Νέα

Moto gp

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα sinnerman
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 593
  • Εμφανίσεις 37K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785
Ο Rossi μίλησε για το προσπέρασμα που του έκανε ο Simoncelli

O Marco Simoncelli είναι ένας καλός φίλος για τον Valentino Rossi, ο οποίος πέρυσι αστειευόμενος έλεγε ότι όλα είναι καλά, αρκεί να μην τον περνάει. Και πέρυσι όλα πήγαν καλά σε αυτό το θέμα, αλλά φέτος τα πράγματα έχουν αλλάξει και η εργοστασιακή μοτοσυσκλέτα του “Super Sic” τον έχει βοηθήσει στο να πρωταγωνιστεί σε κάθε αγώνα, αντίθετα με τον “γιατρό” που δυσκολεύεται με τη δική του μοτοσυκλέτα.

Όμως ο ψηλός του MotoGP στην αγωνία του για τα θέματα κατανάλωσης, ξέχασε να γυρίσει στο πρόγραμμα της εκκίνησης τη ρύθμιση της μοτοσυκλέτας του και ο φίλος του βρέθηκε μπροστά του μετά από τη δική του πολύ καλή εκκίνηση και ειδικά την πορεία στις 3 πρώτες στροφές της πίστας. Αργότερα στον αγώνα ο Simoncelli έκανε ένα εντυπωσιακό προσπέρασμα στον Rossi, που θα μπορούσε ενδεχομένως να χαρακτηριστεί επικίνδυνο. Σχολιάζοντας την κίνηση αυτή ο Valentino δήλωσε χαμογελώντας:

“Είναι ο τρόπος που αγωνίζεται ο Sic! Αντί να περιμένει μέχρι την επόμενη στροφή και να περιορίσει το ρίσκο, κάνει ένα προσπέρασμα που σε αναγκάζει να σηκώσεις την μοτοσυκλέτα, αν θέλεις να αποφύγεις την επαφή μαζί του και την πιθανή πτώση. Πήρε το πλεονέκτημα από την κατάσταση, γιατί ξέρει ότι τώρα δεν μπορώ να του ανταποδώσω την μάχη. Αλλά τα πράγματα θα αλλάξουν. Δεν είμαι μικρό παιδί επίσης και μπορώ να υπερασπιστώ τον εαυτό μου, όταν υπάρξει μια επαφή”.

Βέβαια ο Rossi δεν έχει πρόβλημα με τον φίλο του και όλα αυτά τα είπε χαριτολογώντας στους Ιταλούς δημοσιογράφους που ήθελαν να βγάλουν κάποια είδηση ενδεχόμενης αντιπαλότητας των δύο οδηγών.



Σε ένα άλλο θέμα, πιο σημαντικό που έκανε αναφορά ο Rossi είναι ότι στην Ducati έβγαλαν κάποια συμπεράσματα μετά από τον αγώνα:

“Καταλάβαμε κάτι σημαντικό: ότι όταν δυσκολεύεσαι είναι φυσικό να αναζητάς μια μοναδική λύση που θα σε βγάλει από το μπέρδεμα, αλλά αυτή η λύση δεν υπάρχει. Η πρόοδος έρχεται από την προσπάθεια να αποκτήσεις εμπιστοσύνη σε αυτό που έχουμε, κερδίζοντας δέκατα του δευτερολέπτου, στροφή με στροφή. Προς το παρόν το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να περιορίσουμε τη ζημιά”.
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785
Aragon 18 - 9 - 2011

Ο Casey Stoner χρειάστηκε δύο άνετα προσπεράσματα, έκανε ρεκόρ πίστας και κέρδισε με τεράστια διαφορά 8+ δευτερολέπτων τον ομόσταυλό του Dani Pedrosa που δεν μπορούσε να αντιδράσει και αρκέστηκε στην 2η θέση, πλησιάζοντας στους 15 βαθμούς τον τρίτο ομόσταυλό τους στην Repsol Honda, τον Andrea Dovizioso που είχε μια πτώση σε έναν αγώνα που θα ήταν σημαντικός για το συμβόλαιό του εν όψη 2012. O Stoner με την 8η φετινή του νίκη μεγάλωσε τη διαφορά του και πάλι στους 44 βαθμούς και με 4 αγώνες να απομένουν πάτησε καλά με το ένα πόδι στο βάθρο του Τίτλου και μόνο μια σειρά ατυχιών μπορεί να του στερήσει τον 2ο Τίτλο της καριέρας του, για να κλείσει με τον καλύτερο τρόπο για τον ίδιο και την Honda την ιστορία των 800cc.

Ο 4ος εργοστασιακός οδηγός του HRC, o Marco Simoncelli απέτυχε να πάρει το 2ο φετινό του βάθρο, όταν ένα λάθος φρενάρισμα τον έριξε στην 5η θέση για να τερματίσει τελικά 4ος. Στο 3ο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Jorge Lorenzo με μια Yamaha M1 που υστερούσε σε τελική ταχύτητα, αλλά δεν είχε και τις ρυθμίσεις ώστε να κρατήσει χαμηλά τη διαφορά που τελικά πήγε στα 14'' σε 23 γύρους.

Ο ομόσταυλος του Ισπανού Παγκόσμιου Πρωταθλητή του 2010, ο Ben Spies παρά το ότι προηγήθηκε στον ρπώτο γύρο, “έφαγε” τελικά 27'' που σημαίνει ότι ήταν πάνω από 1'' στον γύρο αργότερος από τον νικητή.

Η υπεροχή της RC212V είναι σημαντική και από ότι φαίνεται φέτος κανείς δεν μπορεί να κάνει τίποτε άλλο από το να περιμένει τις πίστες που ευνοούν την μοτοσυκλέτα του ή την βροχή!

O Alvaro Bautista, όπως είχαμε γράψει και χθες είχε το ρυθμό με τα λάστιχα αγώνα για κάτι καλό και με την καλή απόδοση της Suzuki του, μας επιβεβαίωσε με την 6η θέση που πήρε μετά από αρκετές μάχες, αφού ξεκίνησε από την 11η θέση.

Πίσω του ο Nicky Hayden ήταν η πρώτη Ducati, μετά από μεγάλη μάχη με τον Hector Barbera. O Cal Crutchlow με την δορυφορική Yamaha M1, κέρδισε μια ωράια μάχη από τους Valentino Rossi, Hiroshi Aoyama, Toni Elias & Loris Capirossi. Οι δύο τελευταίοι έπεσαν και εγκατέλειψαν, μετά από λάθος φρενάρισμα του έμπειρου Ιταλού, ενώ αίσθηση έκανε η προσπάθεια του Valentino Rossi που ξεκίνησε τελευταίος από τα πιτς, 10'' μετά την εκκίνηση και τελικά έφτασε και έδωσε τη μάχη για την 9η θέση, τερματίζοντας τελικά 10ος.

Ο “γιατρός” πήγε πολύ δυνατά όσο τα λάστιχά του ήταν καινούργια, αλλά στους τελευταίους γύρους δυσκολευόταν σημαντικά, ειδικά στο φρενάρισμα υπό κλίση στην είσοδο της στροφής.

Στην 12η θέση ο άτυχος Randy De Puniet, που είδε στην 2η στροφή του αγώνα τον Karel Abraham να πέφτει μπροστά του και αναγκάστηκε να βγει εκτός πίστας για να τον αποφύγει. Ο Γάλλος φέτος δεν μπορεί να κάνει – για διάφορους λόγους κάθε φορά – έναν καλό αγώνα και να δείξει τις πραγματικές δυνατότητές του.

Στο συνοδευτικό αρχείο στο κάτω μέρος της σελίδας μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα αναλυτικά.
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785
[size=19pt]Next.........

Grand Prix of Japan ........

2 october 2011 !!!!![/size]
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785
Σχεδόν 1'' πίσω από τον ομόσταυλό του ο Rossi!

O Casey Stoner και η Honda RC212V έδειξαν και πάλι τη δύναμή τους, σημειώνοντας χρόνο καλύτερο από τον ταχύτερο περσινό του Αυστραλού που είχε κερδίσει πέρυσι με την Ducati, παρά το ότι μιλάμε για τις ΕΔ1 και την πίστα του Motegi όχι ακόμη στα καλύτερά της. Το απόγευμα με την διαδρομή καθαρότερη και με περισσότερο λάστιχο στην άσφαλτο αναμένεται οι χρόνοι να κατέβουν και άλλο από το 1:47.289.

Η θερμοκρασία αέρα ήταν στους 24ο Κελσίου και της ασφάλτου στους 36, συνθήκες καλές, με απουσία αέρα και με ηλιοφάνεια στην Ιαπωνική πίστα που βρίσκεται λίγο πάνω από 100 χλμ μακριά από την Φουκουσίμα.

Στην 2η θέση των Ελεύθερων Δοκιμών 1, ο Andrea Dovizioso που θέλει να αποδείξει στην Honda ότι αξίζει μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα και για το 2012, ενώ έχει το νου του και στις προτάσεις από την Yamaha.



O Nicky Hayden και η Ducati GP11.1 ήταν η μεγάλη έκπληξη των πρωινών δοκιμών, με χρόνο 1:47.732, μόλις 0.166 πίσω από τον Ιταλό της Honda και μάλιστα με την υψηλότερη τελική με 291.3 χαω! Ο Αμερικανός μάλιστα είναι σχεδόν ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον ομόσταυλό του Valentino Rossi που με 1:48.667 είναι στην 10η θέση, με την μόνη Ducati με πλαίσιο από αλουμίνιο, την GP11.2 να μην φαίνεται να βρίσκει εύκολα το δρόμο της.

Ο Dani Pedrosa από την πλευρά του έκανε ένα χλιαρό ξεκίνημα στην 4η θέση με χρόνο 1:47.836, ενώ ο 4ος των εργοστασιακών μοτοσυκλετών του HRC, o Marco Simoncelli έμεινε στην 6η θέση, μετά από μια ανώδυνη πτώση που είχε. Μάλιστα ήταν ο μόνος οδηγός που έπεσε το πρωί στο Motegi.

O Jorge Lorenzo στην 5η θέση είναι η πρώτη Yamaha με διαφορά 8 χαω σε τελική, σε μια πίστα “stop & go”, όπου η ιπποδύναμη και ο τρόπος απόδοσής της παίζει σημαντικό ρόλο. Ο Colin Edwards είναι η 2η Μ1 στην 7η θέση, μπροστά από τον εργοστασιακό συμπατριώτη του Ben Spies.

O Hector Barbera με την δορυφορική Ducati GP11 στην 9η θέση, έδειξε και πάλι καλά στοιχεία. O Alvaro Bautista με την Suzuki του έμειναν στην 12η θέση.

Στις τρεις τελευταίες θέσεις οι έκτακτες συμμετοχές των Akiyoshi (Honda), Ito (Honda) & Cudlin (Ducati).
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785
Βελτιωμένος ο Rosi, αλλά 1.1'' πίσω

Η Honda δεν έχει κερδίσει στην εποχή των 800cc στο Motegi την ιδιόκτητη πίστα της, η οποία φιλοξενεί το Grand Prix τα τελευταία 10 χρόνια των 4χρονων μοτοσυκλετών.

Φέτος όμως φαίνεται ότι αυτό θα αλλάξει, αφού οι Lorenzo & Hayden είναι προς το παρών μισό δευτερόλεπτο πίσω από τους Pedrosa & Stoner. Μάλιστα ακόμη δύο οδηγοί της Honda, οι Dovizioso & Simoncelli είναι μπροστά τους και ο Aoyama με δορυφορική Honda τους ακολουθεί.

Καθολική κυριαρχία της ιαπωνικής εταιρίας λοιπόν, την πρώτη μέρα των ελεύθερων δοκιμών στην Ιαπωνική πίστα. Ο Dani Pedrosa σημείωσε φοβερό χρόνο με 1:46.790, αρκετά κάτω από το ρεκόρ πίστας που είναι 1:47.091 και έχει ο Stoner από το 2008. Ο Ισπανός μάλιστα είναι ο ταχύτερος και σε τελική ταχύτητα με 293.5 χαω. Ο Casey Stoner από τη μεριά του έφτασε στο 1:46.844, ενώ και ο Andrea Dovizioso συμπληρώνει την τριάδα που κατέβηκε κάτω από το 1'47'' με 1:46.952. Ο Marco Simoncelli σημείωσε νωρίς έναν πολύ καλό χρόνο στο 1:47.188, αλλά στη συνέχεια δεν κατάφερε να βελτιωθεί.

Ο Jorge Lorenzo και η Yamaha M1 το μόνο που κατάφεραν σε σχέση με το πρωί, είναι να περάσουν κατά 0.071 του δευτερολέπτου τον Nicky Hayden που συνέχισε να βελτιώνεται και είναι και πάλι η πρώτη Ducati.

O Valentino Rossi και αυτός βελτιώθηκε σημαντικά, κατεβαίνοντας 7 δέκατα σε σχέση με τον πρωινό του χρόνο, αλλά παραμένει στα 1.185 δευτερόλεπτα διαφορά από την κορυφή.

Barbera & Edwards έκλεισαν την δεκάδα.

Ο Ben Spies που ταλαιπωρήθηκε πάλι από το ταξίδι αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την προσπάθεια στις ΕΔ2 και να πάει στην clinica mobile με προβλήματα αφυδάτωσης, μάλλον!
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785
ειχανε κανει δηλωσεις οτι δεν θα πανε λογο ραδιενεργιας.
αυτο καπου τον αυγουστο.
προφανως ασκηθηκε πιεση απο την ντορνα να πανε για να μην χασουν τα φραγκα.

Είναι πολλά τά λεφτά Άρη !!!!!!
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785
O πρώτος μάνατζερ του Valentino μιλάει για διαζύγιο Ducati – Rossi!

O Carlo Pernat σχολιάζει πάντα τα τεκταινόμενα με καυστικό τρόπο και τα λέει “έξω από τα δόντια” για όλους και για όλα!

“Τα πράγματα πάνε χειρότερα εδώ και καιρό και μάλιστα από δω και πέρα δεν μπορούν να δοκιμάσουν την μοτοσυκλέτα με τον Valentino στην Ducati. Ένα διαζύγιο θα ήταν κατανοητό αυτήν την στιγμή. Αν ήμουν ο μάνατζερ του Rossi θα πήγαινα στον Lucio Cecchinello, θα ζητούσα μια Honda, θα πλήρωνα (τα 700,000 Ευρώ για το κιβώτιο) για να τρέξει ο οδηγός μου. Δεν ξέρω τις συμβάσεις μεταξύ Valentino και Marlboro και Ducati, αλλά και οι τρεις έχουν να χάσουν. Αυτός είναι ίσως από τους γάμους, όπου το διαζύγιο θα μπορούσε να αποτρέψει διαμάχες που σταδιακά έρχονται".

Έτσι λοιπόν ο Pernat προβλέπει διαμάχες και προτείνει διαζύγιο, παρά το ότι πρόσφατα ο Rossi δήλωσε πίστη στην σχέση του με την Ιταλική εταιρία.


 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785
Απογοητευμένος από το ότι έχασε την ευκαιρία για ένα καλό αποτέλεσμα

Ο Valentino Rossi στο γκαράζ της Ducati ήταν περιτριγυρισμένος από τους μηχανικούς του στην προσπάθεια όλων να καταλάβουν τι έγινε στην πτώση του την ώρα που πέρασε στην 5η θέση!

“Είναι ο 2ος αγώνας που ξεκινάμε με την πιθανότητα για ένα καλό αποτέλεσμα και αντ' αυτού τελειώνει χωρίς ούτε ένα βαθμό”, σχολίασε ο απογοητευμένος Vale.

Στην ερώτηση για το τι ακριβώς έγινε η απάντηση είναι ενδεικτική:

“Δεν είμαι σίγουρος. Ήταν μια πτώση που δεν την περίμενα. Δεν πίεζα τόσο πολύ στα φρένα και η τηλεμετρία έδειξε ότι ηη ταχύτητά μου ήταν ίδια με αυτή που έιχα στους προηγούμενους γύρους. Το πρόβλημα είναι το ίδιο όλη την χρονιά και ακόμη δεν έχουμε βρει την λύση. Αυτό είναι το χειρότερο πράγμα και το δυσκολότερο να αντιμετωπίσουμε. Όταν τη μοτοσυκλέτα την αισθάνομαι λίγο καλύτερα και προσπαθώ να πιέσω, καταλήγω σε πτώση χωρίς καμία εξήγηση”, είπε για την αίσθηση με το μπροστινό της Desmosedici.

Για το γεγονός ότι μάλλον του χρόνου δεν θα υπάρχουν οι ίδιοι περιορισμοί στις δοκιμές που υπάρχουν φέτος και για το αν θεωρεί ότι αυτό θα τον βοηθήσει, δήλωσε:

“Το να μπορείς να κάνεις περισσότερες δοκιμές είναι σίγουρα καλό, αλλά αυτό που έχει σημασία είαι όχι το νούμερο των τεστ αλλά το πάνω σε τι και πως δουλεύεις”. Μια δήλωση που άνετα μπορεί να θεωρηθεί “μπηχτή” για την Ducati και τον τρόπο δουλειάς των σχεδιαστών της!

Στην συζήτηση δεν θα μπορούσε να λείπει και το σχόλιο για τα όσα είπε ο Doohan, ότι δηλαδή βρίσκεται στο τέλος της καριέρας του:

“Στον Mick δεν άρεσε ποτέ το ότι έχω κερδίσει περισσότερες νίκες και Τίτλους από τον ίδιο στην κορυφαία κατηγορία. Πριν από μερικά χρόνια έβγαλαν από το άθροισμα τις νίκες μου στα 125cc και τα 250cc, ώστε να τον έχουν πιο ψηλά από μένα στην κατάταξη, αλλά τον πέρασα και εκεί. Δεν θυμώνω με τα σχόλιά του και η συμπεριφορά του φαίνεται τελικά αστεία σε μένα. Του το έχω πει αυτό και κατάμουτρα”, είπε ο Rossi!

Μια άλλη ερώτηση που του έγινε αφορούσε τις 8 μοτοσυκλέτες των ομάδων CRT που φαίνεται ότι θα αγωνίζονται στην κορυφαία κατηγορία του χρόνου:

“Είναι σίγουρα θετικό το να υπάρχουν περισσότερες μοτοσυκλέτες στην σχάρα εκκίνησης, αλλά απλά ελπίζω να μην είναι πολύ αργές. Επίσης ελπίζω να μην είναι ούτε πολύ γρήγορες και να τερματίζουν μπροστά μας”, είπε γελώντας.

Βέβαια δεν παρέλειψε να αναφερθεί στον Τίτλο που πήρε σήμερα ο Stoner:

“Του δίνω τα συγχαρητήριά μου. Είχε μια φανταστική χρονιά”.
 

asianlover8

Μέλος
Εγγρ.
26 Ιαν 2011
Μηνύματα
2.743
Κριτικές
21
Like
12
Πόντοι
26
θρηνος στο motogp σκοτωθηκε o μαρκο σιμοντσελι!!!!!
το νεο μεγαλο ταλεντο του μηχανοκινητου αθλητισμου.
τραγικη ειρωνια οτι στο ατυχημα του εμπλεκετε ο κολλητος του βαλεντινο ροσσι!!!!!!!
οχι ρε πουστη τωρα το διαβασα!!!! τι λες τωρα
 

pireas

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2010
Μηνύματα
4.526
Like
0
Πόντοι
16
το κατεβασανε κιολας...επεσε πρωτα ο simoncelli και γλιστρωντας επεσε πανω στους edwards και rossi...
 

Επισκέπτης
πολυ ατυχος ο μαρκο.
ενω  χανει τη  honda απο μπροστινο φευγει εσωτερικα της πιστας με τραγικο αποτελεσμα.
για εμας τους ιταλοφιλους  ο μαρκο ηταν το αποκουμπι στην ανατολη του αστεριου του βαλε...
 
OP
OP
sinnerman

sinnerman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Νοε 2006
Μηνύματα
15.502
Like
19
Πόντοι
166
πολυ ατυχος ο μαρκο.
ενω  χανει τη  honda απο μπροστινο φευγει εσωτερικα της πιστας με τραγικο αποτελεσμα.
για εμας τους ιταλοφιλους  ο μαρκο ηταν το αποκουμπι στην ανατολη του αστεριου του βαλε...
το μπροστινο εχασε? και ετσι οπως εφυγε νομιζα οτι εχασε το πισω.... :headbang:
 

pireas

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2010
Μηνύματα
4.526
Like
0
Πόντοι
16
γλιστρησε προς την εσωτερικη της πιστας και οι αλλοι δυο δεν προλαβαν να τον αποφυγουν...μεχρι και το κρανος εφυγε
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom