Mindreader
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 24 Φεβ 2014
- Μηνύματα
- 14.802
- Κριτικές
- 110
- Like
- 20.337
- Πόντοι
- 28.786
Πολλοί φίλοι θα έχουν προσέξει ότι οποτεδήποτε σε κάποιο αγαθό η σε κάποια υπηρεσία εμποδίζεται η περιορίζεται η πρόσβαση, οι άνθρωποι στη κυριολεξία επικεντρώνονται πάνω του παθιασμένα λες και το συγκεκριμμένο αγαθό η η συγκεκριμμένη υπηρεσία αποτελεί την απόλυτη έλλειψη της ζωής τους. Λες και αν το αποκτήσουν η αν το ''γευθούν'' θα πάνε στο παράδεισο.
Παραδείγματα πολλά. Υπάρχουν στην Αμερική και στη Δυτική Ευρώπη άνθρωποι που ξενυχτάνε έξω απο πολυκαταστήματα για να είναι οι πρώτοι η απο τους πρώτους που θα ψωνίσουν στη περίοδο των εκπτώσεων. Αλλο παράδειγμα. Ανθρωποι που κατασκηνώνουν υπαιθρίως έξω απο τα γκισε πώλησης εισητηρίων για να πάρουν ένα εισητήριο για μια συναυλία, η για ένα ποδοσφαιρικό αγώνα. Η στα ''in'' clubs δεν γίνεται να μπείς αν δεν περιμένεις στην ουρά. Για να σου κάνουν την τιμή να τους πληρώσεις και να μπείς στο '' παράδεισό'' τους θα πρέπει να περιμένεις και ένα μισάωρο στην ουρά ( ώστε να γίνεις η ζωντανή τους διαφήμιση ). Οσο μεγαλύτερη η ουρά, τόσο μεγαλύτερη η προθυμία κάποιων να συμμετέχουν σε αυτή.
Θα σκεπτόταν κανείς ότι αυτές οι συμπεριφορές τριγκάρονται απο το φόβο μήπως χάσουν κάτι συγκεκριμμένο όπως ένα ρούχο η ένα εισητήριο που μπορεί να εξαντληθεί. Ομως πιστεύω ότι δεν είναι ακριβώς έτσι.
Αυτό διότι για παράδειγμα κάτι ανάλογο συμβαίνει και με το λανσάρισμα του καινούργιου iphone στην αγορά. Και όμως ακόμη και αν σε πρώτη φάση εξαντληθεί, 2-3 εβδομάδες μετά θα είναι πάλι διαθέσιμο. Αν το αγοράσουν το ρημάδι το τηλέφωνο 2-3 εβδομάδες αργότερα θα αλλάξει ριζικά κάτι στη ζωή τους ?? Προφανώς όχι και το ξέρουν. Αρα τί παίζει ψυχολογικά ?? και δημιουργεί αυτή την αλλοπρόσαλη συμπεριφορά ??
Για να γυρίσουμε στα δικά μας ( εννοώ στα του Site ). Με το που ''ανακοινώνεται'' απο κάποιους φίλους ότι μια καινούργια αξιόλογη γκόμενα παρέχει ''υπηρεσίας'' στο άθλημα που το site υπαινίσεται. γίνεται το έλα να δείς. Εκαντοτάδες pms με παρακάλια προκειμένου να αποκτήσουν το ''άγιον δισκοπότηρον'' του κινητού της, και ακολούθως εκατοντάδες sms στο τηλέφωνο της τύπισας προκειμένου να κλείσουν μια ''πολύτιμη '' ώρα μαζί της. Και όσο πιο δύσκολο να ''κλείσει'' κάποιος το πολυπόθητο ραντεβού μαζί της τόσο μεγαλύτερο κόλημα με την συγκεκριμμένη, λες και έλλειψαν οι πουτάνες κάθε κατηγορίας ποτέ στην ελλάδα.
Ο μηχανισμός πιστεύω είναι ο παρακάτω.
( ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ )
Παραδείγματα πολλά. Υπάρχουν στην Αμερική και στη Δυτική Ευρώπη άνθρωποι που ξενυχτάνε έξω απο πολυκαταστήματα για να είναι οι πρώτοι η απο τους πρώτους που θα ψωνίσουν στη περίοδο των εκπτώσεων. Αλλο παράδειγμα. Ανθρωποι που κατασκηνώνουν υπαιθρίως έξω απο τα γκισε πώλησης εισητηρίων για να πάρουν ένα εισητήριο για μια συναυλία, η για ένα ποδοσφαιρικό αγώνα. Η στα ''in'' clubs δεν γίνεται να μπείς αν δεν περιμένεις στην ουρά. Για να σου κάνουν την τιμή να τους πληρώσεις και να μπείς στο '' παράδεισό'' τους θα πρέπει να περιμένεις και ένα μισάωρο στην ουρά ( ώστε να γίνεις η ζωντανή τους διαφήμιση ). Οσο μεγαλύτερη η ουρά, τόσο μεγαλύτερη η προθυμία κάποιων να συμμετέχουν σε αυτή.
Θα σκεπτόταν κανείς ότι αυτές οι συμπεριφορές τριγκάρονται απο το φόβο μήπως χάσουν κάτι συγκεκριμμένο όπως ένα ρούχο η ένα εισητήριο που μπορεί να εξαντληθεί. Ομως πιστεύω ότι δεν είναι ακριβώς έτσι.
Αυτό διότι για παράδειγμα κάτι ανάλογο συμβαίνει και με το λανσάρισμα του καινούργιου iphone στην αγορά. Και όμως ακόμη και αν σε πρώτη φάση εξαντληθεί, 2-3 εβδομάδες μετά θα είναι πάλι διαθέσιμο. Αν το αγοράσουν το ρημάδι το τηλέφωνο 2-3 εβδομάδες αργότερα θα αλλάξει ριζικά κάτι στη ζωή τους ?? Προφανώς όχι και το ξέρουν. Αρα τί παίζει ψυχολογικά ?? και δημιουργεί αυτή την αλλοπρόσαλη συμπεριφορά ??
Για να γυρίσουμε στα δικά μας ( εννοώ στα του Site ). Με το που ''ανακοινώνεται'' απο κάποιους φίλους ότι μια καινούργια αξιόλογη γκόμενα παρέχει ''υπηρεσίας'' στο άθλημα που το site υπαινίσεται. γίνεται το έλα να δείς. Εκαντοτάδες pms με παρακάλια προκειμένου να αποκτήσουν το ''άγιον δισκοπότηρον'' του κινητού της, και ακολούθως εκατοντάδες sms στο τηλέφωνο της τύπισας προκειμένου να κλείσουν μια ''πολύτιμη '' ώρα μαζί της. Και όσο πιο δύσκολο να ''κλείσει'' κάποιος το πολυπόθητο ραντεβού μαζί της τόσο μεγαλύτερο κόλημα με την συγκεκριμμένη, λες και έλλειψαν οι πουτάνες κάθε κατηγορίας ποτέ στην ελλάδα.
Ο μηχανισμός πιστεύω είναι ο παρακάτω.
( ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ )