Το θεμα μεταχειρισμενα ειναι πολυ σχετικο
Σαφως τα μεταχειρισμενα θα ειναι πολυ καλυτερα απο τα δικα σου δεν το συζητω, το μεταχειρσιμενο εξελου δεν ειναι απαραιτητο να ειναι παλιο η να εχει χιλιομετρα! Μπορει αν ειναι απλα απο καποιον ο οποιος σε καινουργο αυτοκινητο αλαξε απλα ζαντες και αναγκαστικα και λαστιχα οποτε να ειναι απλα λιγο παλια...
Εγω θα σου προτεινα να δεις τα λαστιχα να δεις ημερομηνια παραγωγης και εαν σου κανουν βαλτα αλλιως κανε μια βολτα στην αγορα και θα βρεις προσφορες, εγω την τελευταια φορα πηγα στον Φωκα και μου εκανε σχετικα καλη τιμη (βεβαια εγω δεν εχω τζιπ)!!!
Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα.
Έχω πάρει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ λάστιχα Β' χέρι, και για τζιπ μάλιστα.
Στα λάστιχα πρέπει να κοιτάς:
1) Ημερομηνία κατασκευής
2) φθορά (μείωση πέλματος)
3) τραύματα (χτυπήματα, σκισίματα, μπαλώματα)
Και τα τρία φαίνονται με το μάτι.
1) Στα καινούρια, εγώ δεν δέχομαι παλιότερα από 6-8 μήνες.
Στα μεταχείρω, μπορείς να πάρεις και 2-3 ετων, και να τα κρατήσεις άλλα δυο.
2) Το πέλμα μετριέται πόσο έχει απομείνει.
3) Τα τραύματα φαίνονται με το μάτι και την αφή, αλλά πρέπει να λερωσεις τα χέρια σου και να ψηλαφίσεις όλη την επιφάνεια του λάστιχου, μέσα έξω. Αν βρεις κάτι περίεργο, το απορρίπτεις.
Τα δικά σου (που φορας τώρα):
1) Του πότε είναι κατασκευασμένα?
2) Πόσο πέλμα έχουν (χιλιοστά)?
3) Έχουν χτυπήματα? (σύνηθες στα τζιπ που πάνε σε πέτρες).
Θα κάνεις σύγκριση με αυτά που σου πουλάνε, και θα αποφασίσεις αν τα λεφτά που σου ζητάει αξίζουν για τη βελτίωση που θα έχεις σε αυτούς τους 3 τομείς.