Νέα

Λουκέτο στην ΟΑ!!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Enforcer
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 208
  • Εμφανίσεις 10K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

Ως φορολογούμενοι (οι περισσότεροι) πιο πιστεύετε θα ήταν το καλύτερο

  • Να κλείσει τελείως!

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Να μην κλείσει, να συνεχίσει ως έχει!

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Να γίνει αναδιάρθρωση και να λειτουργήσει ακόμα και με άλλο όνομα!

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 1 100,0%
  • Να ιδιωτικοποιηθεί!

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1

cretan335

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.488
Like
1
Πόντοι
66
Κάπου το είχα δεί, μόλις το βρώ θα το ποστάρω.
Είναι ένα άρθρο που μας λέει οτι ακόμα και επι Ωνάση η ΟΑ ήταν χρεωμένη. Και ο θείος Καραμανλέας δεν ήθελε να την πάρει πίσω.
Για τα υπόλοιπα τι να πω  :think: :think: :think: :think: :think:
 

troueno

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2006
Μηνύματα
3.400
Κριτικές
1
Like
924
Πόντοι
96
Κάπου το είχα δεί, μόλις το βρώ θα το ποστάρω.
Είναι ένα άρθρο που μας λέει οτι ακόμα και επι Ωνάση η ΟΑ ήταν χρεωμένη. Και ο θείος Καραμανλέας δεν ήθελε να την πάρει πίσω.
Για τα υπόλοιπα τι να πω  :think: :think: :think: :think: :think:

  ετσι ειναι χρεωμένη την πήρε το κρατος εδω και 30 χρόνια!!!! 

  Η ουσία ειναι ΜΙΑ!!! Στις παρουσες τιμες που δινει η ΟΑ μπανει μέσα και τη ζημια την  πληρωνουμε ΕΜΕΙΣ!!!

  Ας ενσωματωσει το κοστος της στα εισητηρια και οποιος θελει να πεταξειμε  ΕΘΝΙΚΟ μεταφορεα ας τον πληρωνει ακριβότερα!!!

  τωρα πληρώνουμε κει εμεις που ΔΕΝ πετάμε!!!
 
OP
OP
E

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Εχω σταματήσει εδω και μήνες να βλέπω Λαζόπουλο - επομένως δεν είχα τη χαρά να τον παρακολουθήσω χτες.

Ο,τιδήποτε λέει ο Λαζόπουλος το αντιμετωπίζω ακριβώς όπως αντιμετωπίσω τα λεγόμενα όλων όσων εμφανίζονται στο γυαλί. Με αδιαφορία. Επειδή λοιπόν είπε κάτι ο Α ή ο Β ή ο Πρετεντέρης ή ο Λαζόπουλος δε σημαίνει και πολλά.

Οι "εργαζόμενοι" της ΟΑ, είναι οι ίδιοι που έχουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης για την τωρινή κατάντια. Δημόσιοι υπάλληλοι πολυτελείας, έχοντας φιλήσει κατουρημένες ποδιές βολεύτηκαν μια χαρά.

Ωρα να ξεβολευτούν. Οι μαλάκες δε θέλουν πια να πληρώνουν. Τον πούλο.
 

alfa291

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2006
Μηνύματα
4.246
Like
476
Πόντοι
36
Eπειδή μπερδεύτηκα, ποιοί είναι οι "εργαζόμενοι" στην ΟΑ?

Οι μόνοι εκεί που γνωρίζω είναι κάτι "μή εργαζόμενοι" αλλά αδρότατα αμοιβόμενοι κομματικοί γλύφτες που απομυζούν τον ελληνικό λαό.  ;)

Δουλευόμαστε τώρα? Αμοιβές τέτοιες δε δίνονται πουθενά στον ιδιωτικό τομέα. Άσε τις "άλλες παροχές"  :sunglasses:

:priest: :priest: :priest:
 

cretan335

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.488
Like
1
Πόντοι
66
Κομματάκι παλιό μεν, το βρήκα δε

Ο «κουβάς»... του Ωνάση
(Η Ολυμπιακή Αεροπορία)

Τον Αύγουστο του 1973, μεσούσης της χούντας, οι πιλότοι τής ΟΑ είχαν την «τακτική» τους απεργία και η ωνασική διοίκηση τα «έδωσε όλα» και μάλιστα με τις «ευλογίες» του μακαρίτη του Ωνάση.

Τότε κάποια υψηλά ιστάμενα στελέχη τής ΟΑ διετύπωσαν επιφυλάξεις και εισέπραξαν από τον Ωνάση: «Εντάξει, ρε παιδιά, αλλά τι είναι η ΟΑ με τις παραχωρήσεις που κάνουμε; Ενας κουβάς με σκ... Μόλις ξεχειλίσει και μας πνίξει η μπόχα, θα τον δώσουμε στο γκουβέρνο».

Ο κουβάς του Ωνάση ξεχείλισε τον Δεκέμβριο του 1974 και τον παρέλαβε το κράτος αλλά και οι κρατικές διοικήσεις τής ΟΑ συνέχισαν την παλαιά «πολιτική». Προσθήκες στον ξεχειλισμένο κουβά. Επί ιδιωτικής ΟΑ, αν προσλαμβανόταν ένας αλλοδαπός πιλότος τζάμπο, έπαιρνε επίδομα λόγω μη προαγωγής σειρά ολόκληρη χειριστών. Επί κρατικής ΟΑ το σύστημα βελτιώθηκε. Οι πιλότοι προάγονται οικονομικά, αδιάφορα αν υπάρχουν οι αντίστοιχοι τύποι αεροσκαφών!! Ετσι φτάσαμε σ' αυτό που γράφει η Εισηγητική Εκθεση του νομοσχεδίου της 30ής Μαρτίου 1998 «για την ολοκλήρωση της εξυγίανσης και την ανάπτυξη της ΟΑ» (σελ. 2): «Μέση ετήσια κατά κεφαλήν αύξηση του κόστους εργασίας κατά τη διετία 1996-97 ανερχόμενη στο 51%. Συντελεστές μείωσης της παραγωγικότητας, όπως οι ώρες ανάπαυσης, σημείωσαν αύξηση ίση με 300% κατά την ίδια διετία».

Χαράς ευαγγέλια, τρελές αυξήσεις αλλά και τρελές αναπαύσεις!!!

Στην εικοσαετή και πλέον ζωή τής ΟΑ ως κρατικής εταιρείας πρωθυπουργοί και υπουργοί ονειρεύτηκαν και την εξυγίανση αλλά και την ανάπτυξη της ΟΑ, κανένας όμως δεν κατάφερε τίποτα, ώσπου μας την επέβαλαν οι Βρυξέλλες. Και λοιπόν; Και αυτές τις κοροϊδέψαμε και φθάσαμε στις πιο πάνω διαπιστώσεις της Εισηγητικής Εκθεσης στο νέο σχέδιο νόμου που ευαγγελίζεται εξυγιάνσεις και αναπτύξεις με τη βοήθεια αυτή την ορά του Στρατηγικού και Επιχειρηματικού Σχεδίου. Κάθε φορά βρίσκουμε μια πομπώδη και θολή ορολογία και ο κουβάς του Ωνάση ζει και βασιλεύει. Ας όψεται ο Στέφανος Μάνος και ο «στρατηγικός επενδυτής» που μας εισήγαγε και τώρα οι κρατούντες τον χρησιμοποιούν σε κάθε δυσκολία τους.

Επί πρωθυπουργίας Γ. Ράλλη είχε γίνει και πάλι προσπάθεια εξυγίανσης και ανάπτυξης της ΟΑ που, όπως πάντα, συνοδευόταν με απειλές κλεισίματος της ΟΑ και τα τοιαύτα. Τα γράφει ο ίδιος στις Ωρες Ευθύνης (σελ. 61). Το σχέδιο απλό και ανθρώπινο. Εγινε ένας Κανονισμός Εργασίας Ελληνικός. Μεταφράστηκαν και οι Κανονισμοί τριών ευρωπαϊκών εταιρειών στο σύνολό τους. Οι εταιρείες που έκαναν δρομολόγια στην Αθήνα παρακλήθηκαν να κάνουν και ένα εσωτερικό, δηλαδή η πτήση Γενεύη - Αθήνα θα συνέχιζε στη Θεσσαλονίκη και μετά Αθήνα - Γενεύη, η άλλη από Ρώμη - Αθήνα θα πήγαινε και στα Χανιά και μετά Αθήνα - Ρώμη κλπ., κλπ. Η ΟΑ θα «κατέβαζε τα ρολά», το κοινό στο εσωτερικό θα εξυπηρετείτο και η ΟΑ δεν θα άνοιγε αν το προσωπικό της δεν δεχόταν ένα από τους τέσσερις κανονισμούς στο σύνολό του. Το πρόγραμμα δεν εφαρμόστηκε γιατί δεν υπήρχαν οι αναγκαίες «εγγυήσεις». Μόλις εμφανίζονταν στην Πλατεία Συντάγματος τα γνωστά «πλακάτ», θα είχαμε άλλη μία οπισθοδρόμηση.

Τώρα φαίνεται ότι η κυβέρνηση δεν κάνει πίσω στα «πλακάτ» και στις διαδηλώσεις. Και αυτό όμως δεν φθάνει για να εξαφανίσει από την ΟΑ τον «κουβά» του Ωνάση που λέγαμε, χρειάζεται και κάτι άλλο. Πρέπει να εξασφαλισθούν οι προϋποθέσεις μακροβιότητος και συνεπείας (με απολογισμούς και αυστηρές κυρώσεις για ασυνέπειες) της όποιας διοίκησης της ΟΑ. Λέγεται ότι οι Ιταλοί το κατάφεραν διορίζοντας τις διοικήσεις από καταλόγους που έκαναν όλα τα κόμματα και δεν τους άλλαζαν όταν άλλαζε η κυβέρνηση. Εμείς βεβαίως έχουμε «βεβαρημένο» παρελθόν και παράδοση. Ποιος δεν θυμάται τον νόμο του μακαρίτη του Μένιου του Κουτσόγιωργα (1256/1982) που βίαια «έληξε» τη θητεία διοικήσεων, νομικών συμβούλων κλπ., κλπ. Αν η μακροβιότης της διοικήσεως αλλά και ο αυστηρός έλεγχος των πεπραγμένων της δεν εξασφαλισθούν, θα έχουμε μια από τα ίδια και σε δυο-τρία χρόνια θα μιλάμε πάλι για εξυγιάνσεις, αναπτύξεις και τα τοιαύτα. Καλά, και τότε τι μπορεί να γίνει;

Ας αφήσουμε τους νόμους της φύσεως να λειτουργήσουν, οπότε η ΟΑ θα «αποβιώσει εν ειρήνη». Και δεν θα έχουμε εθνικό μεταφορέα; Για τους παλαιότερους, προτού γίνει σύμβολο της Αμερικής η Κόκα - Κόλα, ήταν σύμβολό της η Παν Αμέρικαν, με ουρανοξύστες και ελικοδρόμια στο κέντρο του Μανχάταν. Η Παν Αμέρικαν «απεβίωσε». Και λοιπόν; Εκεί που βλέπαμε στο Ελληνικό προσγειωμένα αεροπλάνα δύο αμερικανικών εταιρειών τώρα υπάρχουν δέκα αμερικανικές πάλι εταιρείες. Η φύση δεν αφήνει κενά. Για καλό και για κακό, όμως, ας ετοιμάσουν ένα πρόγραμμα εναλλακτικής εξυπηρετήσεως των εσωτερικών αερομεταφορών, γιατί με πιέσεις από το επιβατικό κοινό, ντόπιο και τουριστικό, όχι μόνο οι εξυγιάνσεις αλλά και οι... θάνατοι αναβάλλονται.




Το ΒΗΜΑ, 05/04/1998
 

troueno

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2006
Μηνύματα
3.400
Κριτικές
1
Like
924
Πόντοι
96
  Εψαχνα τον ισολογισμο της Ολυμπιακης και επεσα σε κάποια ενδιαφεροντα αρθρα

  Καταρχην δεν ειναι η ΟΑ αλλα οι Ολυμπιακές Αερογραμμες

  Από ισοτιμία
   
  Από ΒΗΜΑ του 2005

   
  Από εδω (12/12/2006)
  Αντιγράφω

  Ολυμπιακή: Επιδεινώνεται διαρκώς η κατάσταση στις Ολυμπιακές Αερογραμμές. Σύμφωνα με την ”Καθημερινή”, ο ισολογισμός για το 2005 εμφανίζει συσσωρευμένες ζημίες ύψους 233 εκατ. ευρώ. Κατά τη διάρκεια των 750 ημερών λειτουργίας τους (δηλαδή από τις 11/12/2003 έως τις 31/12/2005) παράγουν ημερησίως ζημίες ύψους 310.660 ευρώ. Από την άλλη, σύμφωνα με τον κύκλο εργασιών του 2005, η εταιρία έχει ημερήσια έσοδα που αγγίζουν τα 2 εκατ. ευρώ.


  Εδω ενα αλλο λινκ (τελικα η Αεροπλοια εχει συγχωνευθει με την Αεροπορια) για το νεο Πανιωνιο Νεα Ολυμπιακη

 
  Ενα αλλο αρθρο απο το 2005

 
  απο το οποιο αντιγραφω "Το 1977 παρατηρούνται τα πρώτα ελλείμματα στον ισολογισμό"


  Οποιος εχει ορεξη ας διαβσει και
Απόφαση της Επιτροπής, της 11ης Δεκεμβρίου 2002, για ενίσχυση που χορήγησε η Ελλάδα στην Ολυμπιακή Αεροπορία



 


 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom