Το έχουμε πει κι άλλες φορές ότι τα μεγάλα κέντρα που διαφημίζονται στην TV (LaserLineClinics, DHI, κλπ) χρησιμοποιούν διαφημιστικά κολπάκια για να σε βάλουν στο χώρο τους, για να σε κάνουν να περάσεις το κατώφλι τους και μετά...σου ρίχνουν στ' αυτιά. Κόλπα του στυλ:
1/50% έκπτωση αν τηλεφωνήσετε στα επόμενα 15 λεπτά, λες και αγοράζεις σερβιέτες και δεν πρόκειται για ιατρική πράξη (η διαφήμιση βέβαια κάπου, σε κάποιο κανάλι θα παίζει κάθε 15', και βέβαια αν πάρεις τηλέφωνο κανένας δε σε ρωτάει αν είδες τη διαφήμιση ή όχι, για όλους η τιμή είναι η ίδια, τη έχεις δει ή όχι). Αλήθεια, θα πήγαινε κανείς το παιδί του που έχει υψηλό πυρετό, σε έναν παιδίατρο ή τον πατέρα του που έχει την καρδιά του σε έναν καρδιολόγο ως μόνο κριτήριο ότι αυτός έχει εβδομάδα εκπτώσεων και χρεώνει 50% λιγότερο;
2/ με 20 € το μήνα μόνο, αλλά για πόσους μήνες δε σας λένε. Και όταν πάτε σας βγάζουν ένα καταναλωτικό δάνειο (όχι άλλο δάνειοοοοοο, όχι άλλο κάρβουνοοοοο). Αυτοί παίρνουν τα λεφτά άμεσα από την Τράπεζα κι εσείς δεν ξεμπερδεύετε ποτέ με την Τράπεζα.
Το θέμα είναι ότι αυτές οι Εταιρείες έχουν μεγάλο κοστολόγιο διαφημιστικής δαπάνης (TV,περιοδικά, αφίσες, ραφιόφωνο) το οποίο το πληρώνει ο ενδιαφερόμενος.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ;
Έχω ξαναπει: Λύση είναι να πάτε σε Πλαστικό Χειρουργό που ασχολείται με το θέμα.
Υπάρχουν εξειδικευμένα Κέντρα που τα έχουν Πλαστικοί Χειρουργοί. Κέντρα μικρά, με προσωπική εξυπηρέτηση, που ο πλαστικός χειρουργός θα ενδιαφερθεί από το Α ως το Ω. Από την ενημέρωσή σας, τη μεταμόσχευση, έως και την πληρωμή. Και φυσικά επειδή έχουν λιγότερα λειτουργικά έξοδα και λιγότερη διαφήμιση έχουν και καλύτερες τιμές (προσοχή στη συνολική τιμή, γιατί στις μεγάλες εταιρείες "πετάνε" μια μικρή τιμή, στην αρχή, για δόλωμα, και μετά σε "φορτώνουν" με "έξτρα", "υποχρεωτικές" χρεώσεις και σου έρχεται διπλάσιο από το να στο κάνει ο Πλαστικός Χειρουργός.