Αρχικά να πούμε ότι όλα έχουνε μια "καμπύλη γήρατος" δλδ όλα φθήρονται με την πάροδο του χρόνου, συνήθος παραγωντικά.
Εξερούνται τα "ευγενοί μέταλλα" (αχ οι χρυσές μου δεν θα γεράσουνε ποτέ)
Αν στη διάρκεια του χρόνου (σχετική έννοια πλέον) υπάρχουν οι ιδανικές ειδικές συνθήκες τα υλικά έχουν μια πιθανότητα μεγαλύτερης διάρκειας ( πχ. τα έργα τέχνης διατηρούνται καλύτερα σε σταθερο μικροκλίμα και συνθήκες περιβάλλοντος, ειδικά στα καινούργια μουσεία)
Αλλά τυχαία γεγονότα (σεισμόι-πυρκαγιές-πλημήρες κλπ)μπορούν να καταστρεψουν,να τραυματήσουν ή να επιτυχάνουν τους παράγωντες (και δείκτες) γήρανσης.
Κια τέλος οι ανθρώπινοι παράγωντες ( συνήθος οι πλέον ανεξέλενκτοι) δλδ. οι δημιουργοί και οι χρήστες (κακός σχεδιασμός ή κακή χρήση υλικών ή άστοχια υλικών ή κακή εφαρμογή του + την κακή συντηρηση ή μετασκευή ή αστοχη ανθρώπινη παρεύμβαση)
Το να σταματήσουμε τον χρόνο-Κρόνο κομμάτι δύσκολο, το καλύτερο είναι η παρακολούθηση - καταγραφή και η πρόβλεψη.
Αυτά....................σόρρυ είμαι λίγο αδιάθετος και κουράζομαι
(συνεχίζεται)
Εξερούνται τα "ευγενοί μέταλλα" (αχ οι χρυσές μου δεν θα γεράσουνε ποτέ)
Αν στη διάρκεια του χρόνου (σχετική έννοια πλέον) υπάρχουν οι ιδανικές ειδικές συνθήκες τα υλικά έχουν μια πιθανότητα μεγαλύτερης διάρκειας ( πχ. τα έργα τέχνης διατηρούνται καλύτερα σε σταθερο μικροκλίμα και συνθήκες περιβάλλοντος, ειδικά στα καινούργια μουσεία)
Αλλά τυχαία γεγονότα (σεισμόι-πυρκαγιές-πλημήρες κλπ)μπορούν να καταστρεψουν,να τραυματήσουν ή να επιτυχάνουν τους παράγωντες (και δείκτες) γήρανσης.
Κια τέλος οι ανθρώπινοι παράγωντες ( συνήθος οι πλέον ανεξέλενκτοι) δλδ. οι δημιουργοί και οι χρήστες (κακός σχεδιασμός ή κακή χρήση υλικών ή άστοχια υλικών ή κακή εφαρμογή του + την κακή συντηρηση ή μετασκευή ή αστοχη ανθρώπινη παρεύμβαση)
Το να σταματήσουμε τον χρόνο-Κρόνο κομμάτι δύσκολο, το καλύτερο είναι η παρακολούθηση - καταγραφή και η πρόβλεψη.
Αυτά....................σόρρυ είμαι λίγο αδιάθετος και κουράζομαι
(συνεχίζεται)