lustforlife
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 9 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 19.248
- Κριτικές
- 82
- Like
- 43
- Πόντοι
- 1.246
κι εσυ προσπαθουσες να μας μπερδεψεις πρισσοτερο ,λεγοντας μας να το σχεδιασουμεειναι υπερβολικα απλο..αλλα το μυαλο δε παει στις 3 διαστασεις.
κι εσυ προσπαθουσες να μας μπερδεψεις πρισσοτερο ,λεγοντας μας να το σχεδιασουμεειναι υπερβολικα απλο..αλλα το μυαλο δε παει στις 3 διαστασεις.
Αλλα εσυ εισαι γατος. Το εφτιαξες νοητα στο μυαλο σου και τον ρουμπωσες μετα.κι εσυ προσπαθουσες να μας μπερδεψεις πρισσοτερο ,λεγοντας μας να το σχεδιασουμε
οχι ρε εμενα ετσι μου ηρθε, απλα σχεδιασα μια πυραμιδα.ισα ισα που στην αρχη γι αυτο εγραψα "πως κατασκευαζουμε 4 τριγωνα με 6 σπιρτα"κι εσυ προσπαθουσες να μας μπερδεψεις πρισσοτερο ,λεγοντας μας να το σχεδιασουμε
οπως το χεις θεσει ,μια πυραμιδα απο ισοπλευρα τριγωνα ειναι σωστη απαντηση...
Για ρίξτε μια ματιά εδώ.
Δεν είναι ακριβώς "μαθηματικό" πρόβλημα.
Είναι μάλλον πρόβλημα φυσικής.
Τι απαντάμε?
15 τόνοι για όλες τις ερωτήσεις. Εφόσον το ελικόππτερο υπερίπταται, είναι δύο ανεξάρτητα σώματα
Δεν έχεις δίκιο.
Στο slide 6, όπου το ελικόπτερο κάθεται στο δάπεδο της νταλίκας το συνολικό βάρος είναι σαφώς 15.100.
15.000 η νταλίκα και 100 το ελικόπτερο.
σωστός, οι ερωτήσεις όμως ξεκινούν από την στιγμή που το ελικόπτερο υπερίπταται.
να σου εξηγήσω και το λάθος που έχει το συγκεκριμένο powerpoint.
αν προσέξεις, στο slide 7 όπου διατυπώνεται η ερώτηση 1 στην αντίστοιχη εικόνα το ελικόπτερο υπερίπταται.
στο τελευταίο slide στην εικόνα που αναπαριστά την ερώτηση 1 δείχνει το ελικόπτερο να είναι επάνω στο container. Προφανώς και το βάρος αλλάζει την στιγμή που το ελικόπτερο απογειώνεται από το δάπεδο του container.
Άλλο είναι το λάθος του power point, όχι αυτό που λες.
Το λάθος είναι ότι αναφέρει στην αρχή "11 slides" ενώ αν τα μετρήσεις είναι 10.
Στο Slide 7, δεν υπάρχει λάθος (ερώτηση 1).
Η ερώτηση είναι πόσο ζυγίζει το σύνολο με το ελικόπτερο να πετάει ΜΕΣΑ στη νταλίκα (κλειστή οροφή). Για μένα η απάντηση στην ερώτηση 1 είναι "15.100".
Διαφωνείς σ' αυτό?
Στο τελευταίο (το 10) δε βλέπω λάθος. Έχει δυο εικόνες, μια με το ελικόπτερο να υπερίπταται, και μια με το ελικόπτερο να κάθεται.
διαφωνώ καθέτως και οριζοντίως. η απάντηση στο slide 7, ερώτηση 1 είναι 15 τόνοι γιατί στην παρένθεση διευκρινίζει ότι αναφέρεται στο βάρος που επωμίζονται οι ρόδες της νταλίκας.
στο τελευταίο slide στην εικόνα Νο. 1 η απάντηση είναι 15.1 τόνοι γιατί το ελικόπτερο είναι επάνω στο δάπεδο του container. [size=10pt][size=10pt]Επαναλαμβανω, όταν το ελικόπτερο υπερίπταται, είτε μέσα, είτε έξω από την νταλίκα, δεν συνυπολογίζεται το βάρος του επάνω στις ρόδες της νταλίκας[/size][/size]. Και ενεργειακά να το δεις, στην περίπτωση που το ελικόπτερο δεν καταναλώνει ενέργεια, οι ρόδες της νταλίκας επωμίζονται το βάρος του. Όταν το ελικόπτερο καταναλώνει ενέργεια για να ανυψώσει το δικό του βάρος, οι ρόδες της νταλίκας δεν επωμίζονται πλέον το βάρος του ελικοπτέρου.
Ελπίζω αυτή την φορά να ήμουν αρκετά σαφής.
Δεν έχεις δίκιο.
Στο slide 6, όπου το ελικόπτερο κάθεται στο δάπεδο της νταλίκας το συνολικό βάρος είναι σαφώς 15.100.
15.000 η νταλίκα και 100 το ελικόπτερο.
Όταν αρχίσει ΝΑ ΠΕΤΑΕΙ το ελικόπτερο μέσα στην ΚΛΕΙΣΤΗ νταλίκα, γιατί θα αλλάξει το βάρος του συνόλου? Είναι ένα "κλειστό σύστημα".
Σαφέστατος είσαι, αλλά εγώ έχω άλλη (την αντίθετη) άποψη.
Η ενεργειακή κατάσταση του ελικοπτέρου δεν έχει σχέση με την ερώτηση.
Νταλίκα/ελικόπτερο είναι ένα σύστημα, και μάλιστα το πρόβλημα δίνει και την πληροφορία της κλειστής οροφής, για να ξεκαθαρίσει ότι το σύστημα είναι κλειστό (ως προς τον έξω κόσμο).
Το τι γίνεται μέσα στη νταλίκα, δεν αφορά το βάρος (πίεση) που ασκείται από τις ρόδες στο δρόμο.
Είτε πετάει, είτε ακουμπάει στο δάπεδο, είτε το κρεμάμε από την οροφή της νταλίκας, η δύναμη του βάρους του εξακολουθεί να μεταφέρεται στο σώμα της νταλίκας (και από κει στους τροχούς και το δρόμο):
Εάν μεν ακουμπάει στο δάπεδο, μέσω των ποδιών του και του δαπέδου της νταλίκας.
Εάν το κρεμάσουμε από την οροφή, μέσω του σχοινιού και της οροφής.
Εάν πετάει, μέσω των αεροδυναμικών φορτίων που δημιουργούν τα ρεύματα που δημιουργεί το στροφείο, και μεταφέρουν το βάρος του στις εσωτερικές επιφάνειες της νταλίκας.
Ενα ελικόπτερο που πετάει, δεν παύει να έχει βάρος (να έλκεται από τη βαρύτητα δηλαδή).
Η ενέργεια που καταναλώνει το (οποιοδήποτε) ελικόπτερο καταναλώνεται για να σπρώχνει αέρα προς τα κάτω, όχι για να εξαφανίζει τη βαρύτητα. (Το ίδιο και με έναν πύραυλο που φεύγει προς τα πάνω).
Επομένως με ΚΛΕΙΣΤΗ οροφή νταλίκας, το συνολικό βάρος είναι 15.100, είτε πετάει, είτε κάθεται.
Η κρίσιμη ερώτηση είναι ΠΟΤΕ ΧΑΝΟΝΤΑΙ αυτά τα 100kg από το συνολικό βάρος, όταν ανοίξει η οροφή, και το ελικόπτερο φύγει σιγά-σιγά έξω.
Εγώ νομίζω ότι χάνονται σταδιακά, καθώς το ρεύμα αέρος του στροφείου παύει να "φυσάει" τη νταλίκα.
Σαφέστατος είσαι, αλλά εγώ έχω άλλη (την αντίθετη) άποψη.
Η ενεργειακή κατάσταση του ελικοπτέρου δεν έχει σχέση με την ερώτηση.
Νταλίκα/ελικόπτερο είναι ένα σύστημα, και μάλιστα το πρόβλημα δίνει και την πληροφορία της κλειστής οροφής, για να ξεκαθαρίσει ότι το σύστημα είναι κλειστό (ως προς τον έξω κόσμο).
Το τι γίνεται μέσα στη νταλίκα, δεν αφορά το βάρος (πίεση) που ασκείται από τις ρόδες στο δρόμο.
Είτε πετάει, είτε ακουμπάει στο δάπεδο, είτε το κρεμάμε από την οροφή της νταλίκας, η δύναμη του βάρους του εξακολουθεί να μεταφέρεται στο σώμα της νταλίκας (και από κει στους τροχούς και το δρόμο):
Εάν μεν ακουμπάει στο δάπεδο, μέσω των ποδιών του και του δαπέδου της νταλίκας.
Εάν το κρεμάσουμε από την οροφή, μέσω του σχοινιού και της οροφής.
Εάν πετάει, μέσω των αεροδυναμικών φορτίων που δημιουργούν τα ρεύματα που δημιουργεί το στροφείο, και μεταφέρουν το βάρος του στις εσωτερικές επιφάνειες της νταλίκας.
Ενα ελικόπτερο που πετάει, δεν παύει να έχει βάρος (να έλκεται από τη βαρύτητα δηλαδή).
Η ενέργεια που καταναλώνει το (οποιοδήποτε) ελικόπτερο καταναλώνεται για να σπρώχνει αέρα προς τα κάτω, όχι για να εξαφανίζει τη βαρύτητα. (Το ίδιο και με έναν πύραυλο που φεύγει προς τα πάνω).
Επομένως με ΚΛΕΙΣΤΗ οροφή νταλίκας, το συνολικό βάρος είναι 15.100, είτε πετάει, είτε κάθεται.
Η κρίσιμη ερώτηση είναι ΠΟΤΕ ΧΑΝΟΝΤΑΙ αυτά τα 100kg από το συνολικό βάρος, όταν ανοίξει η οροφή, και το ελικόπτερο φύγει σιγά-σιγά έξω.
Εγώ νομίζω ότι χάνονται σταδιακά, καθώς το ρεύμα αέρος του στροφείου παύει να "φυσάει" τη νταλίκα.
εάν το κρεμάσουμε στην οροφή της νταλίκας, τότε ναι, οι τροχοί της νταλίκας επωμίζονται το βάρος του ελικοπτέρου
Μπορεί να στέλνει κύμα αέρα βάρους 5 τόνων όπως λες αλλά αυτο το κύμα είναι απλωμένο σε μια διάμετρο κύκλου λίγο μεγαλύτερη απο τη διάμετρο του έλικα του ελικοπτερου. Αν θεωρήσουμε ότι η διάμετρος του έλικα ειναι 15μ τότε μιλάμε για μια επιφάνεια 176μ2. Άρα το βάρο που δέχεται ανα 1μ2 το έδαφος είναι 5000/176=28κιλά περίπου κάτι που νομίζω ότι αντέχεται. Και αν σκεφτείς ότι το ανθρώπινο σώμα δεν έχει επιφάνεια καν τόσο μεγάλη τότε δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα.για να μην μπούμε σε μαθηματικές λεπτομέρειες. αν ένα ελικόπτερο βάρους 5 τόνων αιωρείται πάνω από ένα άνθρωπο σημαίνει ότι θα του στείλει αέρα με δύναμη ίση με 5 τόνους και θα τον λιώσει ? δεν έχεις δει ελικόπτερα να αιωρούνται πάνω από ανθρώπους? προφανώς και η δύναμη αυτή μοιράζεται στον γύρω χώρο.