Νέα

Οδηγός αγοράς αυτοκινήτου από το εξωτερικό

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα SPEED
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 45
  • Εμφανίσεις 3K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.357
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
Κόσμος και κοσμάκης αναρωτιέται τα τελευταία χρόνια για το τι ισχύει με την εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στη χώρα μας. Όταν βρεθεί η απάντηση στο παραπάνω ερώτημα, τότε η επόμενη απορία είναι… «αν αξίζει τον κόπο να κατευθυνθώ προς Γερμανία και να κατεβάσω ένα αυτοκίνητο της αρεσκείας μου ή καλύτερα να απευθυνθώ σε μια πολυτελέστατη μάντρα αυτοκινήτων που θα μου το φέρει έξω από την πόρτα μου, αλλά θα μου ζητήσει και ένα καλό… χαρτζιλίκι».

Τι ισχύει

Κατ’ αρχήν από 1/1/2008 - και μετά από κάποιες διαφοροποιήσεις που έγιναν στη χώρα μας - το… κλειδί στην όλη υπόθεση είναι το αυτοκίνητο να πληροί προδιαγραφές εκπομπών ρύπων με κινητήρα Euro4. Αυτό σημαίνει ότι πλέον η εισαγωγή οχημάτων που ανήκουν στην κατηγορία Euro3 δεν είναι συμφέρουσα, αφού στο σύνολο η τιμή πιθανότατα θα ξεπεράσει τα ελληνικά δεδομένα. Εδώ, αξίζει να σημειώσουμε ότι οι περισσότερες εταιρίες έβαλαν στη… ζωή τους κινητήρες Euro4 στα μέσα του 2002.

Έτσι στον παρακάτω πίνακα σας παρουσιάζουμε τους συντελεστές τέλους ταξινόμησης που ισχύουν σύμφωνα με τις προδιαγραφές ρύπων από τις αρχές τους 2008.

ΚΥΒΙΚΑ ΕURO4 EURO3
Μέχρι 900 κ.εκ. 5% 14%
Από 901 έως 1.400 κ.εκ 12% 27%
Από 1.401 κ.εκ έως 1.600 κ.εκ 20% 45%
Από 1.601 κ.εκ έως 1.800 κ.εκ 30% 56%
Από 1.801 κ.εκ έως 2.000 κ.εκ 40% 83%
Από 2.001 κ.εκ και πάνω 50% 142%

Παράλληλα, προκειμένου η Ελλάδα να γλιτώσει τα πρόστιμα στα ευρωπαϊκά δικαστήρια, η μείωση της φορολογητέας αξίας ξεκινά από τον πρώτο μήνα κυκλοφορίας (και όχι κάθε έκτο που ίσχυε), ενώ πλέον υπολογίζονται και τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει το αυτοκίνητο.

Οι μειώσεις γίνονται πάνω στην εργοστασιακή αξία του οχήματος. Υπάρχει ειδική υπηρεσία αξιών η οποία προσδιορίζει την εργοστασιακή αξία των αυτοκινήτων. Οι επίσημες αντιπροσωπείες κάθε εταιρίας είναι υποχρεωμένες κάθε χρόνο να καταθέτουν αναλυτικό κατάλογο τιμών των νέων τους μοντέλων καθώς και αναλυτικό κατάλογο για τα έξτρα. Η συγκεκριμένη υπηρεσία εδρεύει στο κεντρικό λιμεναρχείο Πειραιά και κάθε πολίτης μπορεί να μάθει πληροφορίες για το μοντέλο που ενδιαφέρεται στο τηλέφωνο 4536532.

Για κάθε μήνα της πρώτης χρονιάς κυκλοφορίας η μείωση είναι 1,30 x 12= 15,6%, για τη δεύτερη χρονιά η μείωση πέφτει σε 0,70% ανά μήνα και για την τρίτη σε 0,50% το μήνα (για τα πέντε επόμενα χρόνια η μείωση είναι στο 0,40%). Σχετικά με τα χιλιόμετρα οι… ειδικοί ανακοίνωσαν ότι κάθε 30.000 θα αφαιρείται 1%.

Όσον αφορά τον εξοπλισμό υπάρχει χρέωση μόνο σε περίπτωση που τα έξτρα του αυτοκινήτου δεν συμπεριλαμβάνονται στο πακέτο εξοπλισμού με το οποίο πουλήθηκε από την αντιπροσωπεία.

