Νέα

Moto gp

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα sinnerman
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 593
  • Εμφανίσεις 37K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785
Χτύπησε ο Rossi, πήγε στην κλινική της πίστας

Ο Marco Simoncelli ήταν επικεφαλής στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές της MotoGP στην Γερμανία και ήταν ο μόνος αναβάτης που «κατέβηκε» το 1:23.000 καθώς έκανε χρόνο 1:22.823.



Ωστόσο η διαδικασία χαρακτηρίστηκε από τις πτώσεις των αναβατών στην αρχή αυτής, στη στροφή Νο11. Να πούμε ότι αυτή είναι η πρώτη δεξιά έπειτα από μια σειρά αριστερών όπου η μοτοσυκλέτα είναι πλαγιασμένη σε αυτή τη μεριά (αριστερά) για περίπου 30 δευτερόλεπτα και προφανώς τα ελαστικά κρυώνουν από τη δεξιά πλευρά τους.



Συγκεκριμένα ο Casey Stoner έπεσε μόλις στον δεύτερο γύρο της προσπάθειάς του σε αυτή τη στροφή και το ίδιο συνέβη και με τους Toni Elias, Dani Pedrosa και Valentino Rossi. Μάλιστα, ο αναβάτης της Ducati μεταφέρθηκε στην κλινική της πίστας επειδή από την πτώση του στο έδαφος και χτύπησε στους μύες.

Ο Rossi επέστρεψε στην πίστα προς το τέλος και μάλιστα μείωσε τον χρόνο του, όμως ο Vittoriano Guareschi, Team Manager, δήλωσε ότι το απόγευμα θα δουν κατά πόσο το χτύπημα θα του επιτρέψει να οδηγήσει απρόσκοπτα.



Παρά το γεγονός ότι η Bridgestone έδωσε ελαστικά πιο μαλακά στην δεξιά πλευρά τους για το συγκεκριμένο αγώνα, οι αναβάτες θεωρούν ότι παραμένουν σκληρά και ευθύνονται για τις πτώσεις. Να σημειώσουμε ότι ο Εlias ξαναμπήκε στην πίστα και ξανάπεσε στην πρώτη στροφή της πίστας η οποία επίσης είναι δεξιά.

Σε ό,τι αφορά τον Loris Capirossi, η επιστροφή του είναι δύσκολη καθώς έκανε τον τελευταίο χρόνο μιας και η φυσική κατάστασή του δεν του επιτρέπει να κινηθεί πιο γρήγορα.



Αναφορικά με την κατάταξη, δεύτερος ήταν ο Casey Stoner (+0.181 δευτερόλεπτα), τρίτος ο Jorge Lorenzo (+0.223 δευτερόλεπτα), στην τέταρτη θέση ο Nicky Hayden (+0.382 δευτερόλεπτα), στην πέμπτη ο Andrea Dovizioso (+0.532 δευτερόλεπτα) και στην έκτη ο Karel Abraham (+0.593 δευτερόλεπτα).
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785
Οι Lorenzo, Pedrosa δεν άντεξαν το φοβερό του ρυθμό

Ο Casey Stoner και η Honda RC212V πετούσαν στο 2ο μισό του σημερινού Αγώνα στην Laguna Seca της Καλιφόρνια και πήραν μια πολύτιμη και σημαντική νίκη, με την οποία αύξησαν τη διαφορά στη βαθμολογία στους +20 βαθμούς από τον Lorenzo που δεν κατάφερε να αντιδράσει.

Ο Iσπανός νικητής του Αγώνα πέρυσι, πήρε την εκκίνηση και κρατήθηκε μπροστά μέχρι τα μισά του αγώνα. Τότε άρχισε την επίθεσή του ο Stoner που αρχικά πέρασε τον ομόσταυλό του Pedrosa και σιγά – σιγά ροκάνισε τη διαφορά ώστε να αρχίσει τις επιθέσεις στον Lorenzo. Το προσπέρασμά του ήταν εκπληκτικό – από εξωτερική στα φρένα της δύσκολης 1ης στροφής της πίστας – και αμέσως μετά στους τελευταίους έξι γύρους έκτισε διαφορά ασφαλείας και τερμάτισε σε συνολικό χρόνο ρεκόρ, καλύτερο και από τον περσινό του Lorenzo κατά 2.7’’!, παρά το ότι στον ταχύτερό του γύρο δεν έσπασε το δικό του ρεκόρ πίστας που έχει από πέρυσι. Αυτό δείχνει ότι ο ρυθμός του αγώνα ήταν ανεβασμένος και ότι η Honda είναι πολύ βελτιωμένη, αφού πέρυσι η πρώτη ήταν 17’’ πίσω από τον φετινό χρόνο!!

«Ο Casey σήμερα ήταν καλύτερος και εμείς δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτε στο τέλος του αγώνα», δήλωσε ο Lorenzo, που ως γνωστόν ποτέ δεν καλύπτει τις ήττες του με δικαιολογίες, όπως ο πόνος στο κτυπημένο πόδι του από την άσχημη πτώση που είχε το πρωί του Σαββάτου.

Από την πλευρά του ο 3ος, ο Dani Pedrosa είπε ότι κουράστηκε στα μέσα του Αγώνα και ότι δεν μπορούσε να ακολουθήσει από κει και πέρα το ρυθμό των πρώτων.

Σπουδαία μάχη μέχρι τη γραμμή του τερματισμού είχε ο Ben Spies, που κατάφερε να κερδίσει τον Andrea Dovizioso στο τέλος, κάτι που έχει γίνει συνήθεια από τον Αμερικανό. O τρίτος αυτής της παρέας, ο Marco Simoncelli έπεσε μόλις στον 6ο γύρο και έχασε την ευκαιρία να δώσει την μάχη του. Έτσι για την 6η θέση δόθηκε μια επική μάχη μεταξύ των ομόσταυλων Valentino Rossi & Nicky Hayden, με τελικό νικητή τον πρώτο, ενώ από την πλευρά του Αμερικανού υπήρξαν κάποια μικρά παράπονα για κλεισίματα σε κάποια σημεία του Αγώνα.

Ο άλλος Αμερικανός ο Colin Edwards, με την δορυφορική Yamaha M1 της Tech3, έκανε έναν μοναχικό αγώνα στην 8η θέση, ενώ αντιστοιχα μόνος γύριζε και ο Hector Barbera που συμπλήρωσε 150 συμμετοχές σε GP. Την δεκάδα έκλεισε ο Hiroshi Aoyama που κέρδισε την μάχη με τον Karel Abraham.

Crutchlow & Bautista επίσης έπεσαν όπως ο Super Sic που προαναφέραμε, ενώ απογοητευτικός για άλλη μια φορά ήταν ο Toni Elias που έμεινε ένα γύρο πίσω από τους πρώτους!
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785
Nakamoto: Ένα βάθρο μόνο με Honda είναι το όνειρό μας!

7 νίκες στους 10 πρώτους αγώνες είναι μια καλή χρονιά

Ο Αντιπρόεδρος του HRC ο Shuhei Nakamoto είναι μαζί και υπεύθυνος για όλη την ομάδα της Repsol Honda και με την ευκαιρία του καλοκαιρινού διαλείμματος του MotoGP, μιλάει για την μέχρι τώρα πορεία. Ο Casey αντιμετώπισε προβλήματα με την κατανομή βάρους.

Οι αλλαγές που κάνατε στην Laguna Seca το πρωί έλυσαν αυτά τα προβλήματα;

Είχαμε λύσει τα περισσότερα από τα προβλήματα κατανομής βάρους από την 2η μέρα. Αυτό που γινόταν ήταν ότι δεν είχαμε αρκετή πρόσφυση πίσω. Βρίσκοντας τον τρόπο να έχουμε την σωστή ισορροπία της μοτοσυκλέτας, μας επέτρεψε να κερδίσουμε. Η μοτοσυκλέτα είχε ρυθμιστεί τέλεια. Ο Casey μετά τον 27ο γύρο που πέρασε μπροστά γυρνούσε σταθερά στο 1:21, ενώ ο Lorenzo κατάφερε μόνο κοντά στο 1:22.

Η μοτοσυκλέτα του Dani επίσης είχε πολύ καλή ισορροπία. Αλλά αυτή η πίστα απαιτεί σκληρά φρεναρίσματα και ο ώμος του Dani δεν είναι ακόμη σε πλήρη δύναμη, μετά την εγχείρηση. Γι’ αυτό δεν μπορούσε να ρκατήσει τους καλούς χρόνους μέχρι το τέλος.

Τι νομίζεις για τον Αγώνα του Andrea Dovizioso;

Στο πρώτο μισό του Αγώνα ο Andrea χρησιμοποίησε όλη την ενέργειά του για να μείνει με το γκρουπ των πρωτοπόρων, το οποίο του στοίχισε στους τελευταίους γύρους. Μετά δύο εβδομάδες καλοκαιρινές διακοπές, το δεύτερο μισό της σεζόν ξεκινάει στην Τσεχία.

Μπορείτε να μας πείτε για το πρώτο μισό περιληπτικά.

Η Honda έχει κερδίσει 7 στους 10 Αγώνες μέχρι τώρα. Αν σκεφτεί κανείς ότι ολόκληρη την περσινή χρονιά κερδίσαμε μόνο 4, μπορεί να σκεφτεί κανείς ότι το έχουμε στο τσεπάκι μας (το Πρωτάθλημα). Αλλά ο Lorenzo είναι ένας πολύ σκληρός αντίπαλος. Δεν θα το βάλει κάτω και νομίζω ότι θα συνεχίσουμε να βλέπουμε νίκες και ήττες για την υπόλοιπη χρονιά. Μια πτώση μπορεί να ταράξει όλη τη μάχη του Πρωταθλήματος. Θα αντιμετωπίζουμε κάθε Αγώνα με την μεγαλύτερη σοβαρότητα, συγκεντρωμένοι στο να αποφύγουμε κάθε λάθος που μπορεί να μας κοστίσει βαθμούς. 

Ο Casey Stoner, βρίσκεται στο βάθρο σε κάθε Αγώνα, εκτός της Jerez, που έπεσε στο συμβάν με τον Rossi.

Στην πραγματικότητα ο Casey ακόμη έχει προβλήματα με την φυσική του κατάσταση που έχουν μείνει από την πτώση του στις δοκιμές στο Assen και ακόμη αισθάνεται πόνο όταν οδηγεί. Έτσι το διάλειμμα των δύο εβδομάδων θα είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για να έλθει πίσω σε τέλεια κατάσταση.

Από την στιγμή που ο Dani Pedrosa γύρισε μετά τον τραυματισμό του, κατάφερε να είναι στο βάθρο με εξαίρεση την Ιταλία.

Με την ευκαιρία του καλοκαιρινού διαλείμματος, που θα κάνει περισσότερο προπόνηση σε φυσική κατάσταση, νομίζω ότι θα δούμε τον Dani σύντομα να βρίσκει την αρχική του φόρμα. Αν αυτό συμβεί οι επόμενοι αγώνες θα είναι μια μάχη ανάμεσα στους Dani, Casey και Jorge. Και οι τρεις οδηγοί είναι αρκετά ικανοί για νίκες.

Ένα βάθρο γεμάτο με Honda είναι στα χαρτιά για το υπόλοιπο μισό της σεζόν;

Βέβαια, αντιμετωπίζουμε ένα αρκετά ισχυρό ανταγωνισμό, έτσι δεν μπορώ να πω ότι θα είναι εύκολο να γίνει. Από την άλλη μεριά είναι ένα όνειρο που το κυνηγάμε εδώ και αρκετό καιρό και θα τα δώσουμε όλα στο υπόλοιπο της χρονιάς για να κάνουμε πραγματικότητα το όνειρό μας και φυσικά να πάρουμε το Πρωτάθλημα. Ελπίζω ότι όλοι σας θα ακλουθείτε την πρόοδό μας και θα μας βοηθάτε με την υποστήριξή σας.
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785
Οι δουλειές του Valentino Rossi φαίνεται ότι πηγαίνουν από το καλό στο καλύτερο.

Ύστερα από την επιτυχία του Bar – Restaurant da Rossi, το οποίο επισκεφτήκαμε πριν λίγο καιρό:
τώρα ο Valentino ανοίγει στο ίδιο κτήριο και ένα κατάστημα με τα είδη της VR46, που είναι η φίρμα που έχει λανσάρει εδώ και μερικά χρόνια, με ρούχα και άλλα αντικείμενα που φέρουν το λογότυπο VR46 και τα περισσότερα είναι σχεδιασμένα από τον Aldo Drudi.

Το κατάστημα βέβαια βρίσκεται στο κέντρο της Tavullia, τα εγκαίνια θα γίνουν το Σάββατο 6 Αυγούστου, στις 7 το απόγευμα και όσοι θα βρεθούν εκεί θα απολαύσουν και σνακ, ποτά και «ζωντανή» μουσική.

Οι περισσότεροι Έλληνες φίλοι του «γιατρού» αναμένεται να επισκεφτούν το κατάστημα στη διάρκεια του Grand Prix του Misano στις αρχές Σεπτεμβρίου.
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785
Ο κανονισμός που ισχύει από πέρυσι είναι ότι κάθε οδηγός έχει στη διάθεσή του μόνο 6 κινητήρες για όλη την χρονιά. Αν υπερβεί αυτό το όριο, η ποινή είναι ότι θα ξεκινάει από τα πιτς με καθυστέρηση 10’’ δευτερόλεπτα σε σχέση με τους υπόλοιπους, γεγονός που στην ουσία περιορίζει κάθε προσπάθεια για διάκριση.

Πέρυσι στην πρώτη φορά εφαρμογής του κανονισμού είχε εξαιρεθεί η Suzuki από την ποινή αυτή, όταν μετά τα μέσα της χρονιάς φάνηκε ότι δεν μπορούσε να τον τηρήσει, αλλά με κοινή απόφαση όλων των κατασκευαστών, μετά από αίτησή της.

Φέτος φαίνεται ότι η Ducati έχει ανάλογα προβλήματα, όμως οι Ιταλοί δεν σκοπεύουν να ζητήσουν εξαίρεση και αν την ζητήσουν δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι οι άλλες ομάδες θα συναινέσουν!

Έτσι ο Valentino Rossi που ήδη έχει χρησιμοποιήσει, έστω για έναν Αγώνα και τον 5ο κινητήρα του, μπορεί όταν και αν βρει το σωστό στήσιμο του «μη πλαισίου», να έχει μείνει από κινητήρες και είτε να αναγκαστεί να ξεκινήσει από τα πιτς – άρα χωρίς ελπίδες για καλό αποτέλεσμα, είτε να τρέξει με κινητήρα εθελοντικά περιορισμένης ιπποδύναμης – άρα πάλι χωρίς ελπίδες διάκρισης και χωρίς δυνατότητες περαιτέρω εξέλιξης της GP11.1, ενόψει του 2012.

Οι άνθρωποι της Ducati έχουν πει ότι κάθε κινητήρας μπορεί να αντέξει περίπου 1,800-1,900 χλμ. αλλά αν προσέχουν τις πιέσεις τους είναι δυνατόν να φτάσουν σε αντοχή και τα 2,100 χλμ. Σε κάθε Grand Prix καλύπτουν περίπου 400 χλμ., σε δοκιμές και αγώνα, οπότε αν κάνουμε τους υπολογισμούς θα δούμε ότι ο Rossi μπορεί να κάνει 4 – 5 Αγώνες με τον 6ο του κινητήρα, ενώ ο 4ος και 5ος έχουν κάνει ήδη περίπου 1,200 χλμ μαζί, άρα μπορούν να βγάλουν οριακά τους άλλους 4 Αγώνες, χωρίς μείωση ιπποδύναμης. Όλα αυτά χωρίς να υπάρξει κάποια ατυχία από πτώση, που συνήθως είναι καταστροφική για την υγεία του κινητήρα ή άλλο μηχανικό πρόβλημα.

Οριακά λοιπόν τα πράγματα για τον Valentino, αλλά και για τον Nicky που ήδη και αυτός χρησιμοποίησε, έστω για λίγο σε δοκιμές τον 5ο του κινητήρα.

Στο στρατόπεδο της Honda τα πράγματα είναι ιδιαίτερα ρόδινα, αφού κανένας από τους 4 εργοστασιακούς οδηγούς δεν έχει χρησιμοποιήσει σε Αγώνα τον 4ο κινητήρα και μάλιστα μόνο ο Simoncelli τν έβαλε σε 3 δοκιμές. Έτσι οι Stoner, Dovizioso, Pedrosa που διεκδικούν το Πρωτάθλημα, μπορούν να έχουν 3 ολοκαίνουργιους κινητήρες ο καθένας στη διάθεσή τους, που μάλιστα μπορεί όταν σφραγιστούν στους επόμενους Αγώνες να περιλαμβάνουν και αναβαθμίσεις που τυχόν θα έχει κάνει το εργοστάσιο!

Στο στρατόπεδο της Yamaha τα πράγματα είναι επίσης αρκετά καλά, ειδικά για τον Jorge Lorenzo που έβγαλε το μισό Πρωτάθλημα με 3 κινητήρες και μόλις σε έναν Αγώνα χρησιμοποίησε τον 4ο.

Tέλος η Suzuki φέτος φαίνεται ότι τα καταφέρνει πολύ καλύτερα και ότι μπορεί να βγάλει το Πρωτάθλημα χωρίς ποινή.



ΟΔΗΓΟΣ/ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ: ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ/ΑΓΩΝΕΣ Η’ ΔΟΚΙΜΕΣ

Rossi Ducati: κιν1/3 αγ, κιν2/2αγ, κιν3/1αγ, κιν4/3αγ, κιν5/1αγ

Hayden Ducati: κιν1/1αγ, κιν2/2αγ, κιν3/3αγ, κιν4/4αγ, κιν5/1δοκ

Bautista Suzuki: κιν1/1αγ, κιν2/2αγ, κιν3/4αγ, κιν4/3αγ

Lorenzo Yamaha: κιν1/1αγ, κιν2/3αγ, κιν3/5αγ, κιν4/1αγ

Spies Yamaha: κιν1/0αγ, κιν2/5αγ, κιν3/2αγ, κιν4/3αγ

Stoner Honda: κιν1/5αγ, κιν2/4αγ, κιν3/1αγ

Pedrosa Honda: κιν1/4αγ, κιν2/4αγ, κιν3/2δοκ

Dovizioso Honda: κιν1/2αγ, κιν2/4αγ, κιν3/4αγ

Simoncelli Honda: κιν1/2αγ, κιν2/5αγ, κιν3/3αγ, κιν4/3δοκ
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785
Καταλαβαίνει τα πάντα πάνω στην μοτοσυκλέτα, όπως η τηλεμετρία

O Fabiano Sterlacchini είναι ο αρχιμηχανικός της Pramac Racing, o οποίος στον αγώνα του Mugello πήρε τη θέση του Jeremy Burgess στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati, αφού το επέτρεπε η μη συμμετοχή του δικού του οδηγού Loris Capirossi.

Για τέσσερις μέρες λοιπόν βρέθηκε στο γκαράζ του Valentino Rossi και έζησε από κοντά τον τρόπο που δουλεύει ο 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, έσκυψε πάνω στα δεδομένα της τηλεμετρίας και πήρε μια γεύση από την εξέλιξη που γίνεται στην Ιταλική ομάδα, υπό την καθοδήγηση του Filippo Preziosi, που και σε αυτόν τον αγώνα ήταν κοντά στην δράση για να κατανοεί από πρώτο χέρι, το τι ακριβώς γίνεται με την GP11.1.



O Sterlacchini την Δευτέρα μετά τον αγώνα, γύρισε στο γκαράζ της Pramac και επέβλεψε τις δοκιμές του Sylvain Guintoli, καθώς και του Andrea Iannone (μαζί του στην φωτογραφία 1). Είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε μαζί του για αυτά που έγιναν στην εργοστασιακή ομάδα:

«Ναι, τελικά το πρωί στο Ζέσταμα πριν από τον Αγώνα, βρήκαμε κάτι θετικό, που βοήθησε τον Valentino να κάνει έναν αξιοπρεπή αγώνα. Πιστεύω ότι στο άμεσο μέλλον η ομάδα θα βρει αυτό που θέλει και τα αποτελέσματα σιγά – σιγά θα έρθουν», μας είπε, χωρίς να επιτρέπεται να μας αποκαλύψει την κατεύθυνση της εξέλιξης.

Όμως μας μίλησε για την συνεργασία με τον Rossi:

«O Valentino είναι εκπληκτικός. Κατεβαίνει από την μοτοσυκλέτα και μας λέει αναλυτικά το τι ακριβώς συμβαίνει σε κάθε τομέα. Μετά κοίταζα την τηλεμετρία και ήταν ακριβώς όπως τα έλεγε. Είναι ιδιοφυία στον τομέα αυτό. Δεν έχω συναντήσει ποτέ έναν οδηγό με τέτοιο χάρισμα. Ήταν μεγάλη μου χαρά που δούλεψα μαζί του».



Μετά θυμηθήκαμε ότι ακριβώς έτσι μιλούσαν για τον Rossi και οι μηχανικοί στην Honda και την Yamaha. Δεν θα ξεχάσουμε το 2007 στην Valencia όταν ρωτήσαμε τον Ιάπωνα αρχιμηχανικό υπεύθυνο για τα ηλεκτρονικά της Yamaha, για το θέμα του traction control που δεν λειτούργησε στην πτώση του Valentino τότε στις δοκιμές και μας απάντησε:

«Μα, πάντα ο Valentino είναι γρηγορότερος στις αντιδράσεις του από το traction control! Όταν καταλαβαίνει ότι η μοτοσυκλέτα θα γλιστρήσει, ρυθμίζει το γκάζι του, πριν μπουν τα ηλεκτρονικά!»

Με αυτά ως δεδομένα, πιστεύουμε ότι αργά ή γρήγορα θα βρουν στην Ducati ακριβώς αυτό που χρειάζεται για να δουλέψει η GP11.1 και η GP12 με τον τρόπο που θέλει ο «γιατρός». Και τότε θα δούμε τα ωραία και μέσα στην πίστα, με δεδομένο ότι και οι Honda, Yamaha βρίσκονται σε ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο.
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785
Τι συμβολίζει η σχεδίαση στο νέο κράνος του «Vale»

Όπως το είχε υποσχεθεί, ο Valentino Rossi εμφανίστηκε στο Mugello με ένα καινούργιο κράνος το οποίο έχει στο επάνω μέρος του ένα μεγάλο γαλάζιο μάτι, δηλαδή στο χρώμα των ματιών του εννέα φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή.



Βεβαίως, δημιουργός του είναι ο Aldo Drudi, πολύ καλός φίλος του Valentino, ο οποίος εξήγησε το συμβολισμό του λέγοντας:

«Το πρώτο που κάνουμε είναι να αποφασίσουμε το θέμα που θα έχει το γράφημα στο κράνος. Αυτή τη φορά η ιδέα ήταν του Stefano Marchi, που είναι το “δεξί χέρι” μου, και άρεσε αμέσως στον Valentino. Πήραμε μια φωτογραφία από την κόρη του ματιού του και την βάλαμε στο κράνος. Έχει διπλή σημασία, σαν να λέει “πρόσεξε, γιατί το Μugello μπορεί να σου κάνει κακό” (επειδή ο Rossi τραυματίστηκε πέρσι) και “προσέξτε, επειδή τα δεδομένα αλλάζουν” (για τους υπόλοιπους αναβάτες).

Φέτος χρειαστήκαμε δύο εβδομάδες για να ολοκληρώσουμε το κράνος, ταχύτερα από άλλες φορές. Η φωτογραφία του ματιού συνδυάζεται με τα χρώματα της Ιταλίας για τον εορτασμό των 150 χρόνων από την ενοποίηση της χώρας και με μια φωτογραφία των σκυλιών του Valentino που πήρε ο ίδιος» κατέληξε ο Drudi.
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785
Με Ducati 1198 βέβαια!

Η πίστα της Indianapolis δέχτηκε κριτική πέρυσι από τους οδηγούς του MotoGP, που παραπονιόταν για διαφορετικούς τύπους ασφάλτου, για σαμαράκια και σπασίματα της ασφάλτου, πράγματα που έκαναν δύσκολη τη ρύθμιση της μοτοσυκλέτας, αλλά και την οδήγηση, αφού σε κάποια σημεία υπήρχε μια μόνο στενή γραμμή και όποιος έβγαινε εκτός είχε πολλές πιθανότητες για πτώση.

Ενόψει του φετινού αγώνα στις 26 – 28 Αυγούστου, οι ιδιοκτήτες της πίστας έστρωσαν νέα άσφαλτο από την στροφή 5 έως την 16.

Ο οδηγός της Ducati, ο Αμερικανός Nicky Hayden είναι ό πρώτος που δοκίμασε τη νέα άσφαλτο, πάνω σε μια Ducati 1198 φυσικά, αφού ο κανονισμός απαγορεύει τη χρήση της αγωνιστικής του.

Ο οδηγός από το Owensboro στο Kentucky, μόλις 3 ώρες μακριά από την πίστα, δήλωσε ευχαριστημένος από τη νέα άσφαλτο. Το «Kentucky Kid», όπως αποκαλείται ο Hayden, θεωρεί την Indianapolis Motor Speedway, το Grand Prix της πατρίδας του, πολύ περισσότερο από ότι την Laguna Seca.

Oι εκπρόσωποι της FIM έχουν ήδη επιθεωρήσει και εγκρίνει τη νέα άσφαλτο από τις 7 Ιουλίου, όμως είναι η πρώτη φορά που ένας οδηγός του MotoGP κρίνει το αποτέλεσμα:

«Η νέα άσφαλτος είναι ακριβώς αυτό που περίμενα, είναι λίγο – πολύ τέλεια. Υπήρχαν ένα – δύο στροφές που οι οδηγοί ζητούσαν να ξαναφτιαχτούν και η IMS πήγε παραπάνω και παραπέρα και έβαλε καινούργια άσφαλτο σε όλο το εσωτερικό κομμάτι από την στροφή 5 μέχρι το τέλος, έτσι προσβλέπω να ξαναέλθω εδώ πάνω στην αγωνιστική μου μοτοσυκλέτα και να αφήσω λίγο λάστιχο κάτω και να καθαρίσω την αγωνιστική γραμμή και να την δοκιμάσω», είπε ο Nicky Hayden.

Όσον αφορά τον ανταγωνισμό και το αν η νέα άσφαλτος βοηθήσει σε αυτό, σχολίασε:

«Αρχικά πιστεύω ότι είναι ασφαλέστερη. Υπήρχαν πολλές πτώσεις στην στροφή 6, πάνω από τα σαμαράκια που υπήρχαν και νομίζω ότι τώρα και ο αγώνας θα είναι καλύτερος. Θα ανοίξει μερικές περιοχές, όπου πριν υπήρχε μόνο μια γραμμή, γιατί έπρεπε να αποφύγεις τα σαμαράκια, ενώ τώρα θα δώσει καλύτερο αγώνα, γιατί θα υπάρχουν περισσότερα μέρη για προσπέρασμα. Έγινε μια πιο ευχάριστη και πιο διασκεδαστική πίστα, έτσι ξέρω ότι όλοι οι οδηγοί που έτσι κι αλλιώς τους αρέσει η Indy, θα κάνουν τον αγώνα καλύτερο».

Σε ότι αφορά τον ξεχωριστό χαρακτήρα της πίστας είπε:

«Είναι πολύ ξεχωριστή. Κοιτάξτε το μέρος, κοιτάξτε το μέγεθος. Είναι μάλλον η μόνη πίστα που βρίσκεται στο εσωτερικό ενός οβάλ αυτοκινητοδρομίου. Τρέχουμε και στο Motegi, που είναι μέρος ενός οβάλ, αλλά στο εξωτερικό μέρος. Σίγουρα όμως υπάρχει μια παράδοση και κάτι «hype» για την Indy, μια κυριαρχία θα έλεγα και αυτό το μέρος υπάρχει στον αγωνιστικό κόσμο πολλά χρόνια και έχει προσφέρει πολλά στους αγώνες. Για μένα ειδικά που είμαι από το Kentucky, είναι ο σημαντικότερος αγώνας της χρονιάς. Ξέρω πολλούς που προσβλέπουν στο να δουν αυτόν τον αγώνα και είναι ένας special αγώνας».


 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785
DUCATI

Προς το παρόν η Ιταλική φίρμα βρίσκεται στο επίκεντρο της φημολογίας, μετά τα όσα είπε ο Marco Melandri, δηλαδή ότι ο Valentino Rossi ζήτησε μια Honda από τον Gresini. O Valentino Rossi μένει και τα υπόλοιπα είναι συζητήσεις για τα μπαρ, σύμφωνα με τα πιο έγκυρα ιταλικά site. H εταιρία από το Borgo Panigale της Μπολώνια έχει συμβόλαια και με τους δύο οδηγούς της και τώρα σχεδιάζει ριζικές αλλαγές στην GP12. Και αν κάποιοι λένε ότι η Ducati δεν έχει εμπειρία σε πλαίσια τύπου Deltabox, θα πρέπει να προσέξουν ότι τώρα δουλεύουν στην Μπολώνια οι Marco Palmerini και Marco Liberati, πρώην μηχανικοί της Aprilia στον τομέα των πλαισίων! Επίσης υπάρχει μια τεράστια πίεση στην Bridgestone, ώστε τα λάστιχά της να δουλεύουν και με τις Ducati και Suzuki, που δυσκολεύονται να φέρουν τα λάστιχά της σε θερμοκρασία λειτουργίας. Για παράδειγμα στα Superbike η Pirelli κάθε χρόνο κάνει επίσημα τεστ και με τα 7 εργοστάσια που συμμετέχουν εκεί, ώστε η εξέλιξη των ελαστικών της να είναι συμβατή με όλους.
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785
Έπόμενος άγώνας motogp...........

CARDION AB GRAND PRIX CESKE REPUBLIKY 14 August 2011

Automotodrom Brno !!!!!

Czech Republic !!!!!!
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785
Valentino-Rossi-Children-Bicycle1.jpg
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785
Automotodrom Brno !!!!!

Czech Republic !!!!!!

14-8-2011
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785
Πιο διάσημο αναβάτες του κόσμου έχουν λάβει μέρος σε GP γεγονότα στο Μπρνο από το 1930, όπου μέχρι το 1982 θα αγώνα μέσα από τα χωριά και τα δυτικά τμήματα της πόλης σε μια οδό που ονομάζεται μετά από τον πρώτο πρόεδρο της Τσεχοσλοβακίας - TG Masaryk. Ένα νέο κύκλωμα χτίστηκε κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1980 με στόχο την προσέλκυση της Formula 1 στην Τσεχοσλοβακία, και το 1987 φιλοξένησε το FIM Τσεχίας Grand Prix. Δημοφιλή τόσο με τους οπαδούς και τους αναβάτες, το νέο κύκλωμα είναι χτισμένο σε μια φυσική λεκάνη που είναι αποθηκευμένα σε χώρους που να προσφέρουν θεατές μια εξαιρετική θέα. Brno αλλάζει συνεχώς στην ανύψωση καθώς σαρώνει σε όλη την δασώδεις λόφους και γρήγορη δοκιμή κυματιστή γωνίες ταλέντο του αναβάτη και της μηχανικής στο όριο.

Χρονοδιάγραμμα
Cardion AB Grand Prix České Republiky

    Παρασκευή
    Σάββατο
    Κυριακή

14 Αυγούστου, 2011
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785
[size=13pt]Έπόμενος άγώνας .......

Red Bull  U.S.A  Indianapolis Grand Prix !!!!

28 - 8 - 2011 [/size]
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785
Ο Jeremy Burgess, o Αρχιμηχανικός του Valentino Rossi, σε συνέντευξή του στον Βρετανικό Τύπο δήλωσε ότι είναι απαραίτητο οι άνθρωποι της Ducati να εργάζονται πάνω σε διάφορες τεχνικές λύσεις για να υπάρχει η δυνατότητα να επιλέγουν τελικά αυτές που είναι πιο αποδοτικές. Μεταξύ άλλων, ο Αυστραλός κορυφαίος μηχανικός αναφερόμενος στο ενδεχόμενο να δημιουργηθεί ένα αλουμινένιο πλαίσιο για την Desmosedici επεσήμανε:

«Θα ήταν καλό να υπάρχουν πολλά διαφορετικά προγράμματα εξέλιξης που να δουλεύονται παράλληλα και να κρίνουμε κάθε φορά τι είναι καλό. Είναι εύκολο να λες ότι θα πρέπει να υπάρχουν συμβατικές λύσεις. Όμως όλες οι εταιρείες δεν μιμούνται η μία την άλλη και στον όμιλο της Ducati οι αποφάσεις λαμβάνονται σε πολύ υψηλό επίπεδο. Αν θέλουμε να είμαστε σοβαροί για τη συμμετοχή μας στους αγώνες, σίγουρα κάτι πρέπει να αλλάξει και χρειαζόμαστε περισσότερες εκδοχές αυτού που έχουμε (σημ.: μοτοσυκλέτα), ώστε να τα πάμε καλύτερα στην πίστα.

Χρειαζόμαστε περισσότερα στοιχεία και περισσότερες δοκιμές και έπειτα θα δούμε σε τι επίπεδο βρισκόμαστε. Ιδανικά, σε μια εταιρεία με μεγάλες δυνατότητες θα μπορούσαν να υπάρχουν δύο διαφορετικά προγράμματα εξέλιξης και σε κάποιες άλλες τρία ή τέσσερα, ανάλογα με το ανθρώπινο δυναμικό. Από αυτό εξαρτάται τι μπορείς να κάνεις και πόσο διαφορετικά μπορείς να το κάνεις.»
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785
Red Bull  U.S.A  Indianapolis Grand Prix !!!!

28 - 8 - 2011

Η εργοστασιακή ομάδα της Ducati δεν είχε την καλύτερή της μέρα στην Ινδιανάπολη. Ο Αμερικανός οδηγός της ήταν o μόνος από τους 17 που έβαλε μαλακό μπροστινό λάστιχο και το πλήρωσε με σχεδόν εγκατάλειψη και ο Ιταλός αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμο χρόνο!

Τελικά ο Valentino Rossi τερμάτισε 10ος και αμέσως μετά είπε:

«Έγιναν μια σειρά από πράγματα που όλα βοήθησαν στο να έχουμε έναν δύσκολο αγώνα: η πτώση στις Κατατακτήριες και σήμερα ήταν ένα πρόβλημα στο κιβώτιο. Μπήκε νεκρά 6 ή 7 φορές και οι 2 πρώτες με ανάγκασαν να πάω ευθεία και να χάσω χρόνο. Ήμουν στην τελευταία θέση αλλά αποφάσισα να κάνω ότι μπορώ και να πάρω τουλάχιστον κάποιους βαθμούς. Αρχικά σκέφτηκα να εγκαταλείψω», είπε εξηγώντας την έξοδό του στην 1η στροφή, από την οποία έχασε πάρα πολύ χρόνο. Διαφορετικά όπως ήρθαν τα πράγματα θα μπορούσε να πάρει ίσως την 7η θέση!

Ο «γιατρός» αναφέρθηκε στις προσπάθειες που γίνονται από την ομάδα και είπε ότι ελπίζει ό,τι είναι να έρθει από την τεχνική πλευρά, να έρθει όσο νωρίτερα γίνεται.



Από την πλευρά του ο Nicky Hayden πήρε τελικά τους 2 βαθμούς της 14ης θέσης, παρά το ότι έμεινε δύο γύρους πίσω με την επίσκεψή του στα πιτς:

«Νομίζαμε ότι το μαλακό μπροστινό θα ήταν μια περίπτωση, αλλά ατυχώς δούλεψε για 7-8 γύρους. Μετά άρχισε να χάνει σταθερά έδαφος και στο τέλος είχε κραδασμούς ακόμη και στην ευθεία και χρειάστηκε να μπω στα πιτς. Η μοτοσυκλέτα μου ήταν καλή στην αρχή και με το νέο κιβώτιο μπορούσα να μείνω κοντά στους άλλους. Ήταν ο πρώτος μου αγώνας με αυτήν την μοτοσυκλέτα και δεν ξέρουμε ακριβώς τις ανάγκες της».

Ο Vittoriano Guareschi, ο αγωνιστικός Team Manager είπε χαρακτηριστικά:

«Ξέρουμε ότι πρέπει να βελτιωθούμε και κανένας στην Ducati ή στην ομάδα δεν κάνει πίσω, τώρα που όλοι δουλεύουμε με αυτόν τον στόχο», δήλωση που δείχνει ότι οι Ιταλοί είναι αποφασισμένοι να πετύχουν, τουλάχιστον το 2012!
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785
[size=32pt]Έπόμενος άγώνας .........

Italy !!

Misano  4 - 9 - 2011[/size]
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom