Τώρα, είμαι σίγουρος, πώς όλοι θα αναρωτιέστε τι κοινά στοιχεία μπορεί να έχει ένα από τα κορυφαία αριστουργήματα της παγκόσμιας λογοτεχνίας, με κάτι τόσο τετριμμένο, όσο και εντελώς αδιάφορο, όπως το ερωτικό ραντεβού μεταξύ ενός μωρόχαυλου κακάσχημου καραφλού ξεδοντιάρη κοντοστούπη μπάρμπα, με ένα c. g.
Κι όμως έχει. Κοινά στοιχεία λοιπόν είναι η εμμονή και η Ντάμα. Και αυτό διότι μπορεί να μην έχουμε μεν έναν εμμονικό με τον τζόγο νεαρό αξιωματικό που θα χρησιμοποιήσει ως μέσο εξουσίας την γοητεία του για να εξουσιάσει την υπηρέτρια και να φτάσει στο στόχο του, αλλά έχουμε δε έναν εξίσου εμμονικό μπάρμπα, που χρησιμοποιεί ως μέσον εξουσίας το χρήμα, προκειμένου να ταϊσει την εμμονή του για φρέσκια σάρκα. Επίσης έχουμε μια Ντάμα, που μπορεί στην προκειμένη περίπτωση να μην είναι πίκα, όπως στην εξαίσια νουβέλα (μάλλον προς το καρό σκάει), αλλά αυτό δεν επηρεάζει καθόλου την υπόθεση.
Σε αυτό το σημείο και έχοντας επίγνωση πως ο όρος Ντάμα σας έχει δημιουργήσει απορίες, εξηγούμαι: Όσοι λοιπόν έχετε κατά νου, πως όταν θα ανοίξετε την πόρτα θα δείτε, είτε μια νεαρή τσαπερδόνα που για να συμπληρώσει το εισόδημα της ασχολείται ερασιτεχνικά με τις βίζιτες, είτε μια νοστιμούλα φοιτήτρια που αντί να πηδιέται τζάμπα με τους συμφοιτητές της, αποφάσισε να πηδιέται επί χρήμασοι με μπαρμπάδες, συνδυάζοντας το τερπνόν μετά του ωφελίμου, είτε μια επίδοξη μοντέλα, που τελικά η κακούργα η κενωνία που άλλους τους κατεβάζει και άλλους τους ανεβάζει στα τάρταρα (όπως έλεγε και η μακαρίτισσα η Μίτση Κωνσταντάρα στην κάλτ πλέον ταινία ο στρίγγλος που έγινε αρνάκι) την ανάγκασε να ξεπέσει στα ερωτικά ραντεβού, απλά ξεχάστε το. Όταν η πόρτα ανοίξει θα αντικρίσετε μια σικάτη εξαιρετικά καλοντυμένη και προσεγμένη ως την παραμικρή λεπτομέρεια, ξανθιά ψιλόλιγνη φιγούρα, που το ευειδές πρόσωπό της κοσμούν δυο σπινθηροβόλοι εκφραστικοί οφθαλμοί, σαρκώδη χείλη και όμορφα ζυγωματικά. Κοντολογίς μπροστά σας θα στέκεται μια καθαρόαιμη Ντάμα, που τόσο το παράστημα της όσο και ο αέρας που αποπνέει, παραπέμπουν περισσότερο σε ντίβα της λυρικής ή σε πρίμα μπαλαρίνα, παρά σε αυτό που ήρθε να κάνει. Και αυτό που ήρθε να κάνει θα το κάνει άψογα, διότι σε αντίθεση με τα υπόλοιπα είδη θηλυκών homo sapiens οι ντάμες ξέρουν τι θέλουν, αλλά ξέρουν επίσης και τι δεν θέλουν. Με τις ντάμες δεν υπάρχει το ίσως. Υπάρχει το ναι και το όχι. Και ως εκ τούτου οι ντάμες ξέρουν πως να συμπεριφέρονται, έχουν τον τρόπο να γίνονται προσιτές κρατώντας όμως ένα πέπλο μυστηρίου γύρου τους ώστε να μην χαθεί η μαγεία, είναι ικανές να σταθούν σε πιο απαιτητικές συζητήσεις, γνωρίζουν καλά το παιχνίδι της σαγήνης και πως να γίνουν ποθητές, και το κυριότερο, ξέρουν να ακροβατούν πάνω στην λεπτή γραμμή που χωρίζει τις κυρίες από τις τσούλες κρατώντας αμείωτο το ερωτικό ενδιαφέρον του παρτενέρ τους.
Όσον αφορά τώρα τα υπόλοιπα, θα μου επιτρέψετε να μην σας φορτώσω με ανούσιους κομπασμούς λεπτομερών περιγραφών στάσεων κάμα σούτρα, λαβών κλινοπάλης, τσουτσουνοπροώσεων, πουτσοσφυροκοπημάτων, βυζοψωλοσυγκολλήσεων και λοιπών μηχανουργικών εργασιών. Θα αρκεστώ στο να σας πληροφορήσω πως κατά την ταπεινή μου άποψη οι αναρτημένες φωτογραφίες της την αδικούν, έχει τρομερή κορμάρα, είναι πολύ κοντά στην ηλικία που ισχυρίζεται αλλά όπως όλες οι ντάμες μεγαλοδείχνει και, πως αν ήμουν πρύτανης σε πανεπιστήμιο σεξουαλικής αγωγής, αν δεν της είχα δώσει την έδρα του στοματικού, σίγουρα θα την είχα τοποθετήσει ως τακτική καθηγήτρια. Ευχάριστη έκπληξη η σφιχτή και θερμή αίσθηση του εύσχημου ροδαλού της κόλπου, που ακόμα και το εφταμισάποντο μου ασφυκτιούσε μέσα του.
Κλείνοντας την μοκροσκελέστατη κριτική μου, και αφού σας ευχαριστήσω για την υπομονή που επιδείξατε, καθώς και το κουράγιο που κάνατε να διαβάσετε ως εδώ, να σας πληροφορήσω πως σε έναν σύντομο επίλογο, ο Πούσκιν γράφει ότι η Λιζαβέτα παντρεύτηκε τον γιο του πρώην διαχειριστή της κόμισσας, έναν κρατικό αξιωματούχο με καλό μισθό. Ο Έρμαν, όμως, τρελάθηκε και τον έκλεισαν στο ψυχιατρείο. Έχει εγκατασταθεί στο δωμάτιο 17, δεν απαντά σε ερωτήσεις, αλλά απλώς μουρμουρίζει με ασυνήθιστη ταχύτητα: Τρία, επτά, άσσος! Τρία, επτά, ντάμα!
Συνεπώς όσοι από εσάς επιθυμούν να ποντάρουν σε άλλο φύλλο εκτός της ντάμας, να μην ρισκάρουν το ποντάρισμα, γιατί εξερχόμενοι θα μουρμουρίζουν με ασυνήθιστη ταχύτητα ό,τι μουρμούριζε και ο ήρωας του Πούσκιν. Όσοι όμως επιθυμούν να ποντάρουν στη ντάμα, σίγουρα θα βγούν κερδισμένοι.
Υ.Γ.
Επειδή γνωρίζω εκ των προτέρων ότι θα με ρωτήσετε για το αν έπαιξε πρωκτικό, να σας ενημερώσω πως η κοπέλα εκτός από χαρισματική, είναι και πανέξυπνη. Σε όλη την διάρκεια του ραντεβού μας προστάτευε την ομολογουμένως λαχταριστή οπή της, με ένα αξεσουάρ (υπάρχει και ενδεικτική φωτό στο νήμα της) το οποίο δεν αποχωρίστηκε ούτε στιγμή. Άλλωστε όπως ανέφερα και παραπάνω, οι ντάμες ξέρουν το τι θέλουν, αλλά ξέρουν και το τι δεν θέλουν.