ώπος και να έχει τι θέμα με φόρτωσαν σε μια εταιρεία που δεν την ξέρουν ούτε οι πιλότοι της.
Αυτή είναι διεθνής πρακτική.Κακώς γίνεται βέβαια.Αλλά αν υπάρχει πολύ ζήτηση για ένα προορισμό και δεν έχει πολλά α/φη,τι να κάνει;
ώπος και να έχει τι θέμα με φόρτωσαν σε μια εταιρεία που δεν την ξέρουν ούτε οι πιλότοι της.
1)Και την HELIOS οι διεθνείς νόμοι την κάλυπταν, αλλά από οικονομία σκότωσαν τόσους ανθρώπους.
Καταλαβαίνεις λοιπόν τι παπαρίες λες.
Η παιδεία του ΕΜΠ,ή των 7 ετών στα Βαλκάνια;
αν πας σε τουριστικά μέρη στο ξεκίνημα της τουριστικής σεζόν (Κρήτη Ρόδο κλπ) βλέπεις σε πολλά τουρ. γραφεία προσφορές αεροπορικών εισιτηρίων για Λονδίνο πχ 28 ευρώ.Μην παρασύρεστε απο τις τιμές των εισητηρίων για να βγάζετε συμπεράσματα. Όταν ένα αεροπλάνο 150 θέσεων ετοιμάζεται να φύγει και έχει μέσα 110 επιβάτες που πλήρωσαν (έστω) 200 ευρώ εισητήριο, έχει εισπράξει 22.000 ευρώ. Αυτή είναι η είσπραξη.
Τα έξοδα είναι τα ίδια, είτε 110 επιβάτες έχει, είτε 30, είτε 150.
Αν λοιπόν μπορέσει προσφέροντας τις 40 κενές θέσεις του προς (π.χ.) 80 ευρώ η θέση να γεμίσει, έχει εισπράξει άλλα 3.200 ευρώ (σύνολο 25.200) για την ίδια πτήση με τα ίδια έξοδα.
Αυτά τα εξετάζει το marketing της κάθε Εταιρείας, και δεν είναι μόνο αυτός ο παράγοντας, είναι πάρα πολλοί που καθορίζουν την τιμολογιακή πολιτική, και επομένως δεν μπορεί να πει κανείς "αυτή η εταιρεία είναι φτηνότερη απο την άλλη" επειδή βρήκε κάποια δεδομένη στιγμή την ευκαιρία σε ένα εισητήριο.
Για σκέψου το: 50 ετών ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ, σημαίνει ότι έφτασε τα 50 του και δε κατάφερε να περάσει αυτές τις γαμημένες τις εξετάσεις να γίνει κυβερνήτης... Άρα?
Μη συνεχίζεις, δεν έχεις τις ικανότητες να έρθεις σε αντιπαράθεση με μένα.
αν πας σε τουριστικά μέρη στο ξεκίνημα της τουριστικής σεζόν (Κρήτη Ρόδο κλπ) βλέπεις σε πολλά τουρ. γραφεία προσφορές αεροπορικών εισιτηρίων για Λονδίνο πχ 28 ευρώ.
να ρωτησω κατι διοτι μαλλον κατι εχω χασει ?
fazer600 εισαι δημοσιος υπαλληλος ????
συνήθως είναι και εταιρείες τσάρτερ που φέρνουν τα πρώτα κύματα τουριστών και στην ουσία η επιστροφή είναι άδεια.Με low cost εταιρείες όπως η easy jet,και για περιορισμένο αριθμό.Δεν είναι κακές εταιρείες,αλλά η E.J π.χ δεν προσγειώνεται στο Heathrow αλλά στο Luton.Εκεί είναι φθηνότερα τα τέλη,γι'αυτό βγαίνει φθηνό το εισιτήριο
Είχε και την πτήση της HELLIOS αποδείχτηκε ότι για έναν γαμιμένο διακόπτη αποσιμπίεσης καμπίνας έγινε το όλο θέμα. Ήταν στο manual απο τον τεχνικό για να δοκιμάσουν την αποσυμπίεση της καμπίνας όταν τελείωσε δεν τον γύρισε στο auto. Οι πιλότοι περεμνινευσαν της ειδοποιήσεις
....Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι έχω πρόβλημα με το δημόσιο.
εσύ πάντως δεν είσαι δημόσιος υπάλληλος σαν παπάς γιατί ανήκεις στην εκκλησία των μορμόνων.σου αρεσει, ηδονιζεσαι δηλαδη, να δινεις τα λεφτα σου στους ακαμάτηδες ??
Δεν είναι έτσι.Έχω συναντήσει πολλούς μεγάλους σε ηλικία πιλότους που είναι συγκυβερνήτες.Απλώς για να είναι κάποιος κυβερνήτης,πρέπει να έχει έναν αριθμό ωρών,στην ίδια εταιρεία.Οπότε όταν μετακινείται ένας πιλότος από την εταιρεία Α στη Β,είναι πάλι συγκυβερνήτης.Ο ICAO το ορίζει.
μα τωρα ειναι δυνατον, να νομιζει οτι προσπαθει να μας δουλεψει το καθε κοματοσκυλο δημοσιουπαλληλακι ????εσύ πάντως δεν είσαι δημόσιος υπάλληλος σαν παπάς γιατί ανήκεις στην εκκλησία των μορμόνων.
σου αρεσει, ηδονιζεσαι δηλαδη, να δινεις τα λεφτα σου στους ακαμάτηδες ??
Δε θα ξεχασω ποτε σκηνικο σε πτηση προς Νεα Υορκη
Εγω και 4-5 φιλοι μου ορθιοι στο αεροπλανο μαλακιζομασταν και συζητουσαμε..
εγώ πάντος δεν είμαι ΔΥ αν και στο παρελθόν μου είχε γίνει πολύ καλή πρόταση και σε καλό μαγαζί ( βουλή).μα τωρα ειναι δυνατον, να νομιζει οτι προσπαθει να μας δουλεψει το καθε κοματοσκυλο δημοσιουπαλληλακι ????
αφου κανει μπαμ απ τον προηγουμενο πλανητη..
Δεν έχεις δίκιο, ή μάλλον δεν τα ξέρεις. Ο "βαθμολογημένος" κυβερνήτης βεβαίως και μπορεί να πετάξει σαν συγκυβερνήτης σε μια πτήση ή σε μια Εταιρεία, αλλά ΕΙΝΑΙ κυβερνήτης. Έχει πτυχίο.
Ο συγκεκριμένος δεν ήταν. Είχε 3 λουρίδες στο μανίκι (50 ετών), όχι τέσερεις.