You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Moto gp
- Μέλος που άνοιξε το νήμα sinnerman
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 593
- Εμφανίσεις 37K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
amjik
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 45.679
- Κριτικές
- 61
- Like
- 43.684
- Πόντοι
- 22.785
Le Mans: O Rossi κοντά στη λύση, ο Hayden δυνατός!
Ο Αμερικανός της Ducati στην 4η θέση, με τον «γιατρό» στην 9η
Οι GP11 των Nicky Hayden και Valentino Rossi από αυτόν τον αγώνα χρησιμοποιούν το νέο πιο μαλακό πλαίσιο που δοκιμάστηκε πριν δύο εβδομάδες στο Estoril. Τα αποτελέσματα είναι θετικά, ειδικά για τον Αμερικανό της ομάδας.
Nicky Hayden (Ducati Marlboro Team) 4ος 1:34.652
«Είναι ακόμη νωρίς, αλλά η μοτοσυκλέτα ήταν καλή από την αρχή. Γενικά η μοτοσυκλέτα σίγουρα είναι καλύτερη, αλλά ακόμη έχουμε πολύ δρόμο στο να είμαστε σταθερά τόσο γρήγοροι. Επίσης η διαφορά από την κορυφή είναι εκεί και είναι αρκετή. Το Le Mans είναι δύσκολο επειδή δεν έχει πολύ πρόσφυση, αλλά ξέρουμε ότι η μοτοσυκλέτα μας είναι καλή στο δυνατό φρενάρισμα και αυτό μας βοηθάει εδώ».
Valentino Rossi (Ducati Marlboro Team) 9ος 1:34.966
«Είχαμε μερικά προβλήματα προσπαθώντας να βρούμε τις σωστές ρυθμίσεις. Κάπως δυσκολευόμαστε στις εξόδους των στροφών. Η μοτοσυκλέτα ταλαντεύεται πολύ στην επιτάχυνση και προσπαθούμε να καταλάβουμε αν αυτό οφείλεται στα ηλεκτρονικά ή στις ρυθμίσεις, γιατί προς το παρόν δυσκολεύομαι να την οδηγήσω. Στο τέλος βρήκαμε μια ενδιαφέρουσα αλλαγή για το πίσω, αλλά είχαν μείνει λίγα λεπτά μέχρι να τελειώσουν οι δοκιμές. Αύριο πρέπει να τα πάμε πολύ καλύτερα, όταν δοκιμάσουμε αυτήν την ρύθμιση με περισσότερο χρόνο στη διάθεσή μας».
Ο Αμερικανός της Ducati στην 4η θέση, με τον «γιατρό» στην 9η
Οι GP11 των Nicky Hayden και Valentino Rossi από αυτόν τον αγώνα χρησιμοποιούν το νέο πιο μαλακό πλαίσιο που δοκιμάστηκε πριν δύο εβδομάδες στο Estoril. Τα αποτελέσματα είναι θετικά, ειδικά για τον Αμερικανό της ομάδας.
Nicky Hayden (Ducati Marlboro Team) 4ος 1:34.652
«Είναι ακόμη νωρίς, αλλά η μοτοσυκλέτα ήταν καλή από την αρχή. Γενικά η μοτοσυκλέτα σίγουρα είναι καλύτερη, αλλά ακόμη έχουμε πολύ δρόμο στο να είμαστε σταθερά τόσο γρήγοροι. Επίσης η διαφορά από την κορυφή είναι εκεί και είναι αρκετή. Το Le Mans είναι δύσκολο επειδή δεν έχει πολύ πρόσφυση, αλλά ξέρουμε ότι η μοτοσυκλέτα μας είναι καλή στο δυνατό φρενάρισμα και αυτό μας βοηθάει εδώ».
Valentino Rossi (Ducati Marlboro Team) 9ος 1:34.966
«Είχαμε μερικά προβλήματα προσπαθώντας να βρούμε τις σωστές ρυθμίσεις. Κάπως δυσκολευόμαστε στις εξόδους των στροφών. Η μοτοσυκλέτα ταλαντεύεται πολύ στην επιτάχυνση και προσπαθούμε να καταλάβουμε αν αυτό οφείλεται στα ηλεκτρονικά ή στις ρυθμίσεις, γιατί προς το παρόν δυσκολεύομαι να την οδηγήσω. Στο τέλος βρήκαμε μια ενδιαφέρουσα αλλαγή για το πίσω, αλλά είχαν μείνει λίγα λεπτά μέχρι να τελειώσουν οι δοκιμές. Αύριο πρέπει να τα πάμε πολύ καλύτερα, όταν δοκιμάσουμε αυτήν την ρύθμιση με περισσότερο χρόνο στη διάθεσή μας».
amjik
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 45.679
- Κριτικές
- 61
- Like
- 43.684
- Πόντοι
- 22.785
Le Mans, MotoGP, ΕΔ1: Άπιαστος ο Stoner
Τελευταία Νέα 13/05/2011 - 12:53
Σημείωσε χρόνο κάτω από το ρεκόρ πίστας του Rossi
Ο Casey Stoner ήταν ταχύτερος στις πρώτες Ελεύθερες δοκιμές στη Γαλλική πίστα και με χρόνο 1:34.133 κινήθηκε ταχύτερα από το ρεκόρ πίστας (1:34.215) που κατέχει ο Valentino Rossi από το 2008.
Στη δεύτερη θέση ήταν ο Dani Pedrosa, τρίτος ο Andrea Dovizioso και τέταρτος ο Marco Simoncelli, με διαφορά 0.893 δευτερόλεπτα πίσω από τον Stoner. Βλέπουμε, δηλαδή, ότι τις πρώτες τέσσερις θέσεις κατέλαβαν οι αναβάτες του HRC.
Στην πέμπτη θέση ήταν ο Jorge Lorenzo έχοντας διαφορά 1.133 δευτερόλεπτα από τον Αυστραλό αναβάτη της Honda και έκτος βρέθηκε ο Valentino Rossi, με διαφορά 1.281 δευτερόλεπτα.
Την δεκάδα «έκλεισαν» οι Randy de Puniet, Nicky Hayden, Cal Crutchlow και Ben Spies, ο οποίος σημείωσε και την υψηλότερη τελική ταχύτητα (286.1 km/h).
O Hiroshi Aoyama ήταν 13ος έχοντας πίσω του τον Alvaro Bautista.
Τελευταία Νέα 13/05/2011 - 12:53
Σημείωσε χρόνο κάτω από το ρεκόρ πίστας του Rossi
Ο Casey Stoner ήταν ταχύτερος στις πρώτες Ελεύθερες δοκιμές στη Γαλλική πίστα και με χρόνο 1:34.133 κινήθηκε ταχύτερα από το ρεκόρ πίστας (1:34.215) που κατέχει ο Valentino Rossi από το 2008.
Στη δεύτερη θέση ήταν ο Dani Pedrosa, τρίτος ο Andrea Dovizioso και τέταρτος ο Marco Simoncelli, με διαφορά 0.893 δευτερόλεπτα πίσω από τον Stoner. Βλέπουμε, δηλαδή, ότι τις πρώτες τέσσερις θέσεις κατέλαβαν οι αναβάτες του HRC.
Στην πέμπτη θέση ήταν ο Jorge Lorenzo έχοντας διαφορά 1.133 δευτερόλεπτα από τον Αυστραλό αναβάτη της Honda και έκτος βρέθηκε ο Valentino Rossi, με διαφορά 1.281 δευτερόλεπτα.
Την δεκάδα «έκλεισαν» οι Randy de Puniet, Nicky Hayden, Cal Crutchlow και Ben Spies, ο οποίος σημείωσε και την υψηλότερη τελική ταχύτητα (286.1 km/h).
O Hiroshi Aoyama ήταν 13ος έχοντας πίσω του τον Alvaro Bautista.
Επισκέπτης
εβαλε το χερακι του ο σιμοντσελι για να δουμε μεγαλο αγωναΑ ρε ντανυ....γαμω την ατυχια σου...
Επισκέπτης
που το ακουσες αυτο?Εσπασετην κλειδα του ι νταννυ....
sinnerman
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Νοε 2006
- Μηνύματα
- 15.502
- Like
- 19
- Πόντοι
- 166
Θα περναε πρωτος στην βαθμολογια ο πεντροσα...τωρα παει εσπασε παλι την κλειδσ του...εβαλε το χερακι του ο σιμοντσελι για να δουμε μεγαλο αγωνα
sinnerman
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Νοε 2006
- Μηνύματα
- 15.502
- Like
- 19
- Πόντοι
- 166
Το εγραψε στο μοτο τζι πι σαιτ...και στο τελος του αγωνα στην τι βι..που το ακουσες αυτο?
Επισκέπτης
εγω το βλεπω απ το woop και οι αγγλοι δεν ειπαν τιποτα τετοιο.αν αληθευει με το προηγουμενο τραυμα αποχερετα την φετινη σεζονΤο εγραψε στο μοτο τζι πι σαιτ...και στο τελος του αγωνα στην τι βι..
sinnerman
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Νοε 2006
- Μηνύματα
- 15.502
- Like
- 19
- Πόντοι
- 166
Δυστηχως ετσι ειναι....αξιζε να παρει ενα πρωταθλημα...εγω το βλεπω απ το woop και οι αγγλοι δεν ειπαν τιποτα τετοιο.αν αληθευει με το προηγουμενο τραυμα αποχερετα την φετινη σεζον
amjik
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 45.679
- Κριτικές
- 61
- Like
- 43.684
- Πόντοι
- 22.785
amjik
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 45.679
- Κριτικές
- 61
- Like
- 43.684
- Πόντοι
- 22.785
Χαρούμενοι όλοι στην ομάδα
Πολλοί έλεγαν ότι το πρώτο βάθρο του Valentino Rossi με την Ducati θα αργούσε να έλθει. Βέβαια θα μπορούσε να είχε έλθει και στην βρεγμένη Jerez, αλλά σε στεγνό αγώνα τα πράγματα φαινόταν πιο δύσκολα.
Στους αγώνες όμως όλα είναι πιθανά και τελικά το αποτέλεσμα είναι που μετράει. Το γεγονός είναι ότι ο πρώτος στόχος επετεύχθη και τώρα το ερώτημα είναι το πότε θα έλθει η πρώτη νίκη. Ο ίδιος ο Rossi θεωρεί ότι είναι νωρίς να μιλάμε για αυτό και πάντα στις δηλώσεις του αφήνει ένα παράθυρο, μιλώντας για το πόσο καλή είναι η μοτοσυκλέτα των 1000cc και το πόσο ωραία θα είναι του χρόνου. Ας δούμε τι είπε μετά τον σημερινό αγώνα:
«Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με αυτό το βάθρο, γιατί βρισκόμαστε στο σωστό μονοπάτι και ειδικά επειδή σήμερα το διασκέδασα. Οδήγησα την Desmosedici καλά, ήμουν γρήγορος στα τεχνικά σημεία της πίστας, αισθάνθηκα καλά από την αρχή μέχρι το τέλος του αγώνα και έκανα καλούς χρόνους. Το πρωί κάναμε μια τελευταία αλλαγή στις ρυθμίσεις, μαζί με τον Jeremy και τα παιδιά από την Ducati και αυτό βοήθησε να βρούμε άλλα δύο δέκατα.
Ήξερα ότι μπορώ να κερδίσω τον Lorenzo και αυτός ήταν ο στόχος μου. Όπως και νάχει είναι καλά έτσι, είμαι χαρούμενος με τον εαυτό μου, με την ομάδα μου, με τον Filippo (Preziosi) και με όλα τα παιδιά στην Ducati. Αυτό το αποτέλεσμα ανεβάζει το ηθικό μας.
Πρέπει να συνεχίζουμε να δουλεύουμε και να βελτιωνόμαστε, γιατί υπάρχουν περισσότερα που πρέπει να γίνουν. Επίσης πρέπει να βελτιωθώ και να συνεχίσω να προσαρμόζω το στυλ μου στην Ducati, γιατί ακόμη δεν οδηγώ όπως θα έπρεπε, αλλά στο μεταξύ θα ευχαριστηθούμε το σημερινό αγώνα και το βάθρο».
Πολλοί έλεγαν ότι το πρώτο βάθρο του Valentino Rossi με την Ducati θα αργούσε να έλθει. Βέβαια θα μπορούσε να είχε έλθει και στην βρεγμένη Jerez, αλλά σε στεγνό αγώνα τα πράγματα φαινόταν πιο δύσκολα.
Στους αγώνες όμως όλα είναι πιθανά και τελικά το αποτέλεσμα είναι που μετράει. Το γεγονός είναι ότι ο πρώτος στόχος επετεύχθη και τώρα το ερώτημα είναι το πότε θα έλθει η πρώτη νίκη. Ο ίδιος ο Rossi θεωρεί ότι είναι νωρίς να μιλάμε για αυτό και πάντα στις δηλώσεις του αφήνει ένα παράθυρο, μιλώντας για το πόσο καλή είναι η μοτοσυκλέτα των 1000cc και το πόσο ωραία θα είναι του χρόνου. Ας δούμε τι είπε μετά τον σημερινό αγώνα:
«Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με αυτό το βάθρο, γιατί βρισκόμαστε στο σωστό μονοπάτι και ειδικά επειδή σήμερα το διασκέδασα. Οδήγησα την Desmosedici καλά, ήμουν γρήγορος στα τεχνικά σημεία της πίστας, αισθάνθηκα καλά από την αρχή μέχρι το τέλος του αγώνα και έκανα καλούς χρόνους. Το πρωί κάναμε μια τελευταία αλλαγή στις ρυθμίσεις, μαζί με τον Jeremy και τα παιδιά από την Ducati και αυτό βοήθησε να βρούμε άλλα δύο δέκατα.
Ήξερα ότι μπορώ να κερδίσω τον Lorenzo και αυτός ήταν ο στόχος μου. Όπως και νάχει είναι καλά έτσι, είμαι χαρούμενος με τον εαυτό μου, με την ομάδα μου, με τον Filippo (Preziosi) και με όλα τα παιδιά στην Ducati. Αυτό το αποτέλεσμα ανεβάζει το ηθικό μας.
Πρέπει να συνεχίζουμε να δουλεύουμε και να βελτιωνόμαστε, γιατί υπάρχουν περισσότερα που πρέπει να γίνουν. Επίσης πρέπει να βελτιωθώ και να συνεχίσω να προσαρμόζω το στυλ μου στην Ducati, γιατί ακόμη δεν οδηγώ όπως θα έπρεπε, αλλά στο μεταξύ θα ευχαριστηθούμε το σημερινό αγώνα και το βάθρο».
αδικη η ποινη στον σιμονσελι.αλλα για να παρει ο ροσι βαθρο ηταν ικανοι να βαλουν ποινη στον στονερ οτι ετρεχε πολυΧαρούμενοι όλοι στην ομάδα
Πολλοί έλεγαν ότι το πρώτο βάθρο του Valentino Rossi με την Ducati θα αργούσε να έλθει. Βέβαια θα μπορούσε να είχε έλθει και στην βρεγμένη Jerez, αλλά σε στεγνό αγώνα τα πράγματα φαινόταν πιο δύσκολα.
Στους αγώνες όμως όλα είναι πιθανά και τελικά το αποτέλεσμα είναι που μετράει. Το γεγονός είναι ότι ο πρώτος στόχος επετεύχθη και τώρα το ερώτημα είναι το πότε θα έλθει η πρώτη νίκη. Ο ίδιος ο Rossi θεωρεί ότι είναι νωρίς να μιλάμε για αυτό και πάντα στις δηλώσεις του αφήνει ένα παράθυρο, μιλώντας για το πόσο καλή είναι η μοτοσυκλέτα των 1000cc και το πόσο ωραία θα είναι του χρόνου. Ας δούμε τι είπε μετά τον σημερινό αγώνα:
«Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με αυτό το βάθρο, γιατί βρισκόμαστε στο σωστό μονοπάτι και ειδικά επειδή σήμερα το διασκέδασα. Οδήγησα την Desmosedici καλά, ήμουν γρήγορος στα τεχνικά σημεία της πίστας, αισθάνθηκα καλά από την αρχή μέχρι το τέλος του αγώνα και έκανα καλούς χρόνους. Το πρωί κάναμε μια τελευταία αλλαγή στις ρυθμίσεις, μαζί με τον Jeremy και τα παιδιά από την Ducati και αυτό βοήθησε να βρούμε άλλα δύο δέκατα.
Ήξερα ότι μπορώ να κερδίσω τον Lorenzo και αυτός ήταν ο στόχος μου. Όπως και νάχει είναι καλά έτσι, είμαι χαρούμενος με τον εαυτό μου, με την ομάδα μου, με τον Filippo (Preziosi) και με όλα τα παιδιά στην Ducati. Αυτό το αποτέλεσμα ανεβάζει το ηθικό μας.
Πρέπει να συνεχίζουμε να δουλεύουμε και να βελτιωνόμαστε, γιατί υπάρχουν περισσότερα που πρέπει να γίνουν. Επίσης πρέπει να βελτιωθώ και να συνεχίσω να προσαρμόζω το στυλ μου στην Ducati, γιατί ακόμη δεν οδηγώ όπως θα έπρεπε, αλλά στο μεταξύ θα ευχαριστηθούμε το σημερινό αγώνα και το βάθρο».
gabadoo
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 10.664
- Like
- 2
- Πόντοι
- 166
αδικη η ποινη στον σιμονσελι.
Καλημερααααα
Εχω μιαν ενσταση επ'αυτου αδελφε
Καλα του κανανε του μουνοπανου...
amjik
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 45.679
- Κριτικές
- 61
- Like
- 43.684
- Πόντοι
- 22.785
Ανάμεικτα συναισθήματα στην Ducati
Ο αγώνας στην Καταλονία άφησε ανάμεικτα συναισθήματα στην ομάδα της Ducati. Ο Valentino Rossi τερμάτισε 5ος και ο Nicky Hayden 8ος. Και οι δύο έκαναν μια καλή εκκίνηση αλλά στη συνέχεια δεν ήταν τόσο ανταγωνιστικοί όσο θα ήθελαν.
Ο Filippo Preziosi, Τεχνικός Διευθυντής της ομάδας τόνισε έπειτα από το Grand Prix:
«Ξεκάθαρα, θα θέλαμε να είχαμε δώσει στον Valentino αυτό που χρειαζόταν για να παλέψει για το βάθρο. Παρόλα αυτά το Grand Prix στην Καταλονία έδειξε ότι έχουμε κάνει ακόμα ένα βήμα βελτίωσης προς την σωστή κατεύθυνση.
Μειώσαμε την απόσταση από τους πρώτους και αυτό είναι θετικό. Πιθανόν, θα μπορούσαμε να τα πάμε καλύτερα, όμως βρεθήκαμε σε μια κατάσταση όπου είχαμε χρόνο να δοκιμάσουμε κάποιες ρυθμίσεις για βρεγμένη πίστα μόνο στο ζέσταμα, πριν τον αγώνα. Τελικά αυτές δεν απέδωσαν.
Ο Nicky δεν ήταν σε θέση να εκμεταλλευτεί πλήρως τις αλλαγές που κάναμε στην GP11 όμως του άρεσαν και έτσι ελπίζουμε να τον δούμε σε ένα κορυφαίο επίπεδο σύντομα. Δουλεύουμε πολύ σε κάθε τομέα της μοτοσυκλέτας και οι βελτιώσεις αρχίζουν να αποδίδουν. Έχουμε βελτιωθεί συγκριτικά με ό,τι ίσχυε τον χειμώνα αλλά δεν είμαστε ακόμα τόσο καλοί όσο αξίζουν οι Valentino και Nicky.»
Ο αγώνας στην Καταλονία άφησε ανάμεικτα συναισθήματα στην ομάδα της Ducati. Ο Valentino Rossi τερμάτισε 5ος και ο Nicky Hayden 8ος. Και οι δύο έκαναν μια καλή εκκίνηση αλλά στη συνέχεια δεν ήταν τόσο ανταγωνιστικοί όσο θα ήθελαν.
Ο Filippo Preziosi, Τεχνικός Διευθυντής της ομάδας τόνισε έπειτα από το Grand Prix:
«Ξεκάθαρα, θα θέλαμε να είχαμε δώσει στον Valentino αυτό που χρειαζόταν για να παλέψει για το βάθρο. Παρόλα αυτά το Grand Prix στην Καταλονία έδειξε ότι έχουμε κάνει ακόμα ένα βήμα βελτίωσης προς την σωστή κατεύθυνση.
Μειώσαμε την απόσταση από τους πρώτους και αυτό είναι θετικό. Πιθανόν, θα μπορούσαμε να τα πάμε καλύτερα, όμως βρεθήκαμε σε μια κατάσταση όπου είχαμε χρόνο να δοκιμάσουμε κάποιες ρυθμίσεις για βρεγμένη πίστα μόνο στο ζέσταμα, πριν τον αγώνα. Τελικά αυτές δεν απέδωσαν.
Ο Nicky δεν ήταν σε θέση να εκμεταλλευτεί πλήρως τις αλλαγές που κάναμε στην GP11 όμως του άρεσαν και έτσι ελπίζουμε να τον δούμε σε ένα κορυφαίο επίπεδο σύντομα. Δουλεύουμε πολύ σε κάθε τομέα της μοτοσυκλέτας και οι βελτιώσεις αρχίζουν να αποδίδουν. Έχουμε βελτιωθεί συγκριτικά με ό,τι ίσχυε τον χειμώνα αλλά δεν είμαστε ακόμα τόσο καλοί όσο αξίζουν οι Valentino και Nicky.»
TYRAEL
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 28 Αυγ 2007
- Μηνύματα
- 26.557
- Κριτικές
- 54
- Like
- 226
- Πόντοι
- 7.195
σχετικά με τις ανακατατάξεις και τις εξελίξεις τόσο στο motogp όσο και στη formula1...
γνώμη μου είναι ότι το κλειδί της επιτυχίας είναι ο συνδυασμός οδηγού/μηχανής {και περισσότερο σημαντική η συμβολή της μηχανής}...
καλούς αγώνες βλέπουμε όταν μηχανικά η εξέλιξη βρίσκεται στα ίδια επίπεδα στις συμμετέχουσες ομάδες, π.χ. ferrari vs maclaren παλιότερα, honda vs yamaha πριν ένα, δυο χρόνια... εκεί είναι που μετρά η οδηγική ικανότητα {ναι, τότε που ο stoner έπιανε τελική 300+, και τσακιζόταν στις στροφές, και ο Rossi τους αναισθητοποιούσε γύρο το γύρο πριν ολοκληρώσει την εγχείριση με μηχανή υποδεέστερη... και ο Lorenzo μια χαρά τα πήγαινε, όπως τα πηγαίνει και τώρα...} να ένας λόγος να δεις τον αγώνα...
#και δε στέκομαι σε ονόματα#
είναι όπως στον τελικό του Roland Garros! ήθελα να νικήσει ο Roger, αλλά μου αρκεί που έδωσε σεμινάριο τεχνικής, έστω και μικρής διάρκειας... ποιός θα νικήσει δεν έχει σημασία {τελικά}... το θέαμα, αυτό έχει σημασία...
γνώμη μου είναι ότι το κλειδί της επιτυχίας είναι ο συνδυασμός οδηγού/μηχανής {και περισσότερο σημαντική η συμβολή της μηχανής}...
καλούς αγώνες βλέπουμε όταν μηχανικά η εξέλιξη βρίσκεται στα ίδια επίπεδα στις συμμετέχουσες ομάδες, π.χ. ferrari vs maclaren παλιότερα, honda vs yamaha πριν ένα, δυο χρόνια... εκεί είναι που μετρά η οδηγική ικανότητα {ναι, τότε που ο stoner έπιανε τελική 300+, και τσακιζόταν στις στροφές, και ο Rossi τους αναισθητοποιούσε γύρο το γύρο πριν ολοκληρώσει την εγχείριση με μηχανή υποδεέστερη... και ο Lorenzo μια χαρά τα πήγαινε, όπως τα πηγαίνει και τώρα...} να ένας λόγος να δεις τον αγώνα...
#και δε στέκομαι σε ονόματα#
είναι όπως στον τελικό του Roland Garros! ήθελα να νικήσει ο Roger, αλλά μου αρκεί που έδωσε σεμινάριο τεχνικής, έστω και μικρής διάρκειας... ποιός θα νικήσει δεν έχει σημασία {τελικά}... το θέαμα, αυτό έχει σημασία...