Τελικα η εκπληξη εγινε..Με ξαφνικη αντεπιθεση ο Υπουργος Μεταφορων καταφερε να παρει κεφαλι και, κατα την γνωμη μου, να εξελιχθει στον πρωταγωνιστη του συγκεκριμενου thread...!!
Σε αυτους τους δυσκολους καιρους, εδωσε εχθες αυξηση 100% στα κομιστρα των ταξιτζηδων..Και σαν μην εφτανε αυτο, τους αφηνει να μπαινουν και στις λεωφορειολοριδες..!!!
Aυτα..
ΥΓ - Πως μπορει καποιος να απαλλαγει απο τους αχρηστους πιο γρηγορα..???
απο την ανακοινωση του υπουργειου που ο διπλασιασμος του κομιστρου μεσα σε ενα χρονο βαφτιζεται "εξορθολογισμος κομιστρου" εχουμε και το εξης
Η Ομοσπονδία Ταξί Ελλάδος ανέλαβε τις εξής υποχρεώσεις:
1. Τα ταξί να εφοδιαστούν με ειδικό σύστημα GPS, ώστε η Ομοσπονδία Ταξί Ελλάδος στην Αττική σε πρώτη φάση να ελέγχει την κίνησή τους, αλλά και την ασφάλειά τους. Η Πολιτεία θα χρηματοδοτήσει το πρόγραμμα εγκατάστασης. Το ειδικό μηχάνημα
· θα ενεργοποιείται με ειδική κάρτα που θα φέρει τα στοιχεία του οδηγού, του ιδιοκτήτη και του αυτοκινήτου.
· Θα εκδίδει αποδείξεις
· Θα υποδεικνύει τη συντομότερη διαδρομή γα τον πελάτη
· Θα εγγυάται την ασφάλεια του οδηγού και του πελάτη
· Θα συμβάλει αποτελεσματικά στην καταπολέμηση της μαύρης εργασίας και των λαθραίων ταξί.
2. Για λόγους ασφαλείας, το όνομα του οδηγού θα πρέπει να είναι σε ειδική θήκη τοποθετημένο στην πλάτη του καθίσματος του οδηγού και σε ευδιάκριτη θέση στο μπροστινό μέρος του οχήματος.
3. Θα διοργανωθούν ειδικά σεμινάρια στον κλάδο, τόσο για νέους όσο και για παλαιότερους οδηγούς, ώστε να εκπαιδεύονται συστηματικά για θέματα:
· Ασφάλειας / αντιμετώπισης εγκληματικότητας
· Εμφάνισης και συμπεριφοράς προς τον πελάτη
· Σωστής συντήρησης και λειτουργίας του αυτοκινήτου (καθημερινός καθαρισμός του αυτοκινήτου, υποχρεωτικός κλιματισμός το καλοκαίρι και θέρμανση το χειμώνα κ.ά.)
· Καλή γνώση και αυστηρή εφαρμογή της νομοθεσίας (να μην αρνούνται μίσθωση, να μην επιλέγουν αυτοί τη διαδρομή, να μην δέχονται διπλή μίσθωση κλπ.)
δηλαδη μιλαμε για αυτα που ετσι και αλλιως ισχυουν συν το gps