Edwards, Stoner, Dovizioso, Bautista
• O Colin Edwards είναι ο άνθρωπος του αγώνα στο Silverstone. Μόλις 9 μέρες μετά το σπάσιμο της κλείδας του, ανέβηκε στο βάθρο, μετά από μια θαρραλέα οδήγηση, ειδικά στους τελευταίους γύρους, όταν δέχτηκε μεγάλη επίθεση από τον συμπατριώτη του Nicky Hayden, που μάλιστα πέτυχε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα στην προσπάθειά του να τον φτάσει. Ο Edwards απάντησε με τον 3ο ταχύτερο γύρο του αγώνα, μόλις ένα δέκατο πάνω από αυτόν του Stoner που ήταν ο 2ος ταχύτερος! «Ούτε μια στο εκατομμύριο δεν θα το σκεφτόμουν ότι θα ήμουν στο βάθρο, μια εβδομάδα μετά το σπάσιμο της κλείδας μου. Πρέπει να ευχαριστήσω τον Dr Xavier Mir για την δουλειά που έκανε ώστε να αποκαταστήσει τον ώμο μου», είπε ο πάντα ευδιάθετος Αμερικανός.
• Ο Casey Stoner στον 150ο αγώνα της καριέρας του, ισοφάρισε το ρεκόρ του Rossi από το 2003, ως προς τις τρεις συνεχόμενες νίκες για την Honda και πέρασε πρώτος στην βαθμολογία, εκμεταλλευόμενος την πτώση του Lorenzo. Ο πάντα «γκρινιάρης» Αυστραλός αναφέρθηκε στις αγωνίες του κατά τη διάρκεια του αγώνα:
«Ήμουν χαρούμενος και μόνο με το ότι έμενα πάνω στην μοτοσυκλέτα. Είχε φοβερό κρύο και ήμουν τόσο νευρικός, επειδή σε τέτοιες συνθήκες είναι πολύ εύκολο να πέσεις».
Τελικά τερμάτισε με την άνεση των 15’’ + δευτερολέπτων από τον 2ο ενώ κατάφερε να «ρίξει γύρο» στους δύο τελευταίους του αγώνα, κάτι που έιχε πολύ καιρό να συμβεί.
• Ο Αndrea Dovizioso σταθερά ανεβαίνει σε απόδοση και βάζει τα θεμέλια ώστε να μείνει και την επόμενη χρονιά στην εργοστασιακή ομάδα της Honda. Η 2η θέση είναι ένα πολύ καλό αποτέλεσμα και εξήγησε κάποια πράγματα για την στρατηγική της ομάδας:
«Κάναμε μια αλλαγή στο set up της μοτοσυκλέτας, ώστε να έχουμε περισσότερη πρόσφυση πίσω και μετά ακολουθήσαμε μια πολύ καλή στρατηγική. Μας βοήθησε που κάναμε δύο γύρους πριν τον αγώνα, ώστε να φέρουμε τα λάστιχα σε θερμοκρασία λειτουργίας γρηγορότερα».
Ο Ιταλός αναφέρθηκε στο γεγονός ότι ο κανονισμός επιτρέπει σε κάθε οδηγό να κάνει δύο αναγνωριστικούς γύρους είτε με τη ίδια μοτοσυκλέτα, είτε με την δεύτερη, αφού μπει ξανά στα πιτς, μετά τον πρώτο αναγνωριστικό γύρο και δεν πάει να πάρει τη θέση του στη σχάρα εκκίνησης.
Η Ducati το έκανε αυτό πέρυσι και πρόπερσι ώστε να ζεσταίνει τα λάστιχα και να μην καίει πολύ βενζίνη, όπως έχουμε γράψει παλιότερα. Τώρα και η Honda σκέφτηκε να χρησιμοποιήσει αυτήν τη δυνατότητα, μάλιστα χωρίς να αλλάξει μοτοσυκλέτα, αφού στις συνθήκες βρεγμένου δεν υπάρχει θέμα με την κατανάλωση, με δεδομένο ότι λόγω του χαμηλότερου ρυθμού η κατανάλωση είναι αρκετά μικρότερη.
• Ο Alvaro Bautista και η Suzuki γιόρτασαν μια ανέλπιστη 5η θέση στην Μ. Βρετανία.
«Ήταν ο πρώτος αγώνας που κατάφερα να αισθανθώ ανταγωνιστικός, μετά τον τραυματισμό μου και ήμουν πιο κοντά στο όριό μου, από όσο ήμουν όλη την αγωνιστική σεζόν», είπε φανερά χαρούμενος ο Ισπανός οδηγός.