Altec73
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 13 Φεβ 2006
- Μηνύματα
- 10.520
- Κριτικές
- 5
- Like
- 70.440
- Πόντοι
- 12.056
αλλα δε με εχεις δει να στριβω το BMW
...στα στενα του Κολωνακιου
αλλα δε με εχεις δει να στριβω το BMW
Bon πέρα απο την πλάκα, τον Βαλεντίνο (πολύ φίλος) τον έβλεπα όταν ήταν με μικρες μηχανές (125 νομίζω) και έκανε φοβερά πραματα. Ειναι ταλέντο, δεν υπάρχει αμφιβολία.
αλλα δε με εχεις δει να στριβω το BMW
...στα στενα του Κολωνακιου
Προς jasonbecker αλλα και άλλες υγιείς δυνάμεις που ψωνίζουν ακόμα έλικα
Καλως ηρθες Made in China (τη φορά αυτή επισημα)
Για δειτε το λινκ -->
Είναι σαφέστατα ο σπουδαιότερος αναβάτης στην ιστορία του σπορ και πρέπει να μαστε ευτυχείς που επί των ημερών μας απολαμβάνουμε τα έργα του.
Συναγωνιστές γειά σας !
Επιτέλους πίσω πάλι, μετά από ένα δίμηνο σε Ταυλάνδη - Καμπότζη - Λάος - Βιετνάμ, μπορώ να μπαίνω στο site ! Τα καθίκια όπου προσπαθούσα σ' αυτές τις χώρες είχανε κόφτη..
Αναμένω μήνυμα για επόμενη συνάντηση. Μέχρι το Σάββατο θα κατεβάσω φωτογραφίες με τουκ-τουκ. Εκεί να δείτε πατέντες...
Μία σύντομη ερώτηση ...
Στο XTX μου καρφώθηκε μία βίδα (περίπου 1 εκ.) χτες στο πίισω λάστιχο ...
Δεν έσκασε, ούτε αέρα χάνει, την έβγαλα προφανώς ...
Χρειάζεται να κάνω κάτι ? σε βουλκανιζατέρ μπορούν να φτιάξουν κάτι αφού δεν υπάρχει διαμπερής τρύπα ?
ΥΓ. Τα λάστιχα είναι τα μαμίσια χωρίς σαμπρέλα ...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Μία σύντομη ερώτηση ...
Στο XTX μου καρφώθηκε μία βίδα (περίπου 1 εκ.) χτες στο πίισω λάστιχο ...
Δεν έσκασε, ούτε αέρα χάνει, την έβγαλα προφανώς ...
Χρειάζεται να κάνω κάτι ? σε βουλκανιζατέρ μπορούν να φτιάξουν κάτι αφού δεν υπάρχει διαμπερής τρύπα ?
ΥΓ. Τα λάστιχα είναι τα μαμίσια χωρίς σαμπρέλα ...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
αν και μ αρεσουνε τα street παντα,τα τελευταια χρονια εχω ενα translap 650 φιλε,για πρακτικους λογους.καλο μηχανακι χωρις κατι το πολυ extreme παντως. ο μηχανικος που πηγαινω τα τελευταια 10 χρονια,πολυ αξιοπιστο ατομο,τσεκαρισμενο και χωρις συμφερον πιστευω,μου ελεγε περσι που σκεφτομουνα να αλλαξω μηχανη ,οτι το suzuki v storm που αναφερθηκες ειναι πολυ καλο,καλυτερο απο το δικο μου σε ολα σχεδον ! αυτα. αντε και καλες βολτες σε οτι επιλεξεις συναδελφεΓειά σας παίδες,
Μετά από ένα χρόνο στιγνής αποταμίευσης κατάφερα να μαζέψω γύρω στα 7000 ευρώ και είμαι πλέον έτοιμος για αγορά της πρώτης μου μοτοσικλέτας σε κανα δίμηνο που θ’ανοίξει κι ο καιρός. Επειδή δυστυχώς δεν έχω την τύχη να γνωρίζω κάποιον σοβαρό μοτοσικλετιστή στον στενό μου κύκλο (κατάρα!) θα ήθελα να πάρω μια γνώμη απο σας που το κατέχετε το αντικείμενο γιατί είμαι λίγο χαμένος/άσχετος.
Λίγα λόγια για μένα: το μόνο μηχανάκι που έχω οδηγήσει για πάνω από 1 χλμ (άν εξαιρέσουμε το CB για το δίπλωμα) είναι ένα Χόντα Ιννόβα με το οποίο έχω κάνει 25000 ατρακάριστα χιλιόμετρα (έχω πέσει μονος μου βέβαια 2-3 φορές). Θέλω να πάρω μια μηχανή την οποία προγραμματίζω να κρατήσω για αρκετά χρόνια και έχω αποφασίσει να αποφύγω το βήμα των 250κ.εκ. και να πάω απευθείας σε κλάση 400-650. Η χρήση που θα κάνω θα είναι 98% ασφάλτινη και 85% αστική/ περιαστική (το 2% αντιστοιχεί σε κάτι βατούς χωματόδρομους στο χωριό). Τα κριτήρια μου, με σειρά προτεραιότητας είναι τα εξής:
Αξιοπιστία
Φιλική συμπεριφορά (ήρεμο γκάζι, χαμηλή θέση οδήγησης – είμαι 1.80)
Σχετικά μικρό μέγεθος και κοφτερό τιμόνι για την κίνηση
Άνεση
Ανεμοπροστασία
Τιμή
Φυσικά όλα τα ανωτέρω δεν μπορούν να συμβιβαστούν απόλυτα αλλά δύο μηχανές που μου κέντρισαν το ενδιαφέρον είναι το Καβασάκι ΕΡ6-Ν και το Σουζούκι Βι-Στρόμ. Η ερώτησή μου είναι ποιά η γνώμη σας για τα δύο και ποιό θα ταίριαζε περισσότερο στο προφίλ μου και άν έχετε να προτείνετε κάτι άλλο.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Νέοπας