amjik
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 45.576
- Κριτικές
- 61
- Like
- 43.089
- Πόντοι
- 22.785
Το σίριαλ με την Ducati και τους πιθανούς αγοραστές της έχει ακόμη ένα επεισόδιο, με την Audi να προστίθεται στους «μνηστήρες» της Ιταλικής εταιρείας, σύμφωνα με πληροφορίες του αγγλικού Car Magazine.
Από την πρώτη στιγμή που η Ducati έγινε διαθέσιμη, πολλές ήταν οι εταιρείες που έδειξαν ενδιαφέρον, η BMW, η Mercedes, η Benz AMG, η Ινδική Mahindra και προσφάτως η Hero MotoCorp, ωστόσο ο Ferdinand Piech – επικεφαλής της VolksWagen – ο οποίος βολιδοσκοπούσε την Ducati ήδη από το 2008, φαίνεται να είναι από τους πιο σοβαρούς αγοραστές, έχοντας μέχρι τον Απρίλιο να αποφασίσει προτού εισέλθουν στις διαπραγματεύσεις και άλλοι αγοραστές.
Η πρόθεση της Audi είναι να πληρώσει κάπου μεταξύ 50 και 100 εκατομμυρίων ευρώ και επιπλέον να εξαγοράσει τα χρέη της Ducati – τα οποία είναι περίπου 1.7 φορές περισσότερα από τα έσοδά της, πλην τόκων, της υποτίμησης και της εξαγοράς – ποσό που απέχει πολύ από το αρχικό ποσό του 1 δις. που είχε ακουστεί όταν πρωτοβγήκαν στην δημοσιότητα τα νέα της πώλησης…
Βέβαια όταν μιλάμε για την Audi, ή μάλλον καλύτερα για τον όμιλο VW Group, πρέπει να έχουμε υπόψη μας ένα όμιλο που έχει μάρκες όπως η Bentley, η Bugatti, η Lamborghini και μαζί την στενή σχέση με την Porsche, γεγονός που εξηγεί το ενδιαφέρον, ώστε ο πελάτης του γκρουπ να έχει μια επιλογή και για την μοτοσυκλέτα με την οποία θα κυκλοφορεί!
Από την πρώτη στιγμή που η Ducati έγινε διαθέσιμη, πολλές ήταν οι εταιρείες που έδειξαν ενδιαφέρον, η BMW, η Mercedes, η Benz AMG, η Ινδική Mahindra και προσφάτως η Hero MotoCorp, ωστόσο ο Ferdinand Piech – επικεφαλής της VolksWagen – ο οποίος βολιδοσκοπούσε την Ducati ήδη από το 2008, φαίνεται να είναι από τους πιο σοβαρούς αγοραστές, έχοντας μέχρι τον Απρίλιο να αποφασίσει προτού εισέλθουν στις διαπραγματεύσεις και άλλοι αγοραστές.
Η πρόθεση της Audi είναι να πληρώσει κάπου μεταξύ 50 και 100 εκατομμυρίων ευρώ και επιπλέον να εξαγοράσει τα χρέη της Ducati – τα οποία είναι περίπου 1.7 φορές περισσότερα από τα έσοδά της, πλην τόκων, της υποτίμησης και της εξαγοράς – ποσό που απέχει πολύ από το αρχικό ποσό του 1 δις. που είχε ακουστεί όταν πρωτοβγήκαν στην δημοσιότητα τα νέα της πώλησης…
Βέβαια όταν μιλάμε για την Audi, ή μάλλον καλύτερα για τον όμιλο VW Group, πρέπει να έχουμε υπόψη μας ένα όμιλο που έχει μάρκες όπως η Bentley, η Bugatti, η Lamborghini και μαζί την στενή σχέση με την Porsche, γεγονός που εξηγεί το ενδιαφέρον, ώστε ο πελάτης του γκρουπ να έχει μια επιλογή και για την μοτοσυκλέτα με την οποία θα κυκλοφορεί!