Ο αγωνας θα αρχισει 21 15 με 21 30 το βραδυ την Κυριακη(αυριο),τα δικαιωματα τα εχει παρει ο otetv και μαλιστα ουτε απο το woop.gr μπορουμε να το δουμε ,το μονο που μπορεις ειναι ή να κανεις συνδρομη στον οτε(που καιρος για ξοδεματα)ή μεσω κανενος live streaming.σου βαζα καποια λινκ ακομα μπορεις και να το κατεβασεις σε torrent,αν εχεις καμια αλλη υποχρεωση απο εδω κανοντας λογαριασμο.Ρε παιδια, ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ????
Και τι ωρα, btw?
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Moto gp
- Μέλος που άνοιξε το νήμα sinnerman
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 593
- Εμφανίσεις 37K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
Ο αγωνας θα αρχισει 21 15 με 21 30 το βραδυ την Κυριακη(αυριο),τα δικαιωματα τα εχει παρει ο otetv και μαλιστα ουτε απο το woop.gr μπορουμε να το δουμε ,το μονο που μπορεις ειναι ή να κανεις συνδρομη στον οτε(που καιρος για ξοδεματα)ή μεσω κανενος live streaming.σου βαζα καποια λινκ ακομα μπορεις και να το κατεβασεις σε torrent,αν εχεις καμια αλλη υποχρεωση απο εδω κανοντας λογαριασμο.
Ευχαριστω θερμα, φιλε
Θα τα ελεγξω... ;)
Ελπιζω να παιξουν αυριο
Ο αγωνας θα αρχισει 21 15 με 21 30 το βραδυ την Κυριακη(αυριο),τα δικαιωματα τα εχει παρει ο otetv και μαλιστα ουτε απο το woop.gr μπορουμε να το δουμε ,το μονο που μπορεις ειναι ή να κανεις συνδρομη στον οτε(που καιρος για ξοδεματα)ή μεσω κανενος live streaming.σου βαζα καποια λινκ ακομα μπορεις και να το κατεβασεις σε torrent,αν εχεις καμια αλλη υποχρεωση απο εδω κανοντας λογαριασμο. τα λινκ ηταν λαθος προηγουμενως αυτα ειναι τα σωστα,τιποτα φιλε
Τα αποτελεσματα απο τις σημερινες κατατακτηριες δοκιμες .Ο Cal Crutchlow με την δορυφορικη yamaha εκανε την ευχαριστη εκπληξη με φοβερο γρηγορο ρυθμο,συνεχιζοντας τα αποτελεσματα που τις προηγουμενες ημερες.Μαζι και ο ομοσταυλος του dovi που πηγε σχετικα καλα,ενω οπως λεει και ο ιδιος ειχε προβληματα και οι αλλαγες που καναν δεν ειχαν το αποτελεσμα που περιμεναν,ωστοσο πιστευει οτι θα εμφανιστει καλυτερα αυριο.Η εργοστασιακη yamaha ειναι σιγουρα χαρουμενη με τον χορχε που εμφανιστηκε και παλι πολυ σταθερος και με γρηγορο ρυθμο,ενω οπως ανεφερε ειναι χαρουμενος με τα αποτελεσματα,αλλα εχουν ακομα να βελτιωσουν την δυναμη στην ευθεια και την τελικη ταχυτητα της M1,ο spies ατυχος ειχε ατυχημα(ευτυχως ειναι καλα)και εχασε την ευκαιρια στα τελευταια γυρολογια να μειωσει τον χρονο και να διεκδικησει κατι καλυτερο.Στο στρατοπεδο της Honda ειναι καπως προβληματισμενοι,αφου και στους δυο οδηγους ξαναεμφανιστηκαν τα προβληματα με τις ταλαντωσεις και περιμενουν βελτιωση οπως λενε και οι ιδιοι οι οδηγοι.Και παμε στην ducati που ο Hayden ηταν πολυ καλος οπως και με την δορυφορικη ο barbera,στο τελος αφηνω τον γιατρο,τον πολυαγαπημενο μας οδηγο,που οσο και αν με την 12η θεση ξεφτιλιζεται,ολοι ξερουν οτι ειναι ο καλυτερος οδηγος motogp και απο τους πολυαγαπημενους του αθληματος,αλλα αυτη η θεση ειναι ξεπεσμος για τον vale που απλα δεν κολλαει με την μηχανη,ελπιζω καποιες φημες που εχουν βγει τις τελευταιες ωρες για καινουρια δορυφορικη ομαδα της yamaha με χορηγο ή οπως λεγεται αυτο(οπως με την ομαδα monster tech 3) την coca cola με μηχανη την M1 σαφως,για του χρονου το 2013,να ειναι βασιμες για να κλεισει την καριερα του οπως αρμοζει σε εναν τετοιο αθλητη.
Τα αποτελεσματα του πρωτου αγωνα της σεζον της motogp με νικητη τον Χορχε .Τον αγωνα δεν τον εχω δει ακομα,αλλα οπως διαβασα ο χορχε ειχε καλη τακτικη,ενω ο στονερ εδειξε ποσο ασχετος ειναι,ρε βλακα 1000αρι ειναι και τα δινεις ολα,απο οτι διαβασα αυτο καταλαβα,ενω ο spies μου κανει μεγαλη εντυπωση που ειναι τοσο κατω.Θα τον δω τον αγωνα αργοτερα και μετα θα γραψω και την γνωμη μου.ΑΑΑ ειδεις κανεις moto 2 και moto 3 ? απο οτι διαβασα εγινε χαμος με πολλες διακυμανσεις και προσπερασματα και με τον δικο μας ελληνοαυστραλο σισση στην 7η θεση στη moto 3.
amjik
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 45.576
- Κριτικές
- 61
- Like
- 43.089
- Πόντοι
- 22.785
Le mans !!
«Οδήγησα τέλεια και χωρίς λάθη!»
O Ιταλός 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, ήταν ο πρωταγωνιστής σε έναν συναρπαστικό και σκληρό αγώνα στη βρεγμένη πίστα του Le Mans, όπου ξεκινώντας από την τρίτη σειρά του grid, κατάφερε να σκαρφαλώσει στην δεύτερη θέση του βάθρου! Ο Rossi σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα και αφού ξεκαθάρισε τους λογαριασμούς του με το δίδυμο της Tech 3, πλησίασε τον Casey τον οποίο και πέρασε στον τελευταίο γύρο για να τερματίσει δεύτερος, στην καλύτερη θέση που έχει κερδίσει με την Ducati!
Valentino Rossi: «Είμαι πολύ, πολύ χαρούμενος. Γνωρίζαμε ότι είχαμε μια πολύ καλή ευκαιρία στο βρεγμένο σήμερα κι έτσι προσπάθησα να οδηγήσω τέλεια για να μην την χαραμίσω. Ξεκίνησα καλά και αμέσως κέρδισα μερικές θέσεις και στην συνέχεια πέρασα τις δυο Yamaha για να βρεθώ πίσω από τον Stoner. Κατάφερα να τον έχω από κοντά, αλλά στην συνέχεια έπρεπε να ρίξω λίγο τον ρυθμό μου διότι δεν έβλεπα καλά και έπρεπε να σηκώσω λίγο την ζελατίνα του κράνους. Μόλις είχα και πάλι καλή οπτική, πέρασα πάλι τον Cal και μετά τον Dovi. Όταν συνειδητοποίησα ότι μπορούσα να πιέσω πολύ και να πλησιάσω τον Stoner, το επιχείρησα! Ήταν ένας φοβερός αγώνας και μια ωραία και ευχάριστη μάχη με τον Casey στο τέλος. Το διασκέδασα και είμαι χαρούμενος για την ομάδα μου και για τους ανθρώπους της Ducati, οι οποίοι όλοι τους δουλεύουν σκληρά για εμένα. Τώρα πρέπει να συνεχίσουμε να δίνουμε το 100% για να καταφέρουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί και στο στεγνό. Βρήκαμε μια καλή βάση για να πατήσουμε στην Πορτογαλία και δεν τα πήγαμε άσχημα στο στεγνό κι εδώ, αν και όχι τόσο καλά όσο στο βρεγμένο. Τώρα, βασικός μας στόχος είναι ακόμα ένα βήμα μπροστά για να κερδίσουμε μερικά ακόμα δέκατα»
Vittoriano Guareschi: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι με το βάθρο του Rossi, συνέπεια οπωσδήποτε του πολύ καλού αγώνα που έκανε. Επίσης, αντικατοπτρίζει την πολύ καλή δουλειά που έκανε η ομάδα όλο το Σ/Κ. Παράλληλα, είναι ένα ευχαριστώ σε όλα τα παιδιά πίσω στην πατρίδα που δούλεψαν σκληρά για να λύσουν τα προβλήματά μας, τα οποία ξεπερνάμε σιγά-σιγά, αν και σε μερικά πρέπει να αφιερώσουμε περισσότερο χρόνο. Δουλέψαμε καλά στο πλαίσιο και τώρα θα εστιάσουμε σε άλλα σημαντικά μέρη της μοτοσυκλέτας. Σήμερα ο Vale είχε την ευκαιρία να οδηγήσει όπως πολύ καλά ξέρει και μας έδωσε μια καταπληκτική παράσταση…!»
«Οδήγησα τέλεια και χωρίς λάθη!»
O Ιταλός 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, ήταν ο πρωταγωνιστής σε έναν συναρπαστικό και σκληρό αγώνα στη βρεγμένη πίστα του Le Mans, όπου ξεκινώντας από την τρίτη σειρά του grid, κατάφερε να σκαρφαλώσει στην δεύτερη θέση του βάθρου! Ο Rossi σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα και αφού ξεκαθάρισε τους λογαριασμούς του με το δίδυμο της Tech 3, πλησίασε τον Casey τον οποίο και πέρασε στον τελευταίο γύρο για να τερματίσει δεύτερος, στην καλύτερη θέση που έχει κερδίσει με την Ducati!
Valentino Rossi: «Είμαι πολύ, πολύ χαρούμενος. Γνωρίζαμε ότι είχαμε μια πολύ καλή ευκαιρία στο βρεγμένο σήμερα κι έτσι προσπάθησα να οδηγήσω τέλεια για να μην την χαραμίσω. Ξεκίνησα καλά και αμέσως κέρδισα μερικές θέσεις και στην συνέχεια πέρασα τις δυο Yamaha για να βρεθώ πίσω από τον Stoner. Κατάφερα να τον έχω από κοντά, αλλά στην συνέχεια έπρεπε να ρίξω λίγο τον ρυθμό μου διότι δεν έβλεπα καλά και έπρεπε να σηκώσω λίγο την ζελατίνα του κράνους. Μόλις είχα και πάλι καλή οπτική, πέρασα πάλι τον Cal και μετά τον Dovi. Όταν συνειδητοποίησα ότι μπορούσα να πιέσω πολύ και να πλησιάσω τον Stoner, το επιχείρησα! Ήταν ένας φοβερός αγώνας και μια ωραία και ευχάριστη μάχη με τον Casey στο τέλος. Το διασκέδασα και είμαι χαρούμενος για την ομάδα μου και για τους ανθρώπους της Ducati, οι οποίοι όλοι τους δουλεύουν σκληρά για εμένα. Τώρα πρέπει να συνεχίσουμε να δίνουμε το 100% για να καταφέρουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί και στο στεγνό. Βρήκαμε μια καλή βάση για να πατήσουμε στην Πορτογαλία και δεν τα πήγαμε άσχημα στο στεγνό κι εδώ, αν και όχι τόσο καλά όσο στο βρεγμένο. Τώρα, βασικός μας στόχος είναι ακόμα ένα βήμα μπροστά για να κερδίσουμε μερικά ακόμα δέκατα»
Vittoriano Guareschi: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι με το βάθρο του Rossi, συνέπεια οπωσδήποτε του πολύ καλού αγώνα που έκανε. Επίσης, αντικατοπτρίζει την πολύ καλή δουλειά που έκανε η ομάδα όλο το Σ/Κ. Παράλληλα, είναι ένα ευχαριστώ σε όλα τα παιδιά πίσω στην πατρίδα που δούλεψαν σκληρά για να λύσουν τα προβλήματά μας, τα οποία ξεπερνάμε σιγά-σιγά, αν και σε μερικά πρέπει να αφιερώσουμε περισσότερο χρόνο. Δουλέψαμε καλά στο πλαίσιο και τώρα θα εστιάσουμε σε άλλα σημαντικά μέρη της μοτοσυκλέτας. Σήμερα ο Vale είχε την ευκαιρία να οδηγήσει όπως πολύ καλά ξέρει και μας έδωσε μια καταπληκτική παράσταση…!»
amjik
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 45.576
- Κριτικές
- 61
- Like
- 43.089
- Πόντοι
- 22.785
Παρά το γεγονός ότι ο Rossi θα φύγει από την Ducati στο τέλος της σεζόν, ο Ιταλός σταρ συμμετέχει στις δοκιμές αναβαθμίσεων και εξαρτημάτων της εργοστασιακής ομάδας ! Ο Vale, ευδιάθετος μετά και την δεύτερή του θέση στον αγώνα της Κυριακής, μπήκε στην πίστα το απόγευμα και ολοκλήρωσε 53 γύρους, δοκιμάζοντας ένα τρίτο πλαίσιο – με την ίδια γεωμετρία αλλά πιο σφιχτό – και ένα νέο ψαλίδι! Ο καλύτερός του χρόνος ήταν το 1.34.9! Ο Rossi δοκίμασε επίσης και το νέο ελαστικό της Bridgestone που θα είναι διαθέσιμο την επόμενη χρονιά και το οποίο οι αναβάτες της Yamaha και της Honda είχαν δοκιμάσει την Δευτέρα μετά τον αγώνα στο Brno.
«Ήταν μια καλή ημέρα», τόνισε ο Ιταλός σταρ «Δοκιμάσαμε ένα διαφορετικό πλαίσιο, πιο σφιχτό, αλλά ειλικρινά δεν μου άρεσε ιδιαίτερα. Είδα μερικά θετικά σε κάποιους τομείς, αλλά παρουσιάστηκαν νέα προβλήματα σε άλλους! Στο τέλος, δεν είδαμε ουσιαστική πρόοδο, οπότε δεν νομίζω να το ξαναχρησιμοποιήσουμε. Το θετικό είναι ότι δοκιμάσαμε ένα άλλο ψαλίδι, το οποίο μου άρεσε πολύ, διότι μου έδωσε καλύτερη πρόσφυση στα πλάγια και περισσότερη στο πίσω μέρος, όταν επιταχύνω, ενώ παράλληλα βοηθά την μοτοσυκλέτα να είναι πιο σταθερή στις εξόδους των στροφών. Έτσι, από τα δυο πράγματα, το ένα δούλεψε. Νομίζω ότι θα χρησιμοποιήσουμε το νέο ψαλίδι από την Aragon κι έτσι εκεί θα δούμε ποιες είναι οι δυνατότητές μας σε μια διαφορετική πίστα!»
Να σημειώσουμε επίσης, ότι σχετικά με το επερχόμενο GP της Aragon, ο Vale υπογράμμισε ότι θα έχει σημασία να δούνε αν το προηγούμενο τεστ στο Misano, ήταν αυτό που τους βοήθησε, καθώς οι περισσότεροι αναβάτες αντιμετώπισαν δυσκολίες με τις καιρικές συνθήκες και δεν είχαν τον απαραίτητο χρόνο να βρουν το κατάλληλο στήσιμο για το στεγνό!
talladmirer
Μέλος
- Εγγρ.
- 27 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 2.777
- Like
- 19
- Πόντοι
- 16
σιγά καλέ τον Βαλεντίνο πτώση...
Παρά το γεγονός ότι ο Rossi θα φύγει από την Ducati στο τέλος της σεζόν, ο Ιταλός σταρ συμμετέχει στις δοκιμές αναβαθμίσεων και εξαρτημάτων της εργοστασιακής ομάδας ! Ο Vale, ευδιάθετος μετά και την δεύτερή του θέση στον αγώνα της Κυριακής, μπήκε στην πίστα το απόγευμα και ολοκλήρωσε 53 γύρους, δοκιμάζοντας ένα τρίτο πλαίσιο – με την ίδια γεωμετρία αλλά πιο σφιχτό – και ένα νέο ψαλίδι! Ο καλύτερός του χρόνος ήταν το 1.34.9! Ο Rossi δοκίμασε επίσης και το νέο ελαστικό της Bridgestone που θα είναι διαθέσιμο την επόμενη χρονιά και το οποίο οι αναβάτες της Yamaha και της Honda είχαν δοκιμάσει την Δευτέρα μετά τον αγώνα στο Brno.
«Ήταν μια καλή ημέρα», τόνισε ο Ιταλός σταρ «Δοκιμάσαμε ένα διαφορετικό πλαίσιο, πιο σφιχτό, αλλά ειλικρινά δεν μου άρεσε ιδιαίτερα. Είδα μερικά θετικά σε κάποιους τομείς, αλλά παρουσιάστηκαν νέα προβλήματα σε άλλους! Στο τέλος, δεν είδαμε ουσιαστική πρόοδο, οπότε δεν νομίζω να το ξαναχρησιμοποιήσουμε. Το θετικό είναι ότι δοκιμάσαμε ένα άλλο ψαλίδι, το οποίο μου άρεσε πολύ, διότι μου έδωσε καλύτερη πρόσφυση στα πλάγια και περισσότερη στο πίσω μέρος, όταν επιταχύνω, ενώ παράλληλα βοηθά την μοτοσυκλέτα να είναι πιο σταθερή στις εξόδους των στροφών. Έτσι, από τα δυο πράγματα, το ένα δούλεψε. Νομίζω ότι θα χρησιμοποιήσουμε το νέο ψαλίδι από την Aragon κι έτσι εκεί θα δούμε ποιες είναι οι δυνατότητές μας σε μια διαφορετική πίστα!»
Να σημειώσουμε επίσης, ότι σχετικά με το επερχόμενο GP της Aragon, ο Vale υπογράμμισε ότι θα έχει σημασία να δούνε αν το προηγούμενο τεστ στο Misano, ήταν αυτό που τους βοήθησε, καθώς οι περισσότεροι αναβάτες αντιμετώπισαν δυσκολίες με τις καιρικές συνθήκες και δεν είχαν τον απαραίτητο χρόνο να βρουν το κατάλληλο στήσιμο για το στεγνό!
amjik
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 45.576
- Κριτικές
- 61
- Like
- 43.089
- Πόντοι
- 22.785
Η εργοστασιακή ομάδα Yamaha Factory Racing MotoGP παρουσίασε τα νέα χρώματα των μοτοσυκλετών της με τα οποία θα υπερασπιστεί τον τίτλο της. Η παρουσίαση έγινε στην ισπανική πίστα Χερέθ, όπου έγινε η τελευταία προαγωνιστική περίοδος δοκιμών IRTA.
Αυτό που φαίνεται αμέσως είναι αυτό που λείπει: δηλαδή ο μέγας χορηγός τίτλου. Αναβαθμισμένη παρουσία (και οικονομική συνεισφορά) έχουν τόσο η Iveco όσο και η Monster, αλλά βέβαια η ύπαρξη μιας εργοστασιακής ομάδας δεν εξαρτάται μόνον από τους χορηγούς.
Ο Lin Jarvis δήλωσε ότι τα οικονομικά νούμερα βγαίνουν, και εξάλλου η ομάδα είναι εκεί για να προάγει την τεχνολογία της εταιρείας και να προβάλλει το καλό της όνομα, όχι για να αποκομίζει κέρδη από χορηγούς.
Επίσημη παρουσίαση της Yamaha ΥΖR-Μ1 2013
RACING
[Click to send this page to Twitter]
[Click to send this page to Facebook]
(0)
Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2013, 12:15
Επίσημη παρουσίαση της Yamaha ΥΖR-Μ1 2013
Σχετικά Tags
Yamaha ΥΖR-Μ1 2013,
Valentino Rossi,
Jorge Lorenzo
2
0 0 0
Τεχνικά χαρακτηριστικά και βίντεο της παγκόσμιας πρωταθλήτριας
Η εργοστασιακή ομάδα Yamaha Factory Racing MotoGP παρουσίασε τα νέα χρώματα των μοτοσυκλετών της με τα οποία θα υπερασπιστεί τον τίτλο της. Η παρουσίαση έγινε στην ισπανική πίστα Χερέθ, όπου έγινε η τελευταία προαγωνιστική περίοδος δοκιμών IRTA.
Αυτό που φαίνεται αμέσως είναι αυτό που λείπει: δηλαδή ο μέγας χορηγός τίτλου. Αναβαθμισμένη παρουσία (και οικονομική συνεισφορά) έχουν τόσο η Iveco όσο και η Monster, αλλά βέβαια η ύπαρξη μιας εργοστασιακής ομάδας δεν εξαρτάται μόνον από τους χορηγούς.
Ο Lin Jarvis δήλωσε ότι τα οικονομικά νούμερα βγαίνουν, και εξάλλου η ομάδα είναι εκεί για να προάγει την τεχνολογία της εταιρείας και να προβάλλει το καλό της όνομα, όχι για να αποκομίζει κέρδη από χορηγούς.
Μεταφέρουμε την παρουσίαση της ομάδας και των αναβατών της με βίντεο, φωτογραφίες και τεχνικά χαρακτηριστικά.
Η Yamaha έδωσε επίσης στη δημοσιότητα τη διεύθυνση ιστοσελίδας όπου οι φαν της μάρκας μπορούν να κατεβάσουν wallpapers των μοτοσυκλετών με και χωρίς τους Valentino Rossi και Jorge Lorenzo.
FRiV-37SIIc#ws]2013[/MEDIA] Yamaha YZR-M1 Unveiling
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 1.000 κ.εκ. υγρόψυκτος, εν σειρά τετρακύλινδρος με στρόφαλο crossplane.
Ισχύς: Πάνω από 240 ίππους (176 KW).
Μετάδοση: Κιβώτιο τύπου κασέτας έξι σχέσεων
Πλαίσιο Δύο δοκών αλουμινίου τύπου Delatbox με ρυθμιζόμενη γεωμετρία στον λαιμό. Ψαλίδι από αλουμίνιο
Αναρτήσεις: Ανεστραμμένο πιρούνι της Ohlins εμπρός, αμορτισέρ της Ohlins πίσω, αμφότερα ρυθμιζόμενα ώς προς προφόρτιση ελατηρίου, αποσβέσεις επαναφοράς και συμπίεσης.
Τροχοί: MFR από χυτό μαγνήσιο με διάμετρο 16,5 ίντσες εμπρός και πίσω.
Ελαστικά της Bridgestone σε 3 γόμες για βροχή και στεγνό
Φρένα της Brembo. Δύο δίσκοι από ανθρακονήματα εμπρός με διάμετρο 320 χιλ. και δύο ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων. Πίσω δίσκος από ανοξείδωτο ατσάλι με δαγκάνα δύο εμβόλων.
Βάρος 160 κιλά, σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIM.
Αυτό που φαίνεται αμέσως είναι αυτό που λείπει: δηλαδή ο μέγας χορηγός τίτλου. Αναβαθμισμένη παρουσία (και οικονομική συνεισφορά) έχουν τόσο η Iveco όσο και η Monster, αλλά βέβαια η ύπαρξη μιας εργοστασιακής ομάδας δεν εξαρτάται μόνον από τους χορηγούς.
Ο Lin Jarvis δήλωσε ότι τα οικονομικά νούμερα βγαίνουν, και εξάλλου η ομάδα είναι εκεί για να προάγει την τεχνολογία της εταιρείας και να προβάλλει το καλό της όνομα, όχι για να αποκομίζει κέρδη από χορηγούς.
Επίσημη παρουσίαση της Yamaha ΥΖR-Μ1 2013
RACING
[Click to send this page to Twitter]
[Click to send this page to Facebook]
(0)
Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2013, 12:15
Επίσημη παρουσίαση της Yamaha ΥΖR-Μ1 2013
Σχετικά Tags
Yamaha ΥΖR-Μ1 2013,
Valentino Rossi,
Jorge Lorenzo
2
0 0 0
Τεχνικά χαρακτηριστικά και βίντεο της παγκόσμιας πρωταθλήτριας
Η εργοστασιακή ομάδα Yamaha Factory Racing MotoGP παρουσίασε τα νέα χρώματα των μοτοσυκλετών της με τα οποία θα υπερασπιστεί τον τίτλο της. Η παρουσίαση έγινε στην ισπανική πίστα Χερέθ, όπου έγινε η τελευταία προαγωνιστική περίοδος δοκιμών IRTA.
Αυτό που φαίνεται αμέσως είναι αυτό που λείπει: δηλαδή ο μέγας χορηγός τίτλου. Αναβαθμισμένη παρουσία (και οικονομική συνεισφορά) έχουν τόσο η Iveco όσο και η Monster, αλλά βέβαια η ύπαρξη μιας εργοστασιακής ομάδας δεν εξαρτάται μόνον από τους χορηγούς.
Ο Lin Jarvis δήλωσε ότι τα οικονομικά νούμερα βγαίνουν, και εξάλλου η ομάδα είναι εκεί για να προάγει την τεχνολογία της εταιρείας και να προβάλλει το καλό της όνομα, όχι για να αποκομίζει κέρδη από χορηγούς.
Μεταφέρουμε την παρουσίαση της ομάδας και των αναβατών της με βίντεο, φωτογραφίες και τεχνικά χαρακτηριστικά.
Η Yamaha έδωσε επίσης στη δημοσιότητα τη διεύθυνση ιστοσελίδας όπου οι φαν της μάρκας μπορούν να κατεβάσουν wallpapers των μοτοσυκλετών με και χωρίς τους Valentino Rossi και Jorge Lorenzo.
FRiV-37SIIc#ws]2013[/MEDIA] Yamaha YZR-M1 Unveiling
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 1.000 κ.εκ. υγρόψυκτος, εν σειρά τετρακύλινδρος με στρόφαλο crossplane.
Ισχύς: Πάνω από 240 ίππους (176 KW).
Μετάδοση: Κιβώτιο τύπου κασέτας έξι σχέσεων
Πλαίσιο Δύο δοκών αλουμινίου τύπου Delatbox με ρυθμιζόμενη γεωμετρία στον λαιμό. Ψαλίδι από αλουμίνιο
Αναρτήσεις: Ανεστραμμένο πιρούνι της Ohlins εμπρός, αμορτισέρ της Ohlins πίσω, αμφότερα ρυθμιζόμενα ώς προς προφόρτιση ελατηρίου, αποσβέσεις επαναφοράς και συμπίεσης.
Τροχοί: MFR από χυτό μαγνήσιο με διάμετρο 16,5 ίντσες εμπρός και πίσω.
Ελαστικά της Bridgestone σε 3 γόμες για βροχή και στεγνό
Φρένα της Brembo. Δύο δίσκοι από ανθρακονήματα εμπρός με διάμετρο 320 χιλ. και δύο ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων. Πίσω δίσκος από ανοξείδωτο ατσάλι με δαγκάνα δύο εμβόλων.
Βάρος 160 κιλά, σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIM.
amjik
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 45.576
- Κριτικές
- 61
- Like
- 43.089
- Πόντοι
- 22.785
Επισκέπτης
Ο Βαλε ας προσευχετε για καμια βροχη σε κανα Σιλβερστοουν,σε κανα Μιζανο,σε καμια Χερεθ γιατι δεν τον βλεπω να παιρνει καμια νικη,απο τα δοκιμαστκα ο Μαρκεθ φαινετε πολυ δυνατος.