Πάντως, γενικότερα σε σχέση με το προηγούμενο σύστημα η διαφορά στην «τσέπη» του αγοραστή είναι εντυπωσιακή μόνο όταν επιλέξει ένα αυτοκίνητο με υψηλή εργοστασιακή αξία με πολλά κυβικά.

Συνοψίζοντας το τελικό τέλος ταξινόμησης (ποσό πληρωμής στο τελωνείο) προκύπτει όταν από την εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου αφαιρεθεί το ποσοστό παλαιότητας και χιλιομέτρων και στη συνέχεια πολλαπλασιαστεί επί του ποσοστού που αντιστοιχεί ανάλογα με τα κυβικά και τις εκπομπές ρύπων (Euro4 ή 3).

Παράδειγμα

Επειδή ίσως να μπερδευτήκατε θα σας αναφέρουμε και ένα ενδεικτικό παράδειγμα. Ας υποθέσουμε ότι θέλετε να εισάγετε μια BMW 318 i (1.995 κ.εκ.) προδιαγραφών Euro4.
Το συγκεκριμένο μοντέλο έχει εργοστασιακή τιμή 20.500 ευρώ και υποθέτουμε ότι είναι κυκλοφορίας 6/2005 (δηλαδή τριών ετών) με 60.000 χλμ.

Η μείωση σύμφωνα με την παλαιότητα του είναι 30% (από τον πρώτο χρόνο (1,30x12) 15,6%, από το δεύτερο έτος (0,70Χ12) 8,4 % και από τον τρίτο (0,50x12) 6 %) και μετατρέπεται σε 32% αφού οφείλουμε να συνυπολογίσουμε και τα 60.000 χλμ που έχει διανύσει (ανά 30.000 χλμ μείωση 1%). Έτσι, η φορολογητέα αξία προς ταξινόμηση (εργοστασιακή τιμή 20.500-32%) είναι 13.940 ευρώ, η οποία επί του τέλους ταξινόμησης (40% σύμφωνα με τα κυβικά και τους ρύπους) διαμορφώνεται στα 5.576 ευρώ.

Το συγκεκριμένο ποσό είναι και τελικό, αυτό που οφείλουμε δηλαδή να πληρώσουμε στο τελωνείο. Πριν τις αλλαγές στις τελωνιακές αρχές το συγκεκριμένο BMW θα πλήρωνε περίπου 800 με 900 ευρώ παραπάνω.

Ένα ταξίδι στη Γερμανία και όχι μόνο

Η αγορά της Γερμανίας είναι αυτή που προσφέρει ατελείωτες λύσεις στην επιλογή ενός μεταχειρισμένου. Οι ειδικοί λένε ότι όσο πιο βόρεια κατευθύνεσαι επί γερμανικού εδάφους, τόσο οι τιμές πέφτουν.

Πάντως, σε περίπτωση που η επιλογή του αυτοκινήτου γίνει εκτός επίσημης αντιπροσωπείας, αλλά σε κάποια από τις άπειρες μάντρες τότε καλό θα ήταν να το ψάξετε λίγο παραπάνω κάνοντας ένας τεστ αγοράς στην πιο κοντινή επίσημη αντιπροσωπεία. Όταν ο Γερμανός σας πει καλορίζικο τότε συνήθως σας ρωτάει αν θα μετακινήσετε οδικώς το αυτοκίνητο στην Ελλάδα ή θα σας το μεταφέρει κάποια μεταφορική εταιρεία.

Σε περίπτωση που αποφασίσετε να το δοκιμάσετε στην Autobahn και να ξεκινήσετε οδικώς τότε ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να σας οδηγήσει στις αρμόδιες αρχές προκειμένου να βγάλετε τις «Τσολ» πινακίδες (εσείς θα δηλώσετε για πόσο διάστημα, για 15 ημέρες κοστίζουν περίπου 130 ευρώ) μαζί με την πρόχειρη άδεια αυτοκινήτου και την ασφάλεια (πράσινη κάρτα).

Φεύγοντας από τη μάντρα θα πρέπει να έχετε μαζί σας το γερμανικό βιβλία κυριότητας «Fahzeugbrief» του αυτοκινήτου, το τιμολόγιο αγοράς, το Service book, το πιστοποιητικό συμμόρφωσης (EC-Certificate of Conformity) και… βέβαια το δίπλωμα οδήγησής σας για να αποφύγετε… περιπέτειες με την Polizei.

Υπομονή…

Φτάνοντας στην Ελλάδα, είτε μέσω Ιταλίας με το καράβι, είτε μέσω πρώην Γιουγκοσλαβίας, οφείλεται σε διάστημα μιας εργάσιμης μέρας να δηλώσετε στην πλησιέστερη τελωνειακή αρχή την άφιξη του οχήματός σας. Σε αντίθετη περίπτωση θα σας επιβληθεί πρόστιμο.

Στη συνέχεια πρέπει να δώσετε μια μικρή… μάχη με την ελληνική γραφειοκρατία προκειμένου από το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών να προμηθευτείτε τη βεβαίωση αντιρρυπαντικής τεχνολογίας του αυτοκινήτου.

Το «κλειδί» για να τελειώσετε σε μια μέρα με το Υπουργείο είναι να έχετε μαζί σας μια υπεύθυνη δήλωση που να βεβαιώνετε ότι όλα τα χαρτιά του οχήματός σας είναι αυθεντικά, την πρωτότυπη ξένη άδεια (με 2 φωτοαντίγραφα), το πιστοποιητικό συμμόρφωσης, φωτοτυπία της ταυτότητας του ατόμου που κάνει την υπεύθυνη δήλωση, και φωτοτυπία της δήλωσης άφιξης οχήματος.

Από τη στιγμή που πάρετε τη βεβαίωση από το Υπουργείο ο δρόμος είναι ανοικτός και με τη βοήθεία του εκτελωνιστή σας μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες τελειώνει η όλη διαδικασία και μαθαίνετε τη… λυπητερή. Με την πληρωμή του τέλους ταξινόμησης ακολουθεί η διαδικασία του ΚΤΕΟ και η παραλαβή ελληνικών πλέον πινακίδων.
 

stevestar

Μέλος
Εγγρ.
2 Νοε 2006
Μηνύματα
451
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
1
υπαρχει ενδεχομενο αν καποιος δεν ξερει να την πατησει απο τιμολογιο που θα του κοψουνε στη Γερμανια. Φιλος μου που εφερε ταξι αναγκαστηκε να ξαναπληρωσει φ.π.α. ενω ειχε ηδη πληρωσει και αλλος πληρωσε κερατιατικα τελωνειο γιατι του ειχαν κοψει μεγαλο τιμολογιο (λαμβανεραι υποψιν το τιμολογιο αν ειναι παραπανω απο τους καταλογους του τελωνειου). Επισης δεν ισχυει αυτη η διαδικασια αν ααγορασετε αμαξι στη Γερμανια απο ιδιωτη. Τελικα νομιζω ειναι καλυτερα να αναλαβει καποιος που ξερει τη διαδικασια και τον εμπιστευεστε η σας τον συστησαν για να αποφυγετε τις κακοτοπιες. Ετσι εκανα εγω και 3 φιλοι μου σε ολα τα τελευταια μας αμαξια. Και να ξερετε οτι πλεον με τις καινουριες ελληνικες αδειες αναγραφεται επανω και η ημερομηνια πρωτης γερμανικης κυκλοφοριας του οχηματος κι ετσι κανενας εμπορος δεν μπορει πια να ξεγελασει κοσμο για το τι μηνα και χρονιας ειναι το αμαξι.
 

HeIISex

Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2008
Μηνύματα
976
Like
7
Πόντοι
6
το θεμα ειναι αν ενα αμαξι ειναι απλλαγμενο απο τελοσ ταξινομησης (πχ ρχ400η) τι πληρωνει? επισης αν το αμαξι εχει κατασκευαστει εκτοσ εε και οταν ηρθε γερμανια πληρωσε δασμους ειναι παλι υποχρεωμενο να πληρωσει? (τελωνειακο δικαιο)
 

lefteris38

Μέλος
Εγγρ.
14 Νοε 2005
Μηνύματα
3.677
Like
843
Πόντοι
96
Προσοχη μονο γιατι και οι Γερμανοι εχουνε πονηρεψει. Πειραζουνε τα κοντερ ας πουμε...
 

cptn_mac

Μέγας
Εγγρ.
2 Μαΐ 2006
Μηνύματα
2.445
Κριτικές
37
Like
135
Πόντοι
4.837
Όλο Τούρκοι κι Έλλεινες έχουν τις μάντρες εκεί
 

AXLE

Μέλος
Εγγρ.
17 Απρ 2008
Μηνύματα
59
Like
0
Πόντοι
0

Συνάδελφοι ,

Εχει κανείς εμπειρία από εισαγωγή παλαιού (κλασσικού) αυτοκινήτου από Γερμανία ???

Μιλάμε για μοντέλα 1965-1986 , σκαραβαίοι, Πορσικά, Karman Ghia κτλ.

Το αυτοκίνητο εννοείται οτι θα προορίζεται για κανονική χρήση , δηλαδή θα βγάλει κανονικές πινακίδες στο Ελλάντα.

θενκς
 

pisoxostis

Σπουδαίος
Εγγρ.
8 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.138
Κριτικές
12
Like
53
Πόντοι
2.945
Κόσμος και κοσμάκης αναρωτιέται τα τελευταία χρόνια για το τι ισχύει με την εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στη χώρα μας. Όταν βρεθεί η απάντηση στο παραπάνω ερώτημα, τότε η επόμενη απορία είναι… «αν αξίζει τον κόπο να κατευθυνθώ προς Γερμανία και να κατεβάσω ένα αυτοκίνητο της αρεσκείας μου ή καλύτερα να απευθυνθώ σε μια πολυτελέστατη μάντρα αυτοκινήτων που θα μου το φέρει έξω από την πόρτα μου, αλλά θα μου ζητήσει και ένα καλό… χαρτζιλίκι».

Τι ισχύει

Κατ’ αρχήν από 1/1/2008 - και μετά από κάποιες διαφοροποιήσεις που έγιναν στη χώρα μας - το… κλειδί στην όλη υπόθεση είναι το αυτοκίνητο να πληροί προδιαγραφές εκπομπών ρύπων με κινητήρα Euro4. Αυτό σημαίνει ότι πλέον η εισαγωγή οχημάτων που ανήκουν στην κατηγορία Euro3 δεν είναι συμφέρουσα, αφού στο σύνολο η τιμή πιθανότατα θα ξεπεράσει τα ελληνικά δεδομένα. Εδώ, αξίζει να σημειώσουμε ότι οι περισσότερες εταιρίες έβαλαν στη… ζωή τους κινητήρες Euro4 στα μέσα του 2002.

Έτσι στον παρακάτω πίνακα σας παρουσιάζουμε τους συντελεστές τέλους ταξινόμησης που ισχύουν σύμφωνα με τις προδιαγραφές ρύπων από τις αρχές τους 2008.

ΚΥΒΙΚΑ ΕURO4 EURO3
Μέχρι 900 κ.εκ. 5% 14%
Από 901 έως 1.400 κ.εκ 12% 27%
Από 1.401 κ.εκ έως 1.600 κ.εκ 20% 45%
Από 1.601 κ.εκ έως 1.800 κ.εκ 30% 56%
Από 1.801 κ.εκ έως 2.000 κ.εκ 40% 83%
Από 2.001 κ.εκ και πάνω 50% 142%

Παράλληλα, προκειμένου η Ελλάδα να γλιτώσει τα πρόστιμα στα ευρωπαϊκά δικαστήρια, η μείωση της φορολογητέας αξίας ξεκινά από τον πρώτο μήνα κυκλοφορίας (και όχι κάθε έκτο που ίσχυε), ενώ πλέον υπολογίζονται και τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει το αυτοκίνητο.

Οι μειώσεις γίνονται πάνω στην εργοστασιακή αξία του οχήματος. Υπάρχει ειδική υπηρεσία αξιών η οποία προσδιορίζει την εργοστασιακή αξία των αυτοκινήτων. Οι επίσημες αντιπροσωπείες κάθε εταιρίας είναι υποχρεωμένες κάθε χρόνο να καταθέτουν αναλυτικό κατάλογο τιμών των νέων τους μοντέλων καθώς και αναλυτικό κατάλογο για τα έξτρα. Η συγκεκριμένη υπηρεσία εδρεύει στο κεντρικό λιμεναρχείο Πειραιά και κάθε πολίτης μπορεί να μάθει πληροφορίες για το μοντέλο που ενδιαφέρεται στο τηλέφωνο 4536532.

Για κάθε μήνα της πρώτης χρονιάς κυκλοφορίας η μείωση είναι 1,30 x 12= 15,6%, για τη δεύτερη χρονιά η μείωση πέφτει σε 0,70% ανά μήνα και για την τρίτη σε 0,50% το μήνα (για τα πέντε επόμενα χρόνια η μείωση είναι στο 0,40%). Σχετικά με τα χιλιόμετρα οι… ειδικοί ανακοίνωσαν ότι κάθε 30.000 θα αφαιρείται 1%.

Όσον αφορά τον εξοπλισμό υπάρχει χρέωση μόνο σε περίπτωση που τα έξτρα του αυτοκινήτου δεν συμπεριλαμβάνονται στο πακέτο εξοπλισμού με το οποίο πουλήθηκε από την αντιπροσωπεία.

Πάντως, γενικότερα σε σχέση με το προηγούμενο σύστημα η διαφορά στην «τσέπη» του αγοραστή είναι εντυπωσιακή μόνο όταν επιλέξει ένα αυτοκίνητο με υψηλή εργοστασιακή αξία με πολλά κυβικά.

Συνοψίζοντας το τελικό τέλος ταξινόμησης (ποσό πληρωμής στο τελωνείο) προκύπτει όταν από την εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου αφαιρεθεί το ποσοστό παλαιότητας και χιλιομέτρων και στη συνέχεια πολλαπλασιαστεί επί του ποσοστού που αντιστοιχεί ανάλογα με τα κυβικά και τις εκπομπές ρύπων (Euro4 ή 3).

Παράδειγμα

Επειδή ίσως να μπερδευτήκατε θα σας αναφέρουμε και ένα ενδεικτικό παράδειγμα. Ας υποθέσουμε ότι θέλετε να εισάγετε μια BMW 318 i (1.995 κ.εκ.) προδιαγραφών Euro4.
Το συγκεκριμένο μοντέλο έχει εργοστασιακή τιμή 20.500 ευρώ και υποθέτουμε ότι είναι κυκλοφορίας 6/2005 (δηλαδή τριών ετών) με 60.000 χλμ.

Η μείωση σύμφωνα με την παλαιότητα του είναι 30% (από τον πρώτο χρόνο (1,30x12) 15,6%, από το δεύτερο έτος (0,70Χ12) 8,4 % και από τον τρίτο (0,50x12) 6 %) και μετατρέπεται σε 32% αφού οφείλουμε να συνυπολογίσουμε και τα 60.000 χλμ που έχει διανύσει (ανά 30.000 χλμ μείωση 1%). Έτσι, η φορολογητέα αξία προς ταξινόμηση (εργοστασιακή τιμή 20.500-32%) είναι 13.940 ευρώ, η οποία επί του τέλους ταξινόμησης (40% σύμφωνα με τα κυβικά και τους ρύπους) διαμορφώνεται στα 5.576 ευρώ.

Το συγκεκριμένο ποσό είναι και τελικό, αυτό που οφείλουμε δηλαδή να πληρώσουμε στο τελωνείο. Πριν τις αλλαγές στις τελωνιακές αρχές το συγκεκριμένο BMW θα πλήρωνε περίπου 800 με 900 ευρώ παραπάνω.

Ένα ταξίδι στη Γερμανία και όχι μόνο

Η αγορά της Γερμανίας είναι αυτή που προσφέρει ατελείωτες λύσεις στην επιλογή ενός μεταχειρισμένου. Οι ειδικοί λένε ότι όσο πιο βόρεια κατευθύνεσαι επί γερμανικού εδάφους, τόσο οι τιμές πέφτουν.

Πάντως, σε περίπτωση που η επιλογή του αυτοκινήτου γίνει εκτός επίσημης αντιπροσωπείας, αλλά σε κάποια από τις άπειρες μάντρες τότε καλό θα ήταν να το ψάξετε λίγο παραπάνω κάνοντας ένας τεστ αγοράς στην πιο κοντινή επίσημη αντιπροσωπεία. Όταν ο Γερμανός σας πει καλορίζικο τότε συνήθως σας ρωτάει αν θα μετακινήσετε οδικώς το αυτοκίνητο στην Ελλάδα ή θα σας το μεταφέρει κάποια μεταφορική εταιρεία.

Σε περίπτωση που αποφασίσετε να το δοκιμάσετε στην Autobahn και να ξεκινήσετε οδικώς τότε ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να σας οδηγήσει στις αρμόδιες αρχές προκειμένου να βγάλετε τις «Τσολ» πινακίδες (εσείς θα δηλώσετε για πόσο διάστημα, για 15 ημέρες κοστίζουν περίπου 130 ευρώ) μαζί με την πρόχειρη άδεια αυτοκινήτου και την ασφάλεια (πράσινη κάρτα).

Φεύγοντας από τη μάντρα θα πρέπει να έχετε μαζί σας το γερμανικό βιβλία κυριότητας «Fahzeugbrief» του αυτοκινήτου, το τιμολόγιο αγοράς, το Service book, το πιστοποιητικό συμμόρφωσης (EC-Certificate of Conformity) και… βέβαια το δίπλωμα οδήγησής σας για να αποφύγετε… περιπέτειες με την Polizei.

Υπομονή…

Φτάνοντας στην Ελλάδα, είτε μέσω Ιταλίας με το καράβι, είτε μέσω πρώην Γιουγκοσλαβίας, οφείλεται σε διάστημα μιας εργάσιμης μέρας να δηλώσετε στην πλησιέστερη τελωνειακή αρχή την άφιξη του οχήματός σας. Σε αντίθετη περίπτωση θα σας επιβληθεί πρόστιμο.

Στη συνέχεια πρέπει να δώσετε μια μικρή… μάχη με την ελληνική γραφειοκρατία προκειμένου από το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών να προμηθευτείτε τη βεβαίωση αντιρρυπαντικής τεχνολογίας του αυτοκινήτου.

Το «κλειδί» για να τελειώσετε σε μια μέρα με το Υπουργείο είναι να έχετε μαζί σας μια υπεύθυνη δήλωση που να βεβαιώνετε ότι όλα τα χαρτιά του οχήματός σας είναι αυθεντικά, την πρωτότυπη ξένη άδεια (με 2 φωτοαντίγραφα), το πιστοποιητικό συμμόρφωσης, φωτοτυπία της ταυτότητας του ατόμου που κάνει την υπεύθυνη δήλωση, και φωτοτυπία της δήλωσης άφιξης οχήματος.

Από τη στιγμή που πάρετε τη βεβαίωση από το Υπουργείο ο δρόμος είναι ανοικτός και με τη βοήθεία του εκτελωνιστή σας μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες τελειώνει η όλη διαδικασία και μαθαίνετε τη… λυπητερή. Με την πληρωμή του τέλους ταξινόμησης ακολουθεί η διαδικασία του ΚΤΕΟ και η παραλαβή ελληνικών πλέον πινακίδων.

Πολυ ωραιος ο οδηγος σου φιλε μου.
Οδυσσεια ομως μου φαινεται η διαδικασια.
 

stevestar

Μέλος
Εγγρ.
2 Νοε 2006
Μηνύματα
451
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
1
το θεμα ειναι αν ενα αμαξι ειναι απλλαγμενο απο τελοσ ταξινομησης (πχ ρχ400η) τι πληρωνει? επισης αν το αμαξι εχει κατασκευαστει εκτοσ εε και οταν ηρθε γερμανια πληρωσε δασμους ειναι παλι υποχρεωμενο να πληρωσει? (τελωνειακο δικαιο)

τα υβριδικα οπως αναφερεις δεν πληρωνουν τελη ταξινομησης.
τι εννοεις αμαξι εκτοε ε.ε. να εχει πληρωσει δασμους? δηλαδη αμερικανικο π.χ. που ηρθε στην Ευρωπη? ναι πληρωσε εισαγωγικο δασμο οπως ολα τα προιοντα εκτος ε.ε. αλλα τελωνειο στην ελλαδα φυσικα και θα πληρωσει κανονικοτατα.
 

stevestar

Μέλος
Εγγρ.
2 Νοε 2006
Μηνύματα
451
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
1
Προσοχη μονο γιατι και οι Γερμανοι εχουνε πονηρεψει. Πειραζουνε τα κοντερ ας πουμε...

αστο φιλε, δεν παιζει τετοιο σκηνικο γιατι εκει αν το πειραξεις πας αερα φυλακη. οτι γινεται με κοντερ γινεται απο λαμογια στην ελλαδα.
 

stevestar

Μέλος
Εγγρ.
2 Νοε 2006
Μηνύματα
451
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
1
Συνάδελφοι ,

Εχει κανείς εμπειρία από εισαγωγή παλαιού (κλασσικού) αυτοκινήτου από Γερμανία ???

Μιλάμε για μοντέλα 1965-1986 , σκαραβαίοι, Πορσικά, Karman Ghia κτλ.

Το αυτοκίνητο εννοείται οτι θα προορίζεται για κανονική χρήση , δηλαδή θα βγάλει κανονικές πινακίδες στο Ελλάντα.

θενκς

δεν παιζει φιλε τετοιο αμαξι να εκτελωνιστει και να βγαλει κανονικες πινακιδες στην ελλαδα. το κοστος του θα ειναι εξωφρενικο. αυτο που γινεται ειναι να του βγαλεις πινακιδες φιλπα, δηλαδη για αντικες. ρωτα σχετικα οτι θελεις στη ελπα οπου ειναι αρμοδιοι.
 

pisoxostis

Σπουδαίος
Εγγρ.
8 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.138
Κριτικές
12
Like
53
Πόντοι
2.945
τα υβριδικα οπως αναφερεις δεν πληρωνουν τελη ταξινομησης.
τι εννοεις αμαξι εκτοε ε.ε. να εχει πληρωσει δασμους? δηλαδη αμερικανικο π.χ. που ηρθε στην Ευρωπη? ναι πληρωσε εισαγωγικο δασμο οπως ολα τα προιοντα εκτος ε.ε. αλλα τελωνειο στην ελλαδα φυσικα και θα πληρωσει κανονικοτατα.

Οταν σε λιγα χρονια δηλ οι Γερμανοι αντιγραψουν τους Ιαπωνες και αρχιζουν και βγαζουν υβριδικα αξιωσεων θα συμφερει τρελα να παρεις καποιο μεταχειρισμενο απο εκει.
 
OP
OP
S

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.357
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
Προσοχη μονο γιατι και οι Γερμανοι εχουνε πονηρεψει. Πειραζουνε τα κοντερ ας πουμε...

Oχι. Δεν υσχυει κατι τετοιο. Αν πιαστει καποιος να εχει κανει αυτο το αδικημα πρωτα τον σκοτωνουμε και μετα τον δερνουμε. Ο νομος γι'αυτες τις περιπτωσεις δεν ειναι απλα σκληρος αλλα Θανατος.
 
OP
OP
S

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.357
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
Συνάδελφοι ,

Εχει κανείς εμπειρία από εισαγωγή παλαιού (κλασσικού) αυτοκινήτου από Γερμανία ???

Μιλάμε για μοντέλα 1965-1986 , σκαραβαίοι, Πορσικά, Karman Ghia κτλ.

Το αυτοκίνητο εννοείται οτι θα προορίζεται για κανονική χρήση , δηλαδή θα βγάλει κανονικές πινακίδες στο Ελλάντα.

θενκς

Ειναι απαγορευτικο.

Θα πληρωσεις το σκαραβαιο....Ferrari!
 
OP
OP
S

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.357
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
Πολυ ωραιος ο οδηγος σου φιλε μου.
Οδυσσεια ομως μου φαινεται η διαδικασια.

Ετσι ακριβως..... και αυτο το παραθετω διοτι αρκετα ατομα με ρωτανε...

"Ελα ρε φερε κανενα αυτοκινητο πολυ φτηνα τα εχετε εκει"!!!

Δεν ειναι ετσι ομως.
 

Duracell

Τιμημένος
Εγγρ.
18 Οκτ 2005
Μηνύματα
8.672
Like
86
Πόντοι
66
Καλά όλα αυτά... αλλά μήπως κάποιοι που έχουν ασχοληθεί με το θέμα και το κατέχουν 100% να έγραφαν (σε αυτό ή σε άλλο thread) και μερικά για τους τρόπους που υπάρχουν για ν' αγοράσεις αμάξι και να το έχεις με ξένες πινακίδες... ???

Αν θέλετε μπορούμε να τα εντάξουμε όλα σε αυτό το thread και να μετονομαστεί σε "Οδηγός αγοράς αυτοκινήτου από το εξωτερικό"
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom