centrino
Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 6.210
- Like
- 657
- Πόντοι
- 146
Το θεμα ειναι οτι ο ξενοδοχος αν σκασει κρουσμα, πρεπει να παρεχει τροφη και στεγη για 15 ημερες σε ολους τους πελατες που θα μπουν σε καραντινα, ειτε αυτοι ηταν να φυγουν την επομενη ημερα, ειτε ηταν να φυγουνε σε μια εβδομαδα. Ποιος θα τον καλυψει; και ποιος ειναι αυτος που θα παει μετα σε αυτο το ξενοδοχειο που ειχε κρουσμα;
Υπάρχει τέτοια πρόβλεψη? Δεν το ήξερα καν.
Ανέφερα παραδειγματικά το συγκεκριμένο για να δείξω τα άπειρα προβλήματα που θα υπάρξουν την περίοδο της καραντίνας και το τι μπορεί να σκαρφιστεί ο οποιοσδήποτε εξυπνάκιας πελάτης.
Η γνώμη μου είναι ότι ενόσω δεν ξεπερνιέται ο ψυχολογικός φραγμός του να αποδεχθούμε τον covid ως ένα ακόμα φυσικό κίνδυνο - όπως τόσοι και τόσοι άλλοι - του οποίου θα μπορούσε ο καθένας μας να αποτελέσει θύμα θα κυνηγάμε απλά την ουρά μας αφού το συνολικό κοινωνικό κόστος της προσπάθειας αντιμετώπισής του με περιοριστικά μέτρα είναι δυσανάλογα υψηλό.