Το θεμα δεν ειναι η ενημερωση μονο αλλα να ξερουμε και την πηγη της ωστε να την αξιολογουμε αναλογα,αλλιως αξιολογεις μια πληροφορια που προερχεται
απο πελατη και αλλιως μια πληροφορια που προερχεται απο προμοτορα η αφεντικο του μαγαζιου.Αυτοι την δουλεια τους κανουν,αραδιαζουν 4-5 η κσμια φορα 8(!!!)ονοματα απο καθε μαγαζι
για να πεις"δεν μπορει,καποια καλη θα εχουν",να πας και να φας τα μουτρα σου η στην καλυτερη να χασεις τον χρονο σου.Οποιος ξερει την ψυχολογια του πελατη καταλαβαινει τι λεω(σιγουρα οχι εσυ παντως!).Εδω υπαρχουν καποιοι που μπαινουν στο δωματιο χωρις να εχουν δει καν την κοπελλα και μετα κλαιγονται(το ακουσαμε κι αυτο εδω μεσα!).και δεν καταλαβαινω καποιους ευθικτους απο σας εδω μεσα που αντιδρουν(η μαλλον τους καταλαβαινω καλα!).Λεω κατι που τους βλαπτει?Και για το δικο τους καλο το λεω,να γνωριζουμε απο ποιον παιρνουμε την πληροφορια για να την αξιολογουμε σωστοτερα.Αν π.χ (χτυπα ξυλο)χρειαζεται καποιος εναν καλο καρδιολογο θα εμπιστευτει την γνωμη του αδερφου του γιατρου η ενος πελατη του?Απλα πραγματα λεμε ρε παιδια,οσο για τον αν ενημερωνω η οχι humax,ψαξε να βρεις την αιτια καπου μεσα σε αυτα που γραφω.Το καθηκον αυτο το αφηνω σε εσενα που εχεις ενημερωση "εκ των εσω"...