Επισκέπτης
Πολύ βαρύδι ρε λάλακ, ειδικά για σάνα που χες το Caponord πριν θα σου φανει και περίεργο στην οδήγηση. Το πηρούνι για να ξεκινήσω απο εμπρός συμπεριφέρεται εντελώς αντισυμβατικά, αφού δεν βυρίζεται στο φρενάρισμα. H BMW λ΄΄ει ότι είναι καλύτερα έτσι, αλλά εγώ διαφωνώγιατί επιθυμώ τη βύθιση εμπρός για να μειώθεί η απόσταση από το έδαφος και να είναι ευκολότερη η είσοδος στη στροφή.
Για να μην π'ω για τον άξονα μετάδοσης αλλά και την ιδιαιτερότητα του boxer όταν γκαζώνεις να κάνει αρχικά μια κίνηση αριστερά-δεξιά η μηχανή συνολικά λόγω της αδράνειας του εγκαρσια περιστρεφόμενου και πολύ βαριού στροφάλου.
Σου στέλνω PM το τηλεφωνό μου να σου τα πώ με λεπτομέρεις
Οντως το χω διαπιστωσει και εγω αυτο σε μια βολτα που χα κανει με ενος φιλου..
Αξιοπιστια κινητηρα και εμφανιση ειναι που με κανει να το θελω.
Απο την αλλη το caponord ειναι λιγο πιο βαρυ,αξιοπιστο σαν μηχανακι αλλα αναξιoπιστη σαν εταιρεια..
Τους εψαχνα να τους βρω..
Παντως συγκριτικα οι τιμες που παιζουν ποικιλουν.
Π.χ bmw GS R1150 του 2002 παιζουν απο 6500 - 10000 euro
Το caponord του 2005 παιζει απο 5000-8000 euro