Νέα

Λουκέτο στην ΟΑ!!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Enforcer
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 208
  • Εμφανίσεις 10K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)

Ως φορολογούμενοι (οι περισσότεροι) πιο πιστεύετε θα ήταν το καλύτερο

  • Να κλείσει τελείως!

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Να μην κλείσει, να συνεχίσει ως έχει!

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Να γίνει αναδιάρθρωση και να λειτουργήσει ακόμα και με άλλο όνομα!

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 1 100,0%
  • Να ιδιωτικοποιηθεί!

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1

Fazer600

Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2007
Μηνύματα
560
Κριτικές
7
Like
0
Πόντοι
6
ώπος και να έχει τι θέμα με φόρτωσαν σε μια εταιρεία που δεν την ξέρουν ούτε οι πιλότοι της.

Αυτή είναι διεθνής πρακτική.Κακώς γίνεται βέβαια.Αλλά αν υπάρχει πολύ ζήτηση για ένα προορισμό και δεν έχει πολλά α/φη,τι να κάνει;
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
1)Και την HELIOS οι διεθνείς νόμοι την κάλυπταν, αλλά από οικονομία σκότωσαν τόσους ανθρώπους.

Επανέρχομαι, διότι γνωρίζω πράματα. Η μόνη "οικονομία" που μπορεί να πει κανείς ότι έκανε η HELIOS σε θέματα ασφάλειας (για τη συγκεκριμένη πτήση) ήταν ότι το πλήρωμα πιλοτηρίου δεν ήταν ό,τι καλύτερο...  Για σκέψου το: 50 ετών ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ, σημαίνει ότι έφτασε τα 50 του και δε κατάφερε να περάσει αυτές τις γαμημένες τις εξετάσεις να γίνει κυβερνήτης... Άρα?
Για τον κυβερνήτη δε θυμάμαι πια τι είχε αποκαλυφτεί, φαίνεται πάντως ότι το θέμα του διακόπτη αποσυμπίεσης το είχε "αναθέσει" στο συνάδελφο.
Τέλος πάντων, τώρα είναι και οι 2 μακαρίτες.
Το θέμα είναι ότι μαζί τους πήραν και άλλους 133.....
 

Επισκέπτης
Μην παρασύρεστε απο τις τιμές των εισητηρίων για να βγάζετε συμπεράσματα. Όταν ένα αεροπλάνο 150 θέσεων ετοιμάζεται να φύγει και έχει μέσα 110 επιβάτες που πλήρωσαν (έστω) 200 ευρώ εισητήριο, έχει εισπράξει 22.000 ευρώ. Αυτή είναι η είσπραξη.
Τα έξοδα είναι τα ίδια, είτε 110 επιβάτες έχει, είτε 30, είτε 150.
Αν λοιπόν μπορέσει προσφέροντας τις 40 κενές θέσεις του προς (π.χ.) 80 ευρώ η θέση να γεμίσει, έχει εισπράξει άλλα 3.200 ευρώ (σύνολο 25.200) για την ίδια πτήση με τα ίδια έξοδα.
Αυτά τα εξετάζει το marketing της κάθε Εταιρείας, και δεν είναι μόνο αυτός ο παράγοντας, είναι πάρα πολλοί που καθορίζουν την τιμολογιακή πολιτική, και επομένως δεν μπορεί να πει κανείς "αυτή η εταιρεία είναι φτηνότερη απο την άλλη" επειδή βρήκε κάποια δεδομένη στιγμή την ευκαιρία σε ένα εισητήριο.
αν πας σε τουριστικά μέρη στο ξεκίνημα της τουριστικής σεζόν (Κρήτη Ρόδο κλπ) βλέπεις σε πολλά τουρ. γραφεία προσφορές αεροπορικών εισιτηρίων για Λονδίνο πχ 28 ευρώ.
 

Fazer600

Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2007
Μηνύματα
560
Κριτικές
7
Like
0
Πόντοι
6
Για σκέψου το: 50 ετών ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ, σημαίνει ότι έφτασε τα 50 του και δε κατάφερε να περάσει αυτές τις γαμημένες τις εξετάσεις να γίνει κυβερνήτης... Άρα?

Δεν είναι έτσι.Έχω συναντήσει πολλούς μεγάλους σε ηλικία πιλότους που είναι συγκυβερνήτες.Απλώς για να είναι κάποιος κυβερνήτης,πρέπει να έχει έναν αριθμό ωρών,στην ίδια εταιρεία.Οπότε όταν μετακινείται ένας πιλότος από την εταιρεία Α στη Β,είναι πάλι συγκυβερνήτης.Ο ICAO το ορίζει.
 

giorgospapa

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2006
Μηνύματα
15.922
Κριτικές
10
Like
39
Πόντοι
2.157
να ρωτησω κατι διοτι μαλλον κατι εχω χασει ?

fazer600 εισαι δημοσιος υπαλληλος ????
 

Fazer600

Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2007
Μηνύματα
560
Κριτικές
7
Like
0
Πόντοι
6
αν πας σε τουριστικά μέρη στο ξεκίνημα της τουριστικής σεζόν (Κρήτη Ρόδο κλπ) βλέπεις σε πολλά τουρ. γραφεία προσφορές αεροπορικών εισιτηρίων για Λονδίνο πχ 28 ευρώ.

Με low cost εταιρείες όπως η easy jet,και για περιορισμένο αριθμό.Δεν είναι κακές εταιρείες,αλλά η E.J π.χ δεν προσγειώνεται στο Heathrow αλλά στο Luton.Εκεί είναι φθηνότερα τα τέλη,γι'αυτό βγαίνει φθηνό το εισιτήριο
 

Fazer600

Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2007
Μηνύματα
560
Κριτικές
7
Like
0
Πόντοι
6
να ρωτησω κατι διοτι μαλλον κατι εχω χασει ?

fazer600 εισαι δημοσιος υπαλληλος ????

Καμιά σχέση.Ποτέ δεν έχω δουλέψει στο δημόσιο.Και οι εταιρείες που έχω δουλέψει στην Ελλάδα δεν είχαν δοσοληψίες με το δημόσιο.Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι έχω πρόβλημα με το δημόσιο.
 

Επισκέπτης
Με low cost εταιρείες όπως η easy jet,και για περιορισμένο αριθμό.Δεν είναι κακές εταιρείες,αλλά η E.J π.χ δεν προσγειώνεται στο Heathrow αλλά στο Luton.Εκεί είναι φθηνότερα τα τέλη,γι'αυτό βγαίνει φθηνό το εισιτήριο
συνήθως είναι και εταιρείες τσάρτερ που φέρνουν τα πρώτα κύματα τουριστών και στην ουσία η επιστροφή είναι άδεια.
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
Είχε και την πτήση της HELLIOS αποδείχτηκε ότι για έναν γαμιμένο διακόπτη αποσιμπίεσης καμπίνας έγινε το όλο θέμα. Ήταν στο manual απο τον τεχνικό για να δοκιμάσουν την αποσυμπίεση της καμπίνας όταν τελείωσε δεν τον γύρισε στο auto. Οι πιλότοι περεμνινευσαν της ειδοποιήσεις

Είναι αλήθεια αυτό, ακριβώς αυτός ήταν ο λόγος που λιποθύμησαν (ή πέθαναν) όλοι μέσα στο αεροπλάνο. Η έλλειψη οξυγόνου λόγω παρατεταμένης αποσυμπίεσης.
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
Δεν είναι έτσι.Έχω συναντήσει πολλούς μεγάλους σε ηλικία πιλότους που είναι συγκυβερνήτες.Απλώς για να είναι κάποιος κυβερνήτης,πρέπει να έχει έναν αριθμό ωρών,στην ίδια εταιρεία.Οπότε όταν μετακινείται ένας πιλότος από την εταιρεία Α στη Β,είναι πάλι συγκυβερνήτης.Ο ICAO το ορίζει.

Δεν έχεις δίκιο, ή μάλλον δεν τα ξέρεις. Ο "βαθμολογημένος" κυβερνήτης βεβαίως και μπορεί να πετάξει σαν συγκυβερνήτης σε μια πτήση ή σε μια Εταιρεία, αλλά ΕΙΝΑΙ κυβερνήτης. Έχει πτυχίο.

Ο συγκεκριμένος δεν ήταν. Είχε 3 λουρίδες στο μανίκι (50 ετών), όχι τέσερεις.
 

giorgospapa

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2006
Μηνύματα
15.922
Κριτικές
10
Like
39
Πόντοι
2.157
εσύ πάντως δεν είσαι δημόσιος υπάλληλος σαν παπάς γιατί ανήκεις στην εκκλησία των μορμόνων.
μα τωρα ειναι δυνατον, να νομιζει οτι προσπαθει να μας δουλεψει το καθε κοματοσκυλο δημοσιουπαλληλακι ????

αφου κανει μπαμ απ τον προηγουμενο πλανητη..
 

Fazer600

Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2007
Μηνύματα
560
Κριτικές
7
Like
0
Πόντοι
6
σου αρεσει, ηδονιζεσαι δηλαδη, να δινεις τα λεφτα σου στους ακαμάτηδες ??

Όλοι ακαμάτηδες είναι;Οι ιδιώτες καρχαρίες που φτιάχνουν τις επιχειρήσεις τους με τις κρατικές επιδοτήσεις,και μετά γαμάνε τους υπαλλήλους στην απλήρωτη υπερωρία,τι είναι;Όταν ένας υπουργός πάει για συνάντηση-ή πρωθυπουργός-σε ξένη χώρα,ακολουθούν ένας σωρός επιχειρηματίες να πάρουν μερίδιο.Πήρε κανείς υπάλληλος τίποτα;Ή μήπως λύνουν το πρόβλημα της ανεργίας;Ο πρώην του ΣΕΒ ο Κυριακόπουλος,ζήταγε συνεχώς απελευθέρωση των απολύσεων...
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
Δε θα ξεχασω ποτε σκηνικο σε πτηση προς Νεα Υορκη
Εγω και 4-5 φιλοι μου ορθιοι στο αεροπλανο μαλακιζομασταν και συζητουσαμε..

Και εγώ δε θα ξεχάσω όταν άρχισε η απαγόρευση του καπνίσματος (και υπήρχαν και αμερικάνοι επιβάτες μέσα που αν μύριζαν τσιγάρο είχαν έτοιμη την αναφορά) όσοι ήταν "ολίγον γνωστοί" πήγαιναν στο πιλοτήριο το οποίο θύμιζε ντεκέ της Σαιγκόν...

Μετά (2001) κλειδώθηκαν και τα πιλοτήρια και τελείωσε και αυτό.
 

Επισκέπτης
μα τωρα ειναι δυνατον, να νομιζει οτι προσπαθει να μας δουλεψει το καθε κοματοσκυλο δημοσιουπαλληλακι ????

αφου κανει μπαμ απ τον προηγουμενο πλανητη..
εγώ πάντος δεν είμαι ΔΥ αν και στο παρελθόν μου είχε γίνει πολύ καλή πρόταση και σε καλό μαγαζί ( βουλή).
 

Fazer600

Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2007
Μηνύματα
560
Κριτικές
7
Like
0
Πόντοι
6
Δεν έχεις δίκιο, ή μάλλον δεν τα ξέρεις. Ο "βαθμολογημένος" κυβερνήτης βεβαίως και μπορεί να πετάξει σαν συγκυβερνήτης σε μια πτήση ή σε μια Εταιρεία, αλλά ΕΙΝΑΙ κυβερνήτης. Έχει πτυχίο.

Ο συγκεκριμένος δεν ήταν. Είχε 3 λουρίδες στο μανίκι (50 ετών), όχι τέσερεις.

Δεν ξέρω πόσες λουρίδες είχε διότι δεν τον είδα.Αλλά παίζουν και άλλοι παράγοντες ρόλο στην εξέλιξη.Ίσως ξεκίνησε την καριέρα του πιο μεγάλος.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom