υπαρχει ανεργια,φτωχεια.προβληματα στην παιδεια,στην υγεια,στην οικονομια!!φυσικα και θα αντιδρασουμε και θα ζητησουμε αυτα που δικαιωματικα μας ανηκουν!
ρε φίλε warhol. Διάβασε από περιέργεια τα αιτήματα των δασκάλων τα οποία σου παραθέτω από το site τους
1. Αυξήσεις στους μισθούς των εκπαιδευτικών ? επιμόρφωση
· 1.400 ? καθαρά στο νεοδιόριστο.
· Ενσωμάτωση όλων των επιδομάτων στο βασικό μισθό.
· Καμία σύνδεση μισθού ? απόδοσης.
· Γνήσιες Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας.
· Όχι στην εικονική ? αποσπασματική «επιμόρφωση». Ουσιαστική επιμόρφωση με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα με βάση τις μορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών και του Δημόσιου Σχολείου.
2. Υπεράσπιση της Δημόσιας Δωρεάν Εκπαίδευσης
· Χρηματοδότηση της εκπαίδευσης στο 5% του Α.Ε.Π. ή στο 15% του Γ.Κ.Π.
· Ενιαία 12χρονη υποχρεωτική εκπαίδευση.
· Δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή.
· Όχι στην ιδιωτικοποίηση ? εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης.
· Όχι στην αναθεώρηση του άρθρου 16 του Συντάγματος.
· Όχι στην αναθεώρηση που καταργεί τη μονιμότητα και ακυρώνει τη δυνατότητα δικαστικών ? μισθολογικών διεκδικήσεων.
· ʼμεση κάλυψη όλων των κενών με μαζικούς διορισμούς.
· Αύξηση της οργανικότητας των σχολείων με βάση το 1:20 στα Δημοτικά και 1:15 στα Νηπιαγωγεία.
3. Ασφαλιστικά ? Συνταξιοδοτικά
· Πλήρη σύνταξη των εκπαιδευτικών στα 30 χρόνια υπηρεσίας (30/30).
· Κύρια σύνταξη στο 80% του καταληκτικού μισθού.
· Κατάργηση της διάταξης για εξαγορά της στρατιωτικής θητείας.
· Κατάργηση όλων των αντιασφαλιστικών Νόμων της τελευταίας 15ετίας.
4. Διασφάλιση των εργασιακών σχέσεων
· Κατάργηση της ωρομισθίας. Να συσταθούν νέες οργανικές θέσεις για κάθε αναγκαίο εκπαιδευτικό έργο στα σχολεία και να καλυφθούν με μαζικούς μόνιμους διορισμούς.
· Να μειωθεί το διδακτικό ωράριο στα επίπεδα της δευτεροβάθμιας.
5. Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο.
· Ενίσχυση του ρόλου του συλλόγου διδασκόντων.
· Κατάργηση του καθηκοντολόγιου.
· Κατάργηση της Υπουργικής Απόφασης για την υποχρεωτική εφαρμογή της Ευέλικτης Ζώνης.
· Όχι στην αξιολόγηση - χειραγώγηση.
· Όχι στην αξιολόγηση - κατηγοριοποίηση των σχολείων.
· Κατάργηση του θεσμικού πλαισίου της αξιολόγησης - χειραγώγησης.
· Αναλυτικά προγράμματα και βιβλία σύμφωνα με τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών, την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και την ολόπλευρη γνώση.
90% από αυτά έχουν σχέση με το καθησιό.. για παράδειγμα αναφέρω
-οχι αξιολόγηση
-οχι καθηκοντολόγιο
-επιμόρφωση με απαλαγή από διδακτικά καθήκοντα (έχουν 185 αργίες τον χρόνο ενώ οι άλλοι εργαζόμενοι 117)
-αποσύνδεση αμοιβής -παραγωγικότητας
-μείωση του διδακτικού ωραρίου (από 23 ώρες την βδομάδα σε 18)
-κατάργηση της ευελικτης ζώνης δηλαδή της διδασκαλίας τύπου μοντεσόρι μέσω ομαδικών εργασιών των μαθητών σε θέματα καθημερινότητας κλπ (φυσικά γιατί αυτό απαιτεί δουλειά)
- συνταξη στα 30 χρόνια (λες και οι άλλοι εργαζόμενοι είναι μαλάκες και πρεπει να δουλεύουν 35)
επιπλέον λένε ότι τα βιβλία δεν τα ξέρανε ενώ έχουν δημοσιευθεί στο internet εδώ και 7 μήνες