Νέα

Moto gp

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα sinnerman
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 593
  • Εμφανίσεις 37K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
56.943
Κριτικές
90
Like
37.469
Πόντοι
25.467
Καλά λες, το λάδι με το ντεπονι θα κάνεις θαυματα

Συγγνώμην που σας ενοχλώ, αλλά θα ήθελα να κάμνω μια ερώτηση.


Το ντεπόν σε τι μορφή θα πρέπει να είναι; Δισκία; Σιρόπι; Αναβράζων;  :think:
 

trikardos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Σεπ 2008
Μηνύματα
11.073
Like
31
Πόντοι
166
Συγγνώμην που σας ενοχλώ, αλλά θα ήθελα να κάμνω μια ερώτηση.


Το ντεπόν σε τι μορφή θα πρέπει να είναι; Δισκία; Σιρόπι; Αναβράζων;  :think:

Μικρή μου ταχοναν σε υπόθετο, αλλά μετά φαρδινε αρκετα ο κωλος μου, όποτε μου χωνουν μια αναβράζων και με το χωνι νεράκι για να λιωσει. Η λατρεμένη μου φιλενάδα μου το πρότινε, τοχει δοκιμάσει από μικρη
 

LEON13

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Φεβ 2010
Μηνύματα
17.450
Κριτικές
2
Like
44
Πόντοι
166
Μικρή μου ταχοναν σε υπόθετο, αλλά μετά φαρδινε αρκετα ο κωλος μου, όποτε μου χωνουν μια αναβράζων και με το χωνι νεράκι για να λιωσει. Η λατρεμένη μου φιλενάδα μου το πρότινε, τοχει δοκιμάσει από μικρη
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
56.943
Κριτικές
90
Like
37.469
Πόντοι
25.467
Μικρή μου ταχοναν σε υπόθετο, αλλά μετά φαρδινε αρκετα ο κωλος μου, όποτε μου χωνουν μια αναβράζων και με το χωνι νεράκι για να λιωσει. Η λατρεμένη μου φιλενάδα μου το πρότινε, τοχει δοκιμάσει από μικρη

Πήρα το θάρρος και σας ρώτησα, επειδή κι εγώ αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα. Παίρνουν μια δωδεκάδα και τα κάνουν μασούρι. Αλλιώς δεν στέκονται. Και όπως αντιλαμβάνεστε υπάρχει πρόβλημα υπερδοσολογίας.
 

trikardos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Σεπ 2008
Μηνύματα
11.073
Like
31
Πόντοι
166
Πήρα το θάρρος και σας ρώτησα, επειδή κι εγώ αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα. Παίρνουν μια δωδεκάδα και τα κάνουν μασούρι. Αλλιώς δεν στέκονται. Και όπως αντιλαμβάνεστε υπάρχει πρόβλημα υπερδοσολογίας.

Σας μερσι πολύ, που μου ομιλητε στον πλυθηντικό. εισθε μορφομένη!!!!!!!!

Να προσεχεται με τις υπερδοσολογίες εις την πρωκτική σας χωρα. Την εχω πάθει με έναν αραψ πριγκιπα.
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.576
Κριτικές
61
Like
43.089
Πόντοι
22.785
Σας μερσι πολύ, που μου ομιλητε στον πλυθηντικό. εισθε μορφομένη!!!!!!!!

Να προσεχεται με τις υπερδοσολογίες εις την πρωκτική σας χωρα. Την εχω πάθει με έναν αραψ πριγκιπα.

Μωρή μαγδάλο ..... Τό τζούρνεψες τό θρέντ  :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff:
 

trikardos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Σεπ 2008
Μηνύματα
11.073
Like
31
Πόντοι
166
Μωρή μαγδάλο ..... Τό τζούρνεψες τό θρέντ  :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff:

Μαθε λοιπόν και αυτό λατρεμένη μου φιλουνάδα. Τις αναβραζων μπιταμίνες τις παίρνω πρωκτικά. Δοκιμασε λεπόν και εσυ, θα βρεις αταλειωτη ηδωνή, μέχρι να λιώσουν.  :2funny: :2funny:
 
OP
OP
sinnerman

sinnerman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Νοε 2006
Μηνύματα
15.502
Like
19
Πόντοι
166
εκτος motogp h suzuki για το 12-13 λογω οικονομικων δυσκολιων... :(
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.576
Κριτικές
61
Like
43.089
Πόντοι
22.785
Ετοιμάζει νέο πλαίσιο για το μοτέρ της Yamaha R1
Σύμφωνα με τον Herve Poncharal, η Tech3 φαίνεται να θέλει να μπει στο χώρο των CRT, ετοιμάζοντας ένα νέο πλαίσιο για το 2013, στο οποίο θα τοποθετηθεί ο κινητήρας της Yamaha R1.

Από ότι φαίνεται, η Tech3 δεν θα μείνει έξω από το… χορό και θα προχωρήσει στην κατασκευή ενός νέου πλαισίου, στο οποίο θα τοποθετηθεί ο κινητήρας της Yamaha R1 και θα ξεκινήσει άμεσα τις δοκιμές. Πιο συγκεκριμένα, ο Herve Poncharal, ιδιοκτήτης της δορυφορικής Yamaha, δήλωσε ότι αν η μοτοσικλέτα φανεί αρκετά ανταγωνιστική, τότε θα τη βάλει στο πρωτάθλημα.

Το έργο της κατασκευής του νέου πλαισίου της Tech3 θα αναλάβει φυσικά ο Guy Goulon. Όσο για τα μελλοντικά σχέδια του Poncharal αποκάλυψε ότι δε θα μπορέσουν να έχουν ολοκληρώσει τα σχέδιά τους πριν το 2013, αφού θα κατασκευαστεί η μοτοσικλέτα το 2012 και οι δοκιμές θα πραγματοποιηθούν το καλοκαίρι ή την άνοιξη.

Πηγή: mototriti.gr

www.iimmgg.com/image/db4a216425fd24eb3616b92208bee4c3] [/URL]
 
OP
OP
sinnerman

sinnerman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Νοε 2006
Μηνύματα
15.502
Like
19
Πόντοι
166
to moto gp gia ta epomena tria xronia ston ote tv.....:(    den gamiounte leo..tvra poy tha to vlepo.....
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.576
Κριτικές
61
Like
43.089
Πόντοι
22.785
Η αντίστροφη μέτρηση για τις δοκιμές στην πίστα της Jerez έχει ξεκινήσει και αρκετοί είναι αυτοί που αναρωτιούνται αν ο Valentino Rossi θα παρουσιαστεί ανταγωνιστικός.

Αυτό δεν αποτελεί μια ρητορική ερώτηση, τουλάχιστον μέχρι να αποδειχτεί το αντίθετο και η Ducati έχει κάνει ό, τι είναι δυνατόν για να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις του 9 φορές Πρωταθλητή, με την επαναστατική Desmosedici. Μετά από πολλές δοκιμές ήρθε το αλουμινένιο πλαίσιο τον περασμένο Νοέμβριο, το οποίο εξελίχτηκε περαιτέρω για τις δοκιμές στην Sepang. Και δεν σταμάτησαν εκεί, μιας και νέες αναβαθμίσεις έχουν προγραμματιστεί για το διάστημα μετά τον πρώτο αγώνα της σεζόν.

Το μόνο που απέμεινε από την παλιά μοτοσυκλέτα, είναι η καρδιά της… ο κινητήρας. Ένας κινητήρας μοναδικός σε σχεδιασμό και κατασκευή, που ξεκίνησε την πορεία του εντυπωσιακά, με δύναμη και ταχύτητα που όλοι κυνηγούσαν να φτάσουν... έχασε – ωστόσο – σταδιακά την κυριαρχία του και έγινε πιο ήπιος. Όχι τόσο ήπιος βέβαια, αφού το πρώτο που σχολίασε ο Casey Stoner όταν πρωτο-ανέβηκε στην Honda, ήταν η απίστευτα γλυκιά απόδοση ισχύος της Γιαπωνέζικης μοτοσυκλέτας!

Το σχόλιο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή, ήταν εντελώς αντίθετο σε σχέση με αυτό του Dani Pedrosa, ο οποίος έκανε παράπονα – καθ όλη την διάρκεια της σεζόν – για την απότομη απόδοση της ισχύος του κινητήρα. Θα πρέπει να υπάρχει μόνον μία εξήγηση: Ο κινητήρας της Ducati ήταν οπωσδήποτε πιο “ωμός”

Έτσι, μπορούμε με σιγουριά να πούμε ότι ο Filippo Preziosi έχει στρέψει την προσοχή του στον κινητήρα, αφού ανακατασκεύασε λεπτομερώς το πλαίσιο. Είναι γνωστό ότι ο Rossi προτιμά τους πιο ήπιους κινητήρες και δεν ήταν καθόλου σύμπτωση το γεγονός ότι όταν του δόθηκε επιλογή στην Yamaha το 2004, επέλεξε τον πιο διαχειρίσιμο από τον πιο δυνατό.

Το αποτέλεσμα βέβαια είναι γνωστό, με τον Rossi να πετυχαίνει μια εκπληκτική νίκη στον πρώτο αγώνα της χρονιάς στο Welkom, στον οποίο ο Valentino νίκησε τον Max Biaggi και την Honda και – ίσως το πιο σημαντικό – ντρόπιασε όλους τους άλλους αναβάτες της Yamaha!

Ο Norick Abe ήταν 9ος με διαφορά πάνω από 36΄΄ ο Carlos Checa 10ος με 39΄΄ και ο Marco Melandri τερμάτισε 11ος μένοντας 43΄΄ πίσω…

Ήταν ο απόλυτος θρίαμβος του Rossi… και το ίδιο περιμένουν να δουν από αυτόν, όλοι οι οπαδοί της Ducati στις 23-25 Μαρτίου στην Jerez. Μπορεί να τα καταφέρει;

Πρέπει να τα καταφέρει, αν αναλογιστούμε και τις δηλώσεις του Preziosi ότι ο Vale δεν θα κάνει πλέον εκτεταμένες δοκιμές και θα μπορεί απερίσπαστος να πάρει την μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα από την μοτοσυκλέτα του.

«Στην Sepang δεν ήταν εφικτό αυτό, εν μέρει λόγω του κακού καιρού και του χαμένου χρόνου», δήλωσε ο Τεχνικός Διευθυντής της Ducati. «… ωστόσο στην Jerez, ο Rossi θα είναι ελεύθερος να επικεντρωθεί μόνο στην απόδοση»

Και αυτό πρέπει να κάνει… ωστόσο στην Jerez, το μέτρο σύγκρισης δεν θα είναι ούτε ο Lorenzo, ούτε ο Stoner, αλλά μάλλον ο Nicky Hayden, o Hector Barbera και ο Karel Abraham. Κανείς δεν περιμένει να πετύχει το – υπερβολικό – ένα δευτερόλεπτο που πολλοί ισχυρίζονται ότι μπορεί ο «Γιατρός». Κανείς αναβάτης, ποτέ, δεν είχε το ένα δευτερόλεπτο. Τα 5/10 είναι πιο ρεαλιστικά και αν τα αφαιρέσουμε από τον καλύτερο χρόνο του Barbera στην Sepang (2.01.231 – 6ος καλύτερος), τότε ο Rossi θα είναι κάπου στο 2.00.8, λίγο πίσω από τον Lorenzo και μπροστά από τον Crutchlow.

Αυτός είναι ο στόχος και κανείς άλλος. Διότι, αν και είναι αλήθεια ότι ο Rossi κρατάει τα καλύτερα για τους αγώνες, πρέπει να μας δείξει τα πραγματικά όρια της GP12 στο επόμενο τεστ.


 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom