να προσεχεις κι εσυ ψηλε και σε ξορκιζω μην προσπερνας αμαξια απο τα δεξια σε στενους δρομους!Παντα ορθια να'σαι κοπελλα,οπως ολοι μας που καβαλαμε μηχανακια
αν και με τοσα "κουτακια" στους δρομους ειναι μοιραιο να φαμε καμμια τουμπα καποια στιγμη...
θελει προσοχη και αυτοεκτιμηση και σεβασμο σε αυτους που μας περιμενουν πισω
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Μοτοσυκλέτα,μιλάμε για.....την άλλη μας γκόμενα..
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Altec73
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 6K
- Εμφανίσεις 347K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
gabadoo
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 10.664
- Like
- 2
- Πόντοι
- 166
μικρε νιντζα μαρεσει πουσαι ευγενης προς το αδυναμον φυλλο.σε συμπαθυσα!μπαγασακο!GET A LIFE!!!!!!
ελα ρε λεσο,σε βαρεθηκα
τραβα σε κανα πουτανοθρεντ να συνεισφερεις τα γκαβα σου (και οχι φωτα,ποια φωτα???)
ελα μαλακα,καλο δρομο και παντα ορθιος
προσεχε το Βεμαξ που κουναει στις στροφες
αντε γεια χαραδρα
mathousalas
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Οκτ 2008
- Μηνύματα
- 272
- Like
- 0
- Πόντοι
- 1
gabadoo
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 10.664
- Like
- 2
- Πόντοι
- 166
να προσεχεις κι εσυ ψηλε και σε ξορκιζω μην προσπερνας αμαξια απο τα δεξια σε στενους δρομους!
:-* :-* :-*
mathousalas
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Οκτ 2008
- Μηνύματα
- 272
- Like
- 0
- Πόντοι
- 1
βαρεθηκα αχλαμπουχλα!παω να παρω τα χαπια μου κ να τη πεσω!αυριο μας λες αλλες ιστοριουλες μικρουλι!θαμαι πιστος στο ραντευου!
gabadoo
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 10.664
- Like
- 2
- Πόντοι
- 166
τρολλαρεις ρε μαλακα???
και λιγο πριν εδινες και συμβουλες στον τυπακο που ρωτησε να παρει μια γνωμη το παιδι ετσι??
εισαι εντελως αξιοπιστο ατομο,σε καταλαβαμε,μπραβο ρε
ο Μπομπ σακερ,το παιδι που ρωτησε,σε ευγνωμονει γαι τις γνωσεις και τις αποψεις σου,οπου
να'ναι θα στο πει ο ιδιος
αει γαμησου,πολυ ασχοληθηκα
κυνηγαμε τωρα απο θρεντ σε θρεντ να μου σπασεις τον ασπαστο μου πουτσο
και λιγο πριν εδινες και συμβουλες στον τυπακο που ρωτησε να παρει μια γνωμη το παιδι ετσι??
εισαι εντελως αξιοπιστο ατομο,σε καταλαβαμε,μπραβο ρε
ο Μπομπ σακερ,το παιδι που ρωτησε,σε ευγνωμονει γαι τις γνωσεις και τις αποψεις σου,οπου
να'ναι θα στο πει ο ιδιος
αει γαμησου,πολυ ασχοληθηκα
κυνηγαμε τωρα απο θρεντ σε θρεντ να μου σπασεις τον ασπαστο μου πουτσο
gabadoo
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 10.664
- Like
- 2
- Πόντοι
- 166
παω να παρω τα χαπια μου κ να τη πεσω
α να γεια σου
να βαλεις και τα γυαλια σου να μην τα μπερδευεις και μας σκοτιζεις τα κακαλα
αντε μπραβο,νανι νανιιιιιιιι,νανι το παιδι να γιανειιιιιιι
boobssucker
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Απρ 2009
- Μηνύματα
- 1.075
- Κριτικές
- 1
- Like
- 262
- Πόντοι
- 36
Ευχαριστω τον μαθουσλαλα,δεν ξερω α νλεει μαλακιες ή όχι,αλλα καποιος αλλος με αποψη και γνωση απο μηχανές?Λιγο πιο τεκμηριωμενα σας παρακαλω όμως....Επαναλαμβανω το ερωτημα διοτι με τα πολλα χαθηκε...ΗΟΝDA TRANSALP 650 ή SUZUKI V-STROM 650?Η κατι αλλο στα 650?α να γεια σου
να βαλεις και τα γυαλια σου να μην τα μπερδευεις και μας σκοτιζεις τα κακαλα
αντε μπραβο,νανι νανιιιιιιιι,νανι το παιδι να γιανειιιιιιι
ΔΕΝ εχω εμπειρια,μολις πηρα το διπλωμα..δεν θελω κατι να τρεχω,δεν μ ενδιαφερει.Κανω πολλα χιλιομετρα εκτος πολης,και δεν επιλεγω σκουτερ γιατι θελω κατι πιο σταθερο.Αυτα...(και με συγχωρειτε αν σας κουραζω)
gabadoo
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 10.664
- Like
- 2
- Πόντοι
- 166
Επαναλαμβανω το ερωτημα διοτι με τα πολλα χαθηκε...ΗΟΝDA TRANSALP 650 ή SUZUKI V-STROM 650?Η κατι αλλο στα 650?
Τιποτα δεν χαθηκε,σου απαντησα ηδη :
"Φιλαρακι,με τις προδιαγραφες που θετεις και την εμπειρια που μας ειπες οτι εχεις γυρω απο τα μηχανακια
και την οδηγηση σου,ενα μηχανακι γαι φιλλιπινεζα θες....
Παρε ενα V-Strom,κατα προτιμηση με ABS...Ειναι ψηλο και το τιμονι του περναει πανω απο καθρεπτες,εχει μεγαλους
τροχους-οι λακκουβες της πολλης και τα ορυγματα των εργολαβων δεν θα ειναι προβλημα πλεον,το μοτερακι του ειναι
αρκουντως δυνατο (και οικονομικο) ωστε να σε παει και εκτος πολης,μια μικρη
εκδρομουλα (και πολυ μεγαλυτερη αν το θελησεις) χωρις
να δυσανασχετησει απο ενα δευτερο ατομο,ταξιδευει πολυ καλα με πολυ καλη προστασια απο τον αερα και την βροχη,ειναι
ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΤΑΤΟ και χωρις χοντρες αβαριες,και το πλαισιο του ειναι βραχος....
Την συντηρηση θα μπορεις να την κανεις και μονος σου με τα δικα του εργαλεια,ειναι ευκολοδηγητο (δεν ειναι τυχαιο
οτι οσοι ξεκινησαν με παπακια περασαν στα Βεστρομ)με φιλικο συμπλεκτη,και η ψηλη και ορθια θεση οδηγησης σου δινει
(σαν νεος οδηγος) μια θεση καλης παρατηρησης των συνθηκων κινησης,μεχρι να μπορεσεις να αποκτησεις τις
πρωτες σου εμπειριες
Ξεχνας τα οριακα στριψιματα και τα ξυσιματα,ξεχνας τα οριακα φρεναρισματα,δεν ειναι supersport....
Στο ταξιδι η ταχυτητα πλευσης του ειναι μεχρι τα 140 ανεξαρτητως φορτιου και επιβατων....
Μετα απο τρια χρονια συμβιωσης και 65.000 χλμ (τα μισα στην πολη) εχω να σου πω κατι...
Ειναι ΤΙΜΙΟ!!!!"
το ποστ μου ειναι 3-4 σελιδες πισω...(ποστ 4094 )
Να συμπληρωσω οτι και οτ Τρανσαλπ ειναι εξαιρετο μηχανακι για αρχη,καλη δασκαλα,πως το λενε..
Φιλικοτατο,πανευκολο,και οικονομικο...
Σε συγκριση με το Στρομ λοιπον:
Εχουν τα ιδια κιλα,αλλα το ΤΑ ειναι ελαφρως πιο μικρο σε ογκο
Αξιοπιστοτατα και τα δυο
Το Στρομ εχει καλυτερο και οικονομικοτερο (για την δυναμη που αποδιδει) κινητηρα-εφοσον θες και την δυνατοτητα
ταξιδιων με την κοπελλια σου οπως μας ειπες πριν,το Στρομ υπερεχει...λιγο,αλλα υπερεχει
Ειναι ασφαλεστατα και τα δυο,με πιο ανετο ταξιδι λογω πριγκιπικης σελας το Στρομ
Φορτωνονται και τα δυο σαν γαιδουρια,υπερτερει το Στρομ
Εν ολιγοις,ειναι και τα δυο καλα,απλα το Στρομ σαν πιο νεα σχεδιαση και λογω πιο δυνατου κινητηρα
κανει τα ιδια πραματα,καλυτερα
Τα χωματινα ταξιδια,μαλλον δεν ειναι στις επιλογες σου,εκει ειναι καλυτερο το ΤΑ..
Επισης το ΤΑ εχεις ακτινες,αρα σαμπρελλες και οτι αυτο συνεπαγεταισε επιλογες ελαστικων και
επισκευες στον δρομο(λεπτομερειες θα μου πεις,αλλα καλο ειναι να τις αναφερω αν θες..)
Αν βρεις καποιο καλομεταχειρισμενο Στρομ ME ABS,το τονιζω αυτο,παρτο αφοβα
Αν γουσταρεις και δεν εχεις ανθρωπο,παμε να το δουμε και παρεα και να σε βοηθησω να παρεις οποιο διαλεξεις,αλλα
και να κανεις και το πρωτο σερβις..
οτι αλλο θελεις στην διαθεση σου,ελπιζω να βοηθησα
gabadoo
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 10.664
- Like
- 2
- Πόντοι
- 166
Υπαρχουν και τα γυμνα naked στην κατηγορια των 600 κυβικων,οπως σου ειπε και ο μαλακας
αλλα δεν σου τα συστηνω για καποιους λογους
Ολα ειναι κοντα στους 100 ιππους...εισαι σιγουρος οτι μπορεις να διαχειριστεις
αυτα τα αλογα????
Καινε περισσοτερο απο τα ΤΑ και Στρομ...
Σε ταλαιπωρει ο αερας στα ταξιδια σε ανοιχτο δρομο λογω ελλειψης φερινγκ....Μπορει
να εχουν γκαζια και δυνατοτητες για ωραια ταξιδια,αλλα αμα πας με γυμνο μεχρι την Θηβα
με 140 συνεχως και φυσαει...τον ηπιες...
Και σιγουρα εχουν διαφορετικη θεση οδηγησης απο τα ΤΑ και Στρομ,πιο σκυφτη
Οχι σαν σουπερσπορ,αλλα ειναι πιο σκυφτη
αλλα δεν σου τα συστηνω για καποιους λογους
Ολα ειναι κοντα στους 100 ιππους...εισαι σιγουρος οτι μπορεις να διαχειριστεις
αυτα τα αλογα????
Καινε περισσοτερο απο τα ΤΑ και Στρομ...
Σε ταλαιπωρει ο αερας στα ταξιδια σε ανοιχτο δρομο λογω ελλειψης φερινγκ....Μπορει
να εχουν γκαζια και δυνατοτητες για ωραια ταξιδια,αλλα αμα πας με γυμνο μεχρι την Θηβα
με 140 συνεχως και φυσαει...τον ηπιες...
Και σιγουρα εχουν διαφορετικη θεση οδηγησης απο τα ΤΑ και Στρομ,πιο σκυφτη
Οχι σαν σουπερσπορ,αλλα ειναι πιο σκυφτη
boobssucker
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Απρ 2009
- Μηνύματα
- 1.075
- Κριτικές
- 1
- Like
- 262
- Πόντοι
- 36
Πραγματικά πολύ ωραια και τεκμηριωμενη αποψη.Δεν θα καταληξω σε αυτην την λυση διοτι,προτιστως ενδιαφερομαι για την ασφαλεια.Δεν εχω την εμπειρια να διαχειριστω κοντα στα 100αλογα.Χαρακτηριστικα, έκανα μαθηματα για το διπλωμα με μια 100αρα SUZUKI GSR και τρομαξα,με την εννοια ότι αν δεν εχεις εμπειρια,δυσκολα διαχειριζεσαι το τοσο αποτομα ανοιγμα του γκαζιου.Ασε ,να μου λειεπι...Γι αυτο καταληγω σε αυτες τις δυο επιλογες.Υπαρχει καμια αλλη επιλογη σε αυτο το στλ?Σ ευχαριστω αδερφε παντως...Υπαρχουν και τα γυμνα naked στην κατηγορια των 600 κυβικων,οπως σου ειπε και ο μαλακας
αλλα δεν σου τα συστηνω για καποιους λογους
Ολα ειναι κοντα στους 100 ιππους...εισαι σιγουρος οτι μπορεις να διαχειριστεις
αυτα τα αλογα????
Καινε περισσοτερο απο τα ΤΑ και Στρομ...
Σε ταλαιπωρει ο αερας στα ταξιδια σε ανοιχτο δρομο λογω ελλειψης φερινγκ....Μπορει
να εχουν γκαζια και δυνατοτητες για ωραια ταξιδια,αλλα αμα πας με γυμνο μεχρι την Θηβα
με 140 συνεχως και φυσαει...τον ηπιες...
Και σιγουρα εχουν διαφορετικη θεση οδηγησης απο τα ΤΑ και Στρομ,πιο σκυφτη
Οχι σαν σουπερσπορ,αλλα ειναι πιο σκυφτη
thanoss
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Φεβ 2007
- Μηνύματα
- 5.295
- Like
- 21
- Πόντοι
- 66
πολλοι την πατησανε ετσι man!Πραγματικά πολύ ωραια και τεκμηριωμενη αποψη.Δεν θα καταληξω σε αυτην την λυση διοτι,προτιστως ενδιαφερομαι για την ασφαλεια.Δεν εχω την εμπειρια να διαχειριστω κοντα στα 100αλογα.Χαρακτηριστικα, έκανα μαθηματα για το διπλωμα με μια 100αρα SUZUKI GSR και τρομαξα,με την εννοια ότι αν δεν εχεις εμπειρια,δυσκολα διαχειριζεσαι το τοσο αποτομα ανοιγμα του γκαζιου.Ασε ,να μου λειεπι...Γι αυτο καταληγω σε αυτες τις δυο επιλογες.Υπαρχει καμια αλλη επιλογη σε αυτο το στλ?Σ ευχαριστω αδερφε παντως...
πηρανε μηχανες μεγαλου κυβισμου 1η φορα και φαγανε τα μουτρα τους!
το γκαζι ειναι γλυκο! αλλα και μαλακια οταν τ ανοιγεις εκει που δεν πρεπει! χανεις την αισθηση πολλες φορες!
τις προαλες καβαλησα ενα Βεστορμ σαν συνοδηγος και πραγματικα καβλωσα! παρολο που δεν ειμαι μηχανοβιος!
γαματη αισθηση! μελλοντικα θα γουσταρα με 1000 να παρω κατι αντιστοιχο και ας το περπαταω απο τον Απριλιο-Μάιο εως Σεπτεμβρη-Οκτοβρη!! ΣΚ! βολτα-θαλασσα...κοντινες αποδρασεις κλπ κλπ!!
boobssucker
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Απρ 2009
- Μηνύματα
- 1.075
- Κριτικές
- 1
- Like
- 262
- Πόντοι
- 36
Nαι φιλε μου...ΔΕΝ θελω 1000αρα ή μηχανη πάνω από 75 αλογα...Αλλωστε μεχρι να την μαθω και να παρω τον αερα,θα πηγαινω σαν κοταπολλοι την πατησανε ετσι man!
πηρανε μηχανες μεγαλου κυβισμου 1η φορα και φαγανε τα μουτρα τους!
το γκαζι ειναι γλυκο! αλλα και μαλακια οταν τ ανοιγεις εκει που δεν πρεπει! χανεις την αισθηση πολλες φορες!
τις προαλες καβαλησα ενα Βεστορμ σαν συνοδηγος και πραγματικα καβλωσα! παρολο που δεν ειμαι μηχανοβιος!
γαματη αισθηση! μελλοντικα θα γουσταρα με 1000 να παρω κατι αντιστοιχο και ας το περπαταω απο τον Απριλιο-Μάιο εως Σεπτεμβρη-Οκτοβρη!! ΣΚ! βολτα-θαλασσα...κοντινες αποδρασεις κλπ κλπ!!
thanoss
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Φεβ 2007
- Μηνύματα
- 5.295
- Like
- 21
- Πόντοι
- 66
θα πηγαινεις σαν κοτα, αλλα και παλι με μια γκαζια ο κωλος φευγει!(θα υπολογιζεις-προβλεπεις Χ2 διοτι με την μηχανη δεν σε υπολογιζουν οπως με Ι.Χ.)Nαι φιλε μου...ΔΕΝ θελω 1000αρα ή μηχανη πάνω από 75 αλογα...Αλλωστε μεχρι να την μαθω και να παρω τον αερα,θα πηγαινω σαν κοτα
οχι οπως σε μια 1000αρα αλλα φευγει! αν χαζευεις και βρεχει κιολας εκει να δεις πως φευγει!(που σε σχεση με αλλα ειναι βαρυ μηχανακι!
πηγανε κατι ΕΠ.ΟΠ πηρανε γρηγορες μηχανες-αυτοκινητα και φαγανε τα μουτρα τους!
για να μην βγω εκτος θεματος! οταν βγηκε το mazda RX8 γυρω στο 70% που ηταν τρακαρισμενα ηταν στα πλαγια διοτι βγαζανε το αντισπιν για να παιξουν,ΝΑΙ ΟΚ ο 1,3cc Vankel κινητηρας που μπορει να ισοδυναμει με ενα 2lt kai 200+ αλογατα λογικο δεν ειναι σαν 1ο αυτοκινητο να το γαμησεις την μανουλα??
ε σκεψου τωρα να παω ΕΓΩ να παρω R1!!(σαν 1ο) αντε γεια......
boobssucker
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Απρ 2009
- Μηνύματα
- 1.075
- Κριτικές
- 1
- Like
- 262
- Πόντοι
- 36
Ρε αδερφε,και με ποδηλατο αν εισαι και χαζευεις θα φυγεις...Πρεπει να δειχνεις σεβασμο...Ασε που σκεφτομαι να το μαθω Απριλιο-Οκτωβρο πριν αρχιζω να το οδηγω σε ασχημες καιρικες συνθηκες(βροχη κτλ)θα πηγαινεις σαν κοτα, αλλα και παλι με μια γκαζια ο κωλος φευγει!(θα υπολογιζεις-προβλεπεις Χ2 διοτι με την μηχανη δεν σε υπολογιζουν οπως με Ι.Χ.)
οχι οπως σε μια 1000αρα αλλα φευγει! αν χαζευεις και βρεχει κιολας εκει να δεις πως φευγει!(που σε σχεση με αλλα ειναι βαρυ μηχανακι!
πηγανε κατι ΕΠ.ΟΠ πηρανε γρηγορες μηχανες-αυτοκινητα και φαγανε τα μουτρα τους!
για να μην βγω εκτος θεματος! οταν βγηκε το mazda RX8 γυρω στο 70% που ηταν τρακαρισμενα αρχικα ηταν επειδη βγαζανε το αντισπιν για να παιξουν,ΝΑΙ ΟΚ ο 1,3cc Vankel κινητηρας που μπορει να ισοδυναμει με ενα 2lt kai 200+ αλογατα λογικο δεν ειναι σαν 1ο αυτοκινητο να το γαμησεις την μανουλα??
ε σκεψου τωρα να παω ΕΓΩ να παρω R1!!(σαν 1ο) αντε γεια......
thanoss
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Φεβ 2007
- Μηνύματα
- 5.295
- Like
- 21
- Πόντοι
- 66
την καλυτερη δουλεια θα κανεις!Ρε αδερφε,και με ποδηλατο αν εισαι και χαζευεις θα φυγεις...Πρεπει να δειχνεις σεβασμο...Ασε που σκεφτομαι να το μαθω Απριλιο-Οκτωβρο πριν αρχιζω να το οδηγω σε ασχημες καιρικες συνθηκες(βροχη κτλ)
τις προαλες που ειπα οτι ανεβηκα συνοδηγος ειχε τετοιο αερα....και κουνουσε...και η αποσταση μικρη κρανη δεν ειχαμε...και το δαγκωσαμε....θελει γαντια κρανος..
για αυτο εγω γουσταρω απο Απριλιο εως Οκτοβρη...γουστα ειναι αυτα!
Επισκέπτης
να πω και εγω την αποψη μου τωρα που εφυγε ο αλλος με τις εξυπναδες του (v-max,mathousalas)Ευχαριστω τον μαθουσλαλα,δεν ξερω α νλεει μαλακιες ή όχι,αλλα καποιος αλλος με αποψη και γνωση απο μηχανές?Λιγο πιο τεκμηριωμενα σας παρακαλω όμως....Επαναλαμβανω το ερωτημα διοτι με τα πολλα χαθηκε...ΗΟΝDA TRANSALP 650 ή SUZUKI V-STROM 650?Η κατι αλλο στα 650?
ΔΕΝ εχω εμπειρια,μολις πηρα το διπλωμα..δεν θελω κατι να τρεχω,δεν μ ενδιαφερει.Κανω πολλα χιλιομετρα εκτος πολης,και δεν επιλεγω σκουτερ γιατι θελω κατι πιο σταθερο.Αυτα...(και με συγχωρειτε αν σας κουραζω)
o gabba φιλαρακι στα λεει πολυ καλα.το strom ειναι ενα μηχανακι που μπορει να ειναι η αφετηρια σου για τον μηχανοκινητο κοσμο.απλο,δυνατο σε λογικα πλαισια,υπερανετο,κανει αρκετες δουλειες σαν μηχανακι (κοντινα ταξιδια,διαδρομες μεσα στην πολη ,ανεβαινει πεζοδρομια).σε σχεση με το transalp υπερτερει λογο και των χρονων που εχει στην πλατη του αλλα μην ξεχναμε οτι εχει βγαλει και καινουργιο transalp i honda που κατα πολλους ειναι ισαξιο του vstrom.επισης θα συμφωνησω με τον gabba οτι για την περιπτωση σου ενα μηχανακι με ορθια θεση οδηγησης θα ηταν προτιμοτερο απο ενα σκυφτο.υπαρχει ενα αλλα στα λεγομενα του gabba.το vstrom ειναι αρκετα βαρυ μηχανακι με οτι αυτο συνεπαγετε για εναν νεο οδηγο.επισης η προτροπη του να παρεις καποιο με abs θα σε αναγκασει να μαθεις να οδηγεις με αυτο σαν συμαχο και μετα σχεδον αναγκαστικα θα πηγαινεις μονο σε μηχανακι με αυτο το μαραφετι (βεβαια ευρωπαικη οδηγια λεει οτι απο το 2013 και μετα ολα τα μηχανακια παραγωγης πρεπει να εχουν οπωσδηποτε στον βασικο εξοπλισμο).τελος θα σου προτινα μεσα στην εξισωση να εβαζεσ και το kawasaki versus το οποιο ειναι ενα παρα πολυ καλο μηχανακι.απο οδηγικη εμπειρια δικια μου θα ελεγα οτι ειναι πολυ κοντα στο strom.
αυτα απο εμενα..
Kαταρχην να σας ευχαριστησω όλους.
1 Ηλικιακα δεν ειμαι και μικρός.Ειμαι 35. Οδηγω αυτοκινητο 16 χρονια,συντηρητικός γενικα,δεν θελω κατι γρηγορο.
2. Κανω πολλα χιλιομετρα εκτός πολης και γι αυτο δεν καταληγω σε σκουτερακι. Θελω κατι πιο στιβαρο, με καλυτερα φρενα και ψηλες ροδες...
3. Δεν θελω κατι που να εχει πολλα αλογα. Θελω να το ελεγχω. Ξερω οτι η μηχανη θελει πολυ προσοχη. Το θελω ως μεταφορικο μεσο, να μειωσω βενζινες και όταν κινουμαι μεσα στην πολη, να μην εχω το αγχος του χρονου και της ευρεσης χωρου σταθμευσης.
ΔΕΝ εχω εμπειρια, μολις πηρα το διπλωμα.. δεν θελω κατι να τρεχω, δεν μ ενδιαφερει. Κανω πολλα χιλιομετρα εκτος πολης, και δεν επιλεγω σκουτερ γιατι θελω κατι πιο σταθερο. Αυτα...(και με συγχωρειτε αν σας κουραζω)
Φίλε διάβασα τα περισσότερα από όσα γράφτηκαν εδώ μέσα, και έχω να σου πω τα εξής:
1) Δε μας κουράζεις. Μας αρέσει να βοηθάμε τους νέους που σκέφτονται (και σύ φαίνεσαι τέτοιος), και να λέμε και τα δικά μας.
2) Κατ' αρχήν είμαι μάλλον ο παλιότερος εδώ μέσα, με 43 χρόνια δίπλωμα, 42 χρόνια δικές μου moto (αυτοκίνητο μόνο 27 χρόνια), τώρα πια με 4 (αυτοκίνητα) και 3 moto, 15+εκ.km σε moto (και 3+εκ. km με αμάξα), και ίχνη στο σώμα μου από τα διάφορα που μου έχουν συμβεί όλα αυτά τα χρόνια με τις moto.
3) Απ' όσα διάβασες εδώ, το 80% είναι σωστά.
4) Όπως τα λες, μάλλον έχεις πιάσει το νόημα.
5) Δεν έχεις πιάσει μερικά πράματα που ένας οδηγός αυτοκινήτου (έστω και 16 χρόνια) δεν τα πιάνει (και άρα δεν προσαρμόζει την οδήγησή του της moto ανάλογα) γιατί είναι ΑΛΛΟ ΠΡΑΜΑ το ένα, και άλλο το άλλο.
6) Η ΒΑΣΙΚΗ διαφορά είναι μία:
Δεν έχει σημασία αν δεν τρέχεις, προσέχεις, δε κάνεις καγκουριές, είσαι συντηρητικός, κλπ. Ο άλλος (με τ’ αυτοκίνητο) κάποια στιγμή θα κάνει τη μαλακία του. Είτε επειδή δεν ξέρει, είτε επειδή αφαιρέθηκε, είτε επειδή σκεφτόταν άλλα, μίλαγε στο κινητό, είναι γκόμενα, είναι μεθυσμένος, δεν ήξερε την περιοχή, του πετάχτηκε σκύλος, γάτα, ό,τι θες.
Σημασία έχει ότι μετά το γκαπ αυτός θα έχει βουλιαγμένο φτερό και προφυλακτήρα, και εσύ θα έχεις σπασμένη κνήμη-περόνη, να μη πω τα χειρότερα. Ας φταίει. Τι να το κάνεις εσύ αυτό μετά?
7) Αυτή τη διαφορά (που η γιαγιά μου την έλεγε: “Στη μηχανή είναι έξω ο άνθρωπος και μέσα τα σίδερα”) πρέπει ΝΑ ΤΗ ΧΩΝΕΨΕΙΣ ΚΑΛΑ, και να οδηγάς ανάλογα. Να σταματάς (κόβεις) στη διασταύρωση κι ας έχει ο άλλος το stop. Να κόβεις στο φανάρι, κι ας είναι πράσινο. Να κοιτάς στον καθρέφτη όταν είσαι μόνος σου σταματημένος νύχτα σε κόκκινο. Να κόβεις (πολύ) και να βάζεις πόδια κάτω αν κάπου ενώ οδηγείς, μυρίσεις πετρέλαιο.
8) Είναι πάρα πολλά αυτά, και μόνο με την εμπειρία τα μαθαίνεις, ούτε εγώ ούτε κανένας άλλος μπορεί να στα πει εδώ, ή οπουδήποτε αλλού. Θα τα μάθεις μόνος σου. Και έχεις λιγότερο χρόνο να τα μάθεις απ' ότι είχα εγώ (που άρχισα στα 16 μου), ενώ εσύ είσαι 35. Άσε που πολύ πιο εύκολα μαθαίνεις στα 16, παρά στα 35.
9) Αρχίζοντας μια ζωή με μηχανή πρέπει ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ τρόπο σκέψης στην οδήγηση, να ΞΕΧΑΣΕΙΣ αυτά που ήξερες με τ’ αμάξι, και να αρχίσεις από την αρχή.
10) Είναι ο μόνο τρόπος τις πιθανότητες που αποφασίζεις να ρισκάρεις (μπαίνοντας στο τριπάκι moto driving) να τις μειώσεις ακόμα λίγο. Γιατί (όπως και να το κάνουμε) οδηγώντας μηχανάκι μπαίνεις (αναγκαστικά) σε ένα παιχνίδι πιθανοτήτων επιβίωσης / θανάτου / αναπηρίας / τραυματισμού που έχει κάποια στατιστικά νούμερα. Τα νούμερα αυτά τα βλέπεις στις στατιστικές που δημοσιεύονται.
11) Τα νούμερα δεν είναι απογοητευτικά (αν ήταν κανείς δε θα καβάλαγε δίτροχο), αλλά ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Έστω (τυχαίο το νούμερο) ότι είναι κατά μέσο όρο 0,0005% οι πιθανότητες ανά km διανυομένου χιλιομέτρου να τη φας. Αν με την απροσεξία σου και την αμάθειά σου εκαντοταπλασιάσεις το νούμερο αυτό, το κάνεις 0,05%. ΤΕΡΑΣΤΙΑ η διαφορά.
12) Τα υπόλοιπα που γράφτηκαν (στρίβει καλά, έχει γκάζια, δεν έχει καλά φρένα κλπ) δεν έχουν τόση σημασία, όσο έχει αυτό που σου έγραψα. Όλα τα (γιαπωνέζικα) μηχανάκια των 2 τελευταίων δεκαετιών είναι πολύ καλά φτιαγμένα, και αφού πας για μεταχείρω είναι πολύ σημαντικό να δεις την κατάστασή του συγκεκριμένου (μη σου βγάλει κρυφά και καλυμμένα προβλήματα) παρά το τι μάρκα και τύπος είναι.
13) Προσωπικά έχω μια αντιπάθεια στα Honda (όχι γιατί είναι κακά, αλλά γιατί η αντιπροσωπεία τους που πουλάει τα ανταλλακτικά (Σαρακάκης ΑΕΒΕ) είναι σαν το Ελληνικό Δημόσιο και ακόμα χειρότερη) αλλά για όλα υπάρχουν λύσεις.
Welcome to the club, και ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ε?
ghost rider
Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Ιαν 2011
- Μηνύματα
- 656
- Like
- 0
- Πόντοι
- 6
Να καταθέσω και γω αποψη,να βοηθησουμε τον φίλο οσο μπορει στα πρωτα του βηματα,στον μαγικο δίτροχο κόσμο.
Καλα χρυσα κι άγια τα διάφορα transalp v-strom κλπ,αλλά υπαρχει και ο σοβαρος αντίλογος.
Με δεδομένο λοιπον οτι ο ανθρωπος ειναι ωριμος σε ηλικία και συντηριτικος οπως μας λέει ποιο ειναι το πρόβλημα να ξεκινησει με ενα Ζ750S το ''ντυμένο''πχ?
Ποσο καλυτερα επιταχυνει-βασικος παραγοντας ασφαλειας- ποσο καλυτερα φρεναρει ποσο πιο σταθερο ειναι στα πολλακαι τοσα αλλα υπερ.
Συμφωνοι ειναι νεος στο χωρο αλλα η γνωμη μου ειναι πως οσο του παρει να συνηθισει ενα ''ον οφφ'' -σε αγκυλες διοτι ουτε ον ειναι τα συγκεκριμενα πολυ δε περισσοτερο οφφ,τοσο θα του παρει για να συνηθισει και κατι πιο streetάδικο.
Θεωρω τα street- supersport μακραν τις πιο ασφαλεις μοτοσυκλετες,πολυ απλα πρεπει να κάνεις χοντρη μαλακια εσυ ο ιδιος για να σε ριξουν πρεπει να το επιδιωξεις εσυ βασικα!
Αντε χασε κανα μπροστινο σε transalp - και αμα το σωσεις σφυρα μου κλέφτικα
Ασε που κακά τα ψέμματα το ξερω και το ξερετε όλοι σας σε ενα χρόνο απο τωρα θα ζηταει περισσοτερο γκάζι-ποτε δεν ειναι αρκετο-και κρατηματα,φρενα κλπ!
Σε πολυ λιγοτερο αν κανει το ''λάθος'' και καβαλησει κανα σπορτικο κανενος φίλου του
Αποψη προσωπικη και ανοιχτος σε οποιαδηποτε ενσταση !!!
Καλα χρυσα κι άγια τα διάφορα transalp v-strom κλπ,αλλά υπαρχει και ο σοβαρος αντίλογος.
Με δεδομένο λοιπον οτι ο ανθρωπος ειναι ωριμος σε ηλικία και συντηριτικος οπως μας λέει ποιο ειναι το πρόβλημα να ξεκινησει με ενα Ζ750S το ''ντυμένο''πχ?
Ποσο καλυτερα επιταχυνει-βασικος παραγοντας ασφαλειας- ποσο καλυτερα φρεναρει ποσο πιο σταθερο ειναι στα πολλακαι τοσα αλλα υπερ.
Συμφωνοι ειναι νεος στο χωρο αλλα η γνωμη μου ειναι πως οσο του παρει να συνηθισει ενα ''ον οφφ'' -σε αγκυλες διοτι ουτε ον ειναι τα συγκεκριμενα πολυ δε περισσοτερο οφφ,τοσο θα του παρει για να συνηθισει και κατι πιο streetάδικο.
Θεωρω τα street- supersport μακραν τις πιο ασφαλεις μοτοσυκλετες,πολυ απλα πρεπει να κάνεις χοντρη μαλακια εσυ ο ιδιος για να σε ριξουν πρεπει να το επιδιωξεις εσυ βασικα!
Αντε χασε κανα μπροστινο σε transalp - και αμα το σωσεις σφυρα μου κλέφτικα
Ασε που κακά τα ψέμματα το ξερω και το ξερετε όλοι σας σε ενα χρόνο απο τωρα θα ζηταει περισσοτερο γκάζι-ποτε δεν ειναι αρκετο-και κρατηματα,φρενα κλπ!
Σε πολυ λιγοτερο αν κανει το ''λάθος'' και καβαλησει κανα σπορτικο κανενος φίλου του
Αποψη προσωπικη και ανοιχτος σε οποιαδηποτε ενσταση !!!
Φίλε διάβασα τα περισσότερα από όσα γράφτηκαν εδώ μέσα, και έχω να σου πω τα εξής:
1) Δε μας κουράζεις. Μας αρέσει να βοηθάμε τους νέους που σκέφτονται (και σύ φαίνεσαι τέτοιος), και να λέμε και τα δικά μας.
2) Κατ' αρχήν είμαι μάλλον ο παλιότερος εδώ μέσα, με 43 χρόνια δίπλωμα, 42 χρόνια δικές μου moto (αυτοκίνητο μόνο 27 χρόνια), τώρα πια με 4 (αυτοκίνητα) και 3 moto, 15+εκ.km σε moto (και 3+εκ. km με αμάξα), και ίχνη στο σώμα μου από τα διάφορα που μου έχουν συμβεί όλα αυτά τα χρόνια με τις moto.
3) Απ' όσα διάβασες εδώ, το 80% είναι σωστά.
4) Όπως τα λες, μάλλον έχεις πιάσει το νόημα.
+1000
5) Δεν έχεις πιάσει μερικά πράματα που ένας οδηγός αυτοκινήτου (έστω και 16 χρόνια) δεν τα πιάνει (και άρα δεν προσαρμόζει την οδήγησή του της moto ανάλογα) γιατί είναι ΑΛΛΟ ΠΡΑΜΑ το ένα, και άλλο το άλλο.
6) Η ΒΑΣΙΚΗ διαφορά είναι μία:
Δεν έχει σημασία αν δεν τρέχεις, προσέχεις, δε κάνεις καγκουριές, είσαι συντηρητικός, κλπ. Ο άλλος (με τ’ αυτοκίνητο) κάποια στιγμή θα κάνει τη μαλακία του. Είτε επειδή δεν ξέρει, είτε επειδή αφαιρέθηκε, είτε επειδή σκεφτόταν άλλα, μίλαγε στο κινητό, είναι γκόμενα, είναι μεθυσμένος, δεν ήξερε την περιοχή, του πετάχτηκε σκύλος, γάτα, ό,τι θες.
Σημασία έχει ότι μετά το γκαπ αυτός θα έχει βουλιαγμένο φτερό και προφυλακτήρα, και εσύ θα έχεις σπασμένη κνήμη-περόνη, να μη πω τα χειρότερα. Ας φταίει. Τι να το κάνεις εσύ αυτό μετά?
7) Αυτή τη διαφορά (που η γιαγιά μου την έλεγε: “Στη μηχανή είναι έξω ο άνθρωπος και μέσα τα σίδερα”) πρέπει ΝΑ ΤΗ ΧΩΝΕΨΕΙΣ ΚΑΛΑ, και να οδηγάς ανάλογα. Να σταματάς (κόβεις) στη διασταύρωση κι ας έχει ο άλλος το stop. Να κόβεις στο φανάρι, κι ας είναι πράσινο. Να κοιτάς στον καθρέφτη όταν είσαι μόνος σου σταματημένος νύχτα σε κόκκινο. Να κόβεις (πολύ) και να βάζεις πόδια κάτω αν κάπου ενώ οδηγείς, μυρίσεις πετρέλαιο.
8) Είναι πάρα πολλά αυτά, και μόνο με την εμπειρία τα μαθαίνεις, ούτε εγώ ούτε κανένας άλλος μπορεί να στα πει εδώ, ή οπουδήποτε αλλού. Θα τα μάθεις μόνος σου. Και έχεις λιγότερο χρόνο να τα μάθεις απ' ότι είχα εγώ (που άρχισα στα 16 μου), ενώ εσύ είσαι 35. Άσε που πολύ πιο εύκολα μαθαίνεις στα 16, παρά στα 35.
9) Αρχίζοντας μια ζωή με μηχανή πρέπει ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ τρόπο σκέψης στην οδήγηση, να ΞΕΧΑΣΕΙΣ αυτά που ήξερες με τ’ αμάξι, και να αρχίσεις από την αρχή.
10) Είναι ο μόνο τρόπος τις πιθανότητες που αποφασίζεις να ρισκάρεις (μπαίνοντας στο τριπάκι moto driving) να τις μειώσεις ακόμα λίγο. Γιατί (όπως και να το κάνουμε) οδηγώντας μηχανάκι μπαίνεις (αναγκαστικά) σε ένα παιχνίδι πιθανοτήτων επιβίωσης / θανάτου / αναπηρίας / τραυματισμού που έχει κάποια στατιστικά νούμερα. Τα νούμερα αυτά τα βλέπεις στις στατιστικές που δημοσιεύονται.
11) Τα νούμερα δεν είναι απογοητευτικά (αν ήταν κανείς δε θα καβάλαγε δίτροχο), αλλά ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Έστω (τυχαίο το νούμερο) ότι είναι κατά μέσο όρο 0,0005% οι πιθανότητες ανά km διανυομένου χιλιομέτρου να τη φας. Αν με την απροσεξία σου και την αμάθειά σου εκαντοταπλασιάσεις το νούμερο αυτό, το κάνεις 0,05%. ΤΕΡΑΣΤΙΑ η διαφορά.
12) Τα υπόλοιπα που γράφτηκαν (στρίβει καλά, έχει γκάζια, δεν έχει καλά φρένα κλπ) δεν έχουν τόση σημασία, όσο έχει αυτό που σου έγραψα. Όλα τα (γιαπωνέζικα) μηχανάκια των 2 τελευταίων δεκαετιών είναι πολύ καλά φτιαγμένα, και αφού πας για μεταχείρω είναι πολύ σημαντικό να δεις την κατάστασή του συγκεκριμένου (μη σου βγάλει κρυφά και καλυμμένα προβλήματα) παρά το τι μάρκα και τύπος είναι.
13) Προσωπικά έχω μια αντιπάθεια στα Honda (όχι γιατί είναι κακά, αλλά γιατί η αντιπροσωπεία τους που πουλάει τα ανταλλακτικά (Σαρακάκης ΑΕΒΕ) είναι σαν το Ελληνικό Δημόσιο και ακόμα χειρότερη) αλλά για όλα υπάρχουν λύσεις.
Welcome to the club, και ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ε?
+1000
Παρόμοια θέματα
- Απαντήσεις
- 34
- Εμφανίσεις
- 21K
- Απαντήσεις
- 21
- Εμφανίσεις
- 9K
- Απαντήσεις
- 248
- Εμφανίσεις
- 10K
- Απαντήσεις
- 68
- Εμφανίσεις
- 38K
- Απαντήσεις
- 0
- Εμφανίσεις
- 6K