Νέα

«Όχι» του ΣτΕ για πάγωμα της επιστράτευσης των καθηγητών !

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Επισκέπτης
προιόντα σοσιαλιστικής τεχνολογίας...

σαπάκια αγορασμένα με σάπια πορτοκάλια...
Σαπακια τα Ικαρους?Ετσι σας ελεγαν στη Νουδουλα τοτε,σουργελο?

Τα Ικαρους εβγαλαν-και βγαζουν-χιλιομετρα που τα υπολοιπα δεν προκειται να δουν ποτε τους.Και ας περασαν απο πανω τους οι ΣΕΠιτες με τις πατεντες τους.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Σαπακια τα Ικαρους?Ετσι σας ελεγαν στη Νουδουλα τοτε,σουργελο?

Τα Ικαρους εβγαλαν-και βγαζουν-χιλιομετρα που τα υπολοιπα δεν προκειται να δουν ποτε τους.Και ας περασαν απο πανω τους οι ΣΕΠιτες με τις πατεντες τους.

θα μου επιτρέψεις σε θέματα μηχανολογίας να γνωρίζω κάτι παραπάνω...

αααα ναι ξέχασα .. κρίνουμε το συγκεκριμένο από το πόσα χιλιόμετρα βγάζει και όχι από το πώς τα βγάζει... απλά πράματα...
ανεξάρτητα αν η κάπνα που βγάζανε από την εξάτμιση μπορούσε να συγκριθεί με την Χαλυβουργική...
ανεξάρτητα αν η κατανάλωση που είχανε ανά χιλιόμετρο ήταν ΄σχεδόν δυό φορές απο τα άλλα

τι μας νοιάζουν αυτά όμως...
 

Επισκέπτης
Σαπακια τα Ικαρους?Ετσι σας ελεγαν στη Νουδουλα τοτε,σουργελο?

Τα Ικαρους εβγαλαν-και βγαζουν-χιλιομετρα που τα υπολοιπα δεν προκειται να δουν ποτε τους.Και ας περασαν απο πανω τους οι ΣΕΠιτες με τις πατεντες τους.

Aπ'όσο θυμάμαι τα Μαγκιρους ήσαν μπουρδέλα..
 

jaygatsby

Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
7.896
Κριτικές
1
Like
346
Πόντοι
86
Παπαριές.
Αν ήξερε να ξεχωρίζει δε θα έγραφε για το 320..

ρε παπάρες Βαρώνοι φον Ριχτχόφεν,

έκανα ένα συμβολικό σχόλιο για τις κακές υπηρεσίες από τους υπερπληρωμένους πρώην γιδοβοσκούς σίγουρα βισματικούς οδηγούς της ΕΑΣ, πολλές φορές σε δρομολόγια έχω την αίσθηση οτι οι επιβάτες θα έπρεπε να είναι δεμένοι (και εννοείται όχι όρθιοι)

και εσείς σφυράτε κλέφτικα για το για ποιά αεροπλάνα μίλησα?

τάχα μου δεν καταλαβαίνετε τι λέω?
 

jaygatsby

Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
7.896
Κριτικές
1
Like
346
Πόντοι
86
εντέλει μην μαλώνετε, θα φέρουμε το MAN ND 202 που έχουμε και στην Hauptstadt.  :grin:

 

Συνημμένα

  • MAN_ND_2020.jpg
    MAN_ND_2020.jpg
    118,5 KB · Εμφανίσεις: 18

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Να ενα μετρο συγκρισης τραβατρομπακο,ενα συγχρονο των ικαρους οχημα.

Για πες μας για την μποχα απο την εξατμιση στο εσωτερικο των μαγκιρους...

ναι τα μαγκιρους της τεχνολογίας του 50 (που κυκλοφορούσαν την Αθηνα) ήταν χειρότερα από τα ικαρους .. τα ικαρους είχαν μηχανή μαν σχεδιασμού του 60 (RABA-MAN) που κατασκευαζόταν κατόπιν αδείας από την IFA ...

το μόνο καλό με τα ίκαρους ήταν ότι είχαν κοντό μεταξόνιο και μπορούσαν να κυκλοφορήουν περισσότερο άνετα στην Αθήνα...

κατά τα άλλα ήταν παρωχημένα (ήδη είχαν αρχίσει να κυκλοφορούν τα πρώτα τούρμπο ντίζελ με λιγώτερα καυσαέρια, μεγαλύτερη ιπποδύναμη και μικρότερη κατανάλωση) και το αμάξωμα τους ήταν πρωτόγονο αλλά εύκολα επισκευάσιμο (επειδή είχε προβλήματα στις συγκολήσεις στις οποίες και σκούριαζε) γιατί οι λαμαρίνες ήταν σε μεγάλο ποσοστό επίπεδες και δεν χρειαζόταν καλούπια για να κατασκευαστούν κομμάτια του αμαξώματος...
 

boobomastoras

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2008
Μηνύματα
3.098
Κριτικές
8
Like
166
Πόντοι
16
ρε παπάρες Βαρώνοι φον Ριχτχόφεν,

έκανα ένα συμβολικό σχόλιο για τις κακές υπηρεσίες από τους υπερπληρωμένους πρώην γιδοβοσκούς σίγουρα βισματικούς οδηγούς της ΕΑΣ, πολλές φορές σε δρομολόγια έχω την αίσθηση οτι οι επιβάτες θα έπρεπε να είναι δεμένοι (και εννοείται όχι όρθιοι)

και εσείς σφυράτε κλέφτικα για το για ποιά αεροπλάνα μίλησα?

τάχα μου δεν καταλαβαίνετε τι λέω?
Ευτηχως που τωρα τα λεωφορεια ειναι αυτοματα και αντεχουν λιγο παραπανω στα <<εμπειρα>> χέρια των εργαζομενων. Παλιά , τα κριαρια με οποια ταχυτητα σταματαγαν στην σταση, με αυτην ξεκινηγαν οι περισσοτεροι γιατι βαριοντουσαν να κουνησουν το χερι τους λιγο.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom