Εγκατέστησα δυο αμερικάνικα kit που αλλάζουν τη θέση οδήγησης.
"Σηκώνουν" λίγο (περ. 5cm) τον κορμό του αναβάτη.
Το πρόβλημα ήταν ότι ενώ για ταχύτητες (συνεχώς) 150km/h + (δηλαδή εθνικές οδούς σε ταξείδια) η θέση οδήγησης είναι ΑΨΟΓΗ, σε διαδρομές με κάτω από τόσο (που κρατάνε πολλή ώρα) άρχιζαν να με πονάνε καρποί, ώμοι, γενικώς όλο το πάνω μου σύστημα (περνάνε και τα χρόνια βλέπεις). Απέφευγα να πάω ακόμα και μέχρι το αεροδρόμιο.
Το ένα kit είναι αυτό:
Δίνει περίπου μια ίντσα ύψος στη θέση των clip ons και αλλάζει λίγο και τη γωνία.
Τα original clip ons είναι σκέτες σωλήνες.
Το άλλο ανεβάζει όλη την άνω (cover) triple tree πλάκα ακόμα μια ίντσα, χρησιμοποιώντας 4 spacers κάτω από την πλάκα και μακρύτερες τις 4 βίδες Μ10.
http://[URL unfurl="true"]www.hayabusa.org/forum/attachments/busa-mods/139256d1240729891-lowering-front-end-using-spacers-instead-replacing-upper-triple-tree-soupys-front-spacers-installed.jpg[/img[/URL]]
Σύνολο δύο ίντσες+, δηλαδή περίπου 5-6 εκατοστά.
Το συνολικό αποτέλεσμα είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ.
Την παίρνω και πάω βόλτα στο κέντρο ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΩΜΩΝ ΚΑΙ ΚΑΡΠΩΝ ΠΛΕΟΝ (Κλαυθμώνος, Σύνταγμα, Ομόνοια, τέτοια).
Μένει να δω πως είναι η οδήγηση και με πάνω από 150, γιατί σίγουρα κάτι θα έχει αλλάξει και εκεί. Δεν έχω βγει ακόμα προς τα έξω.
Μην ξεχνάμε ότι στις ΗΠΑ (όπου κατασκευάζονται τα kits) οι άνθρωποι δεν τρέχουν (εκτός από την Montana). Το όριο είναι 85mph και όποιος το περάσει κατά πολύ, πάει και μέσα για πολύ. Δεν είναι σαν εδώ που την Κυριακή αν έχει λιακάδα πάμε Χαλκίδα για ουζάκι σε 20' και στ' αρχίδια μας τα όρια.
Η ταποθέτηση τους είναι απολύτως αναστρέψιμη.