Νέα

Moto gp

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα sinnerman
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 593
  • Εμφανίσεις 37K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.582
Κριτικές
61
Like
43.095
Πόντοι
22.785
Δύο προβλήματα με τα ηλεκτρικά δεν τον άφησαν να οδηγήσει

Πέρυσι το Mugello ήταν ένας καταστροφικός αγώνας για τον Valentino Rossi, σήμερα ξεκίνησε με χαμόγελα και κατέληξε σε σχετική απογοήτευση.

Ο «γιατρός» στην ουσία έκανε μόνο 5 γύρους στην αρχή των ΕΔ1 και αμέσως ένιωσε καλά με την GP11.1 και μάλιστα ήταν στους 4 πρώτους. Με το που βγήκε στην πίστα για 2η φορά ένα καλώδιο ακούμπησε σε ένα ζεστό μέρος του κινητήρα και η μοτοσυκλέτα έμεινε στο πάνω μέρος της πίστας με τον Rossi να επιστρέφει στα πιτς με τα πόδια.

Με την 2η μοτοσυκλέτα έκανε ένα γρήγορο γύρο και βγήκε για κάποιες ρυθμίσεις. Όταν ξαναμπήκε στον 2ο γύρο και ενώ είχε βελτιώσει τις τρεις ενδιάμεσες χρονομετρήσεις, στην τελευταία κατηφορική στροφή της πίστας, την Bucine ένα ακόμη πρόβλημα στα ηλεκτρικά της μοτοσυκλέτας τον έφερε με τη φόρα μέχρι την αρχή των πιτς και μετά με τη βοήθεια ενός μηχανικού που έσπρωχνε την μοτοσυκλέτα έφθασε απογοητευμένος μέχρι το γκαράζ.

Το απόγευμα μπήκε προς το τέλος των δοκιμών και έγραψε τον 3ο χρόνο, χωρίς όμως αυτό να μπορεί να αξιολογηθεί στα θετικά, αφού στην πίστα οι συνθήκες ήταν περίεργες.



«Είναι σαν να μην κάναμε δοκιμές σήμερα. Μόνο μια φορά το πρωί βγήκα για ένα πλήρες σετ γύρων, το οποίο πήγε αρκετά καλά. Μετά αντιμετωπίσαμε προβλήματα και με τις δύο μοτοσυκλέτες. Ήταν μικρά προβλήματα, αλλά το αποτέλεσμα ήταν να μην οδηγήσω, εκτός από τα πρώτα λεπτά: Στην πρώτη μοτοσυκλέτα ένα καλώδιο ακούμπησε σε ένα ζεστό μέρος της μοτοσυκλέτας και αυτή σταμάτησε. Στην άλλη μοτοσυκλέτα ήταν ένα άλλο ηλεκτρικό πρόβλημα. Το απόγευμα ήταν κάτι μεταξύ στεγνού και βρεγμένου και έτσι ήταν άχρηστο. Μόνο στο τέλος έκανα τρεις γύρους για να τσεκάρουμε κάποιες αλλαγές που κάναμε και τα αποτελέσματα φαίνονται ενδιαφέροντα. Ελπίζουμε να τα δοκιμάσουμε και αύριο σε νορμάλ συνθήκες. Έχοντας οδηγήσει εδώ την GP12 μας δίνει ένα σημείο για να ξεκινήσουμε, αλλά ακόμη πρέπει να προσαρμόσουμε τις ρυθμίσεις των 800cc, αφού απαιτεί διαφορετικές γραμμές για να κρατήσει την ταχύτητα μέσα στην στροφή. Αύριο θα συνεχίσουμε το τεστ και ελπίζουμε ότι θα είμαστε κοντά στους άλλους», είπε ο Vale, με μια νότα συγκρατημένης αισιοδοξίας.



Για το θέμα των προβλημάτων ρωτήθηκε και ο Team Manager Vittoriano Guareschi:

«Είχαμε αφάνταστα κακή τύχη. Κάναμε 4,000 χλμ εδώ με την GP12 1000 και δεν είχαμε ούτε ένα πρόβλημα και σήμερα είχαμε δύο σε 20 χλμ!»

Όταν ρωτήθηκε αν αυτά τα προβλήματα μπορεί να επηρεάσουν την μακροζωία των δύο κινητήρων είπε:

«Ευτυχώς όχι, γιατί με την απόφασή μας να χρησιμοποιήσουμε την GP11.1 σημαίνει ότι έχουμε μόνο τρεις κινητήρες για το υπόλοιπο της χρονιάς. Το πρώτο προβλημα ήταν ένα μικρό βραχυκύκλωμα που προήλθε από ένα καλώδιο που ήταν πολύ κοντά στην εξάτμιση. Πιθανώς ένα λάθος στην συναρμολόγηση. Στην 2η μοτοσυκλέτα χάλασε ο ένας από τους δύο επεξεργαστές της ECU. Αυτό είναι τρομερά σπάνιο και δεν μας συνέβη ποτέ στο παρελθόν. Όταν είδα την 2η μοτοσυκλέτα να έχει προβλήματα, αρχικά φοβήθηκα τα χειρότερα. Σκέφτηκα μετά ότι μπορεί να είναι ένα άλλο πρόβλημα στα ηλεκτρονικά και ευτυχώς ήταν».

Σε ερώτηση σχετικά με τη νέα άσφαλτο που θα περίμενε κανείς να «κατεβάσει» κι άλλο τους χρόνους, ο έμπειρος μάνατζερ και δοκιμαστής και πρώην οδηγός αγώνων σχολίασε:

«Η παλιά άσφαλτος είχε καλή πρόσφυση. Το πλεονέκτημα της νέας είναι ότι εξαφάνισε τα σαμαράκια. Αυτό μας βοηθάει, αλλά είναι περισσότερο αποδοτικό στα 125, γιατί οι γραμμές των MotoGP δεν περνούσαν πάνω από όλα τα σαμαράκια».
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.582
Κριτικές
61
Like
43.095
Πόντοι
22.785
Σήμερα 15.00  άπό τόν Σκάι τά δκιμαστικα στό mugello !!!!!!!!!

Αύριο τήν ίδια ώρα ό άγώνας !!!!!!!!!

Καί τά μυαλά στά κάγκελα  :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.582
Κριτικές
61
Like
43.095
Πόντοι
22.785
Τώρα η Μ1 δουλεύει όπως πρέπει και κάνω γρήγορους γύρους μετά τα μέσα του αγώνα και αυτό είναι το στυλ που μου αρέσει», είπε ο μεγάλος νικητής του 8ου Αγώνα της χρονιάς, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2010, ο Jorge Lorenzo.

«Η νίκη αυτή είναι πιο γλυκιά από αυτήν στην Jerez, το σφυρί είχε καιρό να κτυπήσει, αλλά τώρα ξεκίνησε. Η αυτοπεποίθησή μου είναι μεγάλη τώρα και για το μέλλον θα δούμε αν πλησιάσαμε γενικά ή αν αυτό οφειλόταν στην νέα άσφαλτο του Mugello», απάντησε σε ερώτηση του απεσταλμένου μας.



Ο Lorenzo ξεκίνησε καλά και από την 2η σειρά έστριψε 2ος για να χάσει μετά μία θέση από τον πολύ καλό σήμερα Andrea Dovizioso. O Casey Stoner από τη μεριά του έκανε μια πολύ καλή εκκίνηση και κατάφερε στο πρώτο μισό του αγώνα να ξεφύγει με διαφορά 2.2’’ δευτερόλεπτα, γράφοντας και νέο ρεκόρ πίστας. Εκεί όμως ξεκίνησε την επίθεσή του ο Ισπανός. Κατεβάζοντας τη διαφορά και οδηγώντας ωραία (βλ φωτό 2) με καθαρές γραμμές, έσπασε το ρεκόρ και όταν έφτασε τον Αυστραλό πέρασε εύκολα μπροστά και μάλιστα έκανε μια μικρή διαφορά.

Τον εκπληκτικό ρυθμό του, ακολούθησε και ο Dovi (βλ. φωτό 1) που πέρασε στον τελευταίο γύρο τον Stoner και πήρε την 2η θέση, ευτυχισμένος με την προσπάθειά του, όταν λίγο αργότερα στο βάθρο των νικητών οι Ιταλοί θεατές τον αποθέωναν.

«Πίεζα συνέχεια, σε όλο τον αγώνα. Φρέναρα συνέχεια στο όριο, γιατί ο Jorge ήταν ταχύτερος στις στροφέ 6, 7, 8, 9 και έπρεπε να καλύπτω τη διαφορά στα φρένα. Είμαι πολύ χαρούμενος για την στήριξη του κόσμου, ήταν πολύ σημαντικό που τους έβλεπα στις πλαγιές, μου έδιναν δύναμη να συνεχίσω να πιέζω. Είναι η καλύτερη στιγμή της καριέρας μου», είπε ο καταχαρούμενος Dovi, που μετά τον αγώνα πήρε στην αγκαλιά του την κόρη του. Ο Ιταλός σημείωσε στον αγώνα την 2η μεγαλύτερη τελική με 331.5 χαω, πίσω από τον Barbera που ήταν 1ος στον τομέα αυτό με 335.7 χαω. 

Ο Casey Stoner με την άλλη εργοστασιακή Honda έμεινε 3ος τελικά και εξήγησε το πώς έχασε χρόνο στο 2ο μισό του αγώνα:

«Από το πρωινό ζέσταμα είδαμε ότι με την πίεση του αέρα στο πίσω μας λάστιχο είχαμε κάποια φθορά. Τελικά επιλέξαμε να μην αλλάξουμε την πίεση για τον αγώνα και μετά τη μέση το λάστιχο υπερθερμάνθηκε και η επιφάνεια επαφής με την άσφαλτο μειώθηκε, με αποτέλεσμα να μην έχω πρόσφυση στο πλάγιασμα και να έχω γλιστρήματα (βλ. φωτο 3) και να μην μπορώ να αντιδράσω όταν με έφτασε ο Jorge. Το ίδιο έγινε και όταν με πέρασε ο Andrea. Το μεγάλο λάθος ήταν η πίεση στο πίσω λάστιχο». Σε ερώτηση για το αν υπάρχουν στην ομάδα εντολές σε σχέση με αυτόν που κυνηγάει το Πρωτάθλημα είπε:

«Δεν πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχουν εντολές στην ομάδα. Δεν θα ήθελα να κερδίσω ένα Πρωτάθλημα έτσι».

Στην ίδια ερώτηση ο Dovi σχολίασε:

«Το MotoGP δεν είναι Formula 1 και αυτό είναι το καλό!»



Οκτώ δευτερόλεπτα πίσω τους έγινε η άλλη μεγάλη μάχη της ημέρας μεταξύ Simoncelli & Spies, με τελικό νικητή τον Αμερικανό, που πέρασε στον τελευταίο γύρο τον Ιταλό που ήθελε πολύ να ανεβεί στο βάθρο, μπροστά στο φανατικό κοινό που τον υποστήριζε.

Ο φίλος του, ο Valentino Rossi ήταν ο οδηγός που έδωσε τις περισσότερες μάχες αφού ξεκίνησε 12ος, έμεινε πίσω 15ος και μετά σιγά – σιγά ανέβηκε μέχρι την 6η θέση την οποία κράτησε παρά τις επιθέσεις του Hector Barbera (βλ. φωτο 4).

O Dani Pedrosa μπήκε και αυτός στο γκρουπ της μάχης για την 6η θέση, αλλά τελικά έμεινε 8ος, ένα καλό αποτέλεσμα τηρουμένων των αναλογιών.

Τη δεκάδα έκλεισαν οι Αμερικανοί Colin Edwards & Nicky Hayden, με τον 2ο να καταστρέφει ένα πολύ καλό ξεκίνημα που τον βρήκε στην 6η θέση.
 

TYRAEL

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Αυγ 2007
Μηνύματα
26.557
Κριτικές
54
Like
226
Πόντοι
7.195
Ο Casey Stoner με την άλλη εργοστασιακή Honda έμεινε 3ος τελικά και εξήγησε το πώς έχασε χρόνο στο 2ο μισό του αγώνα:

«Από το πρωινό ζέσταμα είδαμε ότι με την πίεση του αέρα στο πίσω μας λάστιχο είχαμε κάποια φθορά. Τελικά επιλέξαμε να μην αλλάξουμε την πίεση για τον αγώνα και μετά τη μέση το λάστιχο υπερθερμάνθηκε και η επιφάνεια επαφής με την άσφαλτο μειώθηκε, με αποτέλεσμα να μην έχω πρόσφυση στο πλάγιασμα και να έχω γλιστρήματα (βλ. φωτο 3) και να μην μπορώ να αντιδράσω όταν με έφτασε ο Jorge. Το ίδιο έγινε και όταν με πέρασε ο Andrea. Το μεγάλο λάθος ήταν η πίεση στο πίσω λάστιχο».
να λοιπόν που όλη η δουλειά γίνεται στο στήσιμο της μηχανής...
η οδηγική ικανότητα περνά σε δεύτερη μοίρα...  ;)
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.582
Κριτικές
61
Like
43.095
Πόντοι
22.785
Κυριακή 3 Ιουλίου 2011
Βασιλεύοντας παγκόσμιος πρωταθλητής Jorge Lorenzo παραδοθεί μια απίστευτη επίδοση σήμερα το απόγευμα, αφού μια σκληρή πολέμησε νίκη στο Mugello να διεκδικήσει το Gran Premio d'Italia TIM νίκη, την δεύτερη συνεχόμενη νίκη για το GP Yamaha αυτή τη σεζόν.
 

LEON13

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Φεβ 2010
Μηνύματα
17.450
Κριτικές
2
Like
44
Πόντοι
166
Κυριακή 3 Ιουλίου 2011
Βασιλεύοντας παγκόσμιος πρωταθλητής Jorge Lorenzo παραδοθεί μια απίστευτη επίδοση σήμερα το απόγευμα, αφού μια σκληρή πολέμησε νίκη στο Mugello να διεκδικήσει το Gran Premio d'Italia TIM νίκη, την δεύτερη συνεχόμενη νίκη για το GP Yamaha αυτή τη σεζόν.
Ο Γιατρος, σε τι θεση τερματισε ???
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.582
Κριτικές
61
Like
43.095
Πόντοι
22.785
Valentino Rossi:
"Έχουμε ένα ποδήλατο που είναι διαφορετικός από πολλές απόψεις από αυτή που ξεκινήσαμε τη σεζόν με. Γνωρίζουμε ότι πρέπει να υποβληθεί σε περαιτέρω ανάπτυξη, από τεχνική άποψη, αλλά ακόμη και στο στάδιο αυτό, έχει δείξει ότι έχει ένα καλό περιθώριο βελτίωσης μόνο με την εγκατάσταση. ο καιρός δεν μας βοήθησε στο Assen, και το ίδιο ισχύει εδώ. Είχαμε περιορισμένο χρόνο να εργαστεί αυτό το Σαββατοκύριακο, έτσι για άλλη μια φορά κάναμε μια σημαντική αλλαγή εγκατάστασης το πρωί της Κυριακής. ήταν βήμα προς τα εμπρός, και στον αγώνα ήμουν σε θέση να έχουν ένα καλύτερο ρυθμό από ό, τι στην πράξη, αν και η βελτιωμένη συμπεριφορά στις στροφές συνοδεύτηκε από μια μικρή απώλεια πρόσφυσης. Τέλος πάντων, πιστεύουμε ότι είναι μια καλή κατεύθυνση για να προσπαθήσουμε και στο μέλλον με την εγκατάσταση μας . έχασα λίγο χρόνο στην εκκίνηση επειδή ο συμπλέκτης γλίστρησε, και ήμουν σχεδόν τελευταία στην πρώτη στροφή, με πολύ έδαφος να καλύψει. είναι κρίμα γιατί έχω πάντα κατάφερε να κάνει καλά στο αρχίζει με τη Ducati αυτό το έτος. Παρόλα αυτά, δεν είμαι σίγουρος πόσο καιρό θα ήταν σε θέση να μείνει με Spies και Simoncelli, ακόμη και αν είχα ξεκινήσει καλύτερα. Το χάσμα στις χρόνους γύρων ήταν μικρότερη από ό, τι στο Assen, η οποία είναι θετική, αλλά είναι ακόμα αρκετά μεγάλο , περίπου οκτώ δέκατα. πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε για να μείνει με τη μοντέλα της Honda και τη Yamaha. κάνουμε όλοι ό, τι μπορούμε, και οι δύο μας στην πίστα και τα παιδιά της Ducati. είναι σίγουρα μια δύσκολη κατάσταση, αλλά να έρθει εδώ Mugello και να δούμε όλες αυτές τις σημαίες και ανεμιστήρες επευφημίες παρέχει πάντα μια μεγάλη συγκίνηση και μας δίνει κίνητρο για να επιστρέψετε στο μπροστινό μέρος. "
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
  Γαμω την Μπριτζεστον,το μονοπωλιο της,και τα ελαστικα της......
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.582
Κριτικές
61
Like
43.095
Πόντοι
22.785
[size=34pt]rossi !!!!!

Καί τά μυαλά στά κάγκελα !!!!![/size]


Αναγνωρίζει ότι υστερούν ως τώρα

Ο Valentino Rossi «άναψε φωτιές» στο Mugello όταν δήλωσε:

«η αλήθεια είναι πως με την μοτοσυκλέτα των 1,000cc πήγαινα πιο αργά από ό,τι οι ταχύτεροι αναβάτες με τα 800cc».

Έτσι οι άνθρωποι της Ducati επέστρεψαν στην πίστα την περασμένη Τρίτη για να συνεχίσουν την εξέλιξη της GP12.



O Vitto Guareschi σε δηλώσεις του στον Ιταλικό Τύπο τόνισε μεταξύ άλλων:

«Ο “Vale” γνωρίζει καλά. Το μόνο που θέλουμε είναι να πρωταγωνιστήσουμε ξανά. Είναι αλήθεια ότι οι καλύτεροι αναβάτες κινήθηκαν ταχύτερα στον αγώνα του Mugello από τους χρόνους που είχαμε επιτύχει με την δική μας μοτοσυκλέτα των 1,000cc. Στις δοκιμές που κάναμε την Τρίτη το απόγευμα σημειώσαμε τον ταχύτερο χρόνο περίπου στις 18:00, στον 18ο γύρο. Όμως χρειάζεται να τον μειώσουμε τουλάχιστον κατά μισό δευτερόλεπτο.



Η εξέλιξη της GP11.1 δεν θα σταματήσει και θα κάνουμε δουλειά κατά τη διάρκεια των δοκιμών για τα Grand Prix. Επίσης έπειτα από τον αγώνα του Brno οι δοκιμαστές μας θα βρεθούν στη Jerez και το Mugello. Επίσης, στην Laguna Seca o Nicky Hayden θα οδηγήσει την GP11.1. Πρέπει να την βελτιώσουμε ακόμα κι αν εφαρμόσουμε ακραίες λύσεις.»



Όπως προβλέπουν οι κανονισμοί, οι Rossi και Hayden έχουν στη διάθεσή τους μόνο τρεις ημέρες για να κάνουν επίσημες δοκιμές με την GP12. Οι δύο από αυτές θα διεξαχθούν στο Misano. O Guareschi δήλωσε σχετικά:

«Δεν θα κάνουμε άλλες δοκιμές στο Mugello. Θα πραγματοποιήσουμε διήμερες δοκιμές στο Misano και την τρίτη ημέρα που θα έχουμε στη διάθεσή μας θα την αφήσουμε γι’ αργότερα για να δοκιμάσουμε κάποια νέα στοιχεία.»
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.582
Κριτικές
61
Like
43.095
Πόντοι
22.785
Μετά από ένα σαββατοκύριακο από την μεγάλη κατηγορία και πάλι πηγαίνει σε back-to-back γύρους της δράσης ως το 2011 MotoGP Παγκόσμιο Πρωτάθλημα φτάνει στα μισά του δρόμου σταδίου της με την ENI Motorrad Grand Prix Deutschland. Sachsenring ακολουθεί ένα σύντομο διάλειμμα μετά από τους γύρους στο Assen και το Mugello, αγώνες που έχουν δει το εργοστάσιο της Yamaha μηχανή κερδίσει δύο φορές έξω, και με την νίκη του Jorge Lorenzo στην Ιταλία το χάσμα με Casey Stoner ήταν κλειστό για 19 πόντους.

Αν και ηγείται της Αυστραλίας παραμένει σημαντικό ένα στην κορυφή της βαθμολογίας τα τελευταία αποτελέσματα έχουν προσθέσει έναν υπαινιγμό της δολοπλοκίας στις διαδικασίες, μετά από τρεις διαδοχικές νίκες του στο Le Mans, Catalunya και το Silverstone. Ωστόσο, με τα αποτελέσματα στο βάθρο στο Assen και Mugello - η τελευταία εκ των οποίων ήταν 50ος πρωθυπουργός αποτέλεσμα του ρύγχους τάξη - Stoner εξακολουθεί να είναι η σημαιοφόρος στο πλοίο εργοστάσιο του Repsol Honda.

Υπεράσπιση Παγκόσμιος Πρωταθλητής Lorenzo μετακόμισε επίπεδο σχετικά με GP νίκες (37) με τις ευχαριστίες «Aspar» Jorge Martínez προς τη νίκη του στο Mugello και με την πρώην αναβάτη γύρισε Team Manager είναι πλέον κοινή δεύτερο στην λίστα των πιο επιτυχημένων ισπανικής αναβάτες πίσω από Άγγελος Nieto. Sachsenring παραμένει μόνο ένα από τα δύο κυκλώματα με το τρέχον ημερολόγιο όπου Lorenzo είναι ακόμη να δοκιμάσετε νίκη GP, σε κάθε τάξη, αλλά έχοντας τερμάτισε δεύτερος για τις δύο τελευταίες σεζόν το εργοστάσιο της Yamaha αναβάτη Racing θα είναι πεπεισμένοι για τη συνέχιση της τσιπ μακριά σε αναμονή Stoner για την μολύβδου της βαθμολογίας.

Δεύτερη Repsol Honda αναβάτης Andrea Dovizioso έχει τις θέες του που κατά το κλείσιμο των περαιτέρω Lorenzo και μαζί με τον Stoner δοκιμάστηκε στο Mugello τη Δευτέρα μετά τον τελευταίο γύρο. Η ιταλική ακόμη δεν έχει τελειώσει στο βάθρο στο Sachsenring, αλλά είναι σε λειτουργία από τρεις κατ 'ευθείαν αποτελέσματα βήμα και ψάχνει ισχυρή στην RC212V. Τον συμπατριώτη του, Valentino Rossi είναι ο αναβάτης με τις περισσότερες νίκες στη «νέα» Sachsenring (το κύκλωμα ήταν νεόκτιστο το 1998) έχοντας λάβει πέντε νίκες σε όλες τις κατηγορίες, τέσσερις από αυτούς στο MotoGP. Πέρυσι έκανε την επιστροφή του από τραυματισμό στο Sachsenring, και αυτό το Σαββατοκύριακο ο αναβάτης της Ducati θα κάνει 250ης Grand Prix του, κάνοντας τον να ξεκινήσει μόνο το έκτο αναβάτη να φτάσει το ορόσημο.

Όπως Rossi team-mate του, Nicky Hayden θα συνεχίσει επίσης να αναζητήσετε του για ένα δεύτερο βάθρο της σεζόν, με τους συναδέλφους Αμερικανός Ben Spies (Yamaha Racing Factory) με στόχο να αξιοποιήσει τις δύο θέσεις στο βάθρο που έχει μέχρι στιγμής επιτευχθεί αυτή η εποχή. Ο Dani Pedrosa κέρδισε Sachsenring περσινό αγώνα και συνεχίζει ανόδου του πίσω στην πλήρη γυμναστήριο μετά την υποβολή την επιστροφή του στην δράση στο Mugello μετά από απουσία τριών αγώνων. Η Repsol Honda τον άνθρωπο και τους συναδέλφους τους αναβάτες RC212V του θα είναι ελπιδοφόρα του κτιρίου με τη θέση της Honda ως ο πιο επιτυχημένος κατασκευαστής στο Sachsenring από την εισαγωγή της τρέχουσας τετράχρονου μορφή το 2002. Το ιαπωνικό εργοστάσιο έχει πάρει πέντε νίκες στα τελευταία εννέα χρόνια, η Yamaha τρία και Ducati ένα. Είναι ενδιαφέρον ότι, τρία διαφορετικά ποδήλατα έχουν κερδίσει στην πίστα στα τελευταία τρία χρόνια? Ducati με τον Stoner στο πλοίο το 2008, η Yamaha με τον Rossi το 2009 και η Honda με Pedrosa πέρυσι.

Marco Simoncelli συνεχίζει να περιμένουν παρθενική πρεμιέρα του αποτέλεσμα στο πόντιουμ τάξης και μια ανάκαμψη τύχες αγώνα τη φετινή σεζόν, έχοντας ξεκινήσει τα τελευταία έξι αγώνες από την πρώτη σειρά, αλλά χωρίς μια κορυφαία τρεις αποτέλεσμα να δείξει για αυτό. Σαν του Carlo Honda Gresini team mate του Hiroshi Aoyama χάσει τον περσινό αγώνα λόγω τραυματισμού και αυτή τη στιγμή παλεύει με τις συνέπειες ενός τραυματισμού πήρε σε μια συντριβή στην πράξη στο Assen.

Colin Monster Yamaha Tech 3 του Edwards και Cal Crutchlow έμπειρο μικτή περιουσίες στο Mugello, ο Αμερικανός ένατη θέση και η βρετανική νεοσύλλεκτος παραλείποντας να τερματίσουν τον αγώνα. Στο Sachsenring Edwards προσεγγίσεις ένα κομμάτι στο οποίο έχει καλύτερο τελείωμα της τέταρτης (2007), ενώ Crutchlow αντιμετωπίζει ένα άλλο νέο κύκλωμα. Ο δορυφόρος Ducatis του Hector Barbera (Mapfre Aspar) και Karel Abraham (Cardion AB μοτοσικλετών) είναι στενά αντιστοιχισμένο, και Toni LCR Honda, Elías θα αναζητούν την έμπνευση από μια φανταστική βόλτα Moto2 στο Sachsenring πέρυσι που τον έφεραν τη νίκη. Alvaro Bautista (Rizla Suzuki) και ο Randy de Puniet (Pramac Racing), αφενός, θα είναι ελπιδοφόρα για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων τους από το Mugello, ενώ η γαλλική αναβάτη Sylvain Guintoli είναι σε ετοιμότητα για να αντικαταστήσει Loris Capirossi, αν η ιταλική δεν ταιριάζουν στο χρόνο για να οδηγήσει αυτό το Σαββατοκύριακο .
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom