Kurtinaitis
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2010
- Μηνύματα
- 2.910
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
όχι .. οι συνομιλίες δεν καταγράφονται ...
για να γίνει καταγραφή των συνομιλιών απαιτείται ειδική εισαγγελική εντολή και τότε μόνον τίθεται σε ενέργεια το σύστημα lawful interception (ναι αυτό με το οποίο έγιναν οι παρακολουθήσεις της vodafone)...
η εισαγγελική εντολή δίνεται για συγκεκριμένο αριθμό και συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και την καταγραφή την κάνει ο πάροχος στο δίκτυο του οποίου ανήκει ο προς παρακολούθηση αριθμός...
αν κατά το διάστημα της παρακολούθησης ο κάτοχος του αριθμού κάνει αίτηση μεταφοράς σε άλλο πάροχο τότε η εισαγγελική εντολή
διαβιβάζεται στον νέο πάροχο...
το σύστημα lawful interception (μετά τα γεγονότα της vodafone) είναι αυστηρά επιτηρούμενο από την ΑΔΑΕ, η οποία έχει on line πρόσβαση στα security logs κάθε εταιρείας (για τους κινητούς η πρόσβαση είναι real time)..
αυτό που θα μάθουν λοιπόν με την άρση απορρήτου είναι για τον αριθμό αυτόν
ποιές εισερχόμενες κλήσεις γίναν, πότε, με τι διάρκεια και απο ποιόν αριθμό και τον κάτοχο του αριθμού με τα δηλωθέντα στοιχεία του
ποιές εξερχόμενες κλήσεις γίναν, πότε, με τι διάρκεια και σε ποιόν αριθμό και τον κάτοχο του αριθμού με τα δηλωθέντα στοιχεία του
η εισαγγελική παραγγελία για την άρση του απορήτου αποστελεται σε ΟΛΟΥΣ τους παρόχους (σταθερούς και κινητούς) και αναλόγως το χρονικό διάστημα που αφορά ο κάθε πάροχος έχει υποχρέωση να δώσει τις πληροφορίες εντός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος
ελπίζω να βοήθησα
Τα μεγάλα λαμόγια χρησιμοποιούν την άγνοια του απλού μαλάκα για να περνάνε ζάχαρη και να κρύβουν τις πουστιές τους....
Το αυτό έπραξε και ο Κορωνιάς ο οποίος στην επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας δήλωσε ότι δεν γνώριζε για το λογισμικό γιατί η Ερικσον δεν τον είχε ενημερώσει... Το μπαλλακι πηγαινοερχόταν μεταξή παρόχου και προμηθευτή λογισμικού για το εάν είχε ενημερωθεί η όχι.....
Δλδ το κουτόχορτο πηγαινε σύννεφο ότι και καλά ο Διεθύνων Σύμβουλος ενός εκ των 2 μεγαλύτερων παρόχων κινητής δεν είχε ενημερωθεί για την ύπαρξη του συγκεκριμένου λογισμικού απο τον προμηθευτή ΑΝ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΛΑΚΕΡΗ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 1995............
Στις 17 Ιανουαρίου του 1995, πριν από 11 περίπου χρόνια, η Ευρωπαϊκή Ένωση ανακοίνωσε το ψήφισμα του συμβουλίου σχετικά με τη «νόμιμη παρακολούθηση των τηλεπικοινωνιών». [size=14pt]Στις οδηγίες αυτού θα έπρεπε να προσαρμοστούν όλες οι εταιρίες παροχής τηλεφωνικών υπηρεσιών (PSTN, ISDN, GPRS, UMTS, xDSL, TETRA, GSM, CDMA, IS41 και S-PCS), ώστε να παρέχουν στις διωκτικές αρχές, εφόσον ζητηθεί από αυτές, την απαιτούμενη τεχνολογική υποδομή για την πραγματοποίηση «νόμιμων συνακροάσεων»[/size] (Lawful Interception – LI). Η οδηγία ανέφερε ότι οι διωκτικές αρχές θα πρέπει να έχουν πρόσβαση σε όλα τα στοιχεία που αφορούν τις τηλεπικοινωνιακές δραστηριότητες των ατόμων, που υπόκεινται σε έρευνες, ανεξάρτητα από το αν είναι συνδρομητές δικτύου ή χρησιμοποιούν προσωρινά τις υπηρεσίες του (roaming), ακόμη και αν οι κλήσεις ή τα δεδομένα προωθούνται σε άλλα τερματικά μέσω άλλων δικτύων (divert). Συγκεκριμένα, η Ευρωπαϊκή Ένωση ζήτησε την πρόσβαση σε πληροφορίες «σηματοδοσίας (signaling or access ready status), εξερχομένων και εισερχομένων κλήσεων (ακόμη και αν δεν ολοκληρώθηκαν), χρόνους εκκίνησης και τερματισμού, καθώς και διάρκεια κλήσεων, πραγματικοί αριθμοί προορισμού κλήσεων (ακόμη και αν μεσολάβησαν προωθήσεις), γεωγραφικές πληροφορίες (με τη μέγιστη δυνατή ακρίβεια), καθώς και αναλυτικές πληροφορίες για τις υπηρεσίες που χρησιμοποίησε ο συνδρομητής και τις τεχνικές λεπτομέρειες που τις περιβάλλουν. Παράλληλα, διευκρινίστηκε ότι οι διωκτικές αρχές θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν παρακολουθήσεις σε πραγματικό χρόνο των συνδιαλέξεων των συνδρομητών, αλλά και να λαμβάνουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για όλα τα προαναφερθέντα στοιχεία.