Εχω κάποιον φίλο που διατηρεί μια επιχείρηση,διαδικτυακού χαρακτήρα,τελείως άσχετη φυσικά με το αντικείμενο του site.Ομως,και ο χώρος στον οποίο δραστηριοποιείται ο φίλος αυτός,είναι έντονα ανταγωνιστικός,με προμότορες,παπαγαλάκια,κλπ.Εχει σχέση με χρηματοοικονομικά,και όπως καταλαβαίνετε,όπου υπάρχει χρήμα υπάρχει και καβγάς,και χτυπήματα κάτω απο τη μέση,κλπ.Ο φίλος λοιπόν αυτός έχει ένα μότο,εδω και πολλά χρόνια,που μου αρέσει ιδιαίτερα: "αν μείνατε ευχαριστημένοι απο τη δουλειά μας,απο τις υπηρεσίες μας,πεστε το και στους φίλους σας.Αν μείνατε δυσαρεστημένος,πεστε το σε μένα,για να το διορθώσω...."
Θεωρώ λοιπόν ότι αν ένα μαγαζί,όπως του Αρίστου,έχει δείξει γενικά καλή συμπεριφορά,αξίζει μια δεύτερη ευκαιρία,όταν κάτι πάει στραβά.Και η δεύτερη αυτή ευκαιρία έχει την έννοια να μιλησει κανείς μαζί του,είτε προσωπικά,είτε πριβέ απο δω,ώστε να μπορέσει να διορθώσει το πρόβλημα.Βεβαίως,αν επαναληφθεί η αντιεπαγγελματική συμπεριφορά,τότε ασφαλώς η ενημέρωση των μελών του φόρουμ είναι η ενδεδειγμένη αντιμετώπιση......