Νέα

Ομοφυλοφιλία:Η αρχαιότερη Ελληνική παράδοση! Θα το παραδεχτούμε;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα amfisapiens
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 601
  • Εμφανίσεις 51K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

st@rdust

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Δεκ 2006
Μηνύματα
15.748
Like
1.428
Πόντοι
366
Ολοι πρέπει να είναι ίσοι απέναντι στο νόμο. (Δεν γνωρίζω αν αυτό εφαρμόζεται στην πράξη).

Εφ'όσον ο ομοφυλόφιλος δεν θίγει καθ'οιονδήποτε τρόπο την προσωπικότητά μου ή κάποιου άλλου συνανθρώπου που δεν συμφωνεί με τις σεξουαλικές τους πεποιθήσεις ή προτιμήσεις, είναι απόλυτα δεκτός και σαν άτομο, και σαν άνθρωπος, και σαν παρέα, και σαν συνεργάτης, γενικά σαν μία πλήρης οντότητα.
Συμφωνω Απολυτως
 

imaginas.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2008
Μηνύματα
2.416
Κριτικές
14
Like
5
Πόντοι
616
Ολοι πρέπει να είναι ίσοι απέναντι στο νόμο. (Δεν γνωρίζω αν αυτό εφαρμόζεται στην πράξη).

Εφ'όσον ο ομοφυλόφιλος δεν θίγει καθ'οιονδήποτε τρόπο την προσωπικότητά μου ή κάποιου άλλου συνανθρώπου που δεν συμφωνεί με τις σεξουαλικές τους πεποιθήσεις ή προτιμήσεις, είναι απόλυτα δεκτός και σαν άτομο, και σαν άνθρωπος, και σαν παρέα, και σαν συνεργάτης, γενικά σαν μία πλήρης οντότητα.

Όταν όμως προσπαθούν να εξισωθούν με τους κανονικούς ανθρώπους,είναι για κλωτσιές.Θέλουν να υιοθετούν και παιδιά οι κόπανοι.Σκηνή από σχολείο σε 10-15 χρόνια:"Πάνε 2 άντρες/2 γυναίκες στο σχολείο του "παιδιού τους" και μόλις τους βλέπει ο Θανασάκης λέει στον Κωστάκη.Έλα να σου γνωρίσω τον μπαμπά μου και τη μαμά μου..." φανταστικό θέαμα...Και το παιδάκι μετά,θα αρχίσει τα ψυχοφάρμακα....
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.631
Κριτικές
61
Like
43.338
Πόντοι
22.785
Μια απορία.Γιατι δεν είπε ο/η φίλος/φίλη "δεν είμαι ομοφυλόφιλος" αφού είναι λάτρης της Ελλάδας και διαβάζει και για το πνεύμα της Ελλάδας,αλλά είπε "Δεν είμαι gay";Μήπως επειδή ακούγεται πιο καλά το gay;Ιδίως στους παλαιότερους,αν πεις "είμαι gay" θα σε κοιτάνε περίεργα.Αν πεις όμως "είμαι ομοφυλόφιλος" θα σου απαντήσουν Όξω Πούστη απ'την παράγκα"!!!!!


Αυτή η αρνητική στάση απέναντι στην ομοφυλοφιλία έχει ψυχολογική βάση.
Οφείλεται στο φόβο μας απέναντι σε μια συμπεριφορά που αποκλίνει από το γενικό κανόνα.
Στη ρίζα αυτού του φόβου, όπως και κάθε άλλου φόβου, βρίσκεται η άγνοια.........
 

agiana

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2008
Μηνύματα
13.700
Κριτικές
5
Like
50
Πόντοι
166
Όταν όμως προσπαθούν να εξισωθούν με τους κανονικούς ανθρώπους,είναι για κλωτσιές.Θέλουν να υιοθετούν και παιδιά οι κόπανοι.Σκηνή από σχολείο σε 10-15 χρόνια:"Πάνε 2 άντρες/2 γυναίκες στο σχολείο του "παιδιού τους" και μόλις τους βλέπει ο Θανασάκης λέει στον Κωστάκη.Έλα να σου γνωρίσω τον μπαμπά μου και τη μαμά μου..." φανταστικό θέαμα...Και το παιδάκι μετά,θα αρχίσει τα ψυχοφάρμακα....

Γι'αυτό μίλησα μόνο για σεξουαλικές προτιμήσεις/επιλογές και δεν το επέκτεινα παραπέρα!
 

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.515
Κριτικές
5
Like
70.088
Πόντοι
12.056
Όταν όμως προσπαθούν να εξισωθούν με τους κανονικούς ανθρώπους,είναι για κλωτσιές.Θέλουν να υιοθετούν και παιδιά οι κόπανοι.Σκηνή από σχολείο σε 10-15 χρόνια:"Πάνε 2 άντρες/2 γυναίκες στο σχολείο του "παιδιού τους" και μόλις τους βλέπει ο Θανασάκης λέει στον Κωστάκη.Έλα να σου γνωρίσω τον μπαμπά μου και τη μαμά μου..." φανταστικό θέαμα...Και το παιδάκι μετά,θα αρχίσει τα ψυχοφάρμακα....

Σωστος... :thumbsup:

Και μην ξεχναμε: οι πλουσιοι homo ειναι gay και οι φτωχοι homo πουστηδες  :grin: :grin:
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.631
Κριτικές
61
Like
43.338
Πόντοι
22.785
Γι'αυτό μίλησα μόνο για σεξουαλικές προτιμήσεις/επιλογές και δεν το επέκτεινα παραπέρα!
Μήπως θα πρέπει να αναθεωρήσουμε την παλιά αντίληψη σύμφωνα με την οποία υπάρχουν οι άντρες οι γυναίκες και το λεγόμενο "τρίτο φύλο" οι ομοφυλόφιλοι;;;;;
Πολύ πιο ρεαλιστική είναι η άποψη ότι ανάμεσα στα δύο άκρα του υπέρμετρου ανδρισμού και της υπέρμετρης θηλυκότητας υπάρχει μια ανεξάντλητη ποικιλία ενδιάμεσων τρόπων έκφρασης του φύλου.
Μια ματιά γύρω μας αρκεί για να το επιβεβαιώσει.
Βλέπουμε άντρες άτριχους, με ψιλή φωνή ή στενούς ώμους και γυναίκες δασύτριχες, με βαριά φωνή ή μικρό στήθος..........

Οι παραλλαγές του φύλου είναι αμέτρητες.
Με την ίδια λογική θα πρέπει να ξεφύγουμε από το στερεότυπο του θηλυπρεπούς ομοφυλόφιλου ή της αντρογυναίκας λεσβίας και να δεχτούμε ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι έκφρασης της ομοφυλοφιλίας...........
 

imaginas.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2008
Μηνύματα
2.416
Κριτικές
14
Like
5
Πόντοι
616
Αυτή η αρνητική στάση απέναντι στην ομοφυλοφιλία έχει ψυχολογική βάση.
Οφείλεται στο φόβο μας απέναντι σε μια συμπεριφορά που αποκλίνει από το γενικό κανόνα.
Στη ρίζα αυτού του φόβου, όπως και κάθε άλλου φόβου, βρίσκεται η άγνοια.........

Αυτή η "ψυχολογική ανάλυση" είναι αντεγραμμένη.Τους γενικούς κανόνες αγαπητή μου τους έθεσε η ίδια η φύση.Πώς να το κάνουμε;2 άντρες ή 2 γυναίκες δε συμμετέχουν στην αναπαραγωγή του είδους.Ούτε 2 τράγοι,ούτε 2 φοράδες.Θέλει ένα αρσενικό και ένα θηλυκό.Στην αρχή έδωσα παράδειγμα με τις μπαταρίες.Δύο ίδιοι πόλοι δεν επιτρέπουν στα φορτία να μεταφερθούν.Τα ηλεκτρόνια αρνητικά φορτισμένα σωματίδια σε ένα άτομο-που ο Δημόκρητος πρώτος το συνέλαβε...-κινούνται εξαιτίας της ύπαρξης θετικών στοιχείων στον πυρήνα,των πρωτονίων.Ποια άγνοια και κολοκύθια;Δε είμαι εναντίων των μαύρων γάτων,ούτε στα ζώδια πιστεύω,ούτε στους σπασμένους καθρέπτες.Το ένστικτο μου ακολουθεί τους κανόνες της φύσης.Απλά πράγματα.
 

imaginas.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2008
Μηνύματα
2.416
Κριτικές
14
Like
5
Πόντοι
616
Ακόμα και στους πούστηδες και στις λεσβίες,κάποιος/α έχει τον παθητικό ρόλο και κάποιος/α τον ενεργητικό!Αυτό σημαίνει ότι θα ο παθητικός θα ήθελε να ήταν γυναίκα!Ετεροφυλόφιλοι δηλαδή!!!!

Φαρισαίοι :2funny: :2funny:
 
OP
OP
A

amfisapiens

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαΐ 2009
Μηνύματα
11
Like
0
Πόντοι
0
Ενώ ανωμαλία δεν είναι να τον παίζεις όταν βλέπεις λεσβιάκια ή να πληρώνεις για να γαμήσεις δύστυχα κοριτσάκια από την ουκρανία!

Ουυυπς! Μεγάλο φάουλ! Είναι δηλαδή το σάιτ και τα μέλη του ανώμαλοι? Στην επόμενη τέτοια κουτσοκέλα έφυγες!


Μεγάλε Αδερφέ δεν είπα το site ανώμαλο ούτε τους χρήστες του. Και εγώ πληρώνω να γαμίσω και κάνω και τις παρτουζίτσες μου και είμαι χαρούμενος και ωράιος. Ίσα ίσα το site μου αρέσει πολύ, το υποστηρίζω και χαίρομαι που έγινε μια τέτοια κίνηση απο κάποιους νέους ανθρώπους.
Αλλά δεν είναι απόδειξη του κομπλεξισμού όλων σας να κολλάτε με τους πούστηδες τη στιγμή που έχω προκαλέσει τόσο έντονα τη θρησκεία; κανένας δεν χόλωσε για όσα είπα για τον εβραίο θεούλη που σας μαθαίνουν στα σχολεία. Όλοι κόλλησαν στο αν κάποιος γουστάρει να τον παίρνει απο πίσω και τα υψηλά ιδανικά κια ήθη της κοινωνίας τους τα έχουν γραμμένα στα @@ τους.(εννοώ την θρησκεία)
οσο για την προειδοποίηση Ω! μεγάλε αδερφέ, αποδεκτή και σεβαστή, αλλά μου φαίνεται οτι αφορμή έψαχνες λιγουλάκι ή κάνω λάθος;  :grin:

ΖΗΤΩ Η ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ!

Επισήμανση! πέρα από κάθε σθένος στην υποστήριξη των απόψεών μας τονίζω ότι, δεν ήθελα να θίξω κανέναν strait ούτε να υποτιμήσω ή να αποκαλέσω ανώμαλο ή φασίστα σε προσωπικό επίπεδο κανένα φίλο εδώ μέσα. Στο ίδιο καζάνι βράζουμε όλοι. Απλά ήθελα να δημιουργήσω ενα πεδίο αντιπαράθεσης ελπίζοντας η κουβέντα να βοηθήσει στη δημιουργία προβληματισμού και σκέψης για κάτι παραπάνω!  

 

laonikos

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιαν 2007
Μηνύματα
3.016
Κριτικές
1
Like
6
Πόντοι
16
χρειάζεται σκέψη για να μας πεις ότι είσαι αδελφή?
 

SpermBob

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.009
Κριτικές
4
Like
28
Πόντοι
16
Εγώ πάντως θυμάμαι στο σχολείο που μας μαθαιναν οτι για να περάσει ένας έφηβος στην ενηλικίωση έπρεπε να πάει μια βδομάδα με τον δάσκαλο του στο βουνό και να μείνουν οι δυό τους (κάτι με το πήλιο και τους κένταυρους ήταν - δεν θυμάμαι και καλά, στην ιστορία έπαιρνα πάντα 9-10  :grin:) και η καθηγήτρια μας έλεγε οτι ο δάσκαλος μάθαινε στον νέο μουσική, ποίηση κτλ. κτλ. Και εμείς γελούσαμε απο κάτω και λέγαμε οτι του έκανε τον κώλο σουρωτήρι...
Δεν το θυμάστε εσείς ? Μόνο εγώ παρακολουθούσα στο μάθημα ???
 

Netheron

Μέλος
Εγγρ.
21 Μαΐ 2009
Μηνύματα
18
Like
0
Πόντοι
0
Φιλε αμφισαπιενς,
ξεκινωντας να φανταστω οτι strait εννοεις straight...
Εχω μια πολυ μεγαλη απορια,απο που προεκυψε και προβληματιστηκες μαυτο το θεμα?Εμενα οι γονεις μου αλλα και το σχολειο μου,μου εμαθαν ΠΡΩΤΑ να υπερασπιζομαι την πατριδα μου και την ιστορια της.Το αν ο ομοφυλοφιλισμος ηταν υπαρκτος η οχι ειναι κατι το οποιο δεν με απασχολει καθολου και δεν υπαρχει λογος να κανω συζητηση γιαυτο.
Εγω απλα υποθετω οτι τεινεις προς τον ομοφυλοφιλισμο και θα ηθελες να παρεις μερικες αποψεις γιαυτο,αλλα μολις ειδες οτι καποιοι σου επιτεθηκαν,αλλαξες κι εσυ τονο και περασες στην επιθεση.
Ο εβραιος θεουλης μας αλλα και ολα αυτα που σου εμαθαν στο σχολειο περι παρθενας μητερας του θεανθρωπου,ειναι παραβολες!!Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι δεν εχεις ιδεα τι θα πει αυτο,παρα μονο με την εννοια που εχεις καπου ακουσει και σημαινει ''παραμυθακι''.Εσυ που λες οτι δεν πιστευεις πουθενα και το αναφερεις και θεωρεις υψηλο ιδανικο την θρησκεια,δειχνει το ποσο ''διαβασμενος'' εισαι για τα υψηλα ιδανικα μας.
Ειναι λογικο λογω κομπλεξισμου ή στραβοξυπνηματος,καποιοι να βγαζουν το μενος τους σε καποιο φορουμ.Κι εσυ φιλε μου καλα κανεις και το εκανες.Καλο θα ηταν ομως να αναρωτηθεις αν οι μλκιες που λες και προσπαθεις να επιβαλεις σε μια κοινωνια ανθρωπων(γιατι και το φορουμ μια κοινωνια ειναι) ,στεκουν ή αν απλα τα λες για να παρεις μια απαντηση που θα ευχαριστησει εσενα και τους σεξουαλικους σου οριζοντες. :headbang: :headbang:

ΥΓ.Το οτι πληρωνεις για να γαμησεις οπως λες και ταυτοχρονα κατακρινεις τους αλλους που το κανουν και τους λες ταυτοχρονα και ανωμαλους,δειχνει την αναποφασιστικοτητα σου για το τι πιστευεις και το τι εισαι.

Φιλικα κι εγω Αμφι...ταδε
 

Vanzel

Μέλος
Εγγρ.
2 Ιαν 2006
Μηνύματα
941
Κριτικές
1
Like
62
Πόντοι
6
K.J Dover «Η ομοφυλοφιλία στην Αρχαία Ελλάδα» ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΧΙΩΤΕΛΛΗ

«Οι Έλληνες γνώριζαν ότι οι σεξουαλικές προτιμήσεις των ανθρώπων διαφέρουν, η γλώσσα τους όμως δεν έχει ουσιαστικά που να αντιστοιχούν προς τα αγγλικά ουσιαστικά «ομοφυλόφιλος» και «ετεροφυλόφιλος», αφού πίστευαν ότι 1.στην πραγματικότητα όλοι αντιδρούν, σε διαφορετικές στιγμές, σε ομοφυλοφιλικά και σε ετεροφυλοφιλικά ερεθίσματα και ότι 2. στην πραγματικότητα, κανένας άνδρας δεν έρχεται τόσο σε ενεργητική, όσο και σε παθητική σεξουαλική επαφή στο ίδιο στάδιο της ζωής του».

Πράγματι δεν συναντούμε τις λέξεις ομοφυλόφιλος ή ετεροφυλόφιλος στα αρχαία μας κείμενα, όχι όμως για τον λόγο που υποστηρίζει ο Dover. Στην αρχαία μας γλώσσα οι ομοφυλόφιλοι αναφέρονται, με μια λέξη πολύ σκληρή, την λέξη ΚΙΝΑΙΔΟΣ δηλ. ο ΚΙΝΩΝ ΤΗΝ ΑΙΔΩ.

Η σημασία αυτής της λέξεως, ήταν καθαρώς υβριστική και σαφέστατα πολύ καταδικαστική για όσους είχαν κάνει αυτή την επιλογή. Στην σημερινή νεοελληνική μας γλώσσα, θα μπορούσαμε δόκιμα να μεταφέρουμε την έννοια αυτής της λέξεως, μεταφράζοντας την, ως «Ο Καταραμένος». Ο ομοφυλόφιλος, δηλαδή, στην αρχαία ελληνική γλώσσα, ήταν ο «καταραμένος» της σημερινής.
Για του λόγου το αληθές, αναφέρονται οι παραπομπές του πλέον έγκυρου λεξικού της αρχαίας Ελληνικής γλώσσης, των Liddel-Scott, όπου στον τόμο II στην σελίδα 719 αναφέρουν τα εξής λήμματα:
«Κιναιδεία: Η παρά φύσιν ασέλγεια, Αισχίνης 18,29, Δημήτριος Φαληρεύς 97.
Κιναιδεύομαι: είμαι κίναιδος
Κίναιδος: ο καταπύγων, ο καθόλου αισχρός, κακοήθης άνθρωπος»

Το θέμα αυτό είναι πάρα πολύ σπουδαίο και πρέπει να σταθούμε, διότι έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Έχει απόλυτο δίκιο ο κ. Καθηγητής να ξεκινά με την γλώσσα, για κάποιο όμως λόγο, αγνοεί το σημαντικότερο στοιχείο. Στην εποχή μας με τις λέξεις «ομοφυλόφιλος» και «ετεροφυλόφιλος», κάνουμε μια απλή διαπίστωση του φαινομένου, χωρίς να το αξιολογούμε είτε θετικά, είτε αρνητικά.

Αντιθέτως, στην αρχαία Ελλάδα η γλώσσα είχε πολύ μεγάλη ακρίβεια. Ο Επίκτητος έλεγε το εξής καταπληκτικό, για την μεγάλη σημασία των λέξεων: «Αρχή Σοφίας η των ονομάτων επίσκεψις». Στην Ελληνική Γλώσσα δεν υπάρχει τίποτε τυχαίο. Στο συγκεκριμένο λοιπόν σημείο η Γλώσσα λαμβάνει θέση και μάλιστα ιδιαιτέρως αρνητική.

Αξίζει να σημειώσουμε ακόμη πως η Αιδώς ήταν πολύ σημαντική Θεότητα και, όποιος την προκαλούσε δοκίμαζε σκληροτάτη τιμωρία από την Νέμεση, που μονίμως την συνόδευε. Η Αιδώς ετυμολογικώς συνδέεται με το Αίσχος, άρα η συγκεκριμένη πράξη έφερνε καταισχύνη στον ενεργούντα.

ΣΠΑΡΤΗ

Ξενοφώντος ΛακεδαιμονίωνΠολιτεία II, 13
«Ο Λυκούργος, όμως, αντιθέτως προς όλα ταύτα πιστεύων, επεδοκίμαζε μόνον εάν σημαίνων άνθρωπος, θαυμάσας την ψυχικήν αρετήν του παιδιού, προσεπάθει να κάμη αυτόν φίλον με δεσμούς αναμεταξύ των αμέμπτους και να τον συναναστρέφεται, διότι τούτο ενόμιζε μέσον καλλίστης ανατροφής. Εάν, όμως, επαρουσιάζετο κανείς επιθυμών το παιδικόν σώμα, επειδή ο Λυκούργος θεωρούσε τούτο πολύ αναίσχυντον, νομοθέτησε εις την Σπάρτην να απέχουν οι ερασταί από τα αγαπώμενα παιδιά, όπως αποφεύγουν εις αφροδισίους (ερωτικές) σχέσεις οι γονείς από τα τέκνα των και οι αδελφοί από τους αδελφούς των.»

Ξενοφώντος Συμπόσιον VIII, 55
«Οι Λακεδαιμόνιοι, αντιθέτως, που πιστεύουν ότι το μόνο αν επιθυμήση κανείς το σώμα νέου, αυτός δεν είναι δυνατόν πια να επιτύχη τίποτε το ωραίο και το αγαθό, καθιστούν τους ερωμένους τόσον τελείους αγαθούς, ώστε και αν ακόμη ταχθούν στην μάχη μεταξύ ξένων και όχι στην ίδια πόλη με τον εραστή, εξ΄ίσου από αιδώ δεν εγκαταλείπουν τους συμπολεμιστές των. Γιατί πιστεύουν ως θεά όχι την Αναίδεια, αλλά την Αιδώ».

Πλουτάρχου Βίοι Παράλληλοι, Λυκούργος XVII, 4
«Οι ερασταί δε των παίδων μετείχον της φήμης αυτών και εις τας δύο περιπτώσεις (δηλαδή της φήμης και επί καλώ και επί κακώ). Και διηγούνται σχετικώς ότι, όταν κάποτε εις παις εξεφώνησε κατά την διάρκεια της μάχης μια απρεπή κραυγή, οι άρχοντες τιμώρησαν δια τούτο τον εραστήν του παιδός. Ενώ δε ο έρως επεδοκιμάζετο κατ’αυτόν τον τρόπο υπό των Σπαρτιατών, ώστε και αι αγαθαί και ευγενείς γυναίκες να τρέφουν έρωτα προς τας παρθένους, δεν υπήρχεν όμως αντιζηλία εις τας ερωτικάς των σχέσεις, αλλά μάλλον εύρισκον αφορμήν να συνάψουν μεταξύ των στενή φιλία εκείνοι, οι οποίοι είχαν αγαπήσει τους ίδιους παίδας, και κατέβαλλον από κοινού συνεχείς φροντίδες, δια να εξεύρουν τον καλλίτερον τρόπον, με τον οποίον θα ήταν δυνατόν να γίνει άριστος ο υπ’αυτών αγαπώμενος νέος».

Εδώ να αποσαφηνίσουμε ότι ο Πλούταρχος διευκρινίζει ότι:
«Ο ψυχικός δεσμός μεταξύ των νέων δεν είχε καμμία σχέση με τις σωματικές επαφές και ότι εστερείτο τα πολιτικά του δικαιώματα δυνάμει νόμου όποιος προσπαθούσε να ασελγήσει εις βάρος άλλου»
«Εράν των την ψυχήν σπουδαίων παίδων εφείτο ο δε εγκληθείς ως επ’αισχύνη πλησιάζων άτιμος διά βίου ην». (Λακεδ.Επιτηδ. 7, 237c)

Ανάλογη μαρτυρία καταθέτει και ο Μάξιμος ο Τύριος στο έργο του «Διαλέξεις» 20.8 de:

«Θαυμάζει κάποιος άνδρας Σπαρτιάτης έναν έφηβο Λάκωνα, αλλά τον θαυμάζει μόνον όπως θαυμάζουμε ένα πολύ όμορφο άγαλμα και ένα πολλοί άλλοι, ένας πολλούς. Διότι η σωματική απόλαυσις που προέρχεται από την ΥΒΡΙ δεν επιτρέπεται μεταξύ τους».

Τέλος, αναφορικά με την Σπάρτη, ας δούμε και την μαρτυρία του Αιλιανού στο έργο του «Ποικίλη Ιστορία» III, 12, όπου λέει χαρακτηριστικά:

«Ο Σπαρτιατικός έρωτας δεν είχε σχέση με αισχρότητες εάν ποτέ κάποιος έφηβος επεχείρησε να ασελγήσει εις βάρος άλλου, δεν συνέφερε σε κανέναν από τους δύο να καταντροπιάσουν την Σπάρτη. Σε τέτοια περίπτωση, ή εξωρίσθηκαν ή και κάτι χειρότερο, έχασαν την ζωή τους».

Τέλος μια αναφορά στις λέξεις «Εραστής» και «Ερώμενος». Οι λέξεις αυτές δεν χρησιμοποιούνται με την σημερινή τους έννοια (δηλ. την σεξουαλική) αλλά με μία άλλη έννοια προφανώς παιδαγωγική. Αυτό φαίνεται καθαρά, αφού, αν και χρησιμοποιείται η λέξη «εραστής», παραλλήλως, όπως είδαμε θεωρείται αδιανόητη η σαρκική έλξις.

Η Νομοθετική και Κοινωνική αντιμετώπιση της ανδρικής ομοφυλοφιλικής συμπεριφοράς στην αρχαία Ελλάδα

Για διαβάστε το λίγο...

ΤΟ ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΜΟΦΥΛΌΦΙΛΟΙ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΗΤΑΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΝΟΝΑΣ... Ας ξεκολήσσουν λοιπόν το μυαλό τους κάποιοι τύποι που ΑΚΟΥΣΑΝ, ΕΙΔΑΝ ΤΑΙΝΙΑ ΤΟΥ HOLLYWOOD, ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΝΕ ΣΤΟ FACEBOOK κλπ να λενε ΠΑΠΑΡΙΕΣ...Ας το ψάξουν πρώτα, και μετά τα ξαναλέμε...Το ότι είναι κάποιοι ομοφυλόφιλοι το 2009 δεν θα μας το πλασάρουν ως φυσιολογικό ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ

 

dfgh

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαΐ 2009
Μηνύματα
401
Like
0
Πόντοι
1
Έχω διάθεση για γράψιμο φαίνεται.

Κίναιδο δεν χαρακτήριζαν τον ομοφυλόφιλο, αλλά τον μισογύνη και τον εξαιρετικά θηλυπρεπή. Η ομοφυλοφιλία που υπήρχε (και πολύ πιθανό να μην ήταν τόσο διαδεδομένη όσοι πολλοί υποστηρίζουν πως ήταν), έιχε εντελώς διαφορετική χροιά. Σήμαινε προπάντων την αγάπη ,την φιλία, τον θαυμασμό και τον ‘’ανώτερο’’ έρωτα ανάμεσα στους άντρες, χωρίς αυτό να εμπεριέχει αναγκαστικά σεξουαλική πράξη.
Κι αυτό έχει  τις ρίζες του στην υποβάθμιση της γυναίκας και κυρίως στη στρατιωτική ζωή και την οργάνωση στη μάχη.
Θεωρούσαν ότι το συναίσθημα του έρωτα οι γυναίκες δεν μπορούσαν να το προκαλέσουν.
Η θέση τους ήταν απόλυτα υποβαθμισμένη και περιορισμένη μέσα στο σπίτι, τις υποτιμούσαν, ήταν αμόρφωτες(όχι στην Σπάρτη) και ως εκ τούτου δεν τις θεωρούσαν άξιες για έρωτα.
Η λέξη έρως χρησιμοποιούταν σχεδόν αποκλειστικά για να υποδηλώσει το συναίσθημα που ένωνε τον ερωμένο και τον εραστή, σπάνια για τη φυσιολογική έλξη των δυο φύλων. Παντρευόντουσαν για θρησκευτικούς και κοινωνικούς λόγους και βέβαια η αγάπη μετά τον γάμο συχνά ερχόταν.
Μετά από μια ηλικία μέσα στο πλαίσιο της εκπαίδευσης τους, επιτρέπονταν ανάμεσα στα παιδιά και στους ενηλίκους ερωτικές σχέσεις, αν όχι σεξουαλικές. Αυτό στη Σπάρτη γινόταν πιο απροκάλυπτα.  Ο νόμος και η κοινή γνώμη τις επέτρεπαν θέτοντας όμως ορισμένα όρια που είναι δύσκολο να καθοριστούν. Ανάμεσα στον εραστή και στο αγόρι αναπτύσσονταν μια πολύ στενή σχέση, ο εραστής χρησίμευε σαν κηδεμόνας και συγχρόνως σαν πρότυπο. Στην Αθήνα η παιδεραστία ήταν λιγότερο διαδεδομένη και πιο κρυφή, το κράτος και η κοινή γνώμη δεν ενθάρρυνε τη σαρκική επαφή σε τέτοιου είδους σχέσεις(φυσικά και θα υπήρχαν νόμοι που το κατακρίναν και αναλογες απόψεις-δε σημαινει οτι δε συνεβαινε), αλλά βέβαια οι περισσότεροι ισχυρίζονταν πως επρόκειτο για φιλία για τον αγνό έρωτα. Αυτοί οι δεσμοί που είχαν ένα τόσο δικό τους χαρακτήρα, δημιούργησαν έναν ανταγωνισμό που συνετέλεσε στο να αναπτυχτεί ακόμη περισσότερο η εκτίμηση για την στρατιωτική αξία.
Τα συναισθήματα αυτά τους έδεναν σε ένα είδος ‘’στρατιωτικής φιλίας’’. Ο περίφημος ‘’ιερός λόχος’’ της Θήβας είναι ένα τυπικό παράδειγμα ομαδικής αντρείας που τη στερέωναν και τη συγκρατούσαν με ιδιαίτερες φιλίες. Στις φάλαγγες επίσης οι πολεμιστές λειτουργούσαν σα ‘’ζευγάρια’’. Όταν ένας νέος έπρεπε να καταταχτεί στο στρατό τον πλήρη εξοπλισμό, την πανοπλία του την πρόσφερε ο εραστής του.
Εξάλλου ωραίο και ανώτερο εθεωρείτο το ανδρικό σώμα, η έννοια του κάλλους έχει σχετιστεί με αυτό. Οι άντρες ήταν το ωραίο φύλο φαίνεται τότε,είναι πολύ πιο γραμμωμένο και εύρωστο. 
Κάτι αντίστοιχο με την αντρική ομοφυλοφιλία ήταν κι ο σαπφισμός που πρόεκυψε αργότερα  και την Σαπφώ (παιδαγωγό και μεγάλη ποιήτρια) οι αρχαίοι την τοποθετούσαν στη ίδια σειρά με τον Όμηρο. Δεν κατέκριναν  κάτι τέτοιο, ακριβώς γιατί-το ξαναλέω- η ομοφυλοφιλία ήταν εντελώς διαφορετική. Σήμαινε βαθιά φιλία, θαυμασμό και αγνό έρωτα.
Και βέβαια υπήρχαν πολλές διαφοροποιήσεις στις διάφορες περιοχές και εποχές.
 

Vanzel

Μέλος
Εγγρ.
2 Ιαν 2006
Μηνύματα
941
Κριτικές
1
Like
62
Πόντοι
6
Ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα. Ένα μεγάλο θέμα, αφορμή πολλών παρεξηγήσεων ή καλύτερα εσκεμμένων παρερμηνειών. Έχουν γραφεί χιλιάδες σελίδες, έχουν ειπωθεί αμέτρητοι λόγοι, τις περισσότερες φορές δίχως την παραμικρή αλήθεια, σχεδόν πάντα ερμηνεύοντας εσφαλμένα συγκεκριμένες φιλοσοφικές τοποθετήσεις.
Και πριν ξεκινήσουμε την οποιαδήποτε αναφορά, θα πρέπει ευθύς εξαρχής να ξεκαθαρίσουμε κάτι πολύ βασικό. Οι σημερινές έννοιες «ομοφυλοφιλία», «ομοφυλόφιλος» και «ετεροφυλόφιλος» δεν υφίσταντο για τους αρχαίους Έλληνες. )να γιατί χρησιμοποιήθηκε η λέξη ΚΊΝΑΙΔΟΣ. Και πώς θα μπορούσαν εξάλλου να υπήρχαν τέτοιοι χαρακτηρισμοί σ' ένα κατ' εξοχήν φυσιολατρικό και φυσιοκεντρικό πολιτισμό (με την ευρύτερη έννοια της λέξεως Φύσις ως το Σύνολο, ως το Εν, το αρμονικό, το αιώνιο, το άφθαρτο) ή σε μια κοινωνία όπου η «αιδώς» δεν ήταν αποτέλεσμα κάποιας -απαγορευμένης ή μη- «διαφωτίσεως» ούτε αποτέλεσμα κάποιας αόριστης, εμβόλιμης και κατασκευασμένης αμαρτίας.
Όχι βέβαια.
Σε μια κοινωνία όπου το αίσθημα της αιδούς εθεωρείτο έμφυτο στον άνθρωπο, συσχετιζόμενο με την συμπαντική τάξη και αρμονία αλλά που συγχρόνως και εκαλλιεργείτο με την παιδεία, σε μια κοινωνία όπου η ατομική τιμή ή υπόληψη και το προσωπικό συμφέρον καθωρίζετο από το συμφέρον της Πόλεως -και συνάμα εταυτίζετο με αυτό- ήταν αδιανόητο να επινοηθούν έννοιες που εμπεριείχαν και υιοθετούσαν α-φύσικες συμπεριφορές, συμπεριφορές που ουσιαστικά καταργούσαν την κοσμική τάξη των πραγμάτων.
Όλα τα ανωτέρω, από την άλλη, ίσως φαντάζονται περίεργα για μια κοινωνία που είχε δημιουργήσει τον θεσμό της δημοκρατίας και όπου το δικαίωμα σε μια άλλη, διαφορετική άποψη ήταν κατοχυρωμένο. Όμως εδώ κυριαρχεί το πρόβλημα της αλλοιώσεως των λέξεων και κατ' επέκταση των εννοιών μια που σήμερα ταυτίζουμε, ασυνείδητα ίσως, το δικαίωμα της ελεύθερης εκφράσεως, την ελευθερία εν γένει, με την δίχως όρια αυθαιρεσία. Οι απόψεις των Ελλήνων, όπως εκφράστηκαν μέσα από τις διάφορες φιλοσοφικές σχολές, αποσκοπούσαν κύρια στην ερμηνεία των πραγμάτων. Η βάση, η Ηθική βάση πάντα υπήρχε και πάνω σε αυτήν την Ηθική κτίστηκε το οικοδόμημα της Ελληνικής Φιλοσοφικής Σκέψεως. Δεν υπήρχε αμφισβήτηση της Ηθικής. Αντιθέτως σήμερα, οι «άλλες απόψεις» αποσκοπούν στην δικαιολόγηση συμπεριφορών και ενεργειών που θα ήταν απορριπτέες από τους Έλληνες ως μη Ηθικές - με την αρχαιοελληνική βέβαια ματιά της Ηθικής. (Φυσικά δεν γίνεται λόγος για τα διάφορα εκφυλιστικά, αλαζονικά φαινόμενα που έκαναν την εμφάνισή τους την περίοδο παρακμής των Ελλήνων και που, καθόλου περίεργα, πολλοί μελετητές παίρνουν εκείνες τις τάσεις, όχι ως εκφυλιστικές αλλά ως καθιερωμένες και ενδεικτικές).
Επειδή ακριβώς οι Έλληνες είχαν Ηθική που δεν πήγαζε από διάφορα περίεργα, απάνθρωπα, μεσσιανικά δόγματα ούτε και είχε ξεπηδήσει μέσα από σαδιστικού τύπου απειλές για αιώνιες τιμωρίες, αλλά αντιθέτως είχαν Ηθική έμφυτη, εναρμονισμένη με την Φύση, εν αντιθέσει με την σημερινή μας κοινωνία, όπου η δική μας (η όποια) ηθική ουσιαστικά είναι μια Αν-ηθική ή μια ψευδο-ηθική, αφού βασίζεται κύρια πάνω σε ψευδο-θεόπνευστα δόγματα, γι' αυτό ακριβώς και οι τότε έννοιες διαφόρων λέξεων όπως «έρως», «φίλος», «ερωμένος», «εραστής», σήμερα ακούγονται διαστρεβλωμένες - εξαιτίας, επαναλαμβάνω, της διαστρεβλώσεως που έχει υποστεί η έννοια της λέξεως Ηθική.

 

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.746
Πόντοι
5.035
Στα σχολεία μας μαθαίνουν να είμαστε περήφανοι που είμαστε Έλληνες λόγω της αρχαίας ένδοξης ιστορίας μας, αλλά δεν μας τα λένε όλα. Όσοι ασχοληθούν λίγο περισσότερο με την αρχαία Ελλάδα θα δούν πολλά πράγματα της ένδοξης ομοφυλοφιλίας μας!
Και αυτό επιβεβαιώνει το φιλελεύθερο ΑρχαιοΕλληνικό πνεύμα που μας έκανε διάσημους στην ιστορία. Δυστυχώς η μεσαιωνική μαυρίλα της ρωμαικής αυτοκρατορίας της ανατολής, μετέτρεψε τον πλούσιο πολιτιστικά Ελληνικό πληθυσμό σε αγράμματους τσοπάνους, στη συνέχεια ελληνόφωνες οθωμανούς, οι οποίοι μέχρι και σήμερα κατοικούν αυτή την χώρα και δεν ξέρουν οτι η ομοφοβία τους ειναι μεσαιωνικό και οπισθδρομικό κατάλοιπο της δύστυχης ιστορίας μας...

Περιμένω να δώ απόψεις  :grin:   

Ανοιχτόμυαλε (και ανοιχτόκωλε βεβαίως βεβαίως :dancing:) νεανία, το ότι κάποιοι αρχαίοι ημών πρόγονοι γυάλιζαν το πόμολο δε σημαίνει ότι ήταν κανόνας στην αρχαία Ελλάδα.
Με την ίδια λογική, οι μακρινοί μας απόγονοι μελετώντας την Ελλάδα του σήμερα και βλέποντας μορφές όπως τον Λάκη Γαβαλά, τον Μιχάλη Ασλάνη, τον Βασίλειο Κωστέτσο και τον Χάρη Σιανίδη, θα νομίζουν ότι όλοι οι Έλληνες του 21ου αιώνα ήταν κραγμένες. :uglystupid:
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.631
Κριτικές
61
Like
43.338
Πόντοι
22.785
δεν ξεχνω........
 

Συνημμένα

  • 440px-MacedonEmpire.jpg
    440px-MacedonEmpire.jpg
    38 KB · Εμφανίσεις: 19

Vanzel

Μέλος
Εγγρ.
2 Ιαν 2006
Μηνύματα
941
Κριτικές
1
Like
62
Πόντοι
6
Αν έχετε επιχειρήματα και πηγές να αναφέρετε πολύ ευχαρίστως άλλα ΠΑΠΑΡΙΕΣ του τύπου ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ; ΚΟΥΚΙΆ ΣΠΕΡΝΩ τότε ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom