει δεν ξέρω και εγώ τι κινήσεις να κάνω με κομπλαρει αλλά δεν θεωρείται ο χειρότερος βέβαια σε καμία περίπτωση αλλά με δυσκολεύει γενικότερα αυτή η ανέκφραστη συμπεριφορά
Συμφωνώ με την
@Iren32
Κάνουν παζάρια ενώ το έχω ξεκαθαρίσει ήδη ότι δεν δέχομαι κ επιμένουν
Υπάρχουν και πιο τραγικοί, που ζητάνε έκπτωση με αντάλλαγμα...........καλή κριτική
Παζάρια γενικά δεν κάνω, γιατί δεν μπορώ σαν χαρακτήρας, αλλά έχει τύχει να πω επί τόπου
και πριν ξεκινήσουμε, ότι δεν πρόκειται να πληρώσω τα προσυμφωνηθέντα, όταν οι πληροφορίες είναι ανακριβείς.
Στη χώρα που έχω μεγάλη εμπειρία στο πληρωμένο, υπάρχει ένας άτυπος κανόνας ανοχής +5,
σε ηλικία,ύψος,κιλά.
Οτιδήποτε αποκλίνει από τα παραπάνω, έχεις δικαίωμα να διαμαρτυρηθείς.
Δεν είναι υποκειμενικά θέματα, αλλά μετρήσιμα μεγέθη.
Οπότε αν δεν κάνετε τίποτα ακρότητες με φίλτρα, ηλικίες,κ.λ.π. και είστε ειλικρινείς για τις υπηρεσίες σας,
όποιος κάνει παζάρια είναι απλά γύφτος